Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Grzybek i jego ALH

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Grzybek i jego ALH

Postprzez grzybek » 12 czerwca 2006, 14:25

tak wiec hamując na serii (po wywaleniu boxu ktory siedzial seryjnie) wyszlo:

94KM przy 4161 obr/min
206Nm przy 2212 obr/min
Vmax 205 km/h
max obroty 4669


niestety program zostal napisany na maxymalna oszczednosc sprzegla i wyszlo:

123KM przy 4078 obr/min
296Nm przy 2301 obr/min
Vmax 219 km/h
max obroty 4985


w obecnej chwili nie mam jak zamiescic wykresu bo padl mi skaner... ale w najblizszych dniach postaram sie to zrobic....



tak wiec szukam teraz wtryskiwaczy i sprzegla od ASV i bawimy sie dalej <lol>




napisalem wiec do czlowieka ktory handluje sprzeglami i powiedzial zebym podal numer nadwozia bo sa 2 rodzaje sprzegla od 110tki... wiec jak to jest z tym sprzeglem i jakiego w koncu szukac?

cytuje:
( "w ofercie VALEO LUK I SACHS to bedzie ponad 12 ofert i troche szukania i nie wiem jak pan dobierze sprzeglo jesli jest tam do wersji z kolem zamochowym i one jest wywazone lub wersjee do numerow nadwozia ktorego pan nie ma bo ma pan inny niz od 110 a przy zamowieniu jak pan bedzie dobieral ???????????????" )


PS: potrzebuje przeczyscic kolektor dolotowy (sugestia Pana Poniedziałka) jak to zrobic? nie moglem znalesc na forum :/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
grzybek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2192
Dołączył(a): 19 maja 2006, 07:34
Lokalizacja: Białystok
Auto: ALTEA FR TDi
Silnik: BMN 2.0

Reklama

Re: Grzybek i jego ALH

Postprzez Tonny S » 16 czerwca 2006, 12:17

grzybek napisał(a):PS: potrzebuje przeczyscic kolektor dolotowy (sugestia Pana Poniedziałka) jak to zrobic? nie moglem znalesc na forum :/
Odkrecić i wyczyscić - najpierw spryskac płynem do mycia sliników by zmiękczyć syf a potem jakaś szczota duciana i jedziesz z koksem az zacznie się lsnić ;-).

Mowa cały czas o kolektorze dolotowym tym górnym w kolorze srebra.

Czy Andrzej odłączył EGR ??
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8148
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: Grzybek i jego ALH

Postprzez Kozak » 16 czerwca 2006, 12:21

grzybek napisał(a):Vmax 219 km/h



jakim cudem wyszła taka prędkość maxymalna ????????????? :shock: :shock: :shock: ja mam ASV z mocą coś ok 140 KM i jest to nie realne

Szukasz ubezpieczenia ?? Oferta każdego TU

- Ubezpieczenia Komunikacyjne Majątkowe Firmowe
- Ubezpieczenia Ochrony Prawnej - D.A.S.
- Ubezpieczenia Na Życie NNW

Zapraszam na PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Kozak
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7481
Dołączył(a): 9 września 2005, 09:58
Lokalizacja: Częstochowa / SKL
Auto: Sportline 4x4
Silnik: CJXA 2.0

Re: Grzybek i jego ALH

Postprzez grzybek » 16 czerwca 2006, 12:25

jakim cudem wyszła taka prędkość maxymalna


nie mam pojecia.... wpisalem dane ktore mam pod wykresem... na dniach zrobie skan to przeanalizujecie...

PS nie widze mego poprzedniego postu :/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
grzybek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2192
Dołączył(a): 19 maja 2006, 07:34
Lokalizacja: Białystok
Auto: ALTEA FR TDi
Silnik: BMN 2.0

Re: Grzybek i jego ALH

Postprzez Tonny S » 16 czerwca 2006, 12:36

michał kozak napisał(a):jakim cudem wyszła taka prędkość maxymalna
Odczytana z hamowni.
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8148
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: Grzybek i jego ALH

Postprzez Streat » 16 czerwca 2006, 12:45

michał kozak, na hamowni to i moj 219 km/h poleci :mrgreen:
Leon ASV TS look powered by UNITRONIC ;-) Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Streat
Cupra
Cupra
 
Posty: 2206
Dołączył(a): 11 maja 2005, 14:33
Lokalizacja: WZ
Auto: Leon 1.9 TDi+

Re: Grzybek i jego ALH

Postprzez Kozak » 16 czerwca 2006, 12:48

to mnie na hamowni wyszło 199 max

Szukasz ubezpieczenia ?? Oferta każdego TU

- Ubezpieczenia Komunikacyjne Majątkowe Firmowe
- Ubezpieczenia Ochrony Prawnej - D.A.S.
- Ubezpieczenia Na Życie NNW

Zapraszam na PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Kozak
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7481
Dołączył(a): 9 września 2005, 09:58
Lokalizacja: Częstochowa / SKL
Auto: Sportline 4x4
Silnik: CJXA 2.0

Re: Grzybek i jego ALH

Postprzez grzybek » 16 czerwca 2006, 12:50

jakim cudem wyszła taka prędkość maxymalna
Odczytana z hamowni.



dokladnie


Mowa cały czas o kolektorze dolotowym tym górnym w kolorze srebra.

Czy Andrzej odłączył EGR


nie

po jezdzie probnej powiedzial ze "chmurki" w normie ale wypada przy tym przebiegu przeczyscic dla wlasnego dobra..

[ Dodano: Pią 16 Cze, 2006 ]
to mnie na hamowni wyszło 199 max


205 to u mnie na serii wyszlo
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
grzybek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2192
Dołączył(a): 19 maja 2006, 07:34
Lokalizacja: Białystok
Auto: ALTEA FR TDi
Silnik: BMN 2.0

Re: Grzybek i jego ALH

Postprzez Tonny S » 16 czerwca 2006, 13:05

grzybek, szkoda, ze nie odłączył EGR, wtedy po wyczyszczeniu kolektora dłużej byłby czysty, moze elektronicznie go zamknał (przynajmniej tak sie robi - otwarty na wolnych obrotach jak jedziesz w palnik zamyka go całkowicie) - jak tak to odłącz weżyk podciśnienia co wchodzi w grzybek EGR i wyczyść kolektor.


Jak wrazenia z jazdy na sofcie vs box ??
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8148
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: Grzybek i jego ALH

Postprzez grzybek » 16 czerwca 2006, 13:20

Jak wrazenia z jazdy na sofcie vs box


na poczatku musialem sie przyzwyczaic do troche innego stylu jazdy...

box mial strzala juz przy 1400-1500rpm ale wysrywal sie przy niecalych 3000.
na programie strzal jest po 2000rpm i mozna spokojnie ciagnac do 4000rpm wiec musialem sie przyzwyczaic...

a co do samej jazdy to wracajac z warszawy do b-stoku dopadlem nowe mondeo TDCi 130-tke i tak szlismy razem az do zambrowa.... nie odszedl ode mnie nawet o metr ani ja nie moglem go dojsc... jechalismy leb w leb.....

soft vs box? w skrocie: CIESZE SIE ZE WYWALILEM TO "GOWNO" i przeszedlem na soft..... autko odzylo w trasie i o to chodzilo....

w miare jedzenia jednak apetyt rosnie..... <lol>




Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
grzybek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2192
Dołączył(a): 19 maja 2006, 07:34
Lokalizacja: Białystok
Auto: ALTEA FR TDi
Silnik: BMN 2.0

Re: Grzybek i jego ALH

Postprzez Dz!k » 16 czerwca 2006, 17:18

widze ze w unitronicu wszystkie te wykresy wychodzą takie płaskie
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Dz!k
Sport
Sport
 
Posty: 332
Dołączył(a): 3 kwietnia 2006, 13:27
Lokalizacja: Warszafka
Auto: Siwy Jastrząb - 15,4

Re: Grzybek i jego ALH

Postprzez Jazwes » 16 czerwca 2006, 17:33

grzybek, bardzo przyjemnie wyszło, bez hardcore, a jeździ sie napewno przyjemnie.

Co do czyszczenia dolotu, to nie jest to takie proste, bo na dobrą sprawę należało by wyczyścić nie tylko kolektor, ale również kanały dolotowe w głowicy - sam powinienem to zrobić, tylko nie mam kiedy...

P.S wiem, że to nie giełda, ale jak byś był zainteresowany wtryskami ASV, to wal na PW :wink:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Jazwes
Sport
Sport
 
Posty: 369
Dołączył(a): 12 stycznia 2005, 17:58
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Toledo BKD

Re: Grzybek i jego ALH

Postprzez leem » 16 czerwca 2006, 18:21

michał kozak napisał(a):
grzybek napisał(a):Vmax 219 km/h



jakim cudem wyszła taka prędkość maxymalna ????????????? :shock: :shock: :shock: ja mam ASV z mocą coś ok 140 KM i jest to nie realne


Co do V max też sie nie zgodze. Na serii 90 ALH leciałem 195 po wtryskach ASV i programie -> 140PS wczoraj leciałem 205 (w 3 osoby) i jeżcze coś by wzrosło. więc uważam że 219 za mało realne.

a pozatym nawet ładny wykres
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
leem
FR
FR
 
Posty: 1952
Dołączył(a): 23 kwietnia 2006, 11:40
Lokalizacja: Częstochowa
Auto: BMW 330D

Re: Grzybek i jego ALH

Postprzez Streat » 16 czerwca 2006, 18:43

leem, ale to jest z hamownii.....wiadomo ze takich predkosci sie na drodze nie rozwinie - no chyba ze duuuzej gorki :wink:
Leon ASV TS look powered by UNITRONIC ;-) Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Streat
Cupra
Cupra
 
Posty: 2206
Dołączył(a): 11 maja 2005, 14:33
Lokalizacja: WZ
Auto: Leon 1.9 TDi+

Re: Grzybek i jego ALH

Postprzez Jazwes » 16 czerwca 2006, 18:48

Hamownia to zupełnie inna bajka, przy obecnych modach na hamowni na 5 pojechałem 222, później się hamowałem na 6 i wyszło prawie 240 :mrgreen: :mrgreen:
Na prostej nie jestem w stanie pojechać szybciej niż 210.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Jazwes
Sport
Sport
 
Posty: 369
Dołączył(a): 12 stycznia 2005, 17:58
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Toledo BKD

Re: Grzybek i jego ALH

Postprzez Dz!k » 16 czerwca 2006, 18:50

leem napisał(a):
michał kozak napisał(a):
grzybek napisał(a):Vmax 219 km/h



jakim cudem wyszła taka prędkość maxymalna ????????????? :shock: :shock: :shock: ja mam ASV z mocą coś ok 140 KM i jest to nie realne


Co do V max też sie nie zgodze. Na serii 90 ALH leciałem 195 po wtryskach ASV i programie -> 140PS wczoraj leciałem 205 (w 3 osoby) i jeżcze coś by wzrosło. więc uważam że 219 za mało realne.

a pozatym nawet ładny wykres


mówisz o prędkości licznikowej, która jest dużo zawyżona, sprawdz chociażby na vagu prędkość na liczniku i na lapku u mnie przy 100km licznikowych w rzeczywistośi jest 92km

pozdro
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Dz!k
Sport
Sport
 
Posty: 332
Dołączył(a): 3 kwietnia 2006, 13:27
Lokalizacja: Warszafka
Auto: Siwy Jastrząb - 15,4

Re: Grzybek i jego ALH

Postprzez Patee » 16 czerwca 2006, 19:19

Dz!k napisał(a):widze ze w unitronicu wszystkie te wykresy wychodzą takie płaskie


jak zmienisz skale osi X i Y to bedziesz mial nie-plaskie jak cycki Dody :-)

kwestia jak kto ma wyskalowane

p.s. weranda nie obraz sie za dode :-)
E-46 330xd Touring
E-36 328i Cabrio
Yamaha Raptor 350
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Patee
Sport
Sport
 
Posty: 689
Dołączył(a): 6 września 2004, 13:17
Lokalizacja: Bialystok
Auto: bimmers

Re: Grzybek i jego ALH

Postprzez leoTDI » 16 czerwca 2006, 19:48

michał kozak napisał(a):
grzybek napisał(a):Vmax 219 km/h



jakim cudem wyszła taka prędkość maxymalna ????????????? :shock: :shock: :shock: ja mam ASV z mocą coś ok 140 KM i jest to nie realne


a niby dlaczego dlaczego nierealne :?:

...licznikowo zaliczam 220, a jak się rozpędzi to nawet 225. Podkreślam, licznikowo.

Miałem wcześniej ALH na 123PS ... właśnie i 310Nm (ala Barth), ale w porównaniu do niego ASV jest jednak lepszy, stąd to jak najbardziej możliwy wynik. ASV ma jednak dłuższą 5-kę (skrzynia EGR).
leoTDI
+++ ASV/Ali&MG Motorsport ... i kaliny ni ma ;) Moc ciut 180kM
0.230/cust.FMIC/turbo ARL/pompa 11mm/MG-płuca/śruby ARP
wiosna ... jest JM/SACHS i > moment :) + hamulce cupra R
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
leoTDI
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 699
Dołączył(a): 6 kwietnia 2004, 06:53
Lokalizacja: Częstochowa
Region: śląskie
Auto: Bback ASV Sport
Silnik: ASV 1.9

Re: Grzybek i jego ALH

Postprzez grzybek » 16 czerwca 2006, 21:11

Panowie pomozcie mi z tym sprzeglem jak to napisalem w pierwszym poscie tego tematu !!! jakie ono w koncu ma byc i co to za 2 rodzaje ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
grzybek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2192
Dołączył(a): 19 maja 2006, 07:34
Lokalizacja: Białystok
Auto: ALTEA FR TDi
Silnik: BMN 2.0

Re: Grzybek i jego ALH

Postprzez Dz!k » 17 czerwca 2006, 09:32

Patee napisał(a):
Dz!k napisał(a):widze ze w unitronicu wszystkie te wykresy wychodzą takie płaskie


jak zmienisz skale osi X i Y to bedziesz mial nie-plaskie jak cycki Dody :-)

kwestia jak kto ma wyskalowane

p.s. weranda nie obraz sie za dode :-)


nie chce znowu poruszać tematu hamowni poniedziałkowej, każdy wie jak to jest naprawde z tdi'kami

koniec OT
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Dz!k
Sport
Sport
 
Posty: 332
Dołączył(a): 3 kwietnia 2006, 13:27
Lokalizacja: Warszafka
Auto: Siwy Jastrząb - 15,4

Re: Grzybek i jego ALH

Postprzez Kozak » 17 czerwca 2006, 10:14

no to czegoś tu nie rozumie ?? skoro na hamowni Wam wychodzi prędkość max ok 220 a na drodze auto osiąga max 200 - 210 , a mi gdzie na hamowni wyszło 197 - 199 a da się pojechac 205 - 210 , a mieżone to było na hamowni tego samego typu ( V- tech) to coś tu jest nie tak . Więc skoro nie ma co wierzyć w jeden parametr to jak wierzyć winne czyli KM i niutony ??

Szukasz ubezpieczenia ?? Oferta każdego TU

- Ubezpieczenia Komunikacyjne Majątkowe Firmowe
- Ubezpieczenia Ochrony Prawnej - D.A.S.
- Ubezpieczenia Na Życie NNW

Zapraszam na PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Kozak
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7481
Dołączył(a): 9 września 2005, 09:58
Lokalizacja: Częstochowa / SKL
Auto: Sportline 4x4
Silnik: CJXA 2.0

Re: Grzybek i jego ALH

Postprzez grzybek » 18 czerwca 2006, 12:21

mam mozliwosc kupna sprzegla SACHS za 750zl i sprzegla NK za 450zl

strasznie duza rozbieznosc cenowa.....

co to za sprzegla NK ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
grzybek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2192
Dołączył(a): 19 maja 2006, 07:34
Lokalizacja: Białystok
Auto: ALTEA FR TDi
Silnik: BMN 2.0

Re: Grzybek i jego ALH

Postprzez Barth » 18 czerwca 2006, 23:06

grzybek, po co koniecznie chcersz nowe sprzeglo ?? Slizga sie juz ??? Zaloz wtryski , podkreccie moc na ok 140 KM a moment zostaw na 310 Nm
Powered by CPN
Barth LCT & AA Club Member
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Barth
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3784
Dołączył(a): 31 marca 2004, 19:31
Lokalizacja: Pomorze
Auto: OOOO

Re: Grzybek i jego ALH

Postprzez grzybek » 19 czerwca 2006, 23:38

Pan Poniedzialek powiedzial ze nie mozemy przekroczyc momentu wiecej niz 300Nm ze wzg na sprzeglo... tak wiec mysle zalozyc wtryski i zostawic moment w zakresie do 300Nm ale zeby byl mnie opadajacy przy wyzszych obrotach niz jest teraz..... jak myslicie ?



grzybek, po co koniecznie chcersz nowe sprzeglo


niby racja ze nie powinienem zmieniac i nie bede ale nurtuje mnie to poytanie czym oprocz ceny rozni sie SACHS od NK czy naprawde ta roznica w cenie jest warta?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
grzybek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2192
Dołączył(a): 19 maja 2006, 07:34
Lokalizacja: Białystok
Auto: ALTEA FR TDi
Silnik: BMN 2.0

Re: Grzybek i jego ALH

Postprzez Barth » 20 czerwca 2006, 01:13

grzybek, dobrze mowisz , zostaw moment na poziomie 300 Nm , rozciagnij go jak najmmocniej , pamietaj ze duzy moment nie dziala tylko na sprzeglo - skrzynia , poduszki pod silnikiem itd. wszystko szybciej mowi papa
Powered by CPN
Barth LCT & AA Club Member
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Barth
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3784
Dołączył(a): 31 marca 2004, 19:31
Lokalizacja: Pomorze
Auto: OOOO

Re: Grzybek i jego ALH

Postprzez Dz!k » 20 czerwca 2006, 11:56

grzybek, pan poniedziałek zrobi ci płasko moment pod 300Nm tylko ładnie poproś, ja mam wg tej hamowni moc płasko od 2800 do 4700 :lol: :lol:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Dz!k
Sport
Sport
 
Posty: 332
Dołączył(a): 3 kwietnia 2006, 13:27
Lokalizacja: Warszafka
Auto: Siwy Jastrząb - 15,4

Re: Grzybek i jego ALH

Postprzez grzybek » 20 czerwca 2006, 18:03

Dz!k podeslij mi swoj wykres na priv
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
grzybek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2192
Dołączył(a): 19 maja 2006, 07:34
Lokalizacja: Białystok
Auto: ALTEA FR TDi
Silnik: BMN 2.0

Re: Grzybek i jego ALH

Postprzez Dz!k » 20 czerwca 2006, 21:26

moje auto nie było robione w unitronicu tylko w tune-up by nie było nieporozumień

który chcesz mój wykres: fake od poniedziałka czy z obciążeniówki vtg czy maha Mastersa??
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Dz!k
Sport
Sport
 
Posty: 332
Dołączył(a): 3 kwietnia 2006, 13:27
Lokalizacja: Warszafka
Auto: Siwy Jastrząb - 15,4

Re: Grzybek i jego ALH

Postprzez Patee » 20 czerwca 2006, 22:00

to wez klej wszystkie co masz

bo juz mnie smiesza takie twoje zaowalone insynuacje
E-46 330xd Touring
E-36 328i Cabrio
Yamaha Raptor 350
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Patee
Sport
Sport
 
Posty: 689
Dołączył(a): 6 września 2004, 13:17
Lokalizacja: Bialystok
Auto: bimmers

Re: Grzybek i jego ALH

Postprzez Dz!k » 20 czerwca 2006, 22:19

Patee napisał(a):to wez klej wszystkie co masz

bo juz mnie smiesza takie twoje zaowalone insynuacje


prosze bardzo
tu masz cały topic, wszystkie wykresy są na pierwszej stronie
http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=34164
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Dz!k
Sport
Sport
 
Posty: 332
Dołączył(a): 3 kwietnia 2006, 13:27
Lokalizacja: Warszafka
Auto: Siwy Jastrząb - 15,4

Re: Grzybek i jego ALH

Postprzez Bolo » 21 czerwca 2006, 09:34

Dz!k napisał(a):grzybek, pan poniedziałek zrobi ci płasko moment pod 300Nm tylko ładnie poproś


I po co pierd... takie głupoty...?Cały czas jakies głupie ironie,aluzje itp :roll:
Chcesz ośmieszyć czy upokorzyć?Bo takim zachowanie nie świadczy dobrze o Tobie,zachowujesz się jak małe dziecko które się obraziło na kogoś i teraz próbuje cały swiat zmówic przeciwko niemu..... :? Porównaj przebiegi momentu z wykresu od Andrzeja i np. VTG...Moc też masz tak samo...rośnie do ~3000rpm i trzyma do końca....Tylko ten z VTG trochę poszarpany jest :roll:
Popatrz jeszcze na skale tych wykresów...
Pozdro.
Zobacz Profil
Bolo
 

Re: Grzybek i jego ALH

Postprzez Dz!k » 21 czerwca 2006, 10:14

zauważ ze przebiegi mocy i momentu na 2 wykresach sa identyczne tylko na tym z unitronica wyszło, znaczy sie wygenerowało sie... coś wyssane z palca :roll: i jeszcze to odcięcie przy 5200 hmm

dzisiaj poniedziałek napisał na Seat Napinator ze jego hamownia zaniza wyniki o 15-30KM ale nie wiadomo ile zaniża momentu :roll: i teraz wiem czemu teza poniedziałka sie sprawdziła pojedz na obciążeniówke to będziesz miał 20 koni więcej, czyli matic ma 230 koni i tylko niską 15 hmm... :roll:


Bolo napisał(a):I po co pierd... takie głupoty...?Cały czas jakies głupie ironie,aluzje itp :roll:
Chcesz ośmieszyć czy upokorzyć?Bo takim zachowanie nie świadczy dobrze o Tobie,zachowujesz się jak małe dziecko które się obraziło na kogoś i teraz próbuje cały swiat zmówic przeciwko niemu.....


mieszkamy w wolnym kraju to jest forum więc moge wyrażać swoje opinie, a że niszczą one twoją ideologie... no cóż takie życie
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Dz!k
Sport
Sport
 
Posty: 332
Dołączył(a): 3 kwietnia 2006, 13:27
Lokalizacja: Warszafka
Auto: Siwy Jastrząb - 15,4

Re: Grzybek i jego ALH

Postprzez Bolo » 21 czerwca 2006, 10:31

A Mateusz jechał gdzieś na zawodach że wiesz że robi niską 15?
Cupra R ma 225 koni i kręci 15,2-15,3.....
Tak jestem ślepo zapatrzony i po za Nim świata nie widze...rozgryzłeś mnie... :roll:
Mateuszowi u Andrzeja wyszło 200 koni :wink: i mu gratulowałeś że ładny wykres... :-)
Wyrażanie swojej opini a nieudane próby oczernienia kogoś to są dwie różne sprawy...I naprawde nie ma sensu ciagnąć dalej tej dyskusji bo do niczego dobrego ona nie prowadzi... :roll:
To wszystko co miałem do powiedzenia w tej sprawie.
Pozdro.
Zobacz Profil
Bolo
 

Re: Grzybek i jego ALH

Postprzez grzybek » 21 czerwca 2006, 10:38

nie chce zakladac nowego tematu wiec moze napisze tutaj:





od dzisiejszego dnia zaczely martwic mnie diagnozy silnika stawiane przez roznych mechanikow a mianowicie:

Pan Poniedzialek przed rozpoczeciem modyfikacji zrobil oczywiscie komputerowa
diagnoze silnika itp... okazalo sie ze przeplywomierz do wymiany.
wymienil (pierburg 350zl) i dalej zrobil swoje czyli zmiana programu....

zasugerowal zebym pojechal jeszcze ustawic katy wtryskow co dzis uczynilem....



zajezdzam do pewnego Pana (nie laik) zajmujacego sie tylko i wylacznie TDi
podpina pod komputer aby sprawdzic pompe i wtryski i okazuje sie ze katy sa idealne !!!
co wiecej? mowi ze najprawdopodobniej przeplywka jest do wymiany...
jednak przed tym otworzyl i sprawdzil filtr powietrza (czego Pan Poniedzialek nie zrobil
tylko od razu zmienil przeplywke) ktory byl maxymalnie brudny. zalozylismy stara przeplywke
i wszystko na komputerze gra !!!

co sie okazalo dalej: przeplywka ktora miala byc PIERBURGA (opakowanie) nie okazala sie
przeplywka lecz TYLKO WKLADEM i to BOSCH'a...


pytanie moje brzmi: (nie chodzi o oczernianie kogokolwiek tylko mnie to dreczy)

1.dlaczego w UNITRONIKU od razu poszla diagnoza na przeplywke (ktora podobno byla sprawna) a nie najpierw na filtr ktory tylko on byl przyczyna?
2.dlaczego mowiac ze zmienia sie cala przeplywke na PIERBURG'a wstawia sie tylko wklad BOSCH'a ?
3.czy tyle mechanikow to tyle roznych diagnoz? przeciez komputer jest jeden !!!


co o tym myslicie?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
grzybek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2192
Dołączył(a): 19 maja 2006, 07:34
Lokalizacja: Białystok
Auto: ALTEA FR TDi
Silnik: BMN 2.0

Re: Grzybek i jego ALH

Postprzez Dz!k » 22 czerwca 2006, 12:10

grzybek wiesz co sie okazało??
hamownia unitronicowa zaniża moce o 15KM!!! ja bym sie cieszył nawet jak cie orzneli na przepływke :D
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Dz!k
Sport
Sport
 
Posty: 332
Dołączył(a): 3 kwietnia 2006, 13:27
Lokalizacja: Warszafka
Auto: Siwy Jastrząb - 15,4

Re: Grzybek i jego ALH

Postprzez Patee » 22 czerwca 2006, 15:41

masz jeszcze cos do powiedzenia sensownego?

bo jak nie to wez skoncz juz okej?

kolega zadal pytania, odpowiedz na nie a nie pieprzysz glupoty
E-46 330xd Touring
E-36 328i Cabrio
Yamaha Raptor 350
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Patee
Sport
Sport
 
Posty: 689
Dołączył(a): 6 września 2004, 13:17
Lokalizacja: Bialystok
Auto: bimmers

Re: Grzybek i jego ALH

Postprzez dave » 22 czerwca 2006, 16:43

Dz!k, meczysz chlopie.. mnie, paatego i pewnie wielu czytajacych ten temat... jak jestes taki zajebisty i wiesz co bylo przyczyna to moze zabierzesz glos a nie pierdolisz bzdury.. co ty na to chlopie :?: moze doradzisz cos sensownego koledze grzybek, :?:
13,69 et
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dave
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3300
Dołączył(a): 9 stycznia 2005, 22:19
Lokalizacja: bydgoszcz
Auto: V6T+++
Silnik: CJXA 2.0

Re: Grzybek i jego ALH

Postprzez Dz!k » 22 czerwca 2006, 16:43

Patee napisał(a):masz jeszcze cos do powiedzenia sensownego?

bo jak nie to wez skoncz juz okej?

kolega zadal pytania, odpowiedz na nie a nie pieprzysz glupoty


ale to jest prawda tak mi powiedział poniedziałek i to są jego słowa

moim zdaniem odpowiedz na pytanie grzbka jest jasna ale podobno ja sie nie znam
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Dz!k
Sport
Sport
 
Posty: 332
Dołączył(a): 3 kwietnia 2006, 13:27
Lokalizacja: Warszafka
Auto: Siwy Jastrząb - 15,4

Re: Grzybek i jego ALH

Postprzez Streat » 22 czerwca 2006, 17:06

Dz!k, kurde przeciez to chyba wszyscy wiedza ze hamownia Poniedzialka zaniza troche moc. Ale samochody zrobione u niego nie jezdza gorzej od tych np. w Diagtroniku.

"Bijesz piane" chlopie - daj juz spokoj bo widze w kilku miejsach robisz szum o nic..
Masz zrobiony program samochod niezle jezdzi wiec kurde o co Ci chodzi :?:

Nie jestes zadowolony to piszesz raz, drugi ale kurde to jest meczace przestan zachowywac sie jak dziecko w piaskownicy.
Moze i hamownia nie jest dobrze skalibrowana (moze) ale to co mowisz ciagle w kolko tylko do niej sie odnosi bo programu w Unitronicu nie robiles... przestan robic dym w kazdym watku :!:

I nie kapuje po co jechales hamowac auto akurat tam - wiekszosc raczej by Ci polecila hamownie MAHA. Koniec OT i mam nadzieje ze sam tez dasz w koncu spokoj
Leon ASV TS look powered by UNITRONIC ;-) Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Streat
Cupra
Cupra
 
Posty: 2206
Dołączył(a): 11 maja 2005, 14:33
Lokalizacja: WZ
Auto: Leon 1.9 TDi+

Re: Grzybek i jego ALH

Postprzez rob555 » 22 czerwca 2006, 17:27

grzybek napisał(a):1.dlaczego w UNITRONIKU od razu poszla diagnoza na przeplywke (ktora podobno byla sprawna) a nie najpierw na filtr ktory tylko on byl przyczyna?
2.dlaczego mowiac ze zmienia sie cala przeplywke na PIERBURG'a wstawia sie tylko wklad BOSCH'a ?3.czy tyle mechanikow to tyle roznych diagnoz? przeciez komputer jest jeden !!!
co o tym myslicie?


Ad 1. Jezeli filtr byl zawalony oraz przeplywka mogla byc brudna i dawalo to objawy padnietej przeplywki.
Ad2. Zamiennik Boscha jest znacznie tanszy niz pierburg. Jednak ma troche inna charakterystyke pracy wiec lepiej wstawiac to co w org siedzi.
Ad3. Kazdy ma swoja droge do sukcesu. :wink:
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG

HAMOWNIA PODWOZIOWA - Pomiary mocy

http://www.tune-up.pl - Tuning Gdansk
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
rob555
TUNE-UP
 
Posty: 327
Dołączył(a): 10 stycznia 2006, 19:39
Lokalizacja: Gdansk
Auto: LEON R36

Re: Grzybek i jego ALH

Postprzez grzybek » 22 czerwca 2006, 18:11

hamownia unitronicowa zaniża moce o 15KM! ja bym sie cieszył nawet jak cie orzneli na przepływke



niech zaniza. auto jezdzi fajnie wiec nie narzekam.... i nie chodzi mi o orzniecie kogos na przeplywke tylko rozne diagnozy po podpieciu do kompa !!!

Ad2. Zamiennik Boscha jest znacznie tanszy niz pierburg. Jednak ma troche inna charakterystyke pracy wiec lepiej wstawiac to co w org siedzi.


nie zrozumiales do konca o co mi chodzi... bo powiedziano mi ze zostala wsadzona cala przeplywka pierburga a okazalo sie w sumie ze to sam wklad boscha.... to mi sie nie podoba bo troche nie fair :/

Ad 1. Jezeli filtr byl zawalony oraz przeplywka mogla byc brudna i dawalo to objawy padnietej przeplywki.


na tym poziomie wiedzy powinno sie wiedziec ze brudne filtry zawalaja przeplywke i chociaz sprawdzic stan filtra przed wymiana (komp nie pokarze ze filtr jest brudny tylko wskazuje przeplywke) a nie robic to co nakazuje komputer ( akurat przeplywka byla OK)


no nic pomimo tych nieporozumien zadowolony w sumie jestem z auta i z programu bo jezdzi o wiele lepiej i oby tak dalej..... i w sumie moge polecic miejsce wktorym robilem czyli unitronic...

ale co do podejscia roznych mechanikow do sprawy to troche nie fair (chodzi mi tu o przeplywke akurat) bo tak jakby z łaska i olewajaco po najmniejsej linii oporu zeby nie ubrudzic rak odkrecajac 2 srubki puszki do filtra.....

no nic tak to jest jak sie czlowiek do konca nie zna....

pozdrowka
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
grzybek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2192
Dołączył(a): 19 maja 2006, 07:34
Lokalizacja: Białystok
Auto: ALTEA FR TDi
Silnik: BMN 2.0

Re: Grzybek i jego ALH

Postprzez rob555 » 22 czerwca 2006, 22:18

grzybek napisał(a):niech zaniza. auto jezdzi fajnie wiec nie narzekam.... i nie chodzi mi o orzniecie kogos na przeplywke tylko rozne diagnozy po podpieciu do kompa !!!

nie zrozumiales do konca o co mi chodzi... bo powiedziano mi ze zostala wsadzona cala przeplywka pierburga a okazalo sie w sumie ze to sam wklad boscha.... to mi sie nie podoba bo troche nie fair :/

na tym poziomie wiedzy powinno sie wiedziec ze brudne filtry zawalaja przeplywke i chociaz sprawdzic stan filtra przed wymiana (komp nie pokarze ze filtr jest brudny tylko wskazuje przeplywke) a nie robic to co nakazuje komputer ( akurat przeplywka byla OK)


Zrozumialem doskonale i wcale nie bronie Unitronika wrecz przeciwnie , ale mialem byc obiektywny to jestem.Zgadzam sie z Twoimi drobnymi pretensjami w 100%.
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG

HAMOWNIA PODWOZIOWA - Pomiary mocy

http://www.tune-up.pl - Tuning Gdansk
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
rob555
TUNE-UP
 
Posty: 327
Dołączył(a): 10 stycznia 2006, 19:39
Lokalizacja: Gdansk
Auto: LEON R36

Re: Grzybek i jego ALH

Postprzez Artur20vt » 22 czerwca 2006, 23:45

wiec najprosciej wykonac tel do Andrzeja i sie zapytac o kwestie filtra i przeplywki. NIe wiem dlaczego taka sytuacja miala miejsce i o co konkretnie chodzi ale jako ludzie dorosli wszystko sobie wyjasnicie. Gorzej jest w przypadku ludzi z syndromem przedszkolaka i zabranego lizaka - tak jak mialo to miejsce w przypadku dzika...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Artur20vt
Signo
Signo
 
Posty: 153
Dołączył(a): 10 kwietnia 2004, 14:10
Lokalizacja: Warszawa

Re: Grzybek i jego ALH

Postprzez Dz!k » 23 czerwca 2006, 08:59

tak artur wyjaśnione zostało ze hamownia unitronicowa zaniza wyniki o 15KM dopiero jak sie shamowałem gdzie indziej, a wcześniej wszyscy byli zadowoleni
rozmowa po hamowaniu mojego autka miała miejsce i nie zakończyła sie jednym zdaniem, tylko szkoda ze potem jest odwracanie kota ogonem :roll:
klient po wizycie powinien byc zadowolony a nie potraktowany jak gówno, a potem zostać jeszcze zmieszany z błotem co miało miejsce w moim przypadku i polecać tunera dalej, ja nie bede tego robił jeśli chodzi o unitronic i wydaje mi sie że mam do tego prawo

EOT
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Dz!k
Sport
Sport
 
Posty: 332
Dołączył(a): 3 kwietnia 2006, 13:27
Lokalizacja: Warszafka
Auto: Siwy Jastrząb - 15,4

Re: Grzybek i jego ALH

Postprzez Łuki » 23 czerwca 2006, 11:59

OGŁOSZENIE

"Od dnia 23.06.2006 firma Unitronic podczas drukowania wykresów aut hamowanych, za darmo uruchamia program Adobe, w którym przebieg momentu jak i mocy będą odpowiednio modyfikowane tak aby klient wychodził zawsze zadowolony :D
Jednocześnie firma Unitronic jako pierwsza w Polsce i na świecie proponuje przyrosty mocy za pomocą programnów komputerowych o minimum 100 km.
Możliwe jest też uzyskanie samego wykresy bez konieczności przeprowadzania zmian w samochodzie"

Tak więc od dziś każdy będzie zadowolony :twisted:
Myślę że w temacie chyba wszystko ha ha ha ha ha :killer:
elo
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Łuki
Sport
Sport
 
Posty: 705
Dołączył(a): 30 marca 2004, 13:21
Lokalizacja: Warszawa
Auto: BMW 320d Touring

Re: Grzybek i jego ALH

Postprzez Dz!k » 23 czerwca 2006, 14:47

nie bede tego komentował, ale chyba wcześniej już była taka akcja promocyjna robiona tdi 110 -> 186, więc ta data powinna być zmieniona na 2003
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Dz!k
Sport
Sport
 
Posty: 332
Dołączył(a): 3 kwietnia 2006, 13:27
Lokalizacja: Warszafka
Auto: Siwy Jastrząb - 15,4

Re: Grzybek i jego ALH

Postprzez grzybek » 27 czerwca 2006, 15:07

wiec najprosciej wykonac tel do Andrzeja i sie zapytac o kwestie filtra i przeplywki. NIe wiem dlaczego taka sytuacja miala miejsce i o co konkretnie chodzi ale jako ludzie dorosli wszystko sobie wyjasnicie


no i tak zrobilismy dogadalismy sie w tej kwestii i jestem bardzo zadowolony z podejscia i postawy Pana Poniedzialka...

teraz tylko czekam na wtryski i jade na korekte programu , tylko z tego co powiedzial Pan Andrzej to ciezko bedzie utrzymac Nm w granicy +-300 na wtryskach od 110-tki zeby nie przedobrzyc ze sprzeglem :/ (a tego narazie nie mam jak zmienic )
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
grzybek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2192
Dołączył(a): 19 maja 2006, 07:34
Lokalizacja: Białystok
Auto: ALTEA FR TDi
Silnik: BMN 2.0

Re: Grzybek i jego ALH

Postprzez rob555 » 27 czerwca 2006, 17:45

grzybek napisał(a):teraz tylko czekam na wtryski i jade na korekte programu , tylko z tego co powiedzial Pan Andrzej to ciezko bedzie utrzymac Nm w granicy +-300 na wtryskach od 110-tki zeby nie przedobrzyc ze sprzeglem :/ (a tego narazie nie mam jak zmienic )


Ciezko... :?
Dlaczego ciezko... :?:
popatrz tutaj klik

Jak sie chce to mozna... :roll:
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG

HAMOWNIA PODWOZIOWA - Pomiary mocy

http://www.tune-up.pl - Tuning Gdansk
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
rob555
TUNE-UP
 
Posty: 327
Dołączył(a): 10 stycznia 2006, 19:39
Lokalizacja: Gdansk
Auto: LEON R36

Re: Grzybek i jego ALH

Postprzez Streat » 27 czerwca 2006, 17:58

grzybek, ja mam w Unitronicu zrobiony samochod. I mam 309 Nm :wink:
Leon ASV TS look powered by UNITRONIC ;-) Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Streat
Cupra
Cupra
 
Posty: 2206
Dołączył(a): 11 maja 2005, 14:33
Lokalizacja: WZ
Auto: Leon 1.9 TDi+

Re: Grzybek i jego ALH

Postprzez grzybek » 28 czerwca 2006, 14:48

grzybek, ja mam w Unitronicu zrobiony samochod. I mam 309 Nm


tyle to bez problemu ale zeby bylo max 300 bedzie ciezko podobno...

wczesniej jak zrobilismy 311 to juz sprzeglo podobno ten teges :D


wiec jak nic z czasem szykuje sie wymiana...


wiec chopy co to za sprzegla NK ?

bo sa duuuuzo tansze od SACHSa
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
grzybek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2192
Dołączył(a): 19 maja 2006, 07:34
Lokalizacja: Białystok
Auto: ALTEA FR TDi
Silnik: BMN 2.0

Następna strona

Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości