Strona 1 z 1

Leon ASV by KINGSOFT/BARTPOL

PostNapisane: 26 kwietnia 2013, 00:55
przez polciu1
Zmiany:
1. Turbo ASZ
2. EGR out
3. KAT out
4. Strojenie: KINGSOFT/BARTPOL

Obrazek

Re: Leon ASV by KINGSOFT/BARTPOL

PostNapisane: 26 kwietnia 2013, 07:51
przez Korzen
I jak wrażenia z jazdy? Czy z kat i egr wyszło by mniej KM ?

Re: Leon ASV by KINGSOFT/BARTPOL

PostNapisane: 26 kwietnia 2013, 07:59
przez mariushjj
Wtryski 216 i Fmic zamontujecie i juz bedzie malina!!! Jakie cisnienie daje turbo?

Re: Leon ASV by KINGSOFT/BARTPOL

PostNapisane: 27 kwietnia 2013, 18:11
przez marpit
Tyle to z samego ASV + program można mieć?

Re: Leon ASV by KINGSOFT/BARTPOL

PostNapisane: 27 kwietnia 2013, 20:05
przez sagon
Co tak mało?
Z taką turbinką powinno być od bidy z 10 koni więcej.

Re: Leon ASV by KINGSOFT/BARTPOL

PostNapisane: 28 kwietnia 2013, 00:04
przez ColdMan
Też się trochę dziwie że tak niewiele wyszło , seria ASV czasem wychodzi lepiej .

Re: Leon ASV by KINGSOFT/BARTPOL

PostNapisane: 28 kwietnia 2013, 07:14
przez GruchaARL
Ustawione jest 140KM i 300NM. Kamil chciał bezpiecznie. Będą wtryski, będzie mocniej :). Pozdro

Re: Leon ASV by KINGSOFT/BARTPOL

PostNapisane: 28 kwietnia 2013, 07:47
przez polciu1
Tak jest :-) Samochodem jeżdżę na co dzień, większość w mieście. Chciałem żeby jeździł lepiej niż seria, ale bezpiecznie i bezawaryjnie :-) Tak chciałem i tak się stało, auto fajnie przyspiesza, turbodziura odeszła w zapomnienie i nareszcie pojawił się efekt wciskania w fotel :-) Jestem naprawdę zadowolony i każdemu polecam taki zabieg u Bartka oczywiście :-D Pojeżdżę trochę i pomyślę nad wtryskami i Fmic.

Re: Leon ASV by KINGSOFT/BARTPOL

PostNapisane: 28 kwietnia 2013, 10:26
przez marpit
polciu1 napisał(a): Pojeżdżę trochę i pomyślę nad wtryskami i Fmic.

Przyrost formy nad treścią...
Dla porównania viewtopic.php?f=5&t=37631&view=unread#unread
Zobacz jak tam moment ładnie trzyma co prawda niżej niż u Ciebie ale do 3200 a u Ciebie spada.

Re: Leon ASV by KINGSOFT/BARTPOL

PostNapisane: 28 kwietnia 2013, 11:38
przez polciu1
marpit napisał(a):
polciu1 napisał(a): Pojeżdżę trochę i pomyślę nad wtryskami i Fmic.

Przyrost formy nad treścią...
Dla porównania viewtopic.php?f=5&t=37631&view=unread#unread
Zobacz jak tam moment ładnie trzyma co prawda niżej niż u Ciebie ale do 3200 a u Ciebie spada.


Leon, którego przykład podałeś dla porównania ma wtryski 216. Nie znam się aż tak bardzo na tym wszystkim szczerze mówiąc :) Zaufałem Bartkowi i na razie jestem bardzo zadowolony :)

Re: Leon ASV by KINGSOFT/BARTPOL

PostNapisane: 28 kwietnia 2013, 11:43
przez marpit
I zostały tam wykorzystane a Turbo u Ciebie nie za bardzo.

Najważniejsze to być zadowolonym :)

Re: Leon ASV by KINGSOFT/BARTPOL

PostNapisane: 28 kwietnia 2013, 15:21
przez sagon
Pompa,wtryski,nad tym trzeba pomyśleć,bo widać,że ten zestaw już lata młodości ma dawno za sobą.A z samego powietrza,ile by go nie dmuchał,wiele się nie ugra.
Wczoraj dla przykładu przerobiłem koledze pompę na 11tkę.Kupił dawcę za 270 zeta i za taką kasę ma u siebie 11tkę na fali de 110(robocizna ma za free),okazała się być w kapitalnym stanie.Będzie pluć paliwkiem,jak wściekła.Dodatkowo zawita wałek z aaz-ta,też zdrowy i ... będzie się działo.
Tym samym niedużym kosztem,wręcz śmiesznym,zwiększył sobie i to sporo potencjał układu paliwowego.Po montażu zostanie tylko zwiększyć ciśnienie,żeby z kątem nie było problemów i można latać.

