Najważniejsze,to jest to,żeby się solidnie przykładali do roboty, a nie robili starte tdi vp na odier...l się.
Tu masz przykład roboty pana z Mineralnej.Zobacz,jak się przyłożył w indywidualnym za 1600 zeta do wysterowania turbiny.
Złapiesz o co kaman?
http://vaglog.rtnet.pl/adrian21wawa_121492.htmlDodatkowo robił auto na padniętej przepływce i pompie,która nie wyprzedzał na górze kąta wtrysku.Żaden ponoć ceniony tuner nie podejmie się wystrojenia auta z jedną chociażby taką wadą,a ten się podjął.O ile przepływkę mógł w indywidualnym z softu wywalić,to tego nie zrobił,choć gość zapłacił mu za tę fachową robotę 1600 zeta.To ponoć dodatkowe 500 kosztuje

.
Tak obecnie robi się auta w pewnych renomowanych stajniach.Po łebkach,na odwal się.Wiesz dlaczego?
Odpowiednie ustawienia w sofcie hamowni i wszelkie niedoróbki będą zatuszowane,a wykresy przepiękne i gładkie.
Widziałem już kilka logów z najbardziej cenionych stajni i powiem,że ręce opadają.
Chętnie bym luknął w te z grupowych

,tam dopiero są jazdy.
Nie patrzy się na wykres,zwłaszcza z DP z włączoną na maxa funkcją wygładzania z odpowiednio przerobioną osią rpm,rzuć okiem w odpowiednie grupy logów,to zobaczysz,to co widać w powyższym logu.
A o czym to świadczy?
Nie chce im się już siedzieć godzinami nad starymi autami,nad którymi nie trzeba się już tak spuszcz..ć,najwyżej będzie trochę bardziej dymił,albo dołem słabiej jechał,resztę roboty zrobi hamownia z funkcją wygładzania.
Więc robi się to na zasadzie kopiuj/wklej i następny w kolejce.
Tu przykład wysterowania brd u Gołąbka,alias Aligator,w sofcie jest jeszcze bardzo duże pole do popisu,zwłaszcza na górze,ale ... .Kto by się jednak starym afn-em przejmował,z dołu się doleje,to będzie mu się micha cieszyła,że jedzie.Na górze zostanie,jak jest,szkoda czasu za pierdoły.Najciekawsze,że Gołąbek słowem na temat problemów z turbiną nie wspomniał.
Uwierz,tak jest w większości takich przypadków.
http://vaglog.rtnet.pl/sagon76_126629.html