Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Postprzez GruchaARL » 29 stycznia 2013, 10:01

MODEL AUTA: VW GOLF 4
RODZAJ SILNIKA: 1.9TDI PD ARL
MODYFIKACJA SILNIKA:
1.GTB2260VK+kolektor baran
2.Race783+ na pompkach BC
3.Odprężony silnik
4.Zmodyfikowany wałek
5.Układ wydechowy 2,5' Bartpol,
6. Dolot z filtrem ITG Bartpol
7. FMIC Bartpol
MOC: 300hp@4730rpm & 455Nm@4400rpm zmierzone na Dynoproject, strojony na Rototeście 274hp@4720rpm & 442Nm@4100rpm RODZAJ HAMOWNI: ROTOTEST
TUNER: KINGSOFT & Bartpol
bez nitra i żadnych innych dodatków
Wkleilismy dwa wykresy dla porównania co wychodzi na hamowni rolkowej, a co na ROTOTEST
Obrazek
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Reklama

Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Postprzez Klikoś » 29 stycznia 2013, 10:06

Wynik trzeba przyznać imponujący, 300km z ARLa. Żaden SnowPerformance nie siedzi? ;)
Wracając do ulubionego tematu hamowni, rozumiem, że pomiar na Rototeście służy jedynie do zobrazowania przyrostu mocy, bo jak się ma mieć ogólnie 274 do 300?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Klikoś
Sport
Sport
 
Posty: 898
Dołączył(a): 28 stycznia 2008, 23:23
Lokalizacja: WF/WI
Auto: O3 + CTR FK2
Silnik: CJXA 2.0

Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Postprzez GruchaARL » 29 stycznia 2013, 10:15

Powiem tylko tyle że nie ma żadnego specyfiku typu, snowperformance, metanol, nitro. tylko paliwo + powietrze

Co do hamowni, chodzi o to żeby nie wywoływać nie potrzebnych kłutni czy sporów. Rototest mierzy inaczej, i chodziło nam o to żeby w przyszłości jak będziemy pokazywać wykresy z Rototesta to żeby każdy wiedział że na rolkowej będzie więcej, bo tak naprawdę wszyscy jesteśmy do tych hamowni przyzwyczajeni :-D. A na pompkach race mamy już bogatą ofertę.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Postprzez Klikoś » 29 stycznia 2013, 10:28

Hmm... Widziałem już kilka wykresów ARLi w różnych konfigach, ale ten wydaje mi się chyba jednym z mocniejszych, jeśli nie najmocniejszym? Poza tym nie ma słowa o sprzęgle, a przy tym Nm to seria chyba nie jest?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Klikoś
Sport
Sport
 
Posty: 898
Dołączył(a): 28 stycznia 2008, 23:23
Lokalizacja: WF/WI
Auto: O3 + CTR FK2
Silnik: CJXA 2.0

Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Postprzez GruchaARL » 29 stycznia 2013, 10:32

Ale momentu nie jest dużo, u mnie siedzi od 4 lat BTB+tarcza organiczna, na razie trzyma, to w sumie po co mam kombinować, jak się popsuje to pomyslę wtedy, natomiast spieka nie bede zakładał, na pewno wrzuce jednomas
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Postprzez Klikoś » 29 stycznia 2013, 10:56

440+Nm w zakresie 3-prawie 5krpm to nie jest dużo momentu? ;) Nie ślizgało się przy hamowaniu?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Klikoś
Sport
Sport
 
Posty: 898
Dołączył(a): 28 stycznia 2008, 23:23
Lokalizacja: WF/WI
Auto: O3 + CTR FK2
Silnik: CJXA 2.0

Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Postprzez GruchaARL » 29 stycznia 2013, 10:59

nie, a to sprzęgło przeniesie więcej, bo było w odpowiedni sposób przygotowane
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Postprzez Klikoś » 29 stycznia 2013, 11:00

Rozumiem, że to jakiś know-how i nie dowiemy się co to za tajemnicza metoda?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Klikoś
Sport
Sport
 
Posty: 898
Dołączył(a): 28 stycznia 2008, 23:23
Lokalizacja: WF/WI
Auto: O3 + CTR FK2
Silnik: CJXA 2.0

Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Postprzez GruchaARL » 29 stycznia 2013, 11:06

Taka sama jak na Skoczylasa 10 w Warszawie, więc ich trzeba pytać. Powierzchnia była toczona i regulowana odpowiednią grubościa tarczy. To samo robimy z tymi zestawami z kołem jednomasowym.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Postprzez Klikoś » 29 stycznia 2013, 11:08

No ok, czyli sprzęgło nie jest zupełną serią, tylko serią wzmacnianą (regenerowaną łotewa). ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Klikoś
Sport
Sport
 
Posty: 898
Dołączył(a): 28 stycznia 2008, 23:23
Lokalizacja: WF/WI
Auto: O3 + CTR FK2
Silnik: CJXA 2.0

Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Postprzez GruchaARL » 29 stycznia 2013, 11:12

Klikoś napisał(a):No ok, czyli sprzęgło nie jest zupełną serią, tylko serią wzmacnianą (regenerowaną łotewa). ;)


Dokładnie, momentu przybyło tylko tam gdzie on byc powinien. jak sie zacznie ślizgać to wtedy pomyślę co zrobić, ale to żaden problem
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Postprzez jarcyn » 29 stycznia 2013, 11:35

wynik niezły , gratulejszon :brawo: :brawo: :brawo:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jarcyn
Sport
Sport
 
Posty: 205
Dołączył(a): 8 listopada 2012, 12:19
Lokalizacja: LRA
Auto: mps
Silnik: benzyna turbo inny

Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Postprzez GruchaARL » 30 stycznia 2013, 18:08

Brakowało drogi bo ruch był trochę także 5 bieg wbiłem tylko na moment. Także 3 i 4 bieg w całości :)
http://www.youtube.com/watch?v=_PF-APc1EDQ&list=HL1359564898&feature=mh_lolz
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Postprzez sebastianss1 » 30 stycznia 2013, 18:16

co ty masz odcinke jak w benzynie ladnie idzie .
sebek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sebastianss1
TopSport
TopSport
 
Posty: 1256
Dołączył(a): 18 marca 2012, 16:25
Auto: 1.1
Silnik: CJXA 2.0

Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Postprzez GruchaARL » 30 stycznia 2013, 18:24

Na tym wałku można kręcić motor wyżej. Tym bardziej że popychacze zaworowe tez nie są oryginalne
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Postprzez olszu » 30 stycznia 2013, 18:29

ooo :o toż to rakieta !
Fajne krechy. Duży Batory jest ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
olszu
Sport
Sport
 
Posty: 689
Dołączył(a): 7 stycznia 2009, 16:20
Lokalizacja: WN
Auto: 120d
Silnik: CJXA 2.0

Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Postprzez GruchaARL » 30 stycznia 2013, 18:35

Dymu nie ma nic, ale też dlatego że jest zimno. Na wiosnę będzie pewnie na granicy dymienia, dlatego na bank zmieniam intercooler na wydajniejszy, wtedy będzie spoko. Dymu jest mniej jak na moim poprzednim setupie na 245KM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Postprzez Gonzus_1989 » 30 stycznia 2013, 19:26

wałek + popychacze + inne pierdółki ? opisz co to za wałek i skąd jest do nabycia,jestem na kupnie wałka... Projekt Bardzo fajny,gratuluje.!
Mazda 323c 1.3 75Km
Mazda Mx-3 1.6 90Km
SEAT LEON ARL + 1.9tdi 186Km/412nm
SEAT LEON ARL + 1.9tdi GTB22 2xxKm/4xxnm
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Gonzus_1989
Sport
Sport
 
Posty: 425
Dołączył(a): 28 sierpnia 2012, 13:03
Lokalizacja: Tarnów
Auto: Leon ARL +

Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Postprzez GruchaARL » 30 stycznia 2013, 20:50

Wałek wykonuje firma z Anglii. Wałek jest wykonany z jednego kawałka nie napawany. więc nie powinien się wycierać. Ja na swoim zrobiłem już ponad 100tyś (też wykonywany był z jednego kawałka). Popychacze są mocniejsze żeby nie wyklepało seryjnych. Oryginalnych szklanek na ten wałek nie wolno zakładać :!: . Panewki najlepiej kolbenschmidt. Wałek jest do kupienia u nas w firmie. Minus tylko taki ze jest drogi, bo z popychaczami kosztuje 3000tyś. Cena boli, ale nas tez bolała :-( , jednak przy modyfikacji dwóch projektów na pompkach race sam widzisz jakie są jego efekty.

