Strona 1 z 2

Grzybek i jego ALH

PostNapisane: 12 czerwca 2006, 14:25
przez grzybek
tak wiec hamując na serii (po wywaleniu boxu ktory siedzial seryjnie) wyszlo:

94KM przy 4161 obr/min
206Nm przy 2212 obr/min
Vmax 205 km/h
max obroty 4669


niestety program zostal napisany na maxymalna oszczednosc sprzegla i wyszlo:

123KM przy 4078 obr/min
296Nm przy 2301 obr/min
Vmax 219 km/h
max obroty 4985


w obecnej chwili nie mam jak zamiescic wykresu bo padl mi skaner... ale w najblizszych dniach postaram sie to zrobic....



tak wiec szukam teraz wtryskiwaczy i sprzegla od ASV i bawimy sie dalej <lol>




napisalem wiec do czlowieka ktory handluje sprzeglami i powiedzial zebym podal numer nadwozia bo sa 2 rodzaje sprzegla od 110tki... wiec jak to jest z tym sprzeglem i jakiego w koncu szukac?

cytuje:
( "w ofercie VALEO LUK I SACHS to bedzie ponad 12 ofert i troche szukania i nie wiem jak pan dobierze sprzeglo jesli jest tam do wersji z kolem zamochowym i one jest wywazone lub wersjee do numerow nadwozia ktorego pan nie ma bo ma pan inny niz od 110 a przy zamowieniu jak pan bedzie dobieral ???????????????" )


PS: potrzebuje przeczyscic kolektor dolotowy (sugestia Pana Poniedziałka) jak to zrobic? nie moglem znalesc na forum :/

Re: Grzybek i jego ALH

PostNapisane: 16 czerwca 2006, 12:17
przez Tonny S
grzybek napisał(a):PS: potrzebuje przeczyscic kolektor dolotowy (sugestia Pana Poniedziałka) jak to zrobic? nie moglem znalesc na forum :/
Odkrecić i wyczyscić - najpierw spryskac płynem do mycia sliników by zmiękczyć syf a potem jakaś szczota duciana i jedziesz z koksem az zacznie się lsnić ;-).

Mowa cały czas o kolektorze dolotowym tym górnym w kolorze srebra.

Czy Andrzej odłączył EGR ??

Re: Grzybek i jego ALH

PostNapisane: 16 czerwca 2006, 12:21
przez Kozak
grzybek napisał(a):Vmax 219 km/h



jakim cudem wyszła taka prędkość maxymalna ????????????? :shock: :shock: :shock: ja mam ASV z mocą coś ok 140 KM i jest to nie realne

Re: Grzybek i jego ALH

PostNapisane: 16 czerwca 2006, 12:25
przez grzybek
jakim cudem wyszła taka prędkość maxymalna


nie mam pojecia.... wpisalem dane ktore mam pod wykresem... na dniach zrobie skan to przeanalizujecie...

PS nie widze mego poprzedniego postu :/

Re: Grzybek i jego ALH

PostNapisane: 16 czerwca 2006, 12:36
przez Tonny S
michał kozak napisał(a):jakim cudem wyszła taka prędkość maxymalna
Odczytana z hamowni.

Re: Grzybek i jego ALH

PostNapisane: 16 czerwca 2006, 12:45
przez Streat
michał kozak, na hamowni to i moj 219 km/h poleci :mrgreen:

Re: Grzybek i jego ALH

PostNapisane: 16 czerwca 2006, 12:48
przez Kozak
to mnie na hamowni wyszło 199 max

Re: Grzybek i jego ALH

PostNapisane: 16 czerwca 2006, 12:50
przez grzybek
jakim cudem wyszła taka prędkość maxymalna
Odczytana z hamowni.



dokladnie


Mowa cały czas o kolektorze dolotowym tym górnym w kolorze srebra.

Czy Andrzej odłączył EGR


nie

po jezdzie probnej powiedzial ze "chmurki" w normie ale wypada przy tym przebiegu przeczyscic dla wlasnego dobra..

[ Dodano: Pią 16 Cze, 2006 ]
to mnie na hamowni wyszło 199 max


205 to u mnie na serii wyszlo

Re: Grzybek i jego ALH

PostNapisane: 16 czerwca 2006, 13:05
przez Tonny S
grzybek, szkoda, ze nie odłączył EGR, wtedy po wyczyszczeniu kolektora dłużej byłby czysty, moze elektronicznie go zamknał (przynajmniej tak sie robi - otwarty na wolnych obrotach jak jedziesz w palnik zamyka go całkowicie) - jak tak to odłącz weżyk podciśnienia co wchodzi w grzybek EGR i wyczyść kolektor.


Jak wrazenia z jazdy na sofcie vs box ??

Re: Grzybek i jego ALH

PostNapisane: 16 czerwca 2006, 13:20
przez grzybek
Jak wrazenia z jazdy na sofcie vs box


na poczatku musialem sie przyzwyczaic do troche innego stylu jazdy...

box mial strzala juz przy 1400-1500rpm ale wysrywal sie przy niecalych 3000.
na programie strzal jest po 2000rpm i mozna spokojnie ciagnac do 4000rpm wiec musialem sie przyzwyczaic...

a co do samej jazdy to wracajac z warszawy do b-stoku dopadlem nowe mondeo TDCi 130-tke i tak szlismy razem az do zambrowa.... nie odszedl ode mnie nawet o metr ani ja nie moglem go dojsc... jechalismy leb w leb.....

soft vs box? w skrocie: CIESZE SIE ZE WYWALILEM TO "GOWNO" i przeszedlem na soft..... autko odzylo w trasie i o to chodzilo....

w miare jedzenia jednak apetyt rosnie..... <lol>




Obrazek

Re: Grzybek i jego ALH

PostNapisane: 16 czerwca 2006, 17:18
przez Dz!k
widze ze w unitronicu wszystkie te wykresy wychodzą takie płaskie

Re: Grzybek i jego ALH

PostNapisane: 16 czerwca 2006, 17:33
przez Jazwes
grzybek, bardzo przyjemnie wyszło, bez hardcore, a jeździ sie napewno przyjemnie.

Co do czyszczenia dolotu, to nie jest to takie proste, bo na dobrą sprawę należało by wyczyścić nie tylko kolektor, ale również kanały dolotowe w głowicy - sam powinienem to zrobić, tylko nie mam kiedy...

P.S wiem, że to nie giełda, ale jak byś był zainteresowany wtryskami ASV, to wal na PW :wink:

Re: Grzybek i jego ALH

PostNapisane: 16 czerwca 2006, 18:21
przez leem
michał kozak napisał(a):
grzybek napisał(a):Vmax 219 km/h



jakim cudem wyszła taka prędkość maxymalna ????????????? :shock: :shock: :shock: ja mam ASV z mocą coś ok 140 KM i jest to nie realne


Co do V max też sie nie zgodze. Na serii 90 ALH leciałem 195 po wtryskach ASV i programie -> 140PS wczoraj leciałem 205 (w 3 osoby) i jeżcze coś by wzrosło. więc uważam że 219 za mało realne.

a pozatym nawet ładny wykres

Re: Grzybek i jego ALH

PostNapisane: 16 czerwca 2006, 18:43
przez Streat
leem, ale to jest z hamownii.....wiadomo ze takich predkosci sie na drodze nie rozwinie - no chyba ze duuuzej gorki :wink:

Re: Grzybek i jego ALH

PostNapisane: 16 czerwca 2006, 18:48
przez Jazwes
Hamownia to zupełnie inna bajka, przy obecnych modach na hamowni na 5 pojechałem 222, później się hamowałem na 6 i wyszło prawie 240 :mrgreen: :mrgreen:
Na prostej nie jestem w stanie pojechać szybciej niż 210.

Re: Grzybek i jego ALH

PostNapisane: 16 czerwca 2006, 18:50
przez Dz!k
leem napisał(a):
michał kozak napisał(a):
grzybek napisał(a):Vmax 219 km/h



jakim cudem wyszła taka prędkość maxymalna ????????????? :shock: :shock: :shock: ja mam ASV z mocą coś ok 140 KM i jest to nie realne


Co do V max też sie nie zgodze. Na serii 90 ALH leciałem 195 po wtryskach ASV i programie -> 140PS wczoraj leciałem 205 (w 3 osoby) i jeżcze coś by wzrosło. więc uważam że 219 za mało realne.

a pozatym nawet ładny wykres


mówisz o prędkości licznikowej, która jest dużo zawyżona, sprawdz chociażby na vagu prędkość na liczniku i na lapku u mnie przy 100km licznikowych w rzeczywistośi jest 92km

pozdro

Re: Grzybek i jego ALH

PostNapisane: 16 czerwca 2006, 19:19
przez Patee
Dz!k napisał(a):widze ze w unitronicu wszystkie te wykresy wychodzą takie płaskie


jak zmienisz skale osi X i Y to bedziesz mial nie-plaskie jak cycki Dody :-)

kwestia jak kto ma wyskalowane

p.s. weranda nie obraz sie za dode :-)

Re: Grzybek i jego ALH

PostNapisane: 16 czerwca 2006, 19:48
przez leoTDI
michał kozak napisał(a):
grzybek napisał(a):Vmax 219 km/h



jakim cudem wyszła taka prędkość maxymalna ????????????? :shock: :shock: :shock: ja mam ASV z mocą coś ok 140 KM i jest to nie realne


a niby dlaczego dlaczego nierealne :?:

...licznikowo zaliczam 220, a jak się rozpędzi to nawet 225. Podkreślam, licznikowo.

Miałem wcześniej ALH na 123PS ... właśnie i 310Nm (ala Barth), ale w porównaniu do niego ASV jest jednak lepszy, stąd to jak najbardziej możliwy wynik. ASV ma jednak dłuższą 5-kę (skrzynia EGR).

Re: Grzybek i jego ALH

PostNapisane: 16 czerwca 2006, 21:11
przez grzybek
Panowie pomozcie mi z tym sprzeglem jak to napisalem w pierwszym poscie tego tematu !!! jakie ono w koncu ma byc i co to za 2 rodzaje ?

Re: Grzybek i jego ALH

PostNapisane: 17 czerwca 2006, 09:32
przez Dz!k
Patee napisał(a):
Dz!k napisał(a):widze ze w unitronicu wszystkie te wykresy wychodzą takie płaskie


jak zmienisz skale osi X i Y to bedziesz mial nie-plaskie jak cycki Dody :-)

kwestia jak kto ma wyskalowane

p.s. weranda nie obraz sie za dode :-)


nie chce znowu poruszać tematu hamowni poniedziałkowej, każdy wie jak to jest naprawde z tdi'kami

koniec OT

Re: Grzybek i jego ALH

PostNapisane: 17 czerwca 2006, 10:14
przez Kozak
no to czegoś tu nie rozumie ?? skoro na hamowni Wam wychodzi prędkość max ok 220 a na drodze auto osiąga max 200 - 210 , a mi gdzie na hamowni wyszło 197 - 199 a da się pojechac 205 - 210 , a mieżone to było na hamowni tego samego typu ( V- tech) to coś tu jest nie tak . Więc skoro nie ma co wierzyć w jeden parametr to jak wierzyć winne czyli KM i niutony ??

Re: Grzybek i jego ALH

PostNapisane: 18 czerwca 2006, 12:21
przez grzybek
mam mozliwosc kupna sprzegla SACHS za 750zl i sprzegla NK za 450zl

strasznie duza rozbieznosc cenowa.....

co to za sprzegla NK ?

Re: Grzybek i jego ALH

PostNapisane: 18 czerwca 2006, 23:06
przez Barth
grzybek, po co koniecznie chcersz nowe sprzeglo ?? Slizga sie juz ??? Zaloz wtryski , podkreccie moc na ok 140 KM a moment zostaw na 310 Nm

Re: Grzybek i jego ALH

PostNapisane: 19 czerwca 2006, 23:38
przez grzybek
Pan Poniedzialek powiedzial ze nie mozemy przekroczyc momentu wiecej niz 300Nm ze wzg na sprzeglo... tak wiec mysle zalozyc wtryski i zostawic moment w zakresie do 300Nm ale zeby byl mnie opadajacy przy wyzszych obrotach niz jest teraz..... jak myslicie ?



grzybek, po co koniecznie chcersz nowe sprzeglo


niby racja ze nie powinienem zmieniac i nie bede ale nurtuje mnie to poytanie czym oprocz ceny rozni sie SACHS od NK czy naprawde ta roznica w cenie jest warta?

Re: Grzybek i jego ALH

PostNapisane: 20 czerwca 2006, 01:13
przez Barth
grzybek, dobrze mowisz , zostaw moment na poziomie 300 Nm , rozciagnij go jak najmmocniej , pamietaj ze duzy moment nie dziala tylko na sprzeglo - skrzynia , poduszki pod silnikiem itd. wszystko szybciej mowi papa

Re: Grzybek i jego ALH

PostNapisane: 20 czerwca 2006, 11:56
przez Dz!k
grzybek, pan poniedziałek zrobi ci płasko moment pod 300Nm tylko ładnie poproś, ja mam wg tej hamowni moc płasko od 2800 do 4700 :lol: :lol:

Re: Grzybek i jego ALH

PostNapisane: 20 czerwca 2006, 18:03
przez grzybek
Dz!k podeslij mi swoj wykres na priv

Re: Grzybek i jego ALH

PostNapisane: 20 czerwca 2006, 21:26
przez Dz!k
moje auto nie było robione w unitronicu tylko w tune-up by nie było nieporozumień

który chcesz mój wykres: fake od poniedziałka czy z obciążeniówki vtg czy maha Mastersa??

Re: Grzybek i jego ALH

PostNapisane: 20 czerwca 2006, 22:00
przez Patee
to wez klej wszystkie co masz

bo juz mnie smiesza takie twoje zaowalone insynuacje

Re: Grzybek i jego ALH

PostNapisane: 20 czerwca 2006, 22:19
przez Dz!k
Patee napisał(a):to wez klej wszystkie co masz

bo juz mnie smiesza takie twoje zaowalone insynuacje


prosze bardzo
tu masz cały topic, wszystkie wykresy są na pierwszej stronie
http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=34164

Re: Grzybek i jego ALH

PostNapisane: 21 czerwca 2006, 09:34
przez Bolo
Dz!k napisał(a):grzybek, pan poniedziałek zrobi ci płasko moment pod 300Nm tylko ładnie poproś


I po co pierd... takie głupoty...?Cały czas jakies głupie ironie,aluzje itp :roll:
Chcesz ośmieszyć czy upokorzyć?Bo takim zachowanie nie świadczy dobrze o Tobie,zachowujesz się jak małe dziecko które się obraziło na kogoś i teraz próbuje cały swiat zmówic przeciwko niemu..... :? Porównaj przebiegi momentu z wykresu od Andrzeja i np. VTG...Moc też masz tak samo...rośnie do ~3000rpm i trzyma do końca....Tylko ten z VTG trochę poszarpany jest :roll:
Popatrz jeszcze na skale tych wykresów...
Pozdro.

Re: Grzybek i jego ALH

PostNapisane: 21 czerwca 2006, 10:14
przez Dz!k
zauważ ze przebiegi mocy i momentu na 2 wykresach sa identyczne tylko na tym z unitronica wyszło, znaczy sie wygenerowało sie... coś wyssane z palca :roll: i jeszcze to odcięcie przy 5200 hmm

dzisiaj poniedziałek napisał na Seat Napinator ze jego hamownia zaniza wyniki o 15-30KM ale nie wiadomo ile zaniża momentu :roll: i teraz wiem czemu teza poniedziałka sie sprawdziła pojedz na obciążeniówke to będziesz miał 20 koni więcej, czyli matic ma 230 koni i tylko niską 15 hmm... :roll:


Bolo napisał(a):I po co pierd... takie głupoty...?Cały czas jakies głupie ironie,aluzje itp :roll:
Chcesz ośmieszyć czy upokorzyć?Bo takim zachowanie nie świadczy dobrze o Tobie,zachowujesz się jak małe dziecko które się obraziło na kogoś i teraz próbuje cały swiat zmówic przeciwko niemu.....


mieszkamy w wolnym kraju to jest forum więc moge wyrażać swoje opinie, a że niszczą one twoją ideologie... no cóż takie życie

Re: Grzybek i jego ALH

PostNapisane: 21 czerwca 2006, 10:31
przez Bolo
A Mateusz jechał gdzieś na zawodach że wiesz że robi niską 15?
Cupra R ma 225 koni i kręci 15,2-15,3.....
Tak jestem ślepo zapatrzony i po za Nim świata nie widze...rozgryzłeś mnie... :roll:
Mateuszowi u Andrzeja wyszło 200 koni :wink: i mu gratulowałeś że ładny wykres... :-)
Wyrażanie swojej opini a nieudane próby oczernienia kogoś to są dwie różne sprawy...I naprawde nie ma sensu ciagnąć dalej tej dyskusji bo do niczego dobrego ona nie prowadzi... :roll:
To wszystko co miałem do powiedzenia w tej sprawie.
Pozdro.

Re: Grzybek i jego ALH

PostNapisane: 21 czerwca 2006, 10:38
przez grzybek
nie chce zakladac nowego tematu wiec moze napisze tutaj:





od dzisiejszego dnia zaczely martwic mnie diagnozy silnika stawiane przez roznych mechanikow a mianowicie:

Pan Poniedzialek przed rozpoczeciem modyfikacji zrobil oczywiscie komputerowa
diagnoze silnika itp... okazalo sie ze przeplywomierz do wymiany.
wymienil (pierburg 350zl) i dalej zrobil swoje czyli zmiana programu....

zasugerowal zebym pojechal jeszcze ustawic katy wtryskow co dzis uczynilem....



zajezdzam do pewnego Pana (nie laik) zajmujacego sie tylko i wylacznie TDi
podpina pod komputer aby sprawdzic pompe i wtryski i okazuje sie ze katy sa idealne !!!
co wiecej? mowi ze najprawdopodobniej przeplywka jest do wymiany...
jednak przed tym otworzyl i sprawdzil filtr powietrza (czego Pan Poniedzialek nie zrobil
tylko od razu zmienil przeplywke) ktory byl maxymalnie brudny. zalozylismy stara przeplywke
i wszystko na komputerze gra !!!

co sie okazalo dalej: przeplywka ktora miala byc PIERBURGA (opakowanie) nie okazala sie
przeplywka lecz TYLKO WKLADEM i to BOSCH'a...


pytanie moje brzmi: (nie chodzi o oczernianie kogokolwiek tylko mnie to dreczy)

1.dlaczego w UNITRONIKU od razu poszla diagnoza na przeplywke (ktora podobno byla sprawna) a nie najpierw na filtr ktory tylko on byl przyczyna?
2.dlaczego mowiac ze zmienia sie cala przeplywke na PIERBURG'a wstawia sie tylko wklad BOSCH'a ?
3.czy tyle mechanikow to tyle roznych diagnoz? przeciez komputer jest jeden !!!


co o tym myslicie?

Re: Grzybek i jego ALH

PostNapisane: 22 czerwca 2006, 12:10
przez Dz!k
grzybek wiesz co sie okazało??
hamownia unitronicowa zaniża moce o 15KM!!! ja bym sie cieszył nawet jak cie orzneli na przepływke :D

Re: Grzybek i jego ALH

PostNapisane: 22 czerwca 2006, 15:41
przez Patee
masz jeszcze cos do powiedzenia sensownego?

bo jak nie to wez skoncz juz okej?

kolega zadal pytania, odpowiedz na nie a nie pieprzysz glupoty

Re: Grzybek i jego ALH

PostNapisane: 22 czerwca 2006, 16:43
przez dave
Dz!k, meczysz chlopie.. mnie, paatego i pewnie wielu czytajacych ten temat... jak jestes taki zajebisty i wiesz co bylo przyczyna to moze zabierzesz glos a nie pierdolisz bzdury.. co ty na to chlopie :?: moze doradzisz cos sensownego koledze grzybek, :?:

Re: Grzybek i jego ALH

PostNapisane: 22 czerwca 2006, 16:43
przez Dz!k
Patee napisał(a):masz jeszcze cos do powiedzenia sensownego?

bo jak nie to wez skoncz juz okej?

kolega zadal pytania, odpowiedz na nie a nie pieprzysz glupoty


ale to jest prawda tak mi powiedział poniedziałek i to są jego słowa

moim zdaniem odpowiedz na pytanie grzbka jest jasna ale podobno ja sie nie znam

Re: Grzybek i jego ALH

PostNapisane: 22 czerwca 2006, 17:06
przez Streat
Dz!k, kurde przeciez to chyba wszyscy wiedza ze hamownia Poniedzialka zaniza troche moc. Ale samochody zrobione u niego nie jezdza gorzej od tych np. w Diagtroniku.

"Bijesz piane" chlopie - daj juz spokoj bo widze w kilku miejsach robisz szum o nic..
Masz zrobiony program samochod niezle jezdzi wiec kurde o co Ci chodzi :?:

Nie jestes zadowolony to piszesz raz, drugi ale kurde to jest meczace przestan zachowywac sie jak dziecko w piaskownicy.
Moze i hamownia nie jest dobrze skalibrowana (moze) ale to co mowisz ciagle w kolko tylko do niej sie odnosi bo programu w Unitronicu nie robiles... przestan robic dym w kazdym watku :!:

I nie kapuje po co jechales hamowac auto akurat tam - wiekszosc raczej by Ci polecila hamownie MAHA. Koniec OT i mam nadzieje ze sam tez dasz w koncu spokoj

Re: Grzybek i jego ALH

PostNapisane: 22 czerwca 2006, 17:27
przez rob555
grzybek napisał(a):1.dlaczego w UNITRONIKU od razu poszla diagnoza na przeplywke (ktora podobno byla sprawna) a nie najpierw na filtr ktory tylko on byl przyczyna?
2.dlaczego mowiac ze zmienia sie cala przeplywke na PIERBURG'a wstawia sie tylko wklad BOSCH'a ?3.czy tyle mechanikow to tyle roznych diagnoz? przeciez komputer jest jeden !!!
co o tym myslicie?


Ad 1. Jezeli filtr byl zawalony oraz przeplywka mogla byc brudna i dawalo to objawy padnietej przeplywki.
Ad2. Zamiennik Boscha jest znacznie tanszy niz pierburg. Jednak ma troche inna charakterystyke pracy wiec lepiej wstawiac to co w org siedzi.
Ad3. Kazdy ma swoja droge do sukcesu. :wink:

Re: Grzybek i jego ALH

PostNapisane: 22 czerwca 2006, 18:11
przez grzybek
hamownia unitronicowa zaniża moce o 15KM! ja bym sie cieszył nawet jak cie orzneli na przepływke



niech zaniza. auto jezdzi fajnie wiec nie narzekam.... i nie chodzi mi o orzniecie kogos na przeplywke tylko rozne diagnozy po podpieciu do kompa !!!

Ad2. Zamiennik Boscha jest znacznie tanszy niz pierburg. Jednak ma troche inna charakterystyke pracy wiec lepiej wstawiac to co w org siedzi.


nie zrozumiales do konca o co mi chodzi... bo powiedziano mi ze zostala wsadzona cala przeplywka pierburga a okazalo sie w sumie ze to sam wklad boscha.... to mi sie nie podoba bo troche nie fair :/

Ad 1. Jezeli filtr byl zawalony oraz przeplywka mogla byc brudna i dawalo to objawy padnietej przeplywki.


na tym poziomie wiedzy powinno sie wiedziec ze brudne filtry zawalaja przeplywke i chociaz sprawdzic stan filtra przed wymiana (komp nie pokarze ze filtr jest brudny tylko wskazuje przeplywke) a nie robic to co nakazuje komputer ( akurat przeplywka byla OK)


no nic pomimo tych nieporozumien zadowolony w sumie jestem z auta i z programu bo jezdzi o wiele lepiej i oby tak dalej..... i w sumie moge polecic miejsce wktorym robilem czyli unitronic...

ale co do podejscia roznych mechanikow do sprawy to troche nie fair (chodzi mi tu o przeplywke akurat) bo tak jakby z łaska i olewajaco po najmniejsej linii oporu zeby nie ubrudzic rak odkrecajac 2 srubki puszki do filtra.....

no nic tak to jest jak sie czlowiek do konca nie zna....

pozdrowka

Re: Grzybek i jego ALH

PostNapisane: 22 czerwca 2006, 22:18
przez rob555
grzybek napisał(a):niech zaniza. auto jezdzi fajnie wiec nie narzekam.... i nie chodzi mi o orzniecie kogos na przeplywke tylko rozne diagnozy po podpieciu do kompa !!!

nie zrozumiales do konca o co mi chodzi... bo powiedziano mi ze zostala wsadzona cala przeplywka pierburga a okazalo sie w sumie ze to sam wklad boscha.... to mi sie nie podoba bo troche nie fair :/

na tym poziomie wiedzy powinno sie wiedziec ze brudne filtry zawalaja przeplywke i chociaz sprawdzic stan filtra przed wymiana (komp nie pokarze ze filtr jest brudny tylko wskazuje przeplywke) a nie robic to co nakazuje komputer ( akurat przeplywka byla OK)


Zrozumialem doskonale i wcale nie bronie Unitronika wrecz przeciwnie , ale mialem byc obiektywny to jestem.Zgadzam sie z Twoimi drobnymi pretensjami w 100%.

Re: Grzybek i jego ALH

PostNapisane: 22 czerwca 2006, 23:45
przez Artur20vt
wiec najprosciej wykonac tel do Andrzeja i sie zapytac o kwestie filtra i przeplywki. NIe wiem dlaczego taka sytuacja miala miejsce i o co konkretnie chodzi ale jako ludzie dorosli wszystko sobie wyjasnicie. Gorzej jest w przypadku ludzi z syndromem przedszkolaka i zabranego lizaka - tak jak mialo to miejsce w przypadku dzika...

Re: Grzybek i jego ALH

PostNapisane: 23 czerwca 2006, 08:59
przez Dz!k
tak artur wyjaśnione zostało ze hamownia unitronicowa zaniza wyniki o 15KM dopiero jak sie shamowałem gdzie indziej, a wcześniej wszyscy byli zadowoleni
rozmowa po hamowaniu mojego autka miała miejsce i nie zakończyła sie jednym zdaniem, tylko szkoda ze potem jest odwracanie kota ogonem :roll:
klient po wizycie powinien byc zadowolony a nie potraktowany jak gówno, a potem zostać jeszcze zmieszany z błotem co miało miejsce w moim przypadku i polecać tunera dalej, ja nie bede tego robił jeśli chodzi o unitronic i wydaje mi sie że mam do tego prawo

EOT

Re: Grzybek i jego ALH

PostNapisane: 23 czerwca 2006, 11:59
przez Łuki
OGŁOSZENIE

"Od dnia 23.06.2006 firma Unitronic podczas drukowania wykresów aut hamowanych, za darmo uruchamia program Adobe, w którym przebieg momentu jak i mocy będą odpowiednio modyfikowane tak aby klient wychodził zawsze zadowolony :D
Jednocześnie firma Unitronic jako pierwsza w Polsce i na świecie proponuje przyrosty mocy za pomocą programnów komputerowych o minimum 100 km.
Możliwe jest też uzyskanie samego wykresy bez konieczności przeprowadzania zmian w samochodzie"

Tak więc od dziś każdy będzie zadowolony :twisted:
Myślę że w temacie chyba wszystko ha ha ha ha ha :killer:

Re: Grzybek i jego ALH

PostNapisane: 23 czerwca 2006, 14:47
przez Dz!k
nie bede tego komentował, ale chyba wcześniej już była taka akcja promocyjna robiona tdi 110 -> 186, więc ta data powinna być zmieniona na 2003

Re: Grzybek i jego ALH

PostNapisane: 27 czerwca 2006, 15:07
przez grzybek
wiec najprosciej wykonac tel do Andrzeja i sie zapytac o kwestie filtra i przeplywki. NIe wiem dlaczego taka sytuacja miala miejsce i o co konkretnie chodzi ale jako ludzie dorosli wszystko sobie wyjasnicie


no i tak zrobilismy dogadalismy sie w tej kwestii i jestem bardzo zadowolony z podejscia i postawy Pana Poniedzialka...

teraz tylko czekam na wtryski i jade na korekte programu , tylko z tego co powiedzial Pan Andrzej to ciezko bedzie utrzymac Nm w granicy +-300 na wtryskach od 110-tki zeby nie przedobrzyc ze sprzeglem :/ (a tego narazie nie mam jak zmienic )

Re: Grzybek i jego ALH

PostNapisane: 27 czerwca 2006, 17:45
przez rob555
grzybek napisał(a):teraz tylko czekam na wtryski i jade na korekte programu , tylko z tego co powiedzial Pan Andrzej to ciezko bedzie utrzymac Nm w granicy +-300 na wtryskach od 110-tki zeby nie przedobrzyc ze sprzeglem :/ (a tego narazie nie mam jak zmienic )


Ciezko... :?
Dlaczego ciezko... :?:
popatrz tutaj klik

Jak sie chce to mozna... :roll:

Re: Grzybek i jego ALH

PostNapisane: 27 czerwca 2006, 17:58
przez Streat
grzybek, ja mam w Unitronicu zrobiony samochod. I mam 309 Nm :wink:

Re: Grzybek i jego ALH

PostNapisane: 28 czerwca 2006, 14:48
przez grzybek
grzybek, ja mam w Unitronicu zrobiony samochod. I mam 309 Nm


tyle to bez problemu ale zeby bylo max 300 bedzie ciezko podobno...

wczesniej jak zrobilismy 311 to juz sprzeglo podobno ten teges :D


wiec jak nic z czasem szykuje sie wymiana...


wiec chopy co to za sprzegla NK ?

bo sa duuuuzo tansze od SACHSa