Strona 1 z 1

Seat Leon 1P 2.0 Tdi BKD + by Ecuproject Wrocław

PostNapisane: 10 stycznia 2013, 19:49
przez guluwroc
Kolejne BKD które poprawialiśmy bo jakiejś firmie"tuningowej"która tak wystroiła auto że świata za nim nie było widać i doładowanie dla malutkiej turbiny było cały czas 1,6 bara.

Zamontowaliśmy tubo z silnika BMN 170 KM i wystroiliśmy.
Oto efekt:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater

Re: Seat Leon 1P 2.0 Tdi BKD + by Ecuproject Wrocław

PostNapisane: 10 stycznia 2013, 20:04
przez bono
guluwroc, możesz to jakoś normalnie umiescić na forum ?? Sorry ale nie każdy ma FB :P Poza tym dyskusja chyba powinna być na forum

Re: Seat Leon 1P 2.0 Tdi BKD + by Ecuproject Wrocław

PostNapisane: 10 stycznia 2013, 20:09
przez sagon
Po jakiej firmie tuningowej,jeżeli to nie tajemnica?
Turbo rozumiem seria z bkd tyle dmuchała.
Teraz pewnie nawet bączka nie puści :D .

guluwroc napisał(a):"która tak wystroiła auto że świata za nim nie było widać


Wy natomiast robicie zawsze total no smoke.
Znam przypadek asv,który po sofcie Mirassa miał egt 950 stopni,całkiem nieduże :shock: ,jak na taki silnik i bardzo bezpieczne.A dymu,nic nie było,przecież wy jako jedyni robicie bezdymne softy.
Wasze mody nigdy na rolkach nie dymią,czy dymią?Kolega mi pisał,że jego tdi tak sadziło,że omal świata widać nie było.Ale trzeba było za wszelką cenę zrobić kolejne vp z 11/230 na 200+,oczywiście kompletnie bezdymnie.

Re: Seat Leon 1P 2.0 Tdi BKD + by Ecuproject Wrocław

PostNapisane: 10 stycznia 2013, 20:10
przez marcus415
Dla tych co nie maja FB :wink:
Obrazek

Re: Seat Leon 1P 2.0 Tdi BKD + by Ecuproject Wrocław

PostNapisane: 11 stycznia 2013, 09:54
przez mirass
sagon napisał(a):Po jakiej firmie tuningowej,jeżeli to nie tajemnica?
Turbo rozumiem seria z bkd tyle dmuchała.
Teraz pewnie nawet bączka nie puści :D .

guluwroc napisał(a):"która tak wystroiła auto że świata za nim nie było widać


Wy natomiast robicie zawsze total no smoke.
Znam przypadek asv,który po sofcie Mirassa miał egt 950 stopni,całkiem nieduże :shock: ,jak na taki silnik i bardzo bezpieczne.A dymu,nic nie było,przecież wy jako jedyni robicie bezdymne softy.
Wasze mody nigdy na rolkach nie dymią,czy dymią?Kolega mi pisał,że jego tdi tak sadziło,że omal świata widać nie było.Ale trzeba było za wszelką cenę zrobić kolejne vp z 11/230 na 200+,oczywiście kompletnie bezdymnie.


jak dobrze pamiętam w leonie EGT 950 stopni na hamowni w dniu strojenia nie było, na dalszą eksploatacje układu wtryskowego i zużycie wtrysków czy pompy ja już nie mam wpływu. Co do dymienia i braku dymu zapraszam do Wrocławia na kawę i obserwacje "zadymienia"

Re: Seat Leon 1P 2.0 Tdi BKD + by Ecuproject Wrocław

PostNapisane: 11 stycznia 2013, 15:10
przez seat leon tdi
witam, jako osoba powożącą tym seatem zauważyłem podczas dwóch dni od odebrania auta wielokrotny znaczny i szybki wzrost wskazówki obrotomierza jednakże obserwując małe punkty we wstecznym lusterku nie zauważam żadnych wydzielin z układu wydechowego tegoż pojazdu. PS dziś miałem okazje pojeździć troszeczkę po drogach w mojej okolicy i na ta chwile muszę jeszcze raz pochwalić chłopaków -zakres mocy i momentu daje rade. PS2 Będziecie się ustawiać na kawę to dajcie znać tez wpadnę się napić . pozdrawiam

