GruchaARL napisał(a):Nie widziałem logów z tego Leona co wkleiłeś, przykład jest z d...py bo jednak koledze programu nie zrobili. I wiem doskonale ile taka turbosprężarka przy zapieczonych łopatkach potrafi napompować. nie porównuj tych dwóch samochodów.
nie porównuje ale robię ripostę do zdania
GruchaARL napisał(a):Należy zwrócić uwage na jedna zasadnicza rzecz. Masz rację iż w fabrycznych nigdy nie regenerowanych turbosprężarkach ARL max NM jest przy 2000obr. Ale, w 90% przypadków jest to dlatego że jest zawsze przeladowanie, bo taka jest ich charakterystyka.
Tamten leon jest kolegi
Pokalino, logi dynamiczne widziałem i chciałem Ci pokazać że max moment nie jest przy 2000rpm gdy turbo przeładowuje - nawet lekko. Seryjny soft jest tak poprostu zrobiony. I tylko to miałem na celu. Także relax nie ma co się stresować

.
Co do auta
Seby, wierzę że sporo pracy było włożone, auto nie jechało, teraz jedzie i to jest najważniejsze. Jednak patrząc na sam wykres po programie czytając
GruchaARL napisał(a):Turbosprężarka zrobiona jest prawidło.
to nasuwa się pytanie... Czy momentu nie dało się jeszcze trochę podnieść z dołu (zakres 1900-2500rpm) Bo jeśli nawet robić porównanie z zdrową serią to jest on słabszy. O to samo po części pyta się seba
seb_jag ARL napisał(a):posłuchajcie, poruszamy kwestię, jak auto jeździło na seryjnym sofcie (de facto kilka jedynie km po zmianie turbo), a tak naprawdę chodzi chyba o to, jak auto jeździ po programie, który poprawia serię? chyba, że się mylę, to poprawcie mnie proszę.
GruchaARL napisał(a):Wiesz ja zrobiłem bardzo dużo 1.9ARL również w Leonach, więc szkoda wymieniać się doświadczeniami. W każdym razie jak ktoś ma problem to może walić śmiało do mnie, bardzo szybko go rozwiążemy. Jedno auto wyjdzie lepiej drugie gorzej. Ale Ci co mieli problem z niewstającym ARL już dawno o tym zapomnieli.
To jest już OT ale odpowiem. Z twojego warsztatu wychodzą dobre projekty, więc nie jednemu forumowiczowi jeszcze pomożesz. Pamiętaj że konkurencja nie śpi
