Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez Szary93 » 1 maja 2014, 13:14

Samochód na obu wykresach na paliwie 100 oktan shell vPowerRacing, który z tych wykresów jest bardziej wiarygodny ?


R-Performance :

Obrazek

CompSport :

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Szary93
Sport
Sport
 
Posty: 905
Dołączył(a): 3 kwietnia 2010, 11:31
Lokalizacja: Kraków
Auto: Seat Leon Cupra R
Silnik: CHGA 1.6

Reklama

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez rafi2002 » 2 maja 2014, 00:44

dobre pytanie ....Nie wydaja mi sie zeby padla tutaj konkretna odpowiedz. Nie traktowal bym zbyt serio tych pomiarow... Jedyne co to zastanawiajacy jest taki przyrost ...
Zobacz Profil
rafi2002
Stella +
Stella +
 
Posty: 92
Dołączył(a): 8 stycznia 2009, 23:40
Lokalizacja: Lodz
Auto: Leon BZB K04

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez _Boras_ » 3 maja 2014, 12:43

Jest tu trochę speców od hamowania i potwierdzą Ci, że to co będziesz miał na wykresie to w duuużej mierze zależy od tego co mierzący będzie chciał abyś na tym wykresie zobaczył.
Zobacz Profil
_Boras_
Sport
Sport
 
Posty: 231
Dołączył(a): 28 listopada 2009, 01:08
Lokalizacja: Kraków
Auto: Seat Leon

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez klauspolo » 3 maja 2014, 13:03

No ładna rozbieżność :x Dla jasności poświęć te parę groszy i zmierz auto jeszcze raz na mineralnej, żeby uciąć spekulacje :wink:
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
klauspolo
Sport
Sport
 
Posty: 536
Dołączył(a): 16 września 2005, 23:24
Lokalizacja: Płock
Auto: Rocco++++
Silnik: CDAA 1.8

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez chlorek » 3 maja 2014, 13:07

nie chce tutaj robić antyreklamy ale miałem to samo, w innej hamowni wynik był niższy. Chyba jedna hamownia zawyża :wink:
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez Szary93 » 3 maja 2014, 13:38

Moim zdaniem wynik powyżej 380 KM na tej turbinie jest nie realny, więc bardziej jestem przekonany co do wykresów Compotów. W każdym razie przy okazji wjadę jeszcze kiedyś na inną hamownie i zobaczymy co pokażę, w najbliższym czasie samochód będzie sprawdzany z audi s3 stage 3 compsport i wtedy asfalt zweryfikuje :-D
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Szary93
Sport
Sport
 
Posty: 905
Dołączył(a): 3 kwietnia 2010, 11:31
Lokalizacja: Kraków
Auto: Seat Leon Cupra R
Silnik: CHGA 1.6

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez miroA3 » 3 maja 2014, 14:31

musisz jechac shamowac do Poznania, twierdzą ze CS-owa zawyza wzgledem TuneF
W Poznaniu Ci wyjdzie 330PS i co wtedy :mrgreen:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
miroA3
FR
FR
 
Posty: 1951
Dołączył(a): 5 kwietnia 2006, 09:09
Lokalizacja: Kraków
Region: małopolskie
Auto: FR 2.0 TSI
Silnik: CCZB 2.0

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez klauspolo » 3 maja 2014, 17:26

Szary93, porównanie z S3 będzie nie trafne bo to 4x4 i ze startu ucieknie, a potem przejedziesz obok niego :wink: Stań z jakąś Cupra lub Golfem w manualu od CS, których w twoim rejonie nie brakuje :D
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
klauspolo
Sport
Sport
 
Posty: 536
Dołączył(a): 16 września 2005, 23:24
Lokalizacja: Płock
Auto: Rocco++++
Silnik: CDAA 1.8

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez Szary93 » 3 maja 2014, 18:32

klauspolo, z miejsca 4x4 było to trochę głupim pomysłem bo chyba wynik był by oczywisty. Myślałem o rolce zobaczymy jak się coś trafi...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Szary93
Sport
Sport
 
Posty: 905
Dołączył(a): 3 kwietnia 2010, 11:31
Lokalizacja: Kraków
Auto: Seat Leon Cupra R
Silnik: CHGA 1.6

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez TuneFORCE » 3 maja 2014, 18:39

Każda turbo benzyna przepałowana na hamowni po trzech pomiarach bez odpoczynku wypluje nawet ze 20hp mniej...pytanie jak to auto było hamowane...
Jak będziesz w PZ to zapraszam :D

p.s musisz się ustawić z identycznym autem, a nie z 4x4...które ze startu Cie zje a z rolki będzie zamulało ;-)
p.s2 na odbu wykresach widać jak rolki DP ładnie wykres wygładzą...niemal jak od linijki... :mrgreen:
Golf R powered by http://www.tuneforce.pl
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
TuneFORCE
Stella +
Stella +
 
Posty: 57
Dołączył(a): 9 sierpnia 2009, 15:06
Lokalizacja: wałbrzych/poznań/trondheim
Auto: Golf R

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez Szary93 » 3 maja 2014, 19:41

TuneFORCE, dokładnie, rozmawiałem z Patrykiem z CS i pokazywał mi pomiary jakiegoś S3 CDLA i pierwsze pomiary miał 37x a 2 hamowania i kilka minut później już 363 z tego co pamiętam. Podobno turbo się grzeje i po prostu nie da więcej mocy, dlatego ciężko mi uwierzyć że na tej turbinie auto ma 382 km. Do Poznania niestety daleko...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Szary93
Sport
Sport
 
Posty: 905
Dołączył(a): 3 kwietnia 2010, 11:31
Lokalizacja: Kraków
Auto: Seat Leon Cupra R
Silnik: CHGA 1.6

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez klauspolo » 3 maja 2014, 21:31

TuneFORCE, ale to sugerujesz, że Patryk specjalnie zgrzał auto, a Witek maksymalnie wystudził? :roll:
Jedynym sposobem weryfikacji tego wyniku jest wizyta w R performance i ponowny pomiar 8)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
klauspolo
Sport
Sport
 
Posty: 536
Dołączył(a): 16 września 2005, 23:24
Lokalizacja: Płock
Auto: Rocco++++
Silnik: CDAA 1.8

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez grzybek » 3 maja 2014, 21:59

roznica w temp jest 7st
czy wynik pomiaru w CS jest wynikiem pierwszym czy jednym z kolejnych na zagrzanym aucie ? to wazne ile razy hamowali auto !

zaraz zrobi sie nam temat telenowela ktora hamownia jest OK a ktore beee

roznice sa spore ale przy okazji jedz do Witka i wyjasnij nie ma co szukac dziury w całym - rozmowa załatwi sprawe
był SEAT ALTEA FR - 2.0TDi BMN
jest: S211 320CDi
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
grzybek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2192
Dołączył(a): 19 maja 2006, 07:34
Lokalizacja: Białystok
Auto: ALTEA FR TDi
Silnik: BMN 2.0

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez IroN_87 » 3 maja 2014, 22:43

Zaraz wyjdzie na to, że na złość hamowali 10 razy :wink: :mrgreen:
Konie zdechły i tyle :wink:
Był Leon 4x4 194KM & 423 NM by COMPsport
Jest... A4 B7 Quattro 2.0 TFSI 264KM & 394NM by COMPsport

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
IroN_87
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1954
Dołączył(a): 16 listopada 2009, 19:50
Lokalizacja: Żywiec
Auto: A4 B7
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez TuneFORCE » 4 maja 2014, 12:59

Teraz to sobie może jechać...hamownie DP mają to do siebie, że jak brakuje tych paru km lub jest ich za dużo to nie trzeba grzać auta....teraz w RP na 1000% wyjdzie to samo :-P

Iron_87, na jakim Ty świecie żyjesz.....
Golf R powered by http://www.tuneforce.pl
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
TuneFORCE
Stella +
Stella +
 
Posty: 57
Dołączył(a): 9 sierpnia 2009, 15:06
Lokalizacja: wałbrzych/poznań/trondheim
Auto: Golf R

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez IroN_87 » 4 maja 2014, 13:16

TuneFORCE, Może rozwiniesz swoją myśl? :wink:
Był Leon 4x4 194KM & 423 NM by COMPsport
Jest... A4 B7 Quattro 2.0 TFSI 264KM & 394NM by COMPsport

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
IroN_87
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1954
Dołączył(a): 16 listopada 2009, 19:50
Lokalizacja: Żywiec
Auto: A4 B7
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez TuneFORCE » 4 maja 2014, 13:55

Zobacz jak Wy miłośnicy CS i RP sie zachowujecie, tylko się jaracie jak drugiej stronie powinie sie noga...z pewnością właścicielom w.w firm też to sie trochę udzieliło ;-)
Golf R powered by http://www.tuneforce.pl
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
TuneFORCE
Stella +
Stella +
 
Posty: 57
Dołączył(a): 9 sierpnia 2009, 15:06
Lokalizacja: wałbrzych/poznań/trondheim
Auto: Golf R

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez IroN_87 » 4 maja 2014, 14:05

Czy ja coś złego napisałem? wyśmiałem jedynie post
czy wynik pomiaru w CS jest wynikiem pierwszym czy jednym z kolejnych na zagrzanym aucie ? to wazne ile razy hamowali auto !


Więc wyluzuj bo ja żadnej napinki nie mam i swoje wiem :wink:
Patryka znam dobrze i pewnie nawet nie pytał gdzie auto robione tylko zrobił minimum 3 pomiary dla pewności, że wynik jest taki sam.
Był Leon 4x4 194KM & 423 NM by COMPsport
Jest... A4 B7 Quattro 2.0 TFSI 264KM & 394NM by COMPsport

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
IroN_87
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1954
Dołączył(a): 16 listopada 2009, 19:50
Lokalizacja: Żywiec
Auto: A4 B7
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez grzybek » 4 maja 2014, 16:23

TuneFORCE, nikt nikogo nie miłuje
jesli pijesz do mnie to przeszedlem 3 tunerów zanim trafilem na swojego i na zadnym z poprzednich psów nie wieszałem , poprostu zbedne komentarze zachowalem dla siebie

ostatnie moje auto u Witka bylo robione od poczatku do konca i tam tez hamowane i u nas na MAHA wyszlo prawie 10KM wiecej niz w RP wiec tez mam płakac ze mnie oszukał na minus ? bez jaj , nie zaczynajmy znowu wywodów o hamowniach
był SEAT ALTEA FR - 2.0TDi BMN
jest: S211 320CDi
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
grzybek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2192
Dołączył(a): 19 maja 2006, 07:34
Lokalizacja: Białystok
Auto: ALTEA FR TDi
Silnik: BMN 2.0

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez kingsoft » 4 maja 2014, 17:23

Jako, że lubię bardzo tematy hamowni :) dodam coś od siebie:
Szary93, jest 8miesięcy różnicy miedzy pomiarami jeśli dobrzę widzę, są inne warunki pomiarów, inna hamownia, inne paliwo, inny diagnosta. Wynikami się nie przejmuj co najwyżej podjedź do Witka żeby zmierzył ci auto jeszcze raz i zdiagnozował czy trzyma parametry, które Ci ustawił.
Jak masz mocno ustawione to zawsze silnik szybciej się zgrzeje będzie dużo tracił mocy niż taki co ma łagodniej ustawieniami.
Poza tym Shell Szhellowi nie równy :P
@TuneForce nie siej zamętu 8)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kingsoft
Stella
Stella
 
Posty: 29
Dołączył(a): 17 listopada 2011, 07:44
Lokalizacja: Stary Sącz
Auto: MR 2
Silnik: CJXA 2.0

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez TuneFORCE » 4 maja 2014, 18:22

Kingsoft, :-P
Dla mnie to ten cały temat jest z d.. wzięty i nie bardzo rozumiem co miał na celu...ale skoro jest to wyraziłem swoją opinie - chyba mogę, no nie?

ps grzybek nie odnosiłem sie do Twojej wypowiedzi tylko ogółu ;-)
Golf R powered by http://www.tuneforce.pl
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
TuneFORCE
Stella +
Stella +
 
Posty: 57
Dołączył(a): 9 sierpnia 2009, 15:06
Lokalizacja: wałbrzych/poznań/trondheim
Auto: Golf R

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez IroN_87 » 4 maja 2014, 18:36

TuneFORCE napisał(a):Dla mnie to ten cały temat jest z d.. wzięty i nie bardzo rozumiem co miał na celu...


Jest napisane wyraźnie..
...który z tych wykresów jest bardziej wiarygodny
Był Leon 4x4 194KM & 423 NM by COMPsport
Jest... A4 B7 Quattro 2.0 TFSI 264KM & 394NM by COMPsport

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
IroN_87
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1954
Dołączył(a): 16 listopada 2009, 19:50
Lokalizacja: Żywiec
Auto: A4 B7
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez TuneFORCE » 4 maja 2014, 19:39

Gdyby właściciel podał kilka info z logow, to by mozna było mniej wiecej określić ile jest...
Boost, przepływ, zapłon, lambda...
Golf R powered by http://www.tuneforce.pl
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
TuneFORCE
Stella +
Stella +
 
Posty: 57
Dołączył(a): 9 sierpnia 2009, 15:06
Lokalizacja: wałbrzych/poznań/trondheim
Auto: Golf R

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez Konrad20vt » 4 maja 2014, 20:02

Nie pierwszy raz widzę taką sytuacje co do hamowni u Rogala.. :) ps nigdy bym tam auta nie oddał

Pozdro
Zobacz Profil
Konrad20vt
Sport
Sport
 
Posty: 681
Dołączył(a): 19 marca 2010, 15:50
Lokalizacja: Płońsk
Region: mazowieckie
Auto: 535d+
Silnik: CJXA 2.0

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez klauspolo » 4 maja 2014, 20:08

kingsoft, 8 miesięcy to bardzo mało na to by uciekło ponad 20KM, ile mógł zrobić kilometrów w tym czasie... Paliwo to samo vpower racing 100 oktan.
TuneFORCE, dlaczego z dupy? Też bym był delikatnie mówiąc rozczarowany gdyby moje auto na innej hamowni pokazało 20KM mniej :-x Zapewniam Cię, że twoi klienci również :wink:
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
klauspolo
Sport
Sport
 
Posty: 536
Dołączył(a): 16 września 2005, 23:24
Lokalizacja: Płock
Auto: Rocco++++
Silnik: CDAA 1.8

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez pkonrad » 4 maja 2014, 21:33

Ja tam nie chce siać zamętu, ale przy tych modach które ma Szary93 zrobione w aucie, wynik jaki pokazała hamownia CS wydaje się bardziej prawdopodobny. Z ciekawości podjedź jeszcze do V-techa. Ciekawe co ich hamownia inercyjna pokaże.
Seat Leon 1P FR 2.0 TFSI
200KM --> 280KM
280NM --> 385NM
Powered by Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
pkonrad
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3226
Dołączył(a): 8 grudnia 2008, 23:39
Lokalizacja: małoPOLSKA
Auto: Leon 1P FR TFSI
Silnik: BWA 2.0

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez TuneFORCE » 4 maja 2014, 22:12

klauspolo, dlatego ja nie mam napiny na jak najlepsze wyniki :-) Co wyjdzie to wyjdzie byle tylko w logach wszystko było jak należy :-) Dlatego nie rysuje kresek w paincie, które potem klient może zweryfikować ....

Jeszcze jest jedna, bardzo ważna składowa pomiaru...kalibracja prędkości obrotowej....wystarczy że operator ustawi powiedzmy 4000rpm, a w rzeczywistości będzie n 3900 albo 4100...efekt końcowy to może być np. 5hp w jedną albo drugą stronę, my mamy kartę i sterownik hamowni odczytuje realną prędkość obrotową, chyba ze hamujemy coś starszego bez obd...

Podjedz jeszcze do GCStuning, Grzechu ma co prawda inercję ale wyniki sa ok bo rolki skalibrowane tak jak maha w Gliwicach....zobaczymy co tam wyjdzie :-)
Golf R powered by http://www.tuneforce.pl
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
TuneFORCE
Stella +
Stella +
 
Posty: 57
Dołączył(a): 9 sierpnia 2009, 15:06
Lokalizacja: wałbrzych/poznań/trondheim
Auto: Golf R

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez GruchaARL » 5 maja 2014, 14:43

TuneFORCE napisał(a):Gdyby właściciel podał kilka info z logow, to by mozna było mniej wiecej określić ile jest...
Boost, przepływ, zapłon, lambda...


Hym... a Ciebie jak ładnie prosiliśmy o podanie tych parametrów w temacie na A3 club odnośnie twojego wykresu na 380KM, to pozostawiłeś temat bez odpowiedzi :).
Odnośnie wykresów, z wielką przyjemnością ja zrobię pomiar GRATISOWY na swojej hamowni, jak będzie trzeba to nawet 3 razy mogę kolego wyhamować auto tylko do Ostrowca musisz podjechać. Ja pieniążków nie chcę, a ciekawość mnie męczy ile u mnie wyjdzie :) Jak coś to PW lub tel do mnie masz w podpisie :)
Jak ktoś coś chce od Gruchy, to Grucha pomoże :). PW lub 606-65-93-92.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez TuneFORCE » 5 maja 2014, 16:46

Grucha to Ty w swojej impertynenckiej zaczepce chciałeś parametry a nie "my/wy", a ja tak mam że olewam złośliwych ludzików...
Jeśli nie zrozumiałeś intencji mojego pytania w tym temacie to już twój problem, nie będę Ci tego tłumaczył...
Golf R powered by http://www.tuneforce.pl
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
TuneFORCE
Stella +
Stella +
 
Posty: 57
Dołączył(a): 9 sierpnia 2009, 15:06
Lokalizacja: wałbrzych/poznań/trondheim
Auto: Golf R

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez Szary93 » 5 maja 2014, 17:32

GruchaARL, podjechał bym ale kawał drogi. W wolnym czasie jeszcze robię jakiś pomiar na innej hamowni w pobliżu 8). Jeśli chodzi o dodatkowe info o samochodzie to niestety nie posiadam nic więcej prócz wykresu.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Szary93
Sport
Sport
 
Posty: 905
Dołączył(a): 3 kwietnia 2010, 11:31
Lokalizacja: Kraków
Auto: Seat Leon Cupra R
Silnik: CHGA 1.6

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez hubi2000 » 23 maja 2014, 14:36

jest ktoś z Warszawy lub okolic kto ma dłubnięte autko cupre 2.0 TFSI BWJ na ~300ps
proszę o kontakt
Zobacz Profil
hubi2000
Signo
Signo
 
Posty: 186
Dołączył(a): 24 września 2006, 19:11
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon Cupra
Silnik: BWJ 2.0

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez GruchaARL » 26 maja 2014, 06:46

TuneFORCE napisał(a):Grucha to Ty w swojej impertynenckiej zaczepce chciałeś parametry a nie "my/wy", a ja tak mam że olewam złośliwych ludzików...
Jeśli nie zrozumiałeś intencji mojego pytania w tym temacie to już twój problem, nie będę Ci tego tłumaczył...


Bez napinki :)

TuneFORCE napisał(a):Jeszcze jest jedna, bardzo ważna składowa pomiaru...kalibracja prędkości obrotowej....wystarczy że operator ustawi powiedzmy 4000rpm, a w rzeczywistości będzie n 3900 albo 4100...efekt końcowy to może być np. 5hp w jedną albo drugą stronę, my mamy kartę i sterownik hamowni odczytuje realną prędkość obrotową, chyba ze hamujemy coś starszego bez obd...


Chciałem powiedzieć iż ja w tamtym tygodniu i wczoraj, hamowałem trzy samochodu pochodzące od innego tunera. Chciałem sprawdzić pewne zależności. Okazało się iż u mnie różnice były od 15-25KM w dół. Najlepsze jest to że dlaczego różnica wychodzi właśnie na tej samej hamowni DP :). Jedno auto hamowane na Maha. Rozumiem różnicę w warunkach, ale że to przekłada się na stratę nawet 25KM......... :roll:
Tunforce zwraca uwagę na bardzo istotne metody hamowania samochodów, i ja przystaję przy tym samym zdaniu.
Jak ktoś coś chce od Gruchy, to Grucha pomoże :). PW lub 606-65-93-92.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez TuneFORCE » 2 czerwca 2014, 03:56

Jak temat się dalej rozwinął? Gdzie rozbiegły się rumaki?
Golf R powered by http://www.tuneforce.pl
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
TuneFORCE
Stella +
Stella +
 
Posty: 57
Dołączył(a): 9 sierpnia 2009, 15:06
Lokalizacja: wałbrzych/poznań/trondheim
Auto: Golf R

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez Szary93 » 7 maja 2015, 17:34

Aktualizacja, CompSport mapa pod paliwo 98


370KM/460NM

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Szary93
Sport
Sport
 
Posty: 905
Dołączył(a): 3 kwietnia 2010, 11:31
Lokalizacja: Kraków
Auto: Seat Leon Cupra R
Silnik: CHGA 1.6

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez GruchaARL » 8 maja 2015, 07:01

Można wiedzieć czemu zmieniłeś soft w aucie??
Jak ktoś coś chce od Gruchy, to Grucha pomoże :). PW lub 606-65-93-92.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez Bart111 » 8 maja 2015, 09:33

Może podobny powód co i u mnie ;)
Podpis niezgodny z regulaminem /usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Bart111
Sport
Sport
 
Posty: 796
Dołączył(a): 26 września 2010, 19:26
Lokalizacja: Cegłów/Wwa
Auto: Toledo
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez Szary93 » 8 maja 2015, 13:57

GruchaARL, chciałem mieć soft pod paliwo 98 żeby nie jeździć specjalnie tankować 100. Po za tym jak widzisz auto jest mocniejsze i to sporo.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Szary93
Sport
Sport
 
Posty: 905
Dołączył(a): 3 kwietnia 2010, 11:31
Lokalizacja: Kraków
Auto: Seat Leon Cupra R
Silnik: CHGA 1.6

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez GruchaARL » 8 maja 2015, 18:54

Szary93 napisał(a):GruchaARL, chciałem mieć soft pod paliwo 98 żeby nie jeździć specjalnie tankować 100


Ok, rozumiem
Szary93 napisał(a):Po za tym jak widzisz auto jest mocniejsze i to sporo.


Mocniejsze i czy widzę??, przyznam się że raczej nie, jak dla mnie kreski to nie wszystko biorąc pod uwagę warunki. Liczą się ustawienia w sofcie, a nie wykres z hamowni, która każda w PL pokazuje inaczej ;). Ważne żebyś był zadowolony :wink:
Jak ktoś coś chce od Gruchy, to Grucha pomoże :). PW lub 606-65-93-92.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez Haker248 » 8 maja 2015, 19:01

Chciałbym się tym przejechać :D to musi być prawdziwy diabeł :D
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Haker248
Sport
Sport
 
Posty: 347
Dołączył(a): 6 lutego 2014, 21:53
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Seat Leon FR
Silnik: BMN 2.0

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez IroN_87 » 8 maja 2015, 22:02

GruchaARL, Przecież masz wykres poprzedniego programu i obecnego z tej samej hamowni...
Był Leon 4x4 194KM & 423 NM by COMPsport
Jest... A4 B7 Quattro 2.0 TFSI 264KM & 394NM by COMPsport

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
IroN_87
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1954
Dołączył(a): 16 listopada 2009, 19:50
Lokalizacja: Żywiec
Auto: A4 B7
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez Szary93 » 8 maja 2015, 22:31

GruchaARL, dokładnie chodzi o to że to jest na tej samej hamowni, nakładaliśmy jeden wykres na drugi i widać czarno na białym. Po za tym nie chodzi tu o kreski ale po prostu tą różnice czuć na asfalcie.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Szary93
Sport
Sport
 
Posty: 905
Dołączył(a): 3 kwietnia 2010, 11:31
Lokalizacja: Kraków
Auto: Seat Leon Cupra R
Silnik: CHGA 1.6

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez GruchaARL » 9 maja 2015, 07:32

IroN_87 napisał(a):GruchaARL, Przecież masz wykres poprzedniego programu i obecnego z tej samej hamowni...


Tak widzę jak najbardziej :) lecz ja już na takie rzeczy z uwagi na charakter pracy trochę inaczej patrzę.

Szary93 napisał(a):GruchaARL, dokładnie chodzi o to że to jest na tej samej hamowni, nakładaliśmy jeden wykres na drugi i widać czarno na białym. Po za tym nie chodzi tu o kreski ale po prostu tą różnice czuć na asfalcie.


Czyli rozumiem, że Witek zrobił 380KM na paliwie 100, i słabszy program na paliwie 98. Bardziej skłaniałbym się do tego dlaczego nie pojechałeś do Witka na np: korektę programu pod paliwo 98 i przy okazji mocniejszy soft?? Zapłacił byś raczej za korektę tylko :roll:
Jak ktoś coś chce od Gruchy, to Grucha pomoże :). PW lub 606-65-93-92.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez IroN_87 » 9 maja 2015, 08:39

GruchaARL napisał(a):
Czyli rozumiem, że Witek zrobił 380KM na paliwie 100, i słabszy program na paliwie 98. Bardziej skłaniałbym się do tego dlaczego nie pojechałeś do Witka na np: korektę programu pod paliwo 98 i przy okazji mocniejszy soft?? Zapłacił byś raczej za korektę tylko :roll:


Nie, dalej nie ogarniasz.. dwa pierwsze wykresy masz na paliwie 100 z programem Witka, gdzie w Bielsku wyszła na 100 oktanach mniejsza moc niż na nowym programie na 98 oktanach. Nie było żadnego słabszego programu Witka na paliwie 98.
Był Leon 4x4 194KM & 423 NM by COMPsport
Jest... A4 B7 Quattro 2.0 TFSI 264KM & 394NM by COMPsport

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
IroN_87
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1954
Dołączył(a): 16 listopada 2009, 19:50
Lokalizacja: Żywiec
Auto: A4 B7
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez GruchaARL » 10 maja 2015, 18:32

IroN_87 napisał(a):Nie, dalej nie ogarniasz.. dwa pierwsze wykresy masz na paliwie 100 z programem Witka, gdzie w Bielsku wyszła na 100 oktanach mniejsza moc niż na nowym programie na 98 oktanach. Nie było żadnego słabszego programu Witka na paliwie 98.


Ja wszystko ogarniam :). Nie rozumiem tylko czemu w takim razie służy ten temat. Nie wiem do czego dążycie. Że ktoś kogoś oszukał w liczbie KM. Że ktoś źle program zrobił. Czemu ten temat ma służyć. Ja wam chce napisać, że nie sugerujcie się nigdy kreskami ;). Szary93 napisał, że auto jedzie lepiej, w porządku.
Temat tylko wyraźnie wskazuje na to jakby Witek chciał kogoś oszukać dorabiając sztuczne KM w co ja osobiście nigdy nie uwierzę ;). Zmierzam również do tego że samochód wyhamowany na CS'owej hamowni MAHA teraz ma 370KM. A ja tez kilka razy hamowałem samochody które były mierzone właśnie u nich na hamowni oraz przez Patryka strojone i u mnie na rolkach pokazywały mniej ;). To samo dotyczy pomiarów robionych przez Łukasza na Rototest.
Więc niech ktoś łaskawie mi napisze co chcecie pokazać prezentując taki przebieg spraw?? Ja pytam tylko i wyłącznie z czystej ciekawości bo wiem, że żadna z tych firm za sobą nie przepada ;)
Dziwi mnie też fakt, że dlaczego szry93 nie pojechał do Witka w tej sprawie....i tylko tyle mnie interesuje. Nie interesuje mnie wynik, nie interesuje mnie jak było wcześniej i jak jest teraz.
Jak ktoś coś chce od Gruchy, to Grucha pomoże :). PW lub 606-65-93-92.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez grzybek » 10 maja 2015, 20:42

GruchaARL, bardzo dojrzałe , męskie pytanie !

tez jestem ciekaw odpowiedzi bo kreski kreskami ale podejscie do tematu jak dla mnie dosc pohopne...

chyba ze kolega Szary93 ma jakies "swoje uklady" z CS i nie musial wydawac kasy jak z soft
był SEAT ALTEA FR - 2.0TDi BMN
jest: S211 320CDi
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
grzybek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2192
Dołączył(a): 19 maja 2006, 07:34
Lokalizacja: Białystok
Auto: ALTEA FR TDi
Silnik: BMN 2.0

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez pampi » 10 maja 2015, 21:26

Też jestem ciekaw, bo słyszałem o ciekawych metodach hamowania aut w Bielsku.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
pampi
Cupra
Cupra
 
Posty: 2315
Dołączył(a): 24 marca 2010, 16:58
Auto: C300
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez IroN_87 » 10 maja 2015, 21:48

Wystarczyło śledzić poprzednie auta Szarego to byście wiedzieli, że już tam wcześniej robił więc pewnie ma jakiś rabat + ma bliżej o czym pisał w swoim temacie.
Skoro dupohamownia sugeruje lepsze parametry to nie wiem po co drążyć temat.
pampi, np?
Był Leon 4x4 194KM & 423 NM by COMPsport
Jest... A4 B7 Quattro 2.0 TFSI 264KM & 394NM by COMPsport

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
IroN_87
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1954
Dołączył(a): 16 listopada 2009, 19:50
Lokalizacja: Żywiec
Auto: A4 B7
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez pampi » 10 maja 2015, 21:56

Np, że nie można być obecnym podczas pomiaru na hamowni.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
pampi
Cupra
Cupra
 
Posty: 2315
Dołączył(a): 24 marca 2010, 16:58
Auto: C300
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez klauspolo » 10 maja 2015, 21:58

Od razu pisałem rok temu przeszlo, by wrócić i podjechać jeszcze raz na Mineralną...

-- 10 maja 2015, o 22:58 --

pampi ja np siedziałem w aucie podczas pomiarów :wink:
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
klauspolo
Sport
Sport
 
Posty: 536
Dołączył(a): 16 września 2005, 23:24
Lokalizacja: Płock
Auto: Rocco++++
Silnik: CDAA 1.8

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Postprzez Szary93 » 10 maja 2015, 21:59

GruchaARL, temat jest wałkowany tyle razy a Ty dalej nic nie rozumiesz. Pojechałem do CS po to żeby mi zrobili mapę pod paliwo 98 i mieć wiarygodną moc, nie pojechałem do Witka dla tego że wydrukuje mi wykres na 380 km a auto będzie miało 360 i nie chodzi tu o to że Witek kogoś oszukuje tylko może o to że po prostu hamownia zawyża macie czarno na białym widząc po wykresach i wolałem zapłacić za soft tyle ile trzeba ale żeby mieć auto wystrojone jak trzeba. Więc teraz wszystkim ciekawskim odpowiadam : za soft zapłaciłem bez układów a zrobiłem go po to że Patryk obiecał mi tą samą moc + większy moment na paliwie 98. Jak się już okazało mam większą moc i większy moment na słabszym paliwie na dodatek nie chodzi o kreski ale o jazdę. Po za tym z tego co inni piszą nie jestem pierwszą osobą która miała większą moc na hamowni w Wawie więc chyba coś w tym jest.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Szary93
Sport
Sport
 
Posty: 905
Dołączył(a): 3 kwietnia 2010, 11:31
Lokalizacja: Kraków
Auto: Seat Leon Cupra R
Silnik: CHGA 1.6

Następna strona

Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości