Strona 1 z 1

Audi S3 8p by EcuProject

PostNapisane: 25 lutego 2013, 10:33
przez Ponior
Audi S3 8P CDLA 265KM seryjnie,modyfikacje przeprowadzone w firmie EcuProject we Wrocławiu Wykonany na indywidualne zamówienie wydech 3 cale na 2 tłumikach + sportowy Katalizator, dolot Forge twintake ,i oczywiście program napisany na nowo, zdjęty został limiter mocy ze startu zatrzymanego, zdjęty został limiter momentu obrotowego po przepięciu biegu,uruchomiona została możliwość hamowania lewa nogą :-)

Obrazek
Obrazek

Autko miało być do codziennej jazdy niewyżyłowane i tak jest, ciągnie ładnie do 7200obr.min.

Re: Audi S3 8p by EcuProject

PostNapisane: 25 lutego 2013, 10:37
przez pampi
Wyszło świetnie. Moment rewelacja.

Re: Audi S3 8p by EcuProject

PostNapisane: 25 lutego 2013, 10:40
przez Qrczaq
Mirek się spisał :brawo: :brawo:
Dorzuć HPFP Autotecha i będziesz miał dłużej taki płaski moment.

Re: Audi S3 8p by EcuProject

PostNapisane: 25 lutego 2013, 10:48
przez Ponior
Na razie mam dosyć modzenia, dołożony jest tylko zaworek od rs4, dla zwiększenia ciśnienia paliwa.
Mirek się spisał, spalił mi pół baku paliwa na rolkach i nic kasy nie oddał :-P

Re: Audi S3 8p by EcuProject

PostNapisane: 25 lutego 2013, 11:11
przez Piotrek_tdi
Qrczaq napisał(a):Mirek się spisał :brawo: :brawo:
Dorzuć HPFP Autotecha i będziesz miał dłużej taki płaski moment.


Ten wkład nie jest potrzebny w przypadku motoru CDL....

Re: Audi S3 8p by EcuProject

PostNapisane: 25 lutego 2013, 11:55
przez Klikoś
To jaki ten motor w końcu bo na wykresie widzę BHZ? ;)

Re: Audi S3 8p by EcuProject

PostNapisane: 25 lutego 2013, 12:05
przez Ponior
Mirek zapomniał zmienić, jest CDLA jak w opisie. Seryjna pompa daje rade przy takiej mocy jeszcze.

Re: Audi S3 8p by EcuProject

PostNapisane: 25 lutego 2013, 12:11
przez Staszek20VT
A co z tym spalaniem stukowym co wtedy było? Jednak wina paliwa? Gratulacje :)

Re: Audi S3 8p by EcuProject

PostNapisane: 25 lutego 2013, 12:20
przez Ponior
Tak, wina paliwa, na 98 jest ok. Choć i tak zapłon przestawiony o 2-3 stopnie. Ale to nic w porównaniu z pb95 i zapłon 9 stopni cofnięty :-(
trzeba by chyba 100 octan zalać, żeby było idealnie. :-D

Re: Audi S3 8p by EcuProject

PostNapisane: 25 lutego 2013, 22:37
przez brucelee
Jeśli można wiedzieć to jak uporaliście się z hamowaniem lewą nogą? Ogarnęliście komputerem, czy była ingerencja pod pedałem hamulca?

Re: Audi S3 8p by EcuProject

PostNapisane: 25 lutego 2013, 23:14
przez Qrczaq
brucelee napisał(a):Jeśli można wiedzieć to jak uporaliście się z hamowaniem lewą nogą? Ogarnęliście komputerem, czy była ingerencja pod pedałem hamulca?


w TFSI to się ogarnia kablem ;)

Re: Audi S3 8p by EcuProject

PostNapisane: 10 kwietnia 2013, 18:08
przez Ponior
Autko było na drobnej korekcie w Ecuproject:
Obrazek

Re: Audi S3 8p by EcuProject

PostNapisane: 12 kwietnia 2013, 09:14
przez karolik
Ponior, jakieś dodatkowe mody mechaniczne tez były ?

Re: Audi S3 8p by EcuProject

PostNapisane: 12 kwietnia 2013, 09:30
przez Ponior
Tylko strojenie, jak by ktoś chciał z 10ps więcej to tez można ale paliwko by trzeba 100 octan załadować :-), a kogo na to stać do codziennej jazdy.

Re: Audi S3 8p by EcuProject

PostNapisane: 12 kwietnia 2013, 09:59
przez karolik
kozacki wynik :-D a jakie ciśnienie doładowania ?

Re: Audi S3 8p by EcuProject

PostNapisane: 12 kwietnia 2013, 10:04
przez Ponior
Coś około 1.35 bara :-)