Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

2.0 TDI CFHC BIG Turbo-227KM/437nm Ecuproject Wrocław

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

2.0 TDI CFHC BIG Turbo-227KM/437nm Ecuproject Wrocław

Postprzez guluwroc » 27 lutego 2013, 12:13

MODEL AUTA: VW Scirocco
RODZAJ SILNIKA: diesel CFHC 2.0 TDI 140KM DPF
MODYFIKACJA SILNIKA: modyfikowany –
turbo od GTB17
Wykonany na indywidualne zamówienie wydech 2,75 cala bez Dpfa
Sportowy Intercooler
MOC: seria 140KM / 310nm -> 227KM/437nm
RODZAJ HAMOWNI: Obciązeniowa 4x4 Dynoproject
TUNER:Ecuproject Wroclaw

Kilka tygodni temu trafiło do nas autko z przebiegiem 10 tys km, po testowe z salonu VW.
Założenia postawione przez klienta były jasne:auto ma być bezdymne i EGT ma być bezpieczne, ponieważ na co dzień będzie jezdziła tym kobieta.Ach zapomniałem :) ma mieć ok 220Ps.

Na początek gtb17:
Obrazek
wydech 2.75 cala bez Dpfa
Obrazek

Jest to prawdopodobnie 1 taki project silnika CR u nas w PL. Dużo czasu poświęciliśmy by dograć najmniejsze szczegóły.Staraliśmy się wykonać modyfikacje tak aby wygląd pod maska przypominał prawie serie,oraz by EGR został na swoim poziomie. Jeśli by czas nas nie gonił,to pewnie DPF tez by został.Soft jest bezpieczny,EGT na poziomie 840 st i kmpl. bez dymny.
Układ paliwowy jest bardzo wydajny, więc czekamy na chętnych by założyć GTB22 .

Obrazek
Ecuproject - Profesjonalny Tuning silników ,diagnostyka grupy VAG,pomiary mocy tel.513399363,502730289 WWW.ECUPROJECT.PL
Zobacz Profil
guluwroc
ECUProject
 
Posty: 188
Dołączył(a): 14 grudnia 2005, 15:27
Lokalizacja: Wrocław
Auto: a3

Reklama

Re: 2.0 TDI CFHC BIG Turbo -227 KM / 437nm Ecup

Postprzez Qrczaq » 27 lutego 2013, 12:17

Bardzo ładnie wyszło graty :brawo:
2011-2017 Seat Leon 1P Cupra 450HP/560NM
2017- Mitsubishi Lancer Evolution X Final Edition 450HP/620NM
2018- Seat Ibiza SC 6J FR 1.4 TSI 200HP/320NM

Start spod świateł i rolka na obwodnicy to nie upalanie.
Mocna fura nie znaczy sportowa.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Qrczaq
TopSport
TopSport
 
Posty: 1146
Dołączył(a): 14 listopada 2011, 18:36
Lokalizacja: Poznań
Auto: EVO X FE
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: 2.0 TDI CFHC BIG Turbo -227 KM / 437nm Ecup

Postprzez pampi » 27 lutego 2013, 12:21

Fajny mod. Rozumiem, że pod GTB22 nie było miejsca. Ale na 17 też można ciekawe projekty zbudować ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
pampi
Cupra
Cupra
 
Posty: 2315
Dołączył(a): 24 marca 2010, 16:58
Auto: C300
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: 2.0 TDI CFHC BIG Turbo -227 KM / 437nm Ecup

Postprzez guluwroc » 27 lutego 2013, 12:26

pampi napisał(a):Fajny mod. Rozumiem, że pod GTB22 nie było miejsca. Ale na 17 też można ciekawe projekty zbudować ;)


Ciasno bardzo ale wejdzie,nie zakładaliśmy bo tu już nie można się ratować skracaniem gruszki by GTB22 dobrze wstawało.Dlatego 1 testy były na GTB22 i jak widać po wykresie to auto ma 400Nm przy 2000 tys obr.Teraz wiemy że GTB22 też powinno dobrze wstawać.
Ecuproject - Profesjonalny Tuning silników ,diagnostyka grupy VAG,pomiary mocy tel.513399363,502730289 WWW.ECUPROJECT.PL
Zobacz Profil
guluwroc
ECUProject
 
Posty: 188
Dołączył(a): 14 grudnia 2005, 15:27
Lokalizacja: Wrocław
Auto: a3

Re: 2.0 TDI CFHC BIG Turbo -227 KM / 437nm Ecup

Postprzez Alzak » 27 lutego 2013, 12:43

guluwroc napisał(a):Soft jest bezpieczny,EGT na poziomie 840 st i kmpl. bez dymny.

Normalnie soft robili geniusze... VAG latami pracowal nad konceptem DPF po to zeby ograniczyc wydzielanie dieslowskiej sadzy a ecuproject zrobil to tylko programem szok ...

Fajny samochodzik i wynik calkiem calkiem jak na autko do jazdy codziennej.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Alzak
Sport
Sport
 
Posty: 205
Dołączył(a): 26 października 2010, 20:30
Lokalizacja: UK
Auto: Seat Leon FR

Re: 2.0 TDI CFHC BIG Turbo-227KM/437nm Ecuproject Wrocław

Postprzez Lesoto » 27 lutego 2013, 19:39

Alzak, bezdymny to bezdymny jak na power soft... Albo czepiasz się słówek, albo nie rozumiesz... Nie wiem co gorsze :|
podpis niezgodny z regulaminem / usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Lesoto
Ex LeonClub Team
 
Posty: 2045
Dołączył(a): 20 grudnia 2008, 19:32
Lokalizacja: Looblyn
Auto: Robur
Silnik: diesel inny

Re: 2.0 TDI CFHC BIG Turbo-227KM/437nm Ecuproject Wrocław

Postprzez pampi » 27 lutego 2013, 20:13

No właśnie też nie czaję. Dymny to by był jakbyś sam za sobą widział chmurę ;) A jak nie to dla mnie już bezdymny :P Wiadomo, że diesel puszcza bąki czasem.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
pampi
Cupra
Cupra
 
Posty: 2315
Dołączył(a): 24 marca 2010, 16:58
Auto: C300
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: 2.0 TDI CFHC BIG Turbo-227KM/437nm Ecuproject Wrocław

Postprzez grzybek » 27 lutego 2013, 20:56

Alzak, nie masz ze swojej suszarki tyle powietrza co tutaj wiec u Ciebie DYMNY !
był SEAT ALTEA FR - 2.0TDi BMN
jest: S211 320CDi
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
grzybek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2192
Dołączył(a): 19 maja 2006, 07:34
Lokalizacja: Białystok
Auto: ALTEA FR TDi
Silnik: BMN 2.0

Re: 2.0 TDI CFHC BIG Turbo-227KM/437nm Ecuproject Wrocław

Postprzez sagon » 27 lutego 2013, 21:29

Nie zapominajcie,że obecnie w dolocie jest około 30 stopni mniej,niż będzie latem,więc nie ma się co podniecać.
Latem będzie i dym większy i wyższe egt,to chyba oczywiste.
Było 185@377 jest chwilowo 219/444
Zobacz Profil
sagon
Signo
Signo
 
Posty: 186
Dołączył(a): 11 października 2011, 19:43
Lokalizacja: świętorzyskie
Auto: golf tdi
Silnik: TDI pompa VP

Re: 2.0 TDI CFHC BIG Turbo-227KM/437nm Ecuproject Wrocław

Postprzez domell » 27 lutego 2013, 21:50

guluwroc napisał(a):
pampi napisał(a):Fajny mod. Rozumiem, że pod GTB22 nie było miejsca. Ale na 17 też można ciekawe projekty zbudować ;)


Ciasno bardzo ale wejdzie,nie zakładaliśmy bo tu już nie można się ratować skracaniem gruszki by GTB22 dobrze wstawało.Dlatego 1 testy były na GTB22 i jak widać po wykresie to auto ma 400Nm przy 2000 tys obr.Teraz wiemy że GTB22 też powinno dobrze wstawać.


Wiadomo, że GTB22 "nominalnie" wstaje nieco pozniej niż GTB17 - da radę tak ogarnąć gruszę żeby wstawała tak jak ta GTB17 na tym Scirocco? Moze i bym się skusił wtedy na GTB22.
Zobacz Profil
domell
Stella +
Stella +
 
Posty: 48
Dołączył(a): 24 stycznia 2012, 10:42
Auto: Leon TS

Re: 2.0 TDI CFHC BIG Turbo-227KM/437nm Ecuproject Wrocław

Postprzez piramida » 27 lutego 2013, 22:58

Więcej niż te 350-370 przy 2000 w mocnej ośce nie potrzeba tak więc nawet jak gtb2260 wstanie trochę później niż 17 to i tak będzie dobrze :-D
OCTAVIA 2 TDI 260KM/500Nm by ecuproject
Zobacz Profil
piramida
Stella +
Stella +
 
Posty: 42
Dołączył(a): 31 maja 2010, 21:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: octavia

Re: 2.0 TDI CFHC BIG Turbo-227KM/437nm Ecuproject Wrocław

Postprzez guluwroc » 28 lutego 2013, 12:26

Gruszka sterująca pracą żaluzji musi mieścić się w zakresie 0,76-3,9v. Zakładając inne turbo z innym stopniem kąta natarcia żaluzji dopasowanie zakresu pracy gruszki jest bardzo trudne.Tak więc jeśli wyregulujemy prace gruszki w turbo GTB22 i będzie ona średnio wstawać nie ma zbytnio ratunku.Ale jestem pewien że będzie ok:)
Ecuproject - Profesjonalny Tuning silników ,diagnostyka grupy VAG,pomiary mocy tel.513399363,502730289 WWW.ECUPROJECT.PL
Zobacz Profil
guluwroc
ECUProject
 
Posty: 188
Dołączył(a): 14 grudnia 2005, 15:27
Lokalizacja: Wrocław
Auto: a3

Re: 2.0 TDI CFHC BIG Turbo-227KM/437nm Ecuproject Wrocław

Postprzez domell » 28 lutego 2013, 15:43

A co powiecie o GTB2056vk? Moze to jest własnie jakis kompromis miedzy mocnym dołem z GTB17 i góra podobną jak w GTB22 i mocą 230-240KM.
Zobacz Profil
domell
Stella +
Stella +
 
Posty: 48
Dołączył(a): 24 stycznia 2012, 10:42
Auto: Leon TS

Re: 2.0 TDI CFHC BIG Turbo-227KM/437nm Ecuproject Wrocław

Postprzez pampi » 28 lutego 2013, 15:45

domell, tkoczi ma tak zamontowane. To turbo z Volvo zdaje się. Ona ma 219KM ale tam jest do uzyskania dużo więcej. GTB17 max widziałem 236. A na GTB22 do 300KM.
Ja i tak uważam, że jeśli nie chce się kupować mocniejszego sprzęgła to GTB17 wystarczy.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
pampi
Cupra
Cupra
 
Posty: 2315
Dołączył(a): 24 marca 2010, 16:58
Auto: C300
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: 2.0 TDI CFHC BIG Turbo-227KM/437nm Ecuproject Wrocław

Postprzez guluwroc » 28 lutego 2013, 16:08

NA GTB22 na pewno będzie mniejsze EGT i mniejszego boosta można ładować.
Ecuproject - Profesjonalny Tuning silników ,diagnostyka grupy VAG,pomiary mocy tel.513399363,502730289 WWW.ECUPROJECT.PL
Zobacz Profil
guluwroc
ECUProject
 
Posty: 188
Dołączył(a): 14 grudnia 2005, 15:27
Lokalizacja: Wrocław
Auto: a3

Re: 2.0 TDI CFHC BIG Turbo-227KM/437nm Ecuproject Wrocław

Postprzez domell » 28 lutego 2013, 20:11

Właśnie trochę boję się byc tym pierwszym na GTB22;) Zależy mi na mocnym dole a widzę na przykłądzie tego Scirocco, że GTB17 jest tu wystrojone idealnie.

Pytanko jeszcze czy GTB22 pasuje na flansze od GTB17?

PS. Co do GTB2056vk to siedzi też w jakimś silniku Q7 i Touarega 3.0 tdi więc potencjał ~240-250 KM musi mieć;)
Zobacz Profil
domell
Stella +
Stella +
 
Posty: 48
Dołączył(a): 24 stycznia 2012, 10:42
Auto: Leon TS

Re: 2.0 TDI CFHC BIG Turbo-227KM/437nm Ecuproject Wrocław

Postprzez pampi » 28 lutego 2013, 20:17

Kolego nie będziesz wcale pierwszy z GTB22. Zobacz sobie fanpage CTR Tuning na Fejsbuku. Oni już wsadzili tego mnóstwo. Potencjał na GTB22 to 300 KM.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
pampi
Cupra
Cupra
 
Posty: 2315
Dołączył(a): 24 marca 2010, 16:58
Auto: C300
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: 2.0 TDI CFHC BIG Turbo-227KM/437nm Ecuproject Wrocław

Postprzez guluwroc » 28 lutego 2013, 20:22

Nie ma czegoś takiego jak idealny dół i mocna góra,w ośce czy to będzie 220 czy 240 KM dużej różnicy nie będzie, bo moment i tak będzie podobny max ok 450Nm.
Troszkę zle rozumujesz pojęcie "pierwszego".Dlatego że 2 auta nigdy identycznie nie wychodzą,to że w tym scirocco wyszedł taki mega dół nie znaczy ze w drugim podobnym będzie to samo.A może się okazać wprost przeciwnie że GTB22 w Twoim aucie albo będzie mega wstawać albo będzie wstawać przyzwoicie jak na duże turbo. GTB22 mamy już rozpracowane jak założyć do silników CR.

-- 28 lut 2013, o 21:22 --

pampi napisał(a):Kolego nie będziesz wcale pierwszy z GTB22. Zobacz sobie fanpage CTR Tuning na Fejsbuku. Oni już wsadzili tego mnóstwo. Potencjał na GTB22 to 300 KM.

Nasza firma(kiedyś Ex Dynosoft Wrocław)duże turbiny montuje do silników PD i nie tylko od 2006r.Po raz kolejny pisze że w silnikach CR czy PPD na gruszce elektronicznej jak wyregulujesz zakres pracy zaworu to pozniej nie możesz poratować się skracaniem żaluzji by turbo lepiej wstawało.
Ecuproject - Profesjonalny Tuning silników ,diagnostyka grupy VAG,pomiary mocy tel.513399363,502730289 WWW.ECUPROJECT.PL
Zobacz Profil
guluwroc
ECUProject
 
Posty: 188
Dołączył(a): 14 grudnia 2005, 15:27
Lokalizacja: Wrocław
Auto: a3

Re: 2.0 TDI CFHC BIG Turbo-227KM/437nm Ecuproject Wrocław

Postprzez domell » 2 marca 2013, 00:10

OK, pewnie jest tak jak piszesz, że nie ma dwóch takich samych samochodów. Widząc jednak Wasz projekt na tym GTB17, pozwala mi to mieć uzasadnione nadzieje, że inne auta na takim Setupie wyjdą podobnie.
Widziałem, na Fejsie wykres A6 robionej przez Rogala na GTB22 i przy 2100rpm ma 400nm więc super, pytanie tylko czy ma tu znaczenie że jest to silnik wzdłużny.

PS. CZy z takiego 2.0 TDI 170KM da się wycisnac wiecej na takiej turbo jak ze 140-stki? CZy z pierwszych CR-ów tych z lat 2008-2010 da się wycisnąć więcej/mniej na takim samym setupie z GTB17/22 jak z silników z lat po 2010 r czy nie ma to znaczenia?
Zobacz Profil
domell
Stella +
Stella +
 
Posty: 48
Dołączył(a): 24 stycznia 2012, 10:42
Auto: Leon TS

Re: 2.0 TDI CFHC BIG Turbo-227KM/437nm Ecuproject Wrocław

Postprzez guluwroc » 2 marca 2013, 15:47

domell napisał(a):OK, pewnie jest tak jak piszesz, że nie ma dwóch takich samych samochodów. Widząc jednak Wasz projekt na tym GTB17, pozwala mi to mieć uzasadnione nadzieje, że inne auta na takim Setupie wyjdą podobnie.
Widziałem, na Fejsie wykres A6 robionej przez Rogala na GTB22 i przy 2100rpm ma 400nm więc super, pytanie tylko czy ma tu znaczenie że jest to silnik wzdłużny.

PS. CZy z takiego 2.0 TDI 170KM da się wycisnac wiecej na takiej turbo jak ze 140-stki? CZy z pierwszych CR-ów tych z lat 2008-2010 da się wycisnąć więcej/mniej na takim samym setupie z GTB17/22 jak z silników z lat po 2010 r czy nie ma to znaczenia?


Jeszcze raz pisze że każde auto jest inne,nam się kiedyś udało zrobić 2 auta z Big Turbo, które nie miały założone super wstające GTB, a przy 2000 tys obr miały sporo ponad 350Nm.A identycznie budując drugie auto możesz mieć 300.Niestety każdy musi się z tym liczyć podejmując decyzje założenia Big turbo.Chciałbym jednam przypomnieć że przez wiele lat robiło się auta bez 400Nm przy 2000 obr i spytaj kogo chcesz że w ośce moment z dołu nie jest tak ważny i płynność przyspieszania i jazda w mieście jest normalna.Co do układu paliwowego to sie okaże w praniu.
Ecuproject - Profesjonalny Tuning silników ,diagnostyka grupy VAG,pomiary mocy tel.513399363,502730289 WWW.ECUPROJECT.PL
Zobacz Profil
guluwroc
ECUProject
 
Posty: 188
Dołączył(a): 14 grudnia 2005, 15:27
Lokalizacja: Wrocław
Auto: a3


Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość