Strona 1 z 1

leon cupra 2,0TFSI BWJ

PostNapisane: 8 maja 2014, 09:22
przez hubi2000
leon cupra 2,0TFSI BWJ 240ps
SERIA

W planach 300ps :)


Obrazek

Re: leon cupra 2,0TFSI BWJ

PostNapisane: 8 maja 2014, 09:42
przez mtz
ale w sensie ze seria, tak?

Re: leon cupra 2,0TFSI BWJ

PostNapisane: 8 maja 2014, 10:31
przez gryczu
przypadkiem nie wrzuciłeś mojego wykresu? :D Wyszło prawie tak samo jak u mnie :wink:

Re: leon cupra 2,0TFSI BWJ

PostNapisane: 8 maja 2014, 10:43
przez caligator
Ladnie... Normalny gratis:)


Sent from my iPhone 5 using Tapatalk

Re: leon cupra 2,0TFSI BWJ

PostNapisane: 8 maja 2014, 10:56
przez hubi2000
myślicie ze osiągniecie 300ps będzie możliwe ? na samym programie

Re: leon cupra 2,0TFSI BWJ

PostNapisane: 8 maja 2014, 12:42
przez gryczu
hubi2000 napisał(a):myślicie ze osiągniecie 300ps będzie możliwe ? na samym programie


mozliwe, cali ma 300 na samym wirusie ;)

Re: leon cupra 2,0TFSI BWJ

PostNapisane: 8 maja 2014, 14:01
przez Szary93
hubi2000, polecam zmienić IC od S3, u mnie wyszło 325 na takim setupie :-D

Re: leon cupra 2,0TFSI BWJ

PostNapisane: 8 maja 2014, 14:29
przez hubi2000
Szary93 napisał(a):hubi2000, polecam zmienić IC od S3, u mnie wyszło 325 na takim setupie :-D


300ps mi wystarczy :)

Re: leon cupra 2,0TFSI BWJ

PostNapisane: 8 maja 2014, 17:11
przez Szary93
hubi2000, mimo to polecam założyć wydajniejszy IC, przynajmniej auto nie będzie "puchło" przy wysokich temperaturach, seria jest mało wydajna poprzez plastikowe boczki, w tym z S3 masz cały alu. koszt około 1200 zł 8)

Re: leon cupra 2,0TFSI BWJ

PostNapisane: 8 maja 2014, 18:27
przez hubi2000
Szary93 napisał(a):hubi2000, mimo to polecam założyć wydajniejszy IC, przynajmniej auto nie będzie "puchło" przy wysokich temperaturach, seria jest mało wydajna poprzez plastikowe boczki, w tym z S3 masz cały alu. koszt około 1200 zł 8)


tu troche tam troche i wyjdzie 4 tys :(

Re: leon cupra 2,0TFSI BWJ

PostNapisane: 8 maja 2014, 18:37
przez Szary93
hubi2000, twój wybór, w każdym razie gratuluje zdrowej serii :-D

Re: leon cupra 2,0TFSI BWJ

PostNapisane: 8 maja 2014, 18:40
przez gryczu
intercooler od s3 też polecam z czystym sumieniem, ale mocy Ci on nie da. Jedyne co zyskasz to auto nie będzie puchło przy bardzo dynamiczniej jeździe :)

Re: leon cupra 2,0TFSI BWJ

PostNapisane: 8 maja 2014, 22:00
przez caligator
Widze dyskusja o collerze z s3 wre ale trzeba pamietac ze juz ich nie ma w sprzedazy:] ostatnie sztuki kraza po forach - w innym wypadku pozostaje uzywka...


Sent from my iPhone 5 using Tapatalk

Re: leon cupra 2,0TFSI BWJ

PostNapisane: 8 maja 2014, 22:12
przez Tom-Tdi
gryczu napisał(a):intercooler od s3 też polecam z czystym sumieniem, ale mocy Ci on nie da.


teoretycznie masz rację, ale w praktyce nie do końca tak jest :roll:
Im niższa temperatura powietrza (im bardziej intercooler schłodzi je ) tym więcej trafi go do cylindrów, a więcej powietrza/tlenu tym lepsze spalanie...itd.itp.
Totalną serią może tego nie poczujesz, ale po programie, gdzie wiele parametrów jest "podwyższonych" w górnym zakresie obrotów seryjny cooler będzie już puchł, nie mówiąc o 3-4 mocniejszych przyśpieszeniach- moc na pewno ucieknie :mrgreen:

Re: leon cupra 2,0TFSI BWJ

PostNapisane: 8 maja 2014, 23:08
przez gryczu
Masz rację Tom. Chciałem tylko zaznaczyć, żeby kolega się nie napalał na prawie 330ps, o których mówi Szary, bo to akurat od IC nie zależy taki duży przyrost. Przy seryjnym IC czułem po paru depnięciach, że jest juz słabo. W tym od S3 jeszcze takiego efektu nie doświadczyłem :)

Re: leon cupra 2,0TFSI BWJ

PostNapisane: 9 maja 2014, 11:13
przez hubi2000
no to juz mi sie odwidziało z 300 kucami może na 285 :)

Re: leon cupra 2,0TFSI BWJ

PostNapisane: 9 maja 2014, 13:11
przez Jagiel
Szary93 napisał(a):hubi2000, mimo to polecam założyć wydajniejszy IC, przynajmniej auto nie będzie "puchło" przy wysokich temperaturach, seria jest mało wydajna poprzez plastikowe boczki, w tym z S3 masz cały alu. koszt około 1200 zł 8)


Który z tych jest oryginalny?

http://allegro.pl/intercooler-audi-a3-s ... 28795.html - ten nie wygląda, ale cały aluminiowy.
http://allegro.pl/nowy-oryginalny-inter ... 64919.html - za to ten ma chyba plastikowe boczki?

