
Nie moge tylko na razie butować bo mam nowe tarcze

Wrażenie - jakby z samochodu wysiadło nagle 4 pasażerów

Cholera nie wiem jak wstawić wykres

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
jaro4444 napisał(a):k postanowiłem tak zrobiłem. Mam wirusika
marcinl00 napisał(a):bardzo ladny nie chce Cie martwic ale zaraz bedziech chcial wiecej - to juz tak jest gratulacje nowego moda
Michał_TDi napisał(a):Jeszcze troszeczke i w LC nie bedzie seryjnego klekota
Tonny S napisał(a):pierwsze 1000 km zrób spokojnie
jaro4444, pierwsze 1000 km zrób spokojnie - daj ułożyc się silnikowi na nowych nastawach
Robic.jaro4444 napisał(a):Co o tym myślicie?
i to jest najważniejsze .jaro4444 napisał(a):ja śpię spokojnie.
jaro4444 napisał(a):Idę się przejechać
jaro4444 napisał(a): Jako, że trafiła się okazja na sprawdzoną skrzynkę od ASV (oznaczenie skrzyni EGS) to przy okazji wymiany sprzęgła zapodam nową skrzynkę o dłuższych nieco przełożeniach niż moja dotychczasowa EGR. Obie jak się dowiedziałem przenoszą do 350 Nm tylko EGS ma dłuższe przełożenia co się przyda przy większych prędkościach.
leoTDI napisał(a):z tym że EGR ma ... dłuższą 5-kę (0.76 a EGS 0.769)
Skrzynia EGS jest faktycznie dłuższa (też ją mam /kiedyś mylnie podałem, że EGR/). Różnica w stosunku do poprzedniego ALH spora.
Gdybyś zapodał 2-zębatki 5-ki (stałą i przełączającą, ale z 0.7) zyskałbyś dodatkowo +15km/h.
jaro4444 napisał(a):leoTDI napisał(a):z tym że EGR ma ... dłuższą 5-kę (0.76 a EGS 0.769)
Skrzynia EGS jest faktycznie dłuższa (też ją mam /kiedyś mylnie podałem, że EGR/). Różnica w stosunku do poprzedniego ALH spora.
Gdybyś zapodał 2-zębatki 5-ki (stałą i przełączającą, ale z 0.7) zyskałbyś dodatkowo +15km/h.
Wiesz szczerze mówiąc to nie praktycznie różnicy pomiedzy EGS a EGR. Z tego co się doczytałem to EGS jest krótsza ciut bo ma na 5 biegu 0,769 a EGR ma 0,755.
W sumie to zostałem wprowadzony w błąd w ASO i przekładka szkrzyni nie była potrzebna![]()
Co do sprzęgła to mam używkę od Yankee. Nowe LUK pewnie przeniesie więcej a podobno jeszcze więcej przenosi najnowszy komplet Sachsa 228mm taki jak ma Grzybek i Rob555.
Poza tym nie chciałem więcej momentu bo szkoda mi silnika, szkrzyni i półosi. Generalnie jest teraz ok, może małe ścięcie górki na wykresie i bedzie idealnie.
leoTDI napisał(a):sorry, ale nie wiem co oni tam mają
marcin_kielce napisał(a):leoTDI jaka jest cena tego wzmocnionego kompletu Sachsa?? To ten sam komplet co ma Grzybek??
Pozdrawiam
Marcin
jaro4444 napisał(a):leoTDI napisał(a):sorry, ale nie wiem co oni tam mają
Podobno mają komplety Artikel Info : SACHS 2289 000 041 (ze smarem i łozyskiem wycisku to: Artikel Info : SACHS 3000 951 790)
U Rob555 przenosi ponad 400 Nm (fakt, że w lekkiej Ibizie).
m3k napisał(a):Mam takie pytanko, nie mozna bylo odjac tylko troche momentu pozostawiajac dotychczasowa moc?
black_margo napisał(a):szkoda tylko że wykresik z inercyjnej
Marcin_TDI napisał(a):rozumiem ze napis TDI na klapie zostal caly srebrny hehe
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości