Strona 1 z 1
1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Napisane:
29 stycznia 2013, 10:01
przez GruchaARL
MODEL AUTA: VW GOLF 4
RODZAJ SILNIKA: 1.9TDI PD ARL
MODYFIKACJA SILNIKA:
1.GTB2260VK+kolektor baran
2.Race783+ na pompkach BC
3.Odprężony silnik
4.Zmodyfikowany wałek
5.Układ wydechowy 2,5' Bartpol,
6. Dolot z filtrem ITG Bartpol
7. FMIC Bartpol
MOC: 300hp@4730rpm & 455Nm@4400rpm zmierzone na Dynoproject, strojony na Rototeście 274hp@4720rpm & 442Nm@4100rpm RODZAJ HAMOWNI: ROTOTEST
TUNER: KINGSOFT & Bartpol
bez nitra i żadnych innych dodatków
Wkleilismy dwa wykresy dla porównania co wychodzi na hamowni rolkowej, a co na ROTOTEST


Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Napisane:
29 stycznia 2013, 10:06
przez Klikoś
Wynik trzeba przyznać imponujący, 300km z ARLa. Żaden SnowPerformance nie siedzi?
Wracając do ulubionego tematu hamowni, rozumiem, że pomiar na Rototeście służy jedynie do zobrazowania przyrostu mocy, bo jak się ma mieć ogólnie 274 do 300?
Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Napisane:
29 stycznia 2013, 10:15
przez GruchaARL
Powiem tylko tyle że nie ma żadnego specyfiku typu, snowperformance, metanol, nitro. tylko paliwo + powietrze
Co do hamowni, chodzi o to żeby nie wywoływać nie potrzebnych kłutni czy sporów. Rototest mierzy inaczej, i chodziło nam o to żeby w przyszłości jak będziemy pokazywać wykresy z Rototesta to żeby każdy wiedział że na rolkowej będzie więcej, bo tak naprawdę wszyscy jesteśmy do tych hamowni przyzwyczajeni

. A na pompkach race mamy już bogatą ofertę.
Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Napisane:
29 stycznia 2013, 10:28
przez Klikoś
Hmm... Widziałem już kilka wykresów ARLi w różnych konfigach, ale ten wydaje mi się chyba jednym z mocniejszych, jeśli nie najmocniejszym? Poza tym nie ma słowa o sprzęgle, a przy tym Nm to seria chyba nie jest?
Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Napisane:
29 stycznia 2013, 10:32
przez GruchaARL
Ale momentu nie jest dużo, u mnie siedzi od 4 lat BTB+tarcza organiczna, na razie trzyma, to w sumie po co mam kombinować, jak się popsuje to pomyslę wtedy, natomiast spieka nie bede zakładał, na pewno wrzuce jednomas
Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Napisane:
29 stycznia 2013, 10:56
przez Klikoś
440+Nm w zakresie 3-prawie 5krpm to nie jest dużo momentu?

Nie ślizgało się przy hamowaniu?
Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Napisane:
29 stycznia 2013, 10:59
przez GruchaARL
nie, a to sprzęgło przeniesie więcej, bo było w odpowiedni sposób przygotowane
Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Napisane:
29 stycznia 2013, 11:00
przez Klikoś
Rozumiem, że to jakiś know-how i nie dowiemy się co to za tajemnicza metoda?
Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Napisane:
29 stycznia 2013, 11:06
przez GruchaARL
Taka sama jak na Skoczylasa 10 w Warszawie, więc ich trzeba pytać. Powierzchnia była toczona i regulowana odpowiednią grubościa tarczy. To samo robimy z tymi zestawami z kołem jednomasowym.
Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Napisane:
29 stycznia 2013, 11:08
przez Klikoś
No ok, czyli sprzęgło nie jest zupełną serią, tylko serią wzmacnianą (regenerowaną łotewa).

Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Napisane:
29 stycznia 2013, 11:12
przez GruchaARL
Klikoś napisał(a):No ok, czyli sprzęgło nie jest zupełną serią, tylko serią wzmacnianą (regenerowaną łotewa).

Dokładnie, momentu przybyło tylko tam gdzie on byc powinien. jak sie zacznie ślizgać to wtedy pomyślę co zrobić, ale to żaden problem
Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Napisane:
29 stycznia 2013, 11:35
przez jarcyn
Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Napisane:
30 stycznia 2013, 18:08
przez GruchaARL
Brakowało drogi bo ruch był trochę także 5 bieg wbiłem tylko na moment. Także 3 i 4 bieg w całości
http://www.youtube.com/watch?v=_PF-APc1EDQ&list=HL1359564898&feature=mh_lolz
Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Napisane:
30 stycznia 2013, 18:16
przez sebastianss1
co ty masz odcinke jak w benzynie ladnie idzie .
Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Napisane:
30 stycznia 2013, 18:24
przez GruchaARL
Na tym wałku można kręcić motor wyżej. Tym bardziej że popychacze zaworowe tez nie są oryginalne
Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Napisane:
30 stycznia 2013, 18:29
przez olszu
ooo

toż to rakieta !
Fajne krechy. Duży Batory jest ?
Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Napisane:
30 stycznia 2013, 18:35
przez GruchaARL
Dymu nie ma nic, ale też dlatego że jest zimno. Na wiosnę będzie pewnie na granicy dymienia, dlatego na bank zmieniam intercooler na wydajniejszy, wtedy będzie spoko. Dymu jest mniej jak na moim poprzednim setupie na 245KM
Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Napisane:
30 stycznia 2013, 19:26
przez Gonzus_1989
wałek + popychacze + inne pierdółki ? opisz co to za wałek i skąd jest do nabycia,jestem na kupnie wałka... Projekt Bardzo fajny,gratuluje.!
Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Napisane:
30 stycznia 2013, 20:50
przez GruchaARL
Wałek wykonuje firma z Anglii. Wałek jest wykonany z jednego kawałka nie napawany. więc nie powinien się wycierać. Ja na swoim zrobiłem już ponad 100tyś (też wykonywany był z jednego kawałka). Popychacze są mocniejsze żeby nie wyklepało seryjnych. Oryginalnych szklanek na ten wałek nie wolno zakładać

. Panewki najlepiej kolbenschmidt. Wałek jest do kupienia u nas w firmie. Minus tylko taki ze jest drogi, bo z popychaczami kosztuje 3000tyś. Cena boli, ale nas tez bolała

, jednak przy modyfikacji dwóch projektów na pompkach race sam widzisz jakie są jego efekty.
Obecnie mamy jedna sztukę wytestowaną po przebiegu 800km tylko. Możemy odsprzedać za 2600zł. jak coś proszę o PW
Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Napisane:
31 stycznia 2013, 08:39
przez sebastianss1
jakby twoj silnik przełożyć do ibizki ale by to zapier ...... masakra .Robi robote jak to sie zbiera do 0-100 ? orietujesz sie
Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Napisane:
31 stycznia 2013, 09:35
przez GruchaARL
za wczesnie o tym mówić bozima jest

i drogi mokre, teraz nie ma sensu testować

. A ibiza faktycznie lżejsza.
Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Napisane:
31 stycznia 2013, 19:16
przez sagon
GruchaARL napisał(a):Minus tylko taki ze jest drogi, bo z popychaczami kosztuje 3000tyś.
Kto powiedział,że tuning to niskobudżetowa przyjemność

.
Skoro robi robotę,to musi kosztować.
Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Napisane:
31 stycznia 2013, 19:49
przez antoś
Mnie ciekawi jaki wynik 100-200 będzie miało to auto.
Gratuluję projektu! Bardzo fajnie, że jeszcze komuś chce się mocno modzić TDI.

Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Napisane:
31 stycznia 2013, 19:54
przez Gonzus_1989
Duża różnica jest pomiędzy tym projektem ?
http://www.youtube.com/watch?v=SYb0zucsrJU . Pocisk nie do ogarnięcia mk2.
Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Napisane:
31 stycznia 2013, 20:28
przez GruchaARL
he, raczej nie można porównywać tych aut. Mój golf z silnikiem BHZ i mocą 330KM raczej pozamiatałby czarnego MK4 300KM, to nie ta liga, różnica masy

Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Napisane:
1 lutego 2013, 10:38
przez sebastianss1
nie można porównywac bezyny i disla to i to inaczej chodzi .ostatnio scigal sie golf r32 moc okolo 400 km i 507 nm kontra bmw 5 3.5 biturbo disel 313 albo 320 km i 750 nm ( lekkie mody ) bodajrze to golf tak zrobil bmw chociaz ma takiego niuta bmw ze masakra tak dostal disel baty 1/4 mili
grucha ma fajny projekt RESPECT oby dalej do przodu
Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Napisane:
1 lutego 2013, 12:38
przez GruchaARL
no raczej nie dziwne że BMW dostało skoro w golfie mniejsza masa i 80KM więcej

dzięki za gratki. Teraz robimy już Leona 1.9TDI na podobnych modach zobaczymy jak tam wyjdzie

Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Napisane:
1 lutego 2013, 15:34
przez sebastianss1
ale duzo ludzi powie ze jak to bmw ma 250nm wiecej od golfa waga plus min podobne .Trzymam kciuki za leona a nie chcecie zrobic cos z 2.5 dislem też go można dobrze podkrecić ( gdzies widzalem na 350 + )
Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Napisane:
1 lutego 2013, 17:24
przez GruchaARL
na 2.5TDI to trzeba mieć czas i nerwy do rozrządu zębatkowego

, zobaczymy na razie muszę jeszcze skończyć swoje TFSI w MK2. Wszystko w swoim czasie, widomo ze jak robota jest to na własne auta nie ma czasu
Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Napisane:
1 lutego 2013, 22:03
przez transit_master
Gratki projektów

. Jest wiedza, czas, zaplecze to można kombinować. P.S. Każde autko mierzycie na "pustym" baku?

Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Napisane:
2 lutego 2013, 06:45
przez GruchaARL
transit_master napisał(a):P.S. Każde autko mierzycie na "pustym" baku?

He, nie ale tak wyszło. Spalanie się w samochodzie zwiększyło, to trzeba częściej tankować
Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Napisane:
2 lutego 2013, 11:20
przez *PRZEMO*

widzę że poszło ostro po bandzie, na starym setupie zacnie chodził a teraz... pewnie tego focusa RS-a objedzie lekko. POZDRO.
Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Napisane:
2 lutego 2013, 21:45
przez jeremy
no no no

Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Napisane:
11 lutego 2013, 13:03
przez hugo00
jaki następny krok? bo to chyba nie koniec?
Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Napisane:
11 lutego 2013, 20:11
przez GruchaARL
Zobaczymy jak będzie

, planujemy teraz nitro zamontować z dyszą +100
Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Napisane:
12 lutego 2013, 03:10
przez rumianko
Zabawa zaczyna sie od +200

fajny walek musicie miec skoro Nm noe wychodzi duzy.
Re: 1.9TDi ARL - modyfikowany KINGSOFT 300KM 455NM

Napisane:
12 lutego 2013, 20:20
przez Pablo100
Auto widziałem osobiście

Z zewnątrz trochę cichociemny także pewnie nie jeden się już zdziwił.
Pogratulować bo jest czego.