Re: Seat Leon 1P 2.0 Tdi BKD + by Ecuproject Wrocław

PostNapisane: 11 stycznia 2013, 18:32
przez sagon
mirass napisał(a):jak dobrze pamiętam w leonie EGT 950 stopni na hamowni w dniu strojenia nie było,


Ja nie o leonie,ja o ibizie pisałem :-P .Tam było 950 nie na hamowni,tylko na drodze,na hamowni na 100% przekroczyło 1000 stopni.

seat leon tdi napisał(a):jednakże obserwując małe punkty we wstecznym lusterku nie zauważam żadnych wydzielin z układu wydechowego tegoż pojazdu.


Sprawdź to samo latem,jak będzie gorąco :D.Gdyby już teraz dymił,to ... .

To jakaż to firma tuningowa tak strasznie spaprała tego softa?
Pewnie się musiałeś zdrowo namęczyć,żeby to doprowadzić do ładu i składu.
Szkoda,że przy strojeniu tej ibizy z tym kosmicznym egt nie wykazałeś takiego zaangażowania.Choć Twoim zdaniem 950 w takim silniku to norma.
Ale styknie tych dyrdymałów,gratki jak zwykle profi roboty :mrgreen: .

Pozdrawiam.

Re: Seat Leon 1P 2.0 Tdi BKD + by Ecuproject Wrocław

PostNapisane: 11 stycznia 2013, 23:49
przez piramida
sagon, co byś wolał 380Nm bez dymu czy np 420 z małym bakiem? Osobiscie wolałbym małego baka i wiecej momentu :wink:

Re: Seat Leon 1P 2.0 Tdi BKD + by Ecuproject Wrocław

PostNapisane: 14 stycznia 2013, 02:12
przez HRABIA
kultura pracy tego leona jak nie BKD..rewelacja, nie słychać diesla kompletnie ( dla mnie to zaleta :-D )
elastyczność na każdym biegu, ruszanie, zero turbodziury - bajka, jak dla mnie super robota :brawo: reakcja na gaz natychmiastowa
zawsze byłem zwolennikiem benzyny, ale muszę przyznać że to pierwszy "normalny" diesel który daje radę i wzbudza usmiech u mnie..po prostu frunie bez zbędnego hałasu i klekotu...kiedyś jeszcze jeździłem merc E 320 CDI, też był przyjemny, ale to co leon smiga - warto było zaangażowania 8)

Re: Seat Leon 1P 2.0 Tdi BKD + by Ecuproject Wrocław

PostNapisane: 14 stycznia 2013, 18:23
przez sagon
piramida,w silniku pd z racji bardzo wysokiego ciśnienia wtrysku,żadną sztuką,powtarzam żadną sztuką,jest zrobienie 420 niuta na zdrowych pompkach,zwłaszcza z taką turbiną,z silnika o pojemności 2 litry,na takiej hamowni,zimą.
Sztuką jest zrobić to ze starszego vp,a ta sztuka koledze jakoś nie zawsze wychodzi.
Jak już pisałem,dożyjemy lata,to być może kolega napisze o kompletnym braku bąka przy +30 w cieniu.Obecnie w dolocie jest ze 30 stopni mniej,jak latem,ale to przecież kompletnie na wielkość bączka nie wpływa.
HRABIA,raz jeszcze gratuluję najlepiej zrobionego w kraju bkd :brawo: .Nikt jednak nie potrafi tak krzesać mocy,jak kolega Mirek.
Dobrze,że ma kto jeszcze w tym kraju poprawiać zjeb..ne softy po bliżej nikomu nie znanej firmie tuningowej XXX :x .

Re: Seat Leon 1P 2.0 Tdi BKD + by Ecuproject Wrocław

PostNapisane: 14 stycznia 2013, 18:45
przez HRABIA
sagon napisał(a):HRABIA,raz jeszcze gratuluję najlepiej zrobionego w kraju bkd


:-D to nie moje , kolegi, ja zrobiłem konkretną rundkę tym autem dlatego napisałem swoje spostrzeżenia, nie znam lepiej brzmiącego diesla a znam ich wiele, u mnie póki co 1.8T też zmodzone na 218KM, 278Nm, szykuje się na pzregląd w ecu bo przekonują mnie ich osiągnięcia 8)