Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

VW GOLF 4 1.9TDI 130KM ASZ modyfikowany KINGSOFT 265KM 445NM

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

VW GOLF 4 1.9TDI 130KM ASZ modyfikowany KINGSOFT 265KM 445NM

Postprzez GruchaARL » 12 stycznia 2013, 20:09

VW GOLF 4 1.9TDI 130KM ASZ modyfikowany 265KM 445NM
Modyfikacje:
1. Turbo GT2260VK,
2. Porting głowicy,
3. Wydech 2,5",
4. Wydajniejszy Fmic,
5. Sprzęgło z kołem jednomasowym + tarcza kevlar,
6. Pompowtryski BQ z końcówkami RACE
Soft jest średni. Żadnych hardcorów, bez metanolu i nitro.
WYNIK: 265KM i 445NM.
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Reklama

Re: VW GOLF 4 1.9TDI 130KM ASZ modyfikowany KINGSOFT 265KM 4

Postprzez piramida » 12 stycznia 2013, 20:28

Bardzo ładna moc ale dół szału nie robi jak na gtb2260 :-D
OCTAVIA 2 TDI 260KM/500Nm by ecuproject
Zobacz Profil
piramida
Stella +
Stella +
 
Posty: 42
Dołączył(a): 31 maja 2010, 21:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: octavia

Re: VW GOLF 4 1.9TDI 130KM ASZ modyfikowany KINGSOFT 265KM 4

Postprzez GruchaARL » 12 stycznia 2013, 20:41

piramida napisał(a):Bardzo ładna moc ale dół szału nie robi jak na gtb2260 :-D


A na dole w tym samochodzie to nam nie zależało, bardziej nam chodziło o to żeby się kręcił pod 5000tys. Właśnie wałek testujemy specjalny z Anglii razem z popychaczami, który gwarantuje utrzymanie tej mocy do 5000tyś. Jak na razie mamy tam około 230KM.
A druga sprawa to dla nas jest bez sensu ustawianie dużego doładowania przy tak niskich obrotach. Nie jest to w samochodzie potrzebne. Takie jest Nasze zdanie z Lukim. Uwierz mi, że tego kompletnie czuć, za to góra :mrgreen:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Re: VW GOLF 4 1.9TDI 130KM ASZ modyfikowany KINGSOFT 265KM 4

Postprzez piramida » 12 stycznia 2013, 20:44

Jest koks, wiadomo że przy mocnym depnięciu korzysta się z góry, auto musi ładnie gnieść a odnośnie dołu to zawsze mozna przenieść sie z obrotami o te 200-300 w górę i też bedzie dobrze :-D
OCTAVIA 2 TDI 260KM/500Nm by ecuproject
Zobacz Profil
piramida
Stella +
Stella +
 
Posty: 42
Dołączył(a): 31 maja 2010, 21:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: octavia

Re: VW GOLF 4 1.9TDI 130KM ASZ modyfikowany KINGSOFT 265KM 4

Postprzez GruchaARL » 12 stycznia 2013, 20:51

piramida napisał(a):Jest koks, wiadomo że przy mocnym depnięciu korzysta się z góry, auto musi ładnie gnieść a odnośnie dołu to zawsze mozna przenieść sie z obrotami o te 200-300 w górę i też bedzie dobrze :-D


Dokładnie :mrgreen:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Re: VW GOLF 4 1.9TDI 130KM ASZ modyfikowany KINGSOFT 265KM 4

Postprzez belzi » 12 stycznia 2013, 22:03

GruchaARL napisał(a):A druga sprawa to dla nas jest bez sensu ustawianie dużego doładowania przy tak niskich obrotach. Nie jest to w samochodzie potrzebne. Takie jest Nasze zdanie z Lukim. Uwierz mi, że tego kompletnie czuć, za to góra

To zalezy, czy auto ma byc na tor czy do codziennej jazdy
jesli ma byc do codziennego przemieszczania sie, to bez sensu jest taki setup, bo w codziennej jezdzie malo kiedy kreci sie auto powyzej 3 krpm
po przesiadce na 3.0 TDI juz nie chcialbym Leona, mimo ze na 1/4 byl szybszy
Niemniej jednak gratuluje wyniku i zycze bezawaryjnej jazdy ;)
powered by ECUProject®
A4 + Yamaha WR450F + Yamaha FZ8
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
belzi
Cupra
Cupra
 
Posty: 3231
Dołączył(a): 1 lipca 2007, 08:13
Lokalizacja: Jelenia Góra
Auto: A4 + WR450F + FZ8

Re: VW GOLF 4 1.9TDI 130KM ASZ modyfikowany KINGSOFT 265KM 4

Postprzez GruchaARL » 13 stycznia 2013, 09:11

belzi napisał(a):To zalezy, czy auto ma byc na tor czy do codziennej jazdy


mamy 1,97 bar max doładowanie także zapas jest.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Re: VW GOLF 4 1.9TDI 130KM ASZ modyfikowany KINGSOFT 265KM 4

Postprzez piramida » 13 stycznia 2013, 14:06

Kolego belzi, bzdury wypisujesz że duże turbo nie nadaje sie do jazdy, podczas normalnej jazdy nikt nie wciska gazu do oporu przy 1500 obrotów, u mnie mogę na 3 biegu przycisnąc nawet przy 1200obrotów i wcale nie czuję mega dziury więc taki golf na gtb też da sobie radę a to że na wykresie nie ma tych 300-350 przy 2000 wcale nie oznacza że ponizej tej wartości auto nie ruszy :wink:

P.S. zmień z 3.0tdi na 4.2tdi to tez poczujesz różnicę :wink:
OCTAVIA 2 TDI 260KM/500Nm by ecuproject
Zobacz Profil
piramida
Stella +
Stella +
 
Posty: 42
Dołączył(a): 31 maja 2010, 21:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: octavia


Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości