Nie ma co na PW bo to nie tajemnica:
- program po raz pierwszy i kolejne modyfikacje - cennik Diagtronika - upust LCT,
Po tym już auto naprawdę już drze co widać na wykresach z pierwszej strony postu
Dodatkowo wtryski - ja kupiłem komplet po 27 kkm za 450 zł, nowe ok 1000-1200 zł,
Sprzęgło kompletne ASV LUK z dwumasem - dałem 600 zł,
Łożysko oporowe SKF ok 50 zł,
Wymiana sprzęgła ok 300 zł,
Alternatywnie sprzęgło - komplet Sachsa taki jak Grzybka - 1250 zł.
[ Dodano: Sro 28 Lut, 2007 ]Dostawca wtrysków w postaci mm.maxa ładnie się spisał i złom mam juz w domu.
Jutro o 15.00 mam umówione z Torą wymiane strzykawek i czarowanie koni w moim dupowozie
Wykres oczywiście zapodam
[ Dodano: Czw 01 Mar, 2007 ]Dziś już po zabiegu.
Auto oddało 147 KM i ok 325-330 Nm przy ok 2300-2400 obr/min (aproksymowane bo niestety sprzęgło zaliczyło poślizg ok 2200-2300 obr).
Jak załaduję sprzęgło od ASV i dotrę je pojadę na korektę. Chce zdjąć tak ok 15 Nm i ok 5-7 KM.
Wykres momentu (ten w zakresie bez poślizgu) - piekny - poziomo przwie do 3200 obr/min.
Na drodze nie szaleję na razie ale wyraźnie auto jest żywsze.
Teraz kolejny mod - sprzęgło
[ Dodano: Pią 09 Mar, 2007 ]To sprzęgło od ASV (ori LUK) mam w domu. Obejrzeli je w Maranie i diagnoza była krótka - "montować"
Jako, że trafiła się okazja na sprawdzoną skrzynkę od ASV (oznaczenie skrzyni EGS) to przy okazji wymiany sprzęgła zapodam nową skrzynkę o dłuższych nieco przełożeniach niż moja dotychczasowa EGR. Obie jak się dowiedziałem przenoszą do 350 Nm tylko EGS ma dłuższe przełożenia co się przyda przy większych prędkościach.
Tak więc przerzucając wtryski, sprzęgło i skrzynię mam w 100% seryjnego ASV. Teraz małe korekty programu (pewnie we wtorek i będzie na tą chwilę dość w układzie przeniesienia napędu. Przyszłościowo chcę dać jeszcze hamulce 312 mm
Póżniej to już jak coś tylko wymiana wozu albo całego układu napędowego na ARL