Re: leon cupra 2,0TFSI BWJ

PostNapisane: 9 maja 2014, 13:21
przez miroA3
zaden z nich nie jest oryginalnym coolerem z S3
ten oryginal ma prawie takie same wymiary jak ten ktory obecnie posiadacie/my ( oczywiscie ma metalowe boczki i jest troche grubszy )

Obrazek

czesc nie produkowana, tylko i wylacznie rynek wtorny, pozostalosci w magazynach ( raczej tylko u prywatnych " hurtownikow" )
1k0145803P

swietna opcja jest sporo wydajniejszy, tanszy niz w MG, cooler z CTR Tuning z Zabrza

Obrazek

porowanie z seria GTI/RS/FR 2.0TSI :

Obrazek

Obrazek

spokojnie mozna na nim robic Stage4 400 >>

Re: leon cupra 2,0TFSI BWJ

PostNapisane: 9 maja 2014, 13:29
przez Jagiel
Dzięki! Będę wiedział, czego szukać. Jeśli tylko się coś pojawi, to kupię, bo na stockowym maszyna mi słabnie po ostrzejszej jeździe... No i przyda się kiedyś pod Stg3 :).

Z ciekawości, ten z Zabrza ile wart?

Re: leon cupra 2,0TFSI BWJ

PostNapisane: 9 maja 2014, 21:08
przez TuneFORCE
Wkładanie coolera z S3 dla mnie jest bez sensu :wink: no chyba że ktoś nie celuje w moce powyżej 300-330hp...wystarczy pojeździć i sobie pologowac temperature w dolocie w róznych warunkach na stock-owym i tym z S3...tak naprawdę najlepszą opcja jest wywalenie coolera przed chłodnicami klimy i płynu...ale wiadomo, że wiąże sie to juz trochę z rzeźbą...

Re: leon cupra 2,0TFSI BWJ

PostNapisane: 10 maja 2014, 00:18
przez Tom-Tdi
Jagiel napisał(a):Z ciekawości, ten z Zabrza ile wart?



Tak jak cooler z S3 ~1400 zł

TuneFORCE napisał(a):tak naprawdę najlepszą opcja jest wywalenie coolera przed chłodnicami klimy i płynu...ale wiadomo, że wiąże sie to juz trochę z rzeźbą...

Ma to tylko jeden mały minusik...wszystkie kamienie będzie przyjmował na klatę :x

Re: leon cupra 2,0TFSI BWJ

PostNapisane: 10 maja 2014, 05:46
przez TuneFORCE
Hehe, jak chłopaki wsadzają do TDI front coolery to kamienie ich nie niszczą? ;-)
Chłodnica klimy jak jest zmasakrowana od kamieni to przepływ powietrza bedzie zaburzony i moze spaść wydajność coolera.
Ja u siebie mam ICka wsadzonego w miejsce seryjnego bo po prostu lubię jak auto nie rzuca sie w oczy ale chętnie bym wsadził frontowym choćby dla porównania i zaspokojoenia ciekawości ;-) Niestety fura na gwarancji więc nie moge rzeźbić..

Re: leon cupra 2,0TFSI BWJ

PostNapisane: 10 maja 2014, 09:34
przez hubi2000
zawsze mozna jakas siatke metalowa zamontowac z malymi oczkami i chlodnica bedzie bezpieczna :)

Re: leon cupra 2,0TFSI BWJ

PostNapisane: 11 maja 2014, 08:57
przez Tom-Tdi
TuneFORCE napisał(a):Hehe, jak chłopaki wsadzają do TDI front coolery to kamienie ich nie niszczą? ;-)


to na pewno :D

hubi2000 napisał(a):zawsze mozna jakas siatke metalowa zamontowac z malymi oczkami i chlodnica bedzie bezpieczna :)


nie ma sensu się babrac jakimiś siatkami, jak ktoś naprawdę dużo jeździ między innymi po autostradach to wtedy IC jest bardziej narażony na kamienie, normalnie jeżdżac po mieście + czasem trasa poza miastem nie zmasakruje aż tak frontowego coolera :wink:

Re: leon cupra 2,0TFSI BWJ

PostNapisane: 19 lipca 2014, 08:24
przez hubi2000
Decyzja została podjęta i został zrobiony program autko zyskało nowe zycie :) 305ps 420nm nie odczułem spadku mocy przez seryjny intercooler temperatura na zewnątrz 30 stopni

Obrazek

Re: leon cupra 2,0TFSI BWJ

PostNapisane: 19 lipca 2014, 12:29
przez lukaszB
niezły nm :)

Re: leon cupra 2,0TFSI BWJ

PostNapisane: 26 sierpnia 2014, 20:31
przez hubi2000
standard :)

-- 26 sie 2014, o 21:31 --

Obrazek