Strona 1 z 2

ALH by Diagtronik

PostNapisane: 2 lutego 2006, 18:18
przez jaro4444
Jak postanowiłem tak zrobiłem. Mam wirusika :mrgreen:

Nie moge tylko na razie butować bo mam nowe tarcze :oops:

Wrażenie - jakby z samochodu wysiadło nagle 4 pasażerów :-D

Cholera nie wiem jak wstawić wykres :oops:

Re: ALH by Diagtronik

PostNapisane: 2 lutego 2006, 18:19
przez Barth
jaro4444, przeslij go do mnie a ja go wrzuce , barth@leonclub.pl

Re: ALH by Diagtronik

PostNapisane: 2 lutego 2006, 18:21
przez jaro4444
Ok Barth już ślę :-D

Poszło

Re: ALH by Diagtronik

PostNapisane: 2 lutego 2006, 18:40
przez Tonny S
Poszlo chyba do mnie ;-) Wykres :arrow:

Obrazek

Re: ALH by Diagtronik

PostNapisane: 2 lutego 2006, 19:06
przez coolibeer
jaro4444 napisał(a):k postanowiłem tak zrobiłem. Mam wirusika

:brawo: :brawo: nice

Re: ALH by Diagtronik

PostNapisane: 2 lutego 2006, 19:14
przez Tonny S
coolibeer, a tak cos wiecej poza OT ?? :|

Re: ALH by Diagtronik

PostNapisane: 2 lutego 2006, 20:57
przez Marcin_TDI
bardzo ladny :mrgreen: nie chce Cie martwic ale zaraz bedziech chcial wiecej - to juz tak jest :mrgreen: :mrgreen: gratulacje nowego moda :brawo: :brawo:

Re: ALH by Diagtronik

PostNapisane: 3 lutego 2006, 01:26
przez jaro4444
marcinl00 napisał(a):bardzo ladny nie chce Cie martwic ale zaraz bedziech chcial wiecej - to juz tak jest gratulacje nowego moda



Dzięki :mrgreen:
Pierwsze wrażenia:
- wóz pomyka jak przez diabła poganiany :twisted:
- wydaje mi się, że jest cichszy jak seria,
- cudowne uczucie jak wciskam gaz i fura zasuwa za pedałem bez zwłoki,
- zrobiłem dziś 150 km, dopiero do chaty wróciłem, żona mnie klnie a mi sie gęba cieszy jak głupkowi :mrgreen:

Pozdrawiam chłopaków z Diagtronika, profi robota :brawo:

Re: ALH by Diagtronik

PostNapisane: 3 lutego 2006, 07:47
przez Tonny S
jaro4444, pierwsze 1000 km zrób spokojnie - daj ułożyc się silnikowi na nowych nastawach ;-)

Re: ALH by Diagtronik

PostNapisane: 3 lutego 2006, 08:02
przez Michał_TDi
jaro4444, gratki za moda, ale tak to bywa, ze apetyt rosnie w miare jedzenia :wink: , zaraz bedzie mało :-)
Nie dawaj mu w palnik ponizej 2 tys/obr, szczegolnie przy tych temperaturach
Jeszcze troszeczke i w LC nie bedzie seryjnego klekota :-D

Pozdrawiam :)

Re: ALH by Diagtronik

PostNapisane: 3 lutego 2006, 08:21
przez Gaspar
Michał_TDi napisał(a):Jeszcze troszeczke i w LC nie bedzie seryjnego klekota

masz rację... :D :mrgreen:

jaro4444, gratulacje moda, ładna robota, ważne że jesteś zadowolony i banan nie schodzi :D

Re: ALH by Diagtronik

PostNapisane: 3 lutego 2006, 08:36
przez txh
jaro4444, gratulacje ;) najwazniejsze ze jestes zadowolony z zaklinaczy koni z Diagtronika :D milo widziec kolejnego klubowicza z "glupim wyrazem twarzy" :P


Tonny S napisał(a):pierwsze 1000 km zrób spokojnie

Tonny S, zapozno, juz go wczoraj skatowal...... :mrgreen:

Re: ALH by Diagtronik

PostNapisane: 3 lutego 2006, 09:09
przez Barth
Gaspar, ostatnim seryjnym klekotem bedzie Tonny :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: ALH by Diagtronik

PostNapisane: 3 lutego 2006, 09:49
przez jaro4444
jaro4444, pierwsze 1000 km zrób spokojnie - daj ułożyc się silnikowi na nowych nastawach

