Strona 1 z 1

Seat Altea 2.0TDI BKD/BMN modyfikowany 210KM 425NM KINGSOFT

PostNapisane: 15 czerwca 2013, 14:51
przez GruchaARL
MODEL AUTA: Seat Altea
RODZAJ SILNIKA: Diesel, 2.0TDI BKD 140km
MODYFIKACJA SILNIKA: Turbo BMN + program
MOC: 210KM 425NM
RODZAJ HAMOWNI: DP BARTPOL
TUNER: KingSoft
https://www.facebook.com/BartpolTuning#!/photo.php?fbid=207552742731768&set=a.128017880685255.28061.128010297352680&type=1&theater

Re: Seat Altea 2.0TDI BKD/BMN modyfikowany 210KM 425NM KINGS

PostNapisane: 15 czerwca 2013, 15:56
przez kobzyr
hm... turbo z BMN a wstaje trochę słabej niż w serii, no chyba że klient tak chciał.

Re: Seat Altea 2.0TDI BKD/BMN modyfikowany 210KM 425NM KINGS

PostNapisane: 15 czerwca 2013, 17:24
przez pampi
Ciekawe jakby z moją na GTB pojechała...ale cieszy mnie kolejny porobiony autobus :D

Re: Seat Altea 2.0TDI BKD/BMN modyfikowany 210KM 425NM KINGS

PostNapisane: 15 czerwca 2013, 18:03
przez olszu
OJ, niejednego zadziwi na drodze :brawo:

Re: Seat Altea 2.0TDI BKD/BMN modyfikowany 210KM 425NM KINGS

PostNapisane: 16 czerwca 2013, 05:52
przez GruchaARL
kobzyr napisał(a):hm... turbo z BMN a wstaje trochę słabej niż w serii, no chyba że klient tak chciał.


Tu sam się dziwie, bo na drodze kładziesz nogę na gaz od dołu i auto się oddala :). dlatego nicz tym nie robiliśmy, bedzie bezpieczniej dla dwumasu bo NM i tak duzo

Re: Seat Altea 2.0TDI BKD/BMN modyfikowany 210KM 425NM KINGS

PostNapisane: 17 czerwca 2013, 08:44
przez grzybek
...w koncu autobusy zaczynaja jezdzic po kraju a nie tylko Lemony 1P :-P

:brawo: za wynik :brawo:

Re: Seat Altea 2.0TDI BKD/BMN modyfikowany 210KM 425NM KINGS

PostNapisane: 8 sierpnia 2016, 15:31
przez frodo1976
U mnie 198 KM i 430 Nm ale ...... jak zwykle jest jakieś ale robili to w vtech Kraków i totalnie zebrali sprawę. Wrzucili gotowca. Wszystko wyszło gdy autko zaczęło czasami mocno dymić. Robione razem z usunięciem Dpf.

Re: Seat Altea 2.0TDI BKD/BMN modyfikowany 210KM 425NM KINGS

PostNapisane: 22 sierpnia 2016, 19:35
przez sagon
GruchaARL napisał(a):Tu sam się dziwie, bo na drodze kładziesz nogę na gaz od dołu i auto się oddala .


Biorąc pod uwagę fakt,że twoja hamownia sporo zawyża niutona(prawie o 40 w porównaniu z mahą,czyli 412 maha vs 448 twój dp :brawo: ),to faktycznie z taką masą musi toto niemal latać.
Zapytam ...skrzydła ma :aniol: ?

Podejrzewam,że nie wypaliła regeneracja turbiny,więc trzeba było puścić zasłonę dymną w postaci "oddalania się auta na drodze".
Jak nie wypali,to zawsze też można się tłumaczyć troską o dwumasę.Ode mnie gratki nie za wynika,lecz za spryt.
W polityce zrobiłbyś karierę.

Re: Seat Altea 2.0TDI BKD/BMN modyfikowany 210KM 425NM KINGS

PostNapisane: 22 sierpnia 2016, 22:24
przez GruchaARL
sagon napisał(a):
GruchaARL napisał(a):Tu sam się dziwie, bo na drodze kładziesz nogę na gaz od dołu i auto się oddala .


Biorąc pod uwagę fakt,że twoja hamownia sporo zawyża niutona(prawie o 40 w porównaniu z mahą,czyli 412 maha vs 448 twój dp :brawo: ),to faktycznie z taką masą musi toto niemal latać.
Zapytam ...skrzydła ma :aniol: ?

Podejrzewam,że nie wypaliła regeneracja turbiny,więc trzeba było puścić zasłonę dymną w postaci "oddalania się auta na drodze".
Jak nie wypali,to zawsze też można się tłumaczyć troską o dwumasę.Ode mnie gratki nie za wynika,lecz za spryt.
W polityce zrobiłbyś karierę.


Ale ty jesteś zjebany chłopie ;)
W tym aucie pompek nie było dlatego i wykres był jaki był. Post z 2013r, a jak dobrze pamiętam w 2015 wstawialiśmy z dużą turbiną i dobrymi pompkami na 250KM i chyba coś około 400NM przy 2000obr.
Ale Sagon "zjeb...." kotleta odgrzał i myśli że zabłysnął jak śliwka w kompocie ;)
:brawo:

Re: Seat Altea 2.0TDI BKD/BMN modyfikowany 210KM 425NM KINGS

PostNapisane: 23 sierpnia 2016, 15:54
przez marpit
A jak byś zrobiłem napięcie na 9 v to by bło 300 :)

Re: Seat Altea 2.0TDI BKD/BMN modyfikowany 210KM 425NM KINGS

PostNapisane: 25 sierpnia 2016, 20:55
przez sagon
Podejrzewam,że najbardziej cię zabolało to,że po raz kolejny obnażyłem uroki twojej hamowni,więc trzeba było jakoś wybrnąć z tej niezręcznej sytuacji ratując się zimnym kotletem.
Czyżby ci nie smakowały odgrzewane kotlety?Pewnie mamusia zawsze smaży ci je tuż przed powrotem do domku.

Od kiedy to pompki odpowiadają za dmuchanie turbiny do 2000rpm :D ?Nawet twój były arl na mega zdrowych hfach miał tak nędzny dół,że nie pozostało nic tylko płakać :D .Generalnie marne doły to wasza wizytówka.
Ale jak to macie z swoim zwyczaju,zawsze jest gotowa odpowiedź,bo nie można sobie pozwolić na przypał.Zawitała jednak inna turbina i od razu było około 400/2000,oczywiście z hamowni która notorycznie zawyża.Przy okazji doszły jeszcze pompki,żeby było ciekawiej.
Nie raz widziałem dzieło twoich/waszych raczej wypocin z tak nędznymi dołami,że ręce zwyczajnie opadały,więc daruj sobie uprzejmości.Nawet ta twoja zawyżająca hamownia nie była niekiedy w stanie nadgonić tych ospałych produktów marnego fachowca.
Innym razem znowu tak strzelała niutonem,jak Sasza pepszą.Trzeba przyznać,rozgryzłeś tą hamownię,jak mało kto.

Wy się już nigdy nie zmienicie ściemniacze.

Re: Seat Altea 2.0TDI BKD/BMN modyfikowany 210KM 425NM KINGS

PostNapisane: 26 sierpnia 2016, 07:04
przez GruchaARL
Sajgonku
To że Ty piszesz na nas te swoje marne wypociny. to że napierdalasz na hamownie, tak jak i każdego innego tunera, to my to już wszyscy wiemy.
Wiemy również że jesteś człowiekiem monotonnym i nie ma to jak twoje zajebiste VP.
Sajgonku powinieneś również wiedzieć, że na Ciebie przyjdzie czas i kiedyś będziesz mógł mi to powiedzieć w oczy. Wtedy na moje szczęście będziesz biedny bardzo ;)
Ja się ogólnie dziwie, że ty żyjesz jeszcze ;)