Strona 1 z 1

SEAT LEON 1.9TDI ARL modyfikowany KINGSOFT 242KM 475NM

PostNapisane: 27 września 2014, 13:15
przez GruchaARL
MODEL AUTA: SEAT LEON 1
RODZAJ SILNIKA: 1.9TDI ARL
MODYFIKACJA SILNIKA:
- turbo GTB2260VZK,
- downpipe 2,5"
- reszta seria,
Nie sądziłem że istnieją tak zdrowe seryjne pompki AL :)
MOC: 246KM 460NM
STROJENIE: KINGSOFT
RODZAJ HAMOWNI: BARTPOL MOTORSPORT
https://www.facebook.com/BartpolTuning/ ... =1&theater

Re: SEAT LEON 1.9TDI ARL modyfikowany KINGSOFT 242KM 475NM

PostNapisane: 27 września 2014, 16:16
przez borowa
GruchaARL, ładnie :brawo:
Z ciekawości, jaki przebieg auta?

Re: SEAT LEON 1.9TDI ARL modyfikowany KINGSOFT 242KM 475NM

PostNapisane: 27 września 2014, 17:14
przez GruchaARL
187tyś. Teoretycznie jestem wstanie w niego uwierzyć :)

Re: SEAT LEON 1.9TDI ARL modyfikowany KINGSOFT 242KM 475NM

PostNapisane: 27 września 2014, 18:10
przez glibo
dzis konczyles soft ? 3200-3600 czemu nie pnie tak w gore?

Re: SEAT LEON 1.9TDI ARL modyfikowany KINGSOFT 242KM 475NM

PostNapisane: 27 września 2014, 18:49
przez DawidLeonMsDesign
jest moc:)

Re: SEAT LEON 1.9TDI ARL modyfikowany KINGSOFT 242KM 475NM

PostNapisane: 27 września 2014, 19:45
przez kobzyr
ile seria miała? Wynik chyba najlepszy jaki widziałem na tych gratach. :brawo:

Re: SEAT LEON 1.9TDI ARL modyfikowany KINGSOFT 242KM 475NM

PostNapisane: 28 września 2014, 09:03
przez GruchaARL
kobzyr napisał(a):ile seria miała? Wynik chyba najlepszy jaki widziałem na tych gratach. :brawo:


Nie hamowaliśmy serii bo turbo ARL było zepsute. U mnie też takiego wyniku nie było jeszcze na hamowni i tak dobrego Leona :)

glibo napisał(a):dzis konczyles soft ? 3200-3600 czemu nie pnie tak w gore?


to zawsze jest wina rozrządu, charakterystyczny dołek :)