Re: Leon 1.8 T by Unitronic ,Oskar

Byłem, widzałem, zmodyfikowałem
Od wczoraj mam 203KM i 323Nm Ha Ha
!(a zapowiada się że będzie lepiej)
Pozdrawiam!!

Od wczoraj mam 203KM i 323Nm Ha Ha

Pozdrawiam!!

No to gratulacje hahahaOskar napisał(a):Byłem, widzałem, zmodyfikowałem![]()
Od wczoraj mam 203KM i 323Nm Ha Ha!(a zapowiada się że będzie lepiej)
Pozdrawiam!!
Jak w temacie ahhaha Unitronic oddział Szczecinali napisał(a):Oskar,
skóra, wirus...
co ty jeszcze szykujesz?
a jak się jeździ po chipsie? a kto stroił?
Jak w temacie ahhaha Unitronic oddział Szczecin
ali napisał(a):Jak w temacie ahhaha Unitronic oddział Szczecin
to wiem, ale chodziło mi osobowo, czy na gościnnych występach był Andrzej czy dłubał Michał_23
Dokładnie nawet auta w Kanadzie można dłubacmichal_23 napisał(a):ali napisał(a):Jak w temacie ahhaha Unitronic oddział Szczecin
to wiem, ale chodziło mi osobowo, czy na gościnnych występach był Andrzej czy dłubał Michał_23
Witam serdecznie
Każdy program obrabia Andrzej ,program wysyłany jest do Warszawy .....w dobie internetu ,nie jest to szczególnie kłopotliwe
Oskar napisał(a):Chcę więcej
Oskar napisał(a):Tonny S, po rozmowie z Michałem to przedstawia się następująco:
- intercooler
- wtryskiwacze
- wydech
- no i hamulce
ale nie wiem jeszcze ile to będzie kosztowało a po ostatnich wydatkach budżet trochę stopniał
Przesadzasz jak ma sie męczyćkrzew napisał(a):Przy tym szocie Nm i seryjnym dolocie to autko moze sie szybko meczyc...
Ale i tak ladnie
Pozdrowienia
Tonny S napisał(a):Przesadzasz jak ma sie męczyćkrzew napisał(a):Przy tym szocie Nm i seryjnym dolocie to autko moze sie szybko meczyc...
Ale i tak ladnie
Pozdrowieniatym, że ma troszke więcej Nm - pamiętaj że na samym programie nie smigasz i elementy mech są bardzo wazne, najwyrażniej turbawka slicznie mu pompuje i to wszystko.
To to wiem tylko to tak samo tyczy się wszystkich uzytkowników 1.8VT + i nie ma znaczenia, ze ktos ma wyzszy moment o kilka Nm a o to raczej chodziło krzew-owi przejściowym rozwiązaniem jest wyciecie w nadkolu otworu i wstawienie kratki wentylacyjnej, z mojego doświadczenia jak i kilku innych uzytkowników tego patentu wynika, ze to pomaga i to w znacznym stopniu i nie jest odczuwalny spadek mocy tak jak bywało to bez tej krateczki, aż dziw że producent wstawiając w nadkole taki mały IC o tym wcześniej nie pomyślał - poza małymi wyjątkami.michal_23 napisał(a):Tonny S napisał(a):Przesadzasz jak ma sie męczyćkrzew napisał(a):Przy tym szocie Nm i seryjnym dolocie to autko moze sie szybko meczyc...
Ale i tak ladnie
Pozdrowieniatym, że ma troszke więcej Nm - pamiętaj że na samym programie nie smigasz i elementy mech są bardzo wazne, najwyrażniej turbawka slicznie mu pompuje i to wszystko.
Krzew ma troszke racji ,w czasie upałów dolot moze się męczyć ,tam jest malutki IC -turbawka poda zadane ciśnienie powietrza ,ale gęstośc ( a tym samym ilość) powietrza jest uzależniona od temperatury...
Pozdrawiam serdecznie
Artur20vt napisał(a):po co wieksze wtryskiwacze skoro turbina zostaje ta sama?? Jesli chodzi o IC dla k03s to z wielkoscia tez nie mozna przesadzac bo nie da rady go napompowac.
Jesli chcesz kilka KM wiecej to zrob wydech 2,5cala i powinno wyjsc ok 210-215KM. IC mocy juz nie podniesie, ale nie bedzie ona jednoczesnie za szybko spadac...
Art
Tonny S napisał(a):michal_23, to ja już bym wolał zawieche zostawić i 18' fele zapodać w TS zawias jest wystarczający.
Staszek20VT napisał(a):Niestety Panowie, ale kratka też za wiele nie daje![]()
Byłem się ostatnio hamować w G4 we Wrocku i mało się nie popłakałem... Wyszło gorzej niż na serii... Myślę teraz nad wodnym IC.