Strona 1 z 1

VW PASSAT 1.9TDI AWX 130KM modyfikowany KINGSOFT 196KM 410NM

PostNapisane: 11 grudnia 2014, 17:08
przez GruchaARL
MODEL AUTA: VW PASSAT B5
RODZAJ SILNIKA: 1.9TDI AWX
MODYFIKACJA SILNIKA: PROGRAM, FMIC BARTPOL, Pompki BJ, usunięty EGR i przepływomierz, sprzęgło z tarczą kevlar.
MOC: 196KM 410NM
STROJENIE: KINGSOFT
RODZAJ HAMOWNI: DP
https://www.facebook.com/BartpolTuning/ ... =1&theater

Re: VW PASSAT 1.9TDI AWX 130KM modyfikowany KINGSOFT 196KM 4

PostNapisane: 11 grudnia 2014, 21:04
przez sagon
A turbina?

Re: VW PASSAT 1.9TDI AWX 130KM modyfikowany KINGSOFT 196KM 4

PostNapisane: 11 grudnia 2014, 21:09
przez GruchaARL
sagon napisał(a):A turbina?


Ha, Panie mój błąd :). Turbo przygotowane u mnie. Przetoczone muszle ssąca i wydechowa i wpakowana kora od ARL oryginalna. Turbo regenerowane .

Re: VW PASSAT 1.9TDI AWX 130KM modyfikowany KINGSOFT 196KM 4

PostNapisane: 12 grudnia 2014, 20:39
przez sagon
Mógłbyś zapodać wymiary kół kompresji od turbin bv43 (brd) i bv43a (caha).Potrzebne mi średnice na wejściu,tu akurat wiem,że jest 37mm,na wyjściu i wysokości łopatek.
Chodzi mi o coś takiego

http://www.turbointernational.com/products/majorCmptDetails.asp?mcid=516&turbotype=468

Re: VW PASSAT 1.9TDI AWX 130KM modyfikowany KINGSOFT 196KM 4

PostNapisane: 12 grudnia 2014, 22:10
przez GruchaARL
sagon napisał(a):Mógłbyś zapodać wymiary kół kompresji od turbin bv43 (brd) i bv43a (caha).Potrzebne mi średnice na wejściu,tu akurat wiem,że jest 37mm,na wyjściu i wysokości łopatek.
Chodzi mi o coś takiego


Słuchaj jest to ogólnie podane na stronie melletta. Tam są bardzo dobre dane. W tej chwili nie mogę bo nie pamiętam tej strony. ale jeżeli ci na tym zależy napisz mi PW w poniedziałek i poproszę znajomego żeby wysłał mi link. Jeżeli dane będą i będę mógł pomóc to zrobię to. Chodzi tylko o to żebyś mi przypomniał :)

Re: VW PASSAT 1.9TDI AWX 130KM modyfikowany KINGSOFT 196KM 4

PostNapisane: 13 grudnia 2014, 18:29
przez sagon
Jeżeli chodzi o garretta,to z tym problemu nie ma,wszystko jest tutaj

http://www.turbointernational.com/products/search_results.asp?productCategory=11&mid=1

Ale jest problem z BV43A,nie ma nic na ich temat :-x .Natomiast mam już koło od bv43

http://techline.net.pl/pl/kategorie/kola_kompresji_turbosprezarki,7703


Wyczytałem,że ponoć wysokość łopat w bv43(brd) to 14mm,a w bv43A(caha) 17mm,dane w oparciu o opis usera Jaro 444.
Dzięki za dobre chęci i pozdrawiam.

Na stronie melletta trzeba być zarejestrowanym,innymi słowy być ich klientem ażeby wyrwać wszystkie dane.

http://www.melettpolska.pl/turbo-cw-dimensions.php?CWExdDia=47.8&Submit=Id%C5%BA

Re: VW PASSAT 1.9TDI AWX 130KM modyfikowany KINGSOFT 196KM 4

PostNapisane: 13 grudnia 2014, 20:51
przez GruchaARL
sagon napisał(a):Na stronie melletta trzeba być zarejestrowanym,innymi słowy być ich klientem ażeby wyrwać wszystkie dane.

http://www.melettpolska.pl/turbo-cw-dim ... t=Id%C5%BA


Ja mam konto i dlatego prosiłem żebyś przypomniał mi w poniedziałek. Ja ci mogę podać dane do logowania i sobie sprawdzisz to co potrzeba, ale zostaw takie coś dla siebie :wink:

Przy takiej różnicy wirników nie ma problemu żeby muszlę przerobić. trzeba tylko freza dorobić i tyle. Chcesz zrobić taka hybrydę do swojego MK3??

Re: VW PASSAT 1.9TDI AWX 130KM modyfikowany KINGSOFT 196KM 4

PostNapisane: 14 grudnia 2014, 12:07
przez sagon
Ja już mam taką turbinę na kole od bv43A-caha.Interesuje mnie różnica w kołach bo nie wiem,czy da się zaadoptować korę od bv43A,do bv43 głównie pod kątem zimnej strony/muszli,bez jej pogłębiania.Gorąca pasi i jest zamienna.
Druga sprawa jak mnie nurtuje,to wymiary koła od bv43,w katalogu techline podają dwie średnice,a jak wiemy były bv43 v350 i v360.Czy to ma jakieś znaczenie,nie wiem.

Podaj mi te dane na pw sprawdzę sobie te koło,mowa o bv43A i zachowam dla siebie :wink: .Wszystko poza bv43A mam już ściągnięte.
Pozdrawiam.

Re: VW PASSAT 1.9TDI AWX 130KM modyfikowany KINGSOFT 196KM 4

PostNapisane: 14 grudnia 2014, 18:05
przez GruchaARL
ok, jutro postaram się wysłać na PW