Obecnie mamy jedna sztukę wytestowaną po przebiegu 800km tylko. Możemy odsprzedać za 2600zł. jak coś proszę o PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Postprzez sebastianss1 » 31 stycznia 2013, 08:39

jakby twoj silnik przełożyć do ibizki ale by to zapier ...... masakra .Robi robote jak to sie zbiera do 0-100 ? orietujesz sie
sebek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sebastianss1
TopSport
TopSport
 
Posty: 1256
Dołączył(a): 18 marca 2012, 16:25
Auto: 1.1
Silnik: CJXA 2.0

Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Postprzez GruchaARL » 31 stycznia 2013, 09:35

za wczesnie o tym mówić bozima jest :) i drogi mokre, teraz nie ma sensu testować :). A ibiza faktycznie lżejsza.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Postprzez sagon » 31 stycznia 2013, 19:16

GruchaARL napisał(a):Minus tylko taki ze jest drogi, bo z popychaczami kosztuje 3000tyś.


Kto powiedział,że tuning to niskobudżetowa przyjemność :D .
Skoro robi robotę,to musi kosztować.
Było 185@377 jest chwilowo 219/444
Zobacz Profil
sagon
Signo
Signo
 
Posty: 186
Dołączył(a): 11 października 2011, 19:43
Lokalizacja: świętorzyskie
Auto: golf tdi
Silnik: TDI pompa VP

Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Postprzez antoś » 31 stycznia 2013, 19:49

Mnie ciekawi jaki wynik 100-200 będzie miało to auto.

Gratuluję projektu! Bardzo fajnie, że jeszcze komuś chce się mocno modzić TDI. :brawo:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
antoś
Cupra
Cupra
 
Posty: 2131
Dołączył(a): 9 stycznia 2008, 21:54
Lokalizacja: Łódź
Auto: S3
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Postprzez Gonzus_1989 » 31 stycznia 2013, 19:54

Duża różnica jest pomiędzy tym projektem ? http://www.youtube.com/watch?v=SYb0zucsrJU . Pocisk nie do ogarnięcia mk2.
Mazda 323c 1.3 75Km
Mazda Mx-3 1.6 90Km
SEAT LEON ARL + 1.9tdi 186Km/412nm
SEAT LEON ARL + 1.9tdi GTB22 2xxKm/4xxnm
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Gonzus_1989
Sport
Sport
 
Posty: 425
Dołączył(a): 28 sierpnia 2012, 13:03
Lokalizacja: Tarnów
Auto: Leon ARL +

Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Postprzez GruchaARL » 31 stycznia 2013, 20:28

Gonzus_1989 napisał(a):Duża różnica jest pomiędzy tym projektem ? http://www.youtube.com/watch?v=SYb0zucsrJU . Pocisk nie do ogarnięcia mk2.


he, raczej nie można porównywać tych aut. Mój golf z silnikiem BHZ i mocą 330KM raczej pozamiatałby czarnego MK4 300KM, to nie ta liga, różnica masy :mrgreen:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Postprzez sebastianss1 » 1 lutego 2013, 10:38

nie można porównywac bezyny i disla to i to inaczej chodzi .ostatnio scigal sie golf r32 moc okolo 400 km i 507 nm kontra bmw 5 3.5 biturbo disel 313 albo 320 km i 750 nm ( lekkie mody ) bodajrze to golf tak zrobil bmw chociaz ma takiego niuta bmw ze masakra tak dostal disel baty 1/4 mili

grucha ma fajny projekt RESPECT oby dalej do przodu
sebek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sebastianss1
TopSport
TopSport
 