Re: Leon ASV by KINGSOFT/BARTPOL

PostNapisane: 28 kwietnia 2013, 17:55
przez GruchaARL
marpit napisał(a):I zostały tam wykorzystane a Turbo u Ciebie nie za bardzo.

Najważniejsze to być zadowolonym :)


Moment w zakresie obrotów do 3200 jest większy u Kamila w aucie jak na wykresie który podałeś. Jak twoim oczom się wydaje u Kamila wyszedł większy moment max o 15NM dlatego dalej spada, jest to rzecz normalna. My nie robimy samochodów pod wykres tak żeby kreski były najładniejsze, tylko tak żeby auto utrzymywało zadane parametry na drodze. Turbosprężarka wykorzystana jest na tyle ile uważaliśmy, koniec kropka. Kamil jeździ samochodem a nie wykresem :)
Nie chwal się wykresami VP innych aut bo ja mam kilka takich gdzie dochodziłem do 200KM na wtryskach 216, także wiem jak wykorzystać potrzebne mi podzespoły

Re: Leon ASV by KINGSOFT/BARTPOL

PostNapisane: 28 kwietnia 2013, 18:26
przez sagon
GruchaARL napisał(a): bo ja mam kilka takich gdzie dochodziłem do 200KM na wtryskach 216, także wiem jak wykorzystać potrzebne mi podzespoły


To jak się powiedziało A,trzeba by powiedzieć i B.
Chętnie bym taką perełkę zobaczył,o logi już prosił nie będę,bo szkoda zdzierać klawisze.Jedną mogę sam pokazać

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c9369224ca72cf47.html

Tyle tylko,że tutaj trzeba odjąć 15 koni,dlaczego,pewnie wiesz :D .
Ile jesteś w stanie zrobić na 230tkach?

Re: Leon ASV by KINGSOFT/BARTPOL

PostNapisane: 28 kwietnia 2013, 19:19
przez marpit
GruchaARL
Kolega po to założył temat aby o tym podyskutować.
Czytaj bardziej ze zrozumieniem. Podałem że tam ma mniejszy moment ale równomiernie 2200-3200 a tu leci ...
No i podsumowując tą dyskusje to ASV + program można mieć te 135 np
http://img585.imageshack.us/img585/4834/wykresx.jpg
a tu jeszcze turbo więc ogólnie słabiutko :)

Re: Leon ASV by KINGSOFT/BARTPOL

PostNapisane: 28 kwietnia 2013, 19:44
przez GruchaARL
marpit napisał(a):a tu jeszcze turbo więc ogólnie słabiutko :)


Bo tak był program napisany, i to ty czytaj ze zrozumieniem, jakbym chciał to można ustawić 150KM i 330NM. Ale miało być mniej bo tak chciał Kamil. Jak widać nie umiesz doczytać co napisałem w moim 1 poście w tym temacie.
GruchaARL napisał(a):Ustawione jest 140KM i 300NM. Kamil chciał bezpiecznie. Będą wtryski, będzie mocniej :). Pozdro

Re: Leon ASV by KINGSOFT/BARTPOL

PostNapisane: 28 kwietnia 2013, 20:13
przez sagon
Olać tam ten wynik,jest taki,bo tak program zrobiony.Co prawda logów nigdy nie zobaczymy,więc trzeba koledze wierzyć na słowo :-P .
To pokarzesz te wykresy na te 190+ z 216tkami?
Odnoszę wrażenie,że raczej nie,a już poparcie tego logami byłoby szczytem marzeń.Niestety,myślał kogut o niedzieli ... .
Podobają mi się opisy,wykresy,mody,tylko jakoś mało to poparte dowodami.Pisanie,że tak program zrobiony pewnie jest prawdą,ale gdybyś wrzucił logi 001/011,wtedy nikt by nie miał żadnych wątpliwości,a tak,mnożą się takie,jak grzyby po deszczu.

Raczej w tym przypadku magiczny limiter zdejmowany nie był,...bo takiego nie ma,więc w czym problem?
Doszedłem już do tego,że to nie sterownik/limiter jest problemem,jest nim nastawnik.Ten po odpowiedniej kalibracji,bez ruszania softu zrobi takie napięcie,jakie ustawi się w nastawniku,może to być i 5v.
Każdy nastawnik ma inaczej ustawione max napięcie,najwyższe w serii ma hdk 240,co nie oznacza,że nie można go zwiększyć.Nie testowaliśmy tego na hamowni,ale testy drogowe wypadły obiecująco.
To tak na marginesie w kwestii magicznego limitera napięcia.

Już przetestowane :D .

Re: Leon ASV by KINGSOFT/BARTPOL

PostNapisane: 28 kwietnia 2013, 20:43
przez polciu1
Panowie, ale czemu ma służyć ta dyskusja? Było jasno powiedziane, że chciałem bezpiecznie i tak mam a Wy tutaj spekulujecie, że turbo niewykorzystane, że pompa i wtryski siada itd. Prowokujecie, żebym pojechał do Bartka i zrobił mocniejszy program? :wink: Czy wtedy jak wrzucimy wykres to będzie dla Was jakaś dzika satysfakcja?

Re: Leon ASV by KINGSOFT/BARTPOL

PostNapisane: 29 kwietnia 2013, 07:32
przez GruchaARL
polciu1 napisał(a):Panowie, ale czemu ma służyć ta dyskusja? Było jasno powiedziane, że chciałem bezpiecznie i tak mam a Wy tutaj spekulujecie, że turbo niewykorzystane, że pompa i wtryski siada itd. Prowokujecie, żebym pojechał do Bartka i zrobił mocniejszy program? :wink: Czy wtedy jak wrzucimy wykres to będzie dla Was jakaś dzika satysfakcja?


Kamil, szkoda gadać :). Przyjeżdżaj na wtryski i FMIC. Od razu pomyśl o wzmocnieniu sprzęgła to ustawimy więcej NM. Pogadam z Łukaszem i wyśle oferta na PW

Re: Leon ASV by KINGSOFT/BARTPOL

PostNapisane: 29 kwietnia 2013, 09:05
przez kingsoft
sagon napisał(a):Olać tam ten wynik,jest taki,bo tak program zrobiony.Co prawda logów nigdy nie zobaczymy,więc trzeba koledze wierzyć na słowo :-P .
To pokarzesz te wykresy na te 190+ z 216tkami?
Odnoszę wrażenie,że raczej nie,a już poparcie tego logami byłoby szczytem marzeń.Niestety,myślał kogut o niedzieli ... .
Podobają mi się opisy,wykresy,mody,tylko jakoś mało to poparte dowodami.Pisanie,że tak program zrobiony pewnie jest prawdą,ale gdybyś wrzucił logi 001/011,wtedy nikt by nie miał żadnych wątpliwości,a tak,mnożą się takie,jak grzyby po deszczu.

Raczej w tym przypadku magiczny limiter zdejmowany nie był,...bo takiego nie ma,więc w czym problem?
Doszedłem już do tego,że to nie sterownik/limiter jest problemem,jest nim nastawnik.Ten po odpowiedniej kalibracji,bez ruszania softu zrobi takie napięcie,jakie ustawi się w nastawniku,może to być i 5v.
Każdy nastawnik ma inaczej ustawione max napięcie,najwyższe w serii ma hdk 240,co nie oznacza,że nie można go zwiększyć.Nie testowaliśmy tego na hamowni,ale testy drogowe wypadły obiecująco.
To tak na marginesie w kwestii magicznego limitera napięcia.

Już przetestowane :D .


Sagon czytając Twój post można łatwo stwierdzić, że nie wiesz jak działa system EDC15 czy MSA15. Zmieniając napiecie na pompie psujesz kalibracje wtryskiwaczy co powoduje, że 1mg paliwa dla ECU nie jest 1mg dla silnika. I jeśli się wymienia końcówki na większe lub zmienia wtryskiwacze należy tak skalibrować ECU aby 1=1, a nie tak jak piszesz.

Re: Leon ASV by KINGSOFT/BARTPOL

PostNapisane: 29 kwietnia 2013, 19:48
przez sagon
kingsoft napisał(a):Zmieniając napiecie na pompie psujesz kalibracje wtryskiwaczy co powoduje, że 1mg paliwa dla ECU nie jest 1mg dla silnika.


Mnie to akurat najmniej interesuje.Gdybym chciał mieć taką skalę,to bym nie kombinował ze zwiększeniem wydatku paliwa.
Co mi z tego,że przy skali 1:1 zrobię 200 koni na maksymalnym dla danego nastawnika napięciu,jak będzie to już kres jego możliwości.
Mnie interesuje taka modyfikacja,która daje więcej paliwa przy niższym napięciu.Wtedy mając do dyspozycji powiedzmy 4.5v robię grubo,grubo ponad 200 koni,czego przy seryjnej kalibracji nie uzyskam.
Obecnie seryjne napięcie z afn-a,dawki w sofcie max 46mg i jedzie to tak,jak mało który vp na 11/230 z dużo wyższym napięciem.
Po wrzucie brd będzie pomiar.

O uzyskaniu wyższego napięcia napisałem tylko w kontekście tego magicznego limitera,który tkwi w nastawniku,a nie w sterowniku :wink: .
Moja jest tak zrobiona,że leje więcej przy dużo niższym napięciu.Nie sztuką jest zrobić 200 koni przy max napięciu,ale zrobić to przy niższym,to już nie takie proste.
Już kilka osób z wielką radością śmiga na tak zrobionych pompach.Ostatnio na tak zrobionej 10tce/230 udało się zrobić ponad 190/400,na 10tce :brawo: .Zrobisz tyle przy skali 1:1 na pompie 10tce?
Co prawda 10tka nie daje takich możliwości,jak 11tka,ale spokojnie robi wyniki,jakich by się niejedna 11tka nie powstydziła.

Wystarczy odpowiednia dawka w sofcie i nic strasznego się nie dzieje,uwierz.
Ale będzie tego pierdolamento.