"Nie moge tylko na razie butować bo mam nowe tarcze"

A jak myślicie chłopaki po co o 24 jeździłem, coby nie hamować a przyśpieszać :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: ALH by Diagtronik

PostNapisane: 3 lutego 2006, 11:22
przez Jazwes
jaro4444, Gratuluję, bardzo ładny przebieg momentu, i pięknie rozwijana moc 8) :brawo:

Re: ALH by Diagtronik

PostNapisane: 26 lutego 2007, 14:29
przez jaro4444
Dziś zapadła decyzja - do mojego klekota montuje wtryski od ASV (Bora 110 KM 27 kkm nr 038 130 202A i sterujący z końcówką E - podobno nowsze niż te z końcówką B) - mm.max ma je dziś dla mnie odebrać. Chcę po wymianie uzyskać to co normalnie z ASV czyli ok 140 KM i moment ok 310-315 przy ok 2300 obr/min a w przedziale 2100-3000 chciałbym mieć ok 290-300 Nm).
Liczę się z wysraniem sprzęgła od ALH i dlatego będę miał w zapasie komplet ASV (dwumas, docisk, tarcza)
Co o tym myślicie?

Re: ALH by Diagtronik

PostNapisane: 26 lutego 2007, 15:38
przez Grześ
gratki :brawo:

szkoda tylko ze dopiero teraz montujesz nowe wtryski bedziesz musial pisac nowy mod czy uwzglednia ci to jako korekte starego

Re: ALH by Diagtronik

PostNapisane: 26 lutego 2007, 15:41
przez Tonny S
jaro4444 napisał(a):Co o tym myślicie?
Robic.

Re: ALH by Diagtronik

PostNapisane: 26 lutego 2007, 15:42
przez Robal
jaro4444, pomysl taki sam jak moj, ale ja dopiero za 2 miesiace :)

Re: ALH by Diagtronik

PostNapisane: 26 lutego 2007, 18:24
przez jaro4444
No to działam - jak tylko mm.max podrzuci mi wtryski do Warszawy jadę na wymianę i korektę programu. Będę jeżdził tak aż sprzęgło ori zdechnie. Później wymiana kompletu sprzęgła i nie wiem czy przy okazji nie skuszę się na suszarkę od ASZ lub ARL :mrgreen:
Choć to turbo to tak raczej mgliste na razie :|

Re: ALH by Diagtronik

PostNapisane: 26 lutego 2007, 18:59
przez mm.max
jaro4444, potwierdzam => dostarczyciel wtrysków w srode sie zjawi :D

Re: ALH by Diagtronik

PostNapisane: 26 lutego 2007, 19:13
przez Marcin_TDI
jaro rob rob. szkoda ze juz sie nie scigniemy asv vx asv :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: ALH by Diagtronik

PostNapisane: 27 lutego 2007, 09:15
przez taktiken
jaro4444, niom! :brawo:
mozesz wrzucic mi na PW koszt takiej operacji? (mod, wtryski i sprzeglo od ALV?)
Dzieki,
J

Re: ALH by Diagtronik

PostNapisane: 27 lutego 2007, 09:20
przez jaro4444
Nie ma co na PW bo to nie tajemnica:
- program po raz pierwszy i kolejne modyfikacje - cennik Diagtronika - upust LCT,
Po tym już auto naprawdę już drze co widać na wykresach z pierwszej strony postu :mrgreen:

Dodatkowo wtryski - ja kupiłem komplet po 27 kkm za 450 zł, nowe ok 1000-1200 zł,
Sprzęgło kompletne ASV LUK z dwumasem - dałem 600 zł,
Łożysko oporowe SKF ok 50 zł,
Wymiana sprzęgła ok 300 zł,

Alternatywnie sprzęgło - komplet Sachsa taki jak Grzybka - 1250 zł.

[ Dodano: Sro 28 Lut, 2007 ]
Dostawca wtrysków w postaci mm.maxa ładnie się spisał i złom mam juz w domu.
Jutro o 15.00 mam umówione z Torą wymiane strzykawek i czarowanie koni w moim dupowozie :mrgreen:
Wykres oczywiście zapodam 8)

[ Dodano: Czw 01 Mar, 2007 ]
Dziś już po zabiegu.

Auto oddało 147 KM i ok 325-330 Nm przy ok 2300-2400 obr/min (aproksymowane bo niestety sprzęgło zaliczyło poślizg ok 2200-2300 obr).
Jak załaduję sprzęgło od ASV i dotrę je pojadę na korektę. Chce zdjąć tak ok 15 Nm i ok 5-7 KM.
Wykres momentu (ten w zakresie bez poślizgu) - piekny - poziomo przwie do 3200 obr/min.
Na drodze nie szaleję na razie ale wyraźnie auto jest żywsze. :twisted:
Teraz kolejny mod - sprzęgło :|

[ Dodano: Pią 09 Mar, 2007 ]
To sprzęgło od ASV (ori LUK) mam w domu. Obejrzeli je w Maranie i diagnoza była krótka - "montować" :mrgreen:
Jako, że trafiła się okazja na sprawdzoną skrzynkę od ASV (oznaczenie skrzyni EGS) to przy okazji wymiany sprzęgła zapodam nową skrzynkę o dłuższych nieco przełożeniach niż moja dotychczasowa EGR. Obie jak się dowiedziałem przenoszą do 350 Nm tylko EGS ma dłuższe przełożenia co się przyda przy większych prędkościach.

Tak więc przerzucając wtryski, sprzęgło i skrzynię mam w 100% seryjnego ASV. Teraz małe korekty programu (pewnie we wtorek i będzie na tą chwilę dość w układzie przeniesienia napędu. Przyszłościowo chcę dać jeszcze hamulce 312 mm :twisted:
Póżniej to już jak coś tylko wymiana wozu albo całego układu napędowego na ARL :mrgreen:

Re: ALH by Diagtronik

PostNapisane: 14 marca 2007, 21:56
przez black_margo
jaro4444, gratulacje nowego moda :brawo: :brawo: :brawo:
teraz będziesz śmigał jak się patrzy :mrgreen:
tylko żona się zmartwi bo będziesz gościem w domu.. :x
no a już niebawem pewno apetyt wzrośnie na nowe turbo..
a jak po korekcie?

Re: ALH by Diagtronik

PostNapisane: 14 marca 2007, 22:03
przez jaro4444
Margo wczoraj w warsztacie grzebałem od 7.00 do 19.00 prawie :x

Zmieniłem sprzęgło i skrzynię, zawaliłem układ hamulcowy 312mm + tył 256mm od Octy RS :twisted:
Do tego założyłem silenblocki od Cupry. To na tyle zmian mechanicznych.

Przy jeździe testowej niestety poślizg sprzęgła :evil:

Więc dziś byłem w fabryce mocy Diagtroników na szybkim zdjęciu mocy i momentu. Oto co wyszło:

http://img486.imageshack.us/my.php?image=topkfe5.jpg

Troszkę nie podoba mi się mały (10 Nm) pik ok 2100 obr/min. Tora obiecał go splanować w następnym podejściu 8)
W sumie mam praktycznie co chciałem - ok 140 KM i ok 310 Nm.

Ale powiem Wam, że czuć większe koła i tarcze 312 mm - samochód jest delikatnie przymulony w rozpędzaniu. Za to jaki lans :mrgreen:

A na poważnie mam rozsądny programik, nic nie trzeszczy, wóz może wolniej pomyka jak na 330 Nm i 147 KM ale ja śpię spokojnie.

Podziękowania dla załogi Diagtronika.

Re: ALH by Diagtronik

PostNapisane: 14 marca 2007, 22:08
przez Streat
jaro4444, mamy podobny setup :-D Gratuluje moda :brawo:

Re: ALH by Diagtronik

PostNapisane: 14 marca 2007, 23:16
przez Kozak
jaro4444, Gratuluje moda :brawo: :brawo: :brawo:
jaro4444 napisał(a):ja śpię spokojnie.
i to jest najważniejsze .

Re: ALH by Diagtronik

PostNapisane: 14 marca 2007, 23:19
przez jaro4444
Idę się przejechać :twisted:

Re: ALH by Diagtronik

PostNapisane: 14 marca 2007, 23:20
przez Kozak
jaro4444 napisał(a):Idę się przejechać :twisted:

z kiluj kilku , lepiej będzie Ci się spało :D :D :D

Re: ALH by Diagtronik

PostNapisane: 15 marca 2007, 06:47
przez marcin_kielce
jaro4444 przy 330Nm ślizga ci się już to nowe sprzęgło od ASV??

qrczę ja też jakoś w najbliższym czasie planuję pewne mody :twisted: i w planach miałem zakup sprzęgła takiego jak grzybek. Chciałem dojść do 330Nm a ty mi tu mówisz, że się sprzęgło ślizga :-(

Będę teraz musiał pomyśleć nad jakimś innym rozwiązaniem niż sprzęgło od ASV...chyba.