Posty: 1256
Dołączył(a): 18 marca 2012, 16:25
Auto: 1.1
Silnik: CJXA 2.0

Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Postprzez GruchaARL » 1 lutego 2013, 12:38

no raczej nie dziwne że BMW dostało skoro w golfie mniejsza masa i 80KM więcej :)

dzięki za gratki. Teraz robimy już Leona 1.9TDI na podobnych modach zobaczymy jak tam wyjdzie :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Postprzez sebastianss1 » 1 lutego 2013, 15:34

ale duzo ludzi powie ze jak to bmw ma 250nm wiecej od golfa waga plus min podobne .Trzymam kciuki za leona a nie chcecie zrobic cos z 2.5 dislem też go można dobrze podkrecić ( gdzies widzalem na 350 + )
sebek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sebastianss1
TopSport
TopSport
 
Posty: 1256
Dołączył(a): 18 marca 2012, 16:25
Auto: 1.1
Silnik: CJXA 2.0

Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Postprzez GruchaARL » 1 lutego 2013, 17:24

na 2.5TDI to trzeba mieć czas i nerwy do rozrządu zębatkowego :), zobaczymy na razie muszę jeszcze skończyć swoje TFSI w MK2. Wszystko w swoim czasie, widomo ze jak robota jest to na własne auta nie ma czasu
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Postprzez transit_master » 1 lutego 2013, 22:03

Gratki projektów :brawo: . Jest wiedza, czas, zaplecze to można kombinować. P.S. Każde autko mierzycie na "pustym" baku? :wink:
Yamaha Grizzly 700 EFI EPS bighorny, dystanse x-atv, alu osłony zygo, grzane manetki bronco, przedni bumper, warn vantage 3000, ledowe ringi, wskaźnik stage6, wypala Hero 7 Black :D I jest ogień!!!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
transit_master
Cupra
Cupra
 
Posty: 4209
Dołączył(a): 13 grudnia 2007, 23:59
Lokalizacja: Guangzhou
Auto: w ...uj oszczedne
Silnik: benzyna inny

Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Postprzez GruchaARL » 2 lutego 2013, 06:45

transit_master napisał(a):P.S. Każde autko mierzycie na "pustym" baku? :wink:


He, nie ale tak wyszło. Spalanie się w samochodzie zwiększyło, to trzeba częściej tankować
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Postprzez *PRZEMO* » 2 lutego 2013, 11:20

:brawo: widzę że poszło ostro po bandzie, na starym setupie zacnie chodził a teraz... pewnie tego focusa RS-a objedzie lekko. POZDRO.
PrZeMo
Zobacz Profil
*PRZEMO*
Signo
Signo
 
Posty: 138
Dołączył(a): 20 września 2008, 13:28
Lokalizacja: K-ce
Auto: LEON_ARL+

Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Postprzez jeremy » 2 lutego 2013, 21:45

no no no 8)
Zobacz Profil
jeremy
Stella
Stella
 
Posty: 26
Dołączył(a): 30 października 2012, 12:58
Auto: seat

Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Postprzez hugo00 » 11 lutego 2013, 13:03

jaki następny krok? bo to chyba nie koniec?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
hugo00
Sport
Sport
 
Posty: 563
Dołączył(a): 12 października 2010, 11:32
Lokalizacja: Wrocław/ Radomsko/ Lubin
Auto: bmw 330xd+
Silnik: turbo diesel inny

Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Postprzez GruchaARL » 11 lutego 2013, 20:11

Zobaczymy jak będzie :), planujemy teraz nitro zamontować z dyszą +100
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Postprzez rumianko » 12 lutego 2013, 03:10

Zabawa zaczyna sie od +200 ;-) fajny walek musicie miec skoro Nm noe wychodzi duzy.
13,3et tdikiem by brk-tuning
Zobacz Profil
rumianko
Sport
Sport
 
Posty: 239
Dołączył(a): 18 maja 2008, 21:31
Lokalizacja: Inowrocław
Auto: ibiza
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Postprzez Pablo100 » 12 lutego 2013, 20:20

Auto widziałem osobiście :-D Z zewnątrz trochę cichociemny także pewnie nie jeden się już zdziwił.
Pogratulować bo jest czego.
ALH
Zobacz Profil
Pablo100
Stella +
Stella +
 
Posty: 38
Dołączył(a): 18 marca 2012, 19:33
Lokalizacja: Kielce/Katowice/Rybnik
Auto: Seat leon


Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron