Strona 1 z 2
Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Napisane:
1 maja 2014, 13:14
przez Szary93
Samochód na obu wykresach na paliwie 100 oktan shell vPowerRacing, który z tych wykresów jest bardziej wiarygodny ?
R-Performance :

CompSport :

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Napisane:
2 maja 2014, 00:44
przez rafi2002
dobre pytanie ....Nie wydaja mi sie zeby padla tutaj konkretna odpowiedz. Nie traktowal bym zbyt serio tych pomiarow... Jedyne co to zastanawiajacy jest taki przyrost ...
Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Napisane:
3 maja 2014, 12:43
przez _Boras_
Jest tu trochę speców od hamowania i potwierdzą Ci, że to co będziesz miał na wykresie to w duuużej mierze zależy od tego co mierzący będzie chciał abyś na tym wykresie zobaczył.
Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Napisane:
3 maja 2014, 13:03
przez klauspolo
No ładna rozbieżność

Dla jasności poświęć te parę groszy i zmierz auto jeszcze raz na mineralnej, żeby uciąć spekulacje

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Napisane:
3 maja 2014, 13:07
przez chlorek
nie chce tutaj robić antyreklamy ale miałem to samo, w innej hamowni wynik był niższy. Chyba jedna hamownia zawyża

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Napisane:
3 maja 2014, 13:38
przez Szary93
Moim zdaniem wynik powyżej 380 KM na tej turbinie jest nie realny, więc bardziej jestem przekonany co do wykresów Compotów. W każdym razie przy okazji wjadę jeszcze kiedyś na inną hamownie i zobaczymy co pokażę, w najbliższym czasie samochód będzie sprawdzany z audi s3 stage 3 compsport i wtedy asfalt zweryfikuje

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Napisane:
3 maja 2014, 14:31
przez miroA3
musisz jechac shamowac do Poznania, twierdzą ze CS-owa zawyza wzgledem TuneF
W Poznaniu Ci wyjdzie 330PS i co wtedy

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Napisane:
3 maja 2014, 17:26
przez klauspolo
Szary93, porównanie z S3 będzie nie trafne bo to 4x4 i ze startu ucieknie, a potem przejedziesz obok niego

Stań z jakąś Cupra lub Golfem w manualu od CS, których w twoim rejonie nie brakuje

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Napisane:
3 maja 2014, 18:32
przez Szary93
klauspolo, z miejsca 4x4 było to trochę głupim pomysłem bo chyba wynik był by oczywisty. Myślałem o rolce zobaczymy jak się coś trafi...
Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Napisane:
3 maja 2014, 18:39
przez TuneFORCE
Każda turbo benzyna przepałowana na hamowni po trzech pomiarach bez odpoczynku wypluje nawet ze 20hp mniej...pytanie jak to auto było hamowane...
Jak będziesz w PZ to zapraszam

p.s musisz się ustawić z identycznym autem, a nie z 4x4...które ze startu Cie zje a z rolki będzie zamulało

p.s2 na odbu wykresach widać jak rolki DP ładnie wykres wygładzą...niemal jak od linijki...

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Napisane:
3 maja 2014, 19:41
przez Szary93
TuneFORCE, dokładnie, rozmawiałem z Patrykiem z CS i pokazywał mi pomiary jakiegoś S3 CDLA i pierwsze pomiary miał 37x a 2 hamowania i kilka minut później już 363 z tego co pamiętam. Podobno turbo się grzeje i po prostu nie da więcej mocy, dlatego ciężko mi uwierzyć że na tej turbinie auto ma 382 km. Do Poznania niestety daleko...
Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Napisane:
3 maja 2014, 21:31
przez klauspolo
TuneFORCE, ale to sugerujesz, że Patryk specjalnie zgrzał auto, a Witek maksymalnie wystudził?
Jedynym sposobem weryfikacji tego wyniku jest wizyta w R performance i ponowny pomiar

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Napisane:
3 maja 2014, 21:59
przez grzybek
roznica w temp jest 7st
czy wynik pomiaru w CS jest wynikiem pierwszym czy jednym z kolejnych na zagrzanym aucie ? to wazne ile razy hamowali auto !
zaraz zrobi sie nam temat telenowela ktora hamownia jest OK a ktore beee
roznice sa spore ale przy okazji jedz do Witka i wyjasnij nie ma co szukac dziury w całym - rozmowa załatwi sprawe
Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Napisane:
3 maja 2014, 22:43
przez IroN_87
Zaraz wyjdzie na to, że na złość hamowali 10 razy
Konie zdechły i tyle

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Napisane:
4 maja 2014, 12:59
przez TuneFORCE
Teraz to sobie może jechać...hamownie DP mają to do siebie, że jak brakuje tych paru km lub jest ich za dużo to nie trzeba grzać auta....teraz w RP na 1000% wyjdzie to samo
Iron_87, na jakim Ty świecie żyjesz.....
Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Napisane:
4 maja 2014, 13:16
przez IroN_87
TuneFORCE, Może rozwiniesz swoją myśl?

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Napisane:
4 maja 2014, 13:55
przez TuneFORCE
Zobacz jak Wy miłośnicy CS i RP sie zachowujecie, tylko się jaracie jak drugiej stronie powinie sie noga...z pewnością właścicielom w.w firm też to sie trochę udzieliło

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Napisane:
4 maja 2014, 14:05
przez IroN_87
Czy ja coś złego napisałem? wyśmiałem jedynie post
czy wynik pomiaru w CS jest wynikiem pierwszym czy jednym z kolejnych na zagrzanym aucie ? to wazne ile razy hamowali auto !
Więc wyluzuj bo ja żadnej napinki nie mam i swoje wiem

Patryka znam dobrze i pewnie nawet nie pytał gdzie auto robione tylko zrobił minimum 3 pomiary dla pewności, że wynik jest taki sam.
Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Napisane:
4 maja 2014, 16:23
przez grzybek
TuneFORCE, nikt nikogo nie miłuje
jesli pijesz do mnie to przeszedlem 3 tunerów zanim trafilem na swojego i na zadnym z poprzednich psów nie wieszałem , poprostu zbedne komentarze zachowalem dla siebie
ostatnie moje auto u Witka bylo robione od poczatku do konca i tam tez hamowane i u nas na MAHA wyszlo prawie 10KM wiecej niz w RP wiec tez mam płakac ze mnie oszukał na minus ? bez jaj , nie zaczynajmy znowu wywodów o hamowniach
Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Napisane:
4 maja 2014, 17:23
przez kingsoft
Jako, że lubię bardzo tematy hamowni

dodam coś od siebie:
Szary93, jest 8miesięcy różnicy miedzy pomiarami jeśli dobrzę widzę, są inne warunki pomiarów, inna hamownia, inne paliwo, inny diagnosta. Wynikami się nie przejmuj co najwyżej podjedź do Witka żeby zmierzył ci auto jeszcze raz i zdiagnozował czy trzyma parametry, które Ci ustawił.
Jak masz mocno ustawione to zawsze silnik szybciej się zgrzeje będzie dużo tracił mocy niż taki co ma łagodniej ustawieniami.
Poza tym Shell Szhellowi nie równy

@TuneForce nie siej zamętu

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Napisane:
4 maja 2014, 18:22
przez TuneFORCE
Kingsoft,
Dla mnie to ten cały temat jest z d.. wzięty i nie bardzo rozumiem co miał na celu...ale skoro jest to wyraziłem swoją opinie - chyba mogę, no nie?
ps grzybek nie odnosiłem sie do Twojej wypowiedzi tylko ogółu

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Napisane:
4 maja 2014, 18:36
przez IroN_87
TuneFORCE napisał(a):Dla mnie to ten cały temat jest z d.. wzięty i nie bardzo rozumiem co miał na celu...
Jest napisane wyraźnie..
...który z tych wykresów jest bardziej wiarygodny
Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Napisane:
4 maja 2014, 19:39
przez TuneFORCE
Gdyby właściciel podał kilka info z logow, to by mozna było mniej wiecej określić ile jest...
Boost, przepływ, zapłon, lambda...
Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Napisane:
4 maja 2014, 20:02
przez Konrad20vt
Nie pierwszy raz widzę taką sytuacje co do hamowni u Rogala..

ps nigdy bym tam auta nie oddał
Pozdro
Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Napisane:
4 maja 2014, 20:08
przez klauspolo
kingsoft, 8 miesięcy to bardzo mało na to by uciekło ponad 20KM, ile mógł zrobić kilometrów w tym czasie... Paliwo to samo vpower racing 100 oktan.
TuneFORCE, dlaczego z dupy? Też bym był delikatnie mówiąc rozczarowany gdyby moje auto na innej hamowni pokazało 20KM mniej

Zapewniam Cię, że twoi klienci również

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Napisane:
4 maja 2014, 21:33
przez pkonrad
Ja tam nie chce siać zamętu, ale przy tych modach które ma Szary93 zrobione w aucie, wynik jaki pokazała hamownia CS wydaje się bardziej prawdopodobny. Z ciekawości podjedź jeszcze do V-techa. Ciekawe co ich hamownia inercyjna pokaże.
Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Napisane:
4 maja 2014, 22:12
przez TuneFORCE
klauspolo, dlatego ja nie mam napiny na jak najlepsze wyniki

Co wyjdzie to wyjdzie byle tylko w logach wszystko było jak należy

Dlatego nie rysuje kresek w paincie, które potem klient może zweryfikować ....
Jeszcze jest jedna, bardzo ważna składowa pomiaru...kalibracja prędkości obrotowej....wystarczy że operator ustawi powiedzmy 4000rpm, a w rzeczywistości będzie n 3900 albo 4100...efekt końcowy to może być np. 5hp w jedną albo drugą stronę, my mamy kartę i sterownik hamowni odczytuje realną prędkość obrotową, chyba ze hamujemy coś starszego bez obd...
Podjedz jeszcze do GCStuning, Grzechu ma co prawda inercję ale wyniki sa ok bo rolki skalibrowane tak jak maha w Gliwicach....zobaczymy co tam wyjdzie

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Napisane:
5 maja 2014, 14:43
przez GruchaARL
TuneFORCE napisał(a):Gdyby właściciel podał kilka info z logow, to by mozna było mniej wiecej określić ile jest...
Boost, przepływ, zapłon, lambda...
Hym... a Ciebie jak ładnie prosiliśmy o podanie tych parametrów w temacie na A3 club odnośnie twojego wykresu na 380KM, to pozostawiłeś temat bez odpowiedzi

.
Odnośnie wykresów, z wielką przyjemnością ja zrobię pomiar GRATISOWY na swojej hamowni, jak będzie trzeba to nawet 3 razy mogę kolego wyhamować auto tylko do Ostrowca musisz podjechać. Ja pieniążków nie chcę, a ciekawość mnie męczy ile u mnie wyjdzie

Jak coś to PW lub tel do mnie masz w podpisie

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Napisane:
5 maja 2014, 16:46
przez TuneFORCE
Grucha to Ty w swojej impertynenckiej zaczepce chciałeś parametry a nie "my/wy", a ja tak mam że olewam złośliwych ludzików...
Jeśli nie zrozumiałeś intencji mojego pytania w tym temacie to już twój problem, nie będę Ci tego tłumaczył...
Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Napisane:
5 maja 2014, 17:32
przez Szary93
GruchaARL, podjechał bym ale kawał drogi. W wolnym czasie jeszcze robię jakiś pomiar na innej hamowni w pobliżu

. Jeśli chodzi o dodatkowe info o samochodzie to niestety nie posiadam nic więcej prócz wykresu.
Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Napisane:
23 maja 2014, 14:36
przez hubi2000
jest ktoś z Warszawy lub okolic kto ma dłubnięte autko cupre 2.0 TFSI BWJ na ~300ps
proszę o kontakt
Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Napisane:
26 maja 2014, 06:46
przez GruchaARL
TuneFORCE napisał(a):Grucha to Ty w swojej impertynenckiej zaczepce chciałeś parametry a nie "my/wy", a ja tak mam że olewam złośliwych ludzików...
Jeśli nie zrozumiałeś intencji mojego pytania w tym temacie to już twój problem, nie będę Ci tego tłumaczył...
Bez napinki

TuneFORCE napisał(a):Jeszcze jest jedna, bardzo ważna składowa pomiaru...kalibracja prędkości obrotowej....wystarczy że operator ustawi powiedzmy 4000rpm, a w rzeczywistości będzie n 3900 albo 4100...efekt końcowy to może być np. 5hp w jedną albo drugą stronę, my mamy kartę i sterownik hamowni odczytuje realną prędkość obrotową, chyba ze hamujemy coś starszego bez obd...
Chciałem powiedzieć iż ja w tamtym tygodniu i wczoraj, hamowałem trzy samochodu pochodzące od innego tunera. Chciałem sprawdzić pewne zależności. Okazało się iż u mnie różnice były od 15-25KM w dół. Najlepsze jest to że dlaczego różnica wychodzi właśnie na tej samej hamowni DP

. Jedno auto hamowane na Maha. Rozumiem różnicę w warunkach, ale że to przekłada się na stratę nawet 25KM.........
Tunforce zwraca uwagę na bardzo istotne metody hamowania samochodów, i ja przystaję przy tym samym zdaniu.
Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Napisane:
2 czerwca 2014, 03:56
przez TuneFORCE
Jak temat się dalej rozwinął? Gdzie rozbiegły się rumaki?
Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Napisane:
7 maja 2015, 17:34
przez Szary93
Aktualizacja, CompSport mapa pod paliwo 98
370KM/460NM

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Napisane:
8 maja 2015, 07:01
przez GruchaARL
Można wiedzieć czemu zmieniłeś soft w aucie??
Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Napisane:
8 maja 2015, 09:33
przez Bart111
Może podobny powód co i u mnie

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Napisane:
8 maja 2015, 13:57
przez Szary93
GruchaARL, chciałem mieć soft pod paliwo 98 żeby nie jeździć specjalnie tankować 100. Po za tym jak widzisz auto jest mocniejsze i to sporo.
Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Napisane:
8 maja 2015, 18:54
przez GruchaARL
Szary93 napisał(a):GruchaARL, chciałem mieć soft pod paliwo 98 żeby nie jeździć specjalnie tankować 100
Ok, rozumiem
Szary93 napisał(a):Po za tym jak widzisz auto jest mocniejsze i to sporo.
Mocniejsze i czy widzę??, przyznam się że raczej nie, jak dla mnie kreski to nie wszystko biorąc pod uwagę warunki. Liczą się ustawienia w sofcie, a nie wykres z hamowni, która każda w PL pokazuje inaczej

. Ważne żebyś był zadowolony

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Napisane:
8 maja 2015, 19:01
przez Haker248
Chciałbym się tym przejechać

to musi być prawdziwy diabeł

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Napisane:
8 maja 2015, 22:02
przez IroN_87
GruchaARL, Przecież masz wykres poprzedniego programu i obecnego z tej samej hamowni...
Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Napisane:
8 maja 2015, 22:31
przez Szary93
GruchaARL, dokładnie chodzi o to że to jest na tej samej hamowni, nakładaliśmy jeden wykres na drugi i widać czarno na białym. Po za tym nie chodzi tu o kreski ale po prostu tą różnice czuć na asfalcie.
Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Napisane:
9 maja 2015, 07:32
przez GruchaARL
IroN_87 napisał(a):GruchaARL, Przecież masz wykres poprzedniego programu i obecnego z tej samej hamowni...
Tak widzę jak najbardziej

lecz ja już na takie rzeczy z uwagi na charakter pracy trochę inaczej patrzę.
Szary93 napisał(a):GruchaARL, dokładnie chodzi o to że to jest na tej samej hamowni, nakładaliśmy jeden wykres na drugi i widać czarno na białym. Po za tym nie chodzi tu o kreski ale po prostu tą różnice czuć na asfalcie.
Czyli rozumiem, że Witek zrobił 380KM na paliwie 100, i słabszy program na paliwie 98. Bardziej skłaniałbym się do tego dlaczego nie pojechałeś do Witka na np: korektę programu pod paliwo 98 i przy okazji mocniejszy soft?? Zapłacił byś raczej za korektę tylko

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Napisane:
9 maja 2015, 08:39
przez IroN_87
GruchaARL napisał(a):Czyli rozumiem, że Witek zrobił 380KM na paliwie 100, i słabszy program na paliwie 98. Bardziej skłaniałbym się do tego dlaczego nie pojechałeś do Witka na np: korektę programu pod paliwo 98 i przy okazji mocniejszy soft?? Zapłacił byś raczej za korektę tylko

Nie, dalej nie ogarniasz.. dwa pierwsze wykresy masz na paliwie 100 z programem Witka, gdzie w Bielsku wyszła na 100 oktanach mniejsza moc niż na nowym programie na 98 oktanach. Nie było żadnego słabszego programu Witka na paliwie 98.
Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Napisane:
10 maja 2015, 18:32
przez GruchaARL
IroN_87 napisał(a):Nie, dalej nie ogarniasz.. dwa pierwsze wykresy masz na paliwie 100 z programem Witka, gdzie w Bielsku wyszła na 100 oktanach mniejsza moc niż na nowym programie na 98 oktanach. Nie było żadnego słabszego programu Witka na paliwie 98.
Ja wszystko ogarniam

. Nie rozumiem tylko czemu w takim razie służy ten temat. Nie wiem do czego dążycie. Że ktoś kogoś oszukał w liczbie KM. Że ktoś źle program zrobił. Czemu ten temat ma służyć. Ja wam chce napisać, że nie sugerujcie się nigdy kreskami

. Szary93 napisał, że auto jedzie lepiej, w porządku.
Temat tylko wyraźnie wskazuje na to jakby Witek chciał kogoś oszukać dorabiając sztuczne KM w co ja osobiście nigdy nie uwierzę

. Zmierzam również do tego że samochód wyhamowany na CS'owej hamowni MAHA teraz ma 370KM. A ja tez kilka razy hamowałem samochody które były mierzone właśnie u nich na hamowni oraz przez Patryka strojone i u mnie na rolkach pokazywały mniej

. To samo dotyczy pomiarów robionych przez Łukasza na Rototest.
Więc niech ktoś łaskawie mi napisze co chcecie pokazać prezentując taki przebieg spraw?? Ja pytam tylko i wyłącznie z czystej ciekawości bo wiem, że żadna z tych firm za sobą nie przepada

Dziwi mnie też fakt, że dlaczego szry93 nie pojechał do Witka w tej sprawie....i tylko tyle mnie interesuje. Nie interesuje mnie wynik, nie interesuje mnie jak było wcześniej i jak jest teraz.
Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Napisane:
10 maja 2015, 20:42
przez grzybek
GruchaARL, bardzo dojrzałe , męskie pytanie !
tez jestem ciekaw odpowiedzi bo kreski kreskami ale podejscie do tematu jak dla mnie dosc pohopne...
chyba ze kolega Szary93 ma jakies "swoje uklady" z CS i nie musial wydawac kasy jak z soft
Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Napisane:
10 maja 2015, 21:26
przez pampi
Też jestem ciekaw, bo słyszałem o ciekawych metodach hamowania aut w Bielsku.
Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Napisane:
10 maja 2015, 21:48
przez IroN_87
Wystarczyło śledzić poprzednie auta Szarego to byście wiedzieli, że już tam wcześniej robił więc pewnie ma jakiś rabat + ma bliżej o czym pisał w swoim temacie.
Skoro dupohamownia sugeruje lepsze parametry to nie wiem po co drążyć temat.
pampi, np?
Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Napisane:
10 maja 2015, 21:56
przez pampi
Np, że nie można być obecnym podczas pomiaru na hamowni.
Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Napisane:
10 maja 2015, 21:58
przez klauspolo
Od razu pisałem rok temu przeszlo, by wrócić i podjechać jeszcze raz na Mineralną...
-- 10 maja 2015, o 22:58 --
pampi ja np siedziałem w aucie podczas pomiarów

Re: Seat Leon Cupra R CDLA Stage 3 R-Performance

Napisane:
10 maja 2015, 21:59
przez Szary93
GruchaARL, temat jest wałkowany tyle razy a Ty dalej nic nie rozumiesz. Pojechałem do CS po to żeby mi zrobili mapę pod paliwo 98 i mieć wiarygodną moc, nie pojechałem do Witka dla tego że wydrukuje mi wykres na 380 km a auto będzie miało 360 i nie chodzi tu o to że Witek kogoś oszukuje tylko może o to że po prostu hamownia zawyża macie czarno na białym widząc po wykresach i wolałem zapłacić za soft tyle ile trzeba ale żeby mieć auto wystrojone jak trzeba. Więc teraz wszystkim ciekawskim odpowiadam : za soft zapłaciłem bez układów a zrobiłem go po to że Patryk obiecał mi tą samą moc + większy moment na paliwie 98. Jak się już okazało mam większą moc i większy moment na słabszym paliwie na dodatek nie chodzi o kreski ale o jazdę. Po za tym z tego co inni piszą nie jestem pierwszą osobą która miała większą moc na hamowni w Wawie więc chyba coś w tym jest.