Pozdrowienia i gratulacje modyfikacji!! Fajnie jest zobaczyć tuningowane stare dobre ALH :mrgreen: :brawo: :brawo:

Pozdrawiam
Marcin

Re: ALH by Diagtronik

PostNapisane: 15 marca 2007, 07:22
przez leoTDI
jaro4444 napisał(a): Jako, że trafiła się okazja na sprawdzoną skrzynkę od ASV (oznaczenie skrzyni EGS) to przy okazji wymiany sprzęgła zapodam nową skrzynkę o dłuższych nieco przełożeniach niż moja dotychczasowa EGR. Obie jak się dowiedziałem przenoszą do 350 Nm tylko EGS ma dłuższe przełożenia co się przyda przy większych prędkościach.


jaro4444,

z tym że EGR ma ... dłuższą 5-kę (0.76 a EGS 0.769) 8)

Skrzynia EGS jest faktycznie dłuższa (też ją mam /kiedyś mylnie podałem, że EGR/). Różnica w stosunku do poprzedniego ALH spora.
Gdybyś zapodał 2-zębatki 5-ki (stałą i przełączającą, ale z 0.7) zyskałbyś dodatkowo +15km/h.

Re: ALH by Diagtronik

PostNapisane: 15 marca 2007, 08:04
przez mm.max
jaro4444, :brawo: i gratulacje wytrwałości w modyfikacjach. Teraz opisz wrażenia z jazdy ;)

Re: ALH by Diagtronik

PostNapisane: 15 marca 2007, 11:33
przez jaro4444
leoTDI napisał(a):z tym że EGR ma ... dłuższą 5-kę (0.76 a EGS 0.769)

Skrzynia EGS jest faktycznie dłuższa (też ją mam /kiedyś mylnie podałem, że EGR/). Różnica w stosunku do poprzedniego ALH spora.
Gdybyś zapodał 2-zębatki 5-ki (stałą i przełączającą, ale z 0.7) zyskałbyś dodatkowo +15km/h.


Wiesz szczerze mówiąc to nie praktycznie różnicy pomiedzy EGS a EGR. Z tego co się doczytałem to EGS jest krótsza ciut bo ma na 5 biegu 0,769 a EGR ma 0,755.
W sumie to zostałem wprowadzony w błąd w ASO i przekładka szkrzyni nie była potrzebna :evil:

Co do sprzęgła to mam używkę od Yankee. Nowe LUK pewnie przeniesie więcej a podobno jeszcze więcej przenosi najnowszy komplet Sachsa 228mm taki jak ma Grzybek i Rob555.

Poza tym nie chciałem więcej momentu bo szkoda mi silnika, szkrzyni i półosi. Generalnie jest teraz ok, może małe ścięcie górki na wykresie i bedzie idealnie.

Re: ALH by Diagtronik

PostNapisane: 15 marca 2007, 12:04
przez leoTDI
jaro4444 napisał(a):
leoTDI napisał(a):z tym że EGR ma ... dłuższą 5-kę (0.76 a EGS 0.769)

Skrzynia EGS jest faktycznie dłuższa (też ją mam /kiedyś mylnie podałem, że EGR/). Różnica w stosunku do poprzedniego ALH spora.
Gdybyś zapodał 2-zębatki 5-ki (stałą i przełączającą, ale z 0.7) zyskałbyś dodatkowo +15km/h.


Wiesz szczerze mówiąc to nie praktycznie różnicy pomiedzy EGS a EGR. Z tego co się doczytałem to EGS jest krótsza ciut bo ma na 5 biegu 0,769 a EGR ma 0,755.
W sumie to zostałem wprowadzony w błąd w ASO i przekładka szkrzyni nie była potrzebna :evil:

Co do sprzęgła to mam używkę od Yankee. Nowe LUK pewnie przeniesie więcej a podobno jeszcze więcej przenosi najnowszy komplet Sachsa 228mm taki jak ma Grzybek i Rob555.

Poza tym nie chciałem więcej momentu bo szkoda mi silnika, szkrzyni i półosi. Generalnie jest teraz ok, może małe ścięcie górki na wykresie i bedzie idealnie.


sorry, ale nie wiem co oni tam mają :?

bo jeśli to ...

Sachsracing ma w ofercie docisk + sprzęgło sztywne (do dwumasówki jest sztywne) organiczne (okładziny) na 320 Nm ciągłego obciążenia - dokładnie to chodzi o docisk, i nie jest to bynajmniej wersja wzmocniona, tzw. HD (verstärkte Ausführung).
Natomiast sama tarcza przenosi na pewno więcej, choć tego u Sachsa akurat nie mogłem ustalić.

Wyczytałem gdzieś, że Sachs daje ok. +30% marginesu bezpieczeństwa (max chwilowe obciążenie). Więc wychodząc z tego i dając bezpieczne +20% i tak byłoby coś ok. 380Nm ... i można spać spokojnie :D

Problemem jest tylko cena :cry:

Numeracja jest taka :
---------------------------------
docisk : 883082 999778
tarcza : 881864 999994

Montowane WYŁĄCZNIE razem ... oczywiście 228mm i liczba zębów wypustu wielorowkowego w tarczy 28.

Re: ALH by Diagtronik

PostNapisane: 15 marca 2007, 13:28
przez jaro4444
leoTDI napisał(a):sorry, ale nie wiem co oni tam mają


Podobno mają komplety Artikel Info : SACHS 2289 000 041 (ze smarem i łozyskiem wycisku to: Artikel Info : SACHS 3000 951 790)

U Rob555 przenosi ponad 400 Nm (fakt, że w lekkiej Ibizie).

Re: ALH by Diagtronik

PostNapisane: 15 marca 2007, 13:57
przez marcin_kielce
leoTDI jaka jest cena tego wzmocnionego kompletu Sachsa?? To ten sam komplet co ma Grzybek??

Pozdrawiam
Marcin

Re: ALH by Diagtronik

PostNapisane: 15 marca 2007, 14:13
przez leoTDI
marcin_kielce napisał(a):leoTDI jaka jest cena tego wzmocnionego kompletu Sachsa?? To ten sam komplet co ma Grzybek??

Pozdrawiam
Marcin


ceny sugerowane od Sachsa (stan aktualny na marzec 2007):
-------------------------------------------------------------------------------
883082 999778 = 248,- EUR
881664 999994 = 348,- EUR

... i nie zawierają 19% MwSt (podatku VAT).

Nie jest więc to tania sprawa, ale sądzę że handlowcy mają to taniej (jak napisałem, to tylko ceny sugerowane przez Sachsracing).

Nie wiem co ma grzybek :?

[ Dodano: Czw 15 Mar, 2007 ]
jaro4444 napisał(a):
leoTDI napisał(a):sorry, ale nie wiem co oni tam mają


Podobno mają komplety Artikel Info : SACHS 2289 000 041 (ze smarem i łozyskiem wycisku to: Artikel Info : SACHS 3000 951 790)

U Rob555 przenosi ponad 400 Nm (fakt, że w lekkiej Ibizie).


3000 951 790 to jednak standardowy komplet (z dwumasem) do silnika 1.9TDi AFN - zamiennik LUK

Re: ALH by Diagtronik

PostNapisane: 15 marca 2007, 14:41
przez Marcin_TDI
to i ja pogratuluje moda... Jaro wpadnij na spota koniecznie, trzeba zobaczyc jak pomykasz... :mrgreen: :mrgreen:

Re: ALH by Diagtronik

PostNapisane: 15 marca 2007, 20:39
przez m3k
Mam takie pytanko, nie mozna bylo odjac tylko troche momentu pozostawiajac dotychczasowa moc?

Re: ALH by Diagtronik

PostNapisane: 15 marca 2007, 20:45
przez marcin_kielce
m3k napisał(a):Mam takie pytanko, nie mozna bylo odjac tylko troche momentu pozostawiajac dotychczasowa moc?


oczywiście, że można! Każdy dobry tuner ci to zrobi.

Re: ALH by Diagtronik

PostNapisane: 12 lipca 2007, 22:12
przez jaro4444
Trochę ostanio podłubałem w maszynie i dziś postanowiłem to zestroić.
Mody silnikowe jak na tą chwilę:
- turbo ARL,
- wtryski 216 Bosch,
- FMIC,
- Map Sensor ARL,
- chłodnica oleju ARL,
- skrzynia 6 i sprzęgło 240 mm.

Zapieliśmy wóz na rolki, pierwszy przejazd i wypluł 159 KM i 338 Nm około 2800-3000 obr. Słaby dół (przy 2000 obr tylko ok 250-260 Nm).
Tora jak dowiedział się, że jest Map Sensor od ARL, to pomierzył ciśnienia ładowania i wyszło, że turbo na mapie z ALH, turbie ARL i map sensorze ARL przeładowuje o ok 0,2 bara. Stąd od ręki taka moc.
Tora skorygował charakterystykę Map Sensora, poprawił mapy i nowy pomiar - moc 154 KM, moment dołem lepszy jak za pierwszym razem, górą spadał szybko. Generalnie jeszcze nie to. Widać przy okazji ile dawało ładowanie - za drugim razem więcej paliwa i mniej mocy jak na początku. :shock:
Dobra kolejna korekta - ciśnienie ładowania seria dla ARL czyli 1,5 bara, podlane trochę tu i tam (głównie na momencie bo mocy mi stykało) i co wypłuła hamownia (widać też ile dzieli mnie od serii):

Obrazek


Nie tak mocno jak LeoTDI ale całkiem bezdymnie (nawet pełny but to tylko delikatna mgła). Pompa 10 starcza teoretycznie do 170 KM, 10% zapasu i mamy to co wyszło. Poza tym jak dla mnie pięknie narysowany moment i nie ma ryzyka termicznego zamordowania głowicy. Wóz znów jest "lżejszy" jak kiedyś i pomyka naprawdę super - szczególnie 3-6 bieg jadąc na momencie. W środku cisza tylko głowa wali w zagłówek. :mrgreen:

Jestem super zadowolony!!!! Tora dzięki!!!!

P.S. Jak dorwę pompę 11 to się nie oprę :twisted:

Re: ALH by Diagtronik

PostNapisane: 13 lipca 2007, 15:14
przez grzybek
....o Cie pierdziele :x


kurna a u mnie turbawa kurzy sie w garazu z powodu braku IC :cry: :evil:

Re: ALH by Diagtronik

PostNapisane: 13 lipca 2007, 19:19
przez black_margo
noo jaro4444 4 kunie więcej niż u mnie :mrgreen: wielkie gratki :brawo:
szkoda tylko że wykresik z inercyjnej

Re: ALH by Diagtronik

PostNapisane: 13 lipca 2007, 19:32
przez leem
gratulacje jaro4444, :brawo: :brawo:

Re: ALH by Diagtronik

PostNapisane: 14 lipca 2007, 22:13
przez debowe
jaro4444,
Powiem tylko jedno z ciebie to warjat :-D
zazdroszcze :-D
gratulki :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo:

Re: ALH by Diagtronik

PostNapisane: 15 lipca 2007, 18:07
przez jaro4444
black_margo napisał(a):szkoda tylko że wykresik z inercyjnej



Z Maha powinno wyjść 3-4 KM więcej :mrgreen:

Wróciłem dziś z pierwszej dłuższej trasy. Nauczyć się trzeba trochę inaczej jeździć jak do tej pory. Czuć, że to większa turbina. Trzeba ją trzymac na obrotach albo dać się jej rozpędzić, ale jak złapie obroty to już auto zapina naprawdę pięknie, nawet powyżej 4000 obr. Dziś jadąc z Ostrowca Św. lokalnymi drogami spiąłem się z BMW 325i (moc 177 albo 193 KM) Na przyśpiechę od ok 120 do 200 wciągnąłem go nosem. Później odpuściłem bo zaczęły się zakręty a wqur.... do czerwoności kierowca BMW próbował wyprzedać na łuku. Dobrze zrobiłem bo z na przeciwka jechał samochód. :|
Co by nie powiedzieć to od ok 2400 obr nie da się w żaden sposób porównać wozu sprzed i po modyfikacji. Teraz po prostu ciągnie jak wściekły do odcięcia.
Jednak uwaga dla chcących zapodać turbo ARL - FMIC konieczny!!!! Wylot z turbiny po ostrzejszej jeździe parzy w ręce i to ostro !!! Bez FMIC będzie piekło w dolocie :|
Oby teraz wszytko banglało :-D

Re: ALH by Diagtronik

PostNapisane: 16 lipca 2007, 07:23
przez Marcin_TDI
jaro4444, rozumiem ze napis TDI na klapie zostal caly srebrny hehe ??

Re: ALH by Diagtronik

PostNapisane: 16 lipca 2007, 08:45
przez jaro4444
Marcin_TDI napisał(a):rozumiem ze napis TDI na klapie zostal caly srebrny hehe


Tak ale chyba muszę "tuning" zrobić na SDI :mrgreen:

Re: ALH by Diagtronik

PostNapisane: 16 lipca 2007, 09:58
przez dave
jaro4444, gratulacje.. wykresik bajka :-D