Strona 1 z 1

ASV 161.5KM 401.3Nm

PostNapisane: 21 marca 2015, 14:46
przez korpek
Wtryski 216, sprzęgło G60, turbo ASZ, big smic hg. Chyba będzie korekta bo maks moment jest trochę za nisko.
Obrazek

Re: ASV 161.5KM 401.3Nm

PostNapisane: 21 marca 2015, 14:48
przez kurex
Niezły wynik, mówisz że sprzęgło G60 sobie bez problemu z taką mocą radzi. ?
Ponad 400Nm nie wyrwie Ci półosiek ? :P

Re: ASV 161.5KM 401.3Nm

PostNapisane: 21 marca 2015, 15:24
przez korpek
Jakoś trzyma i do domu udało się dojechać :) Dodatkowo film z hamowni, trochę dymu jest xD
https://www.youtube.com/watch?v=qX1nHDA7AHA&feature=youtu.be

Re: ASV 161.5KM 401.3Nm

PostNapisane: 21 marca 2015, 15:28
przez kurex
Przynajmniej Ci go przepalił haha.
Co na początku to było ? 110 ?, kata wyciętego masz ?, że tak kopci ? :>

Re: ASV 161.5KM 401.3Nm

PostNapisane: 21 marca 2015, 16:59
przez przebor
pompa ori 10mm?

Re: ASV 161.5KM 401.3Nm

PostNapisane: 21 marca 2015, 17:06
przez korpek
Przepalany to on jest codziennie ;D seria miała 113KM i 235Nm. Wydech jest przelotowy na tłumiku magnaflow 2". Kopci zanim wstaje turbo, bo jest podlane. I pewnie ic się gotował bo nadmuch jest od przodu a ic mam w nadkolu. Tak, pompa 10.

Re: ASV 161.5KM 401.3Nm

PostNapisane: 21 marca 2015, 18:25
przez przebor
Wrzuciłbyś dynamiczny log grupy nr 1?

Re: ASV 161.5KM 401.3Nm

PostNapisane: 21 marca 2015, 18:38
przez Szymono5759
taką moc a i większą to wytrzymuje dwumas :-D
co do dymu - uwierz mi ze to żaden dym :D

Re: ASV 161.5KM 401.3Nm

PostNapisane: 21 marca 2015, 18:43
przez Gonzus_1989
Dokładnie co do dymu to lepiej jak jest - gorzej jakby go nie było :D

Re: ASV 161.5KM 401.3Nm

PostNapisane: 21 marca 2015, 19:40
przez mlynek
Szymono5759 napisał(a):taką moc a i większą to wytrzymuje dwumas
A co wpływa na to, że dwumas wytrzymuje taką moc, a o G60 się martwicie? Jakie są różnice?

Re: ASV 161.5KM 401.3Nm

PostNapisane: 22 marca 2015, 00:13
przez Szymono5759
mlynek
o g60 nie ma sie co nartwic :mrgreen: to i to wytrzymuje do określonej mocy i momętu :-) wszystko zalezy od stylu jazdy jakosci tarczy stanu zuzycia koła oraz przebiegu momentu obr
jednomas jest dobra opcja dla ludzi którym dwumasa sie rozleciała - oczywiscie przy 5 skrzyni ale zdania sa podzielone co do jednomasa w 6 skrzyni :P ogółem tragedi chyba nie ma :-D

Re: ASV 161.5KM 401.3Nm

PostNapisane: 22 marca 2015, 01:44
przez mlynek
No to ja rozumiem Szymono5759, tylko tak zrozumiałem Twój poprzedni wpis, jakbys uważał, że przy większych KM i Nm to dwumasa jest lepsza. A przecież budowa tarczy jest identyczna i tu i tu - poza sprężynkami. Oczywiście mówię o seryjnych tarczach, a nie jakichś wzmacnianych kryptonitem :-P Więc nie widzę tu jakiejś przewagi dwumasu nad jednomasą jeśli chodzi o wytrzymałość na przenoszenie Nm. Chyba się nie mylę?

Re: ASV 161.5KM 401.3Nm

PostNapisane: 22 marca 2015, 12:48
przez Szymono5759
mlynek napisał(a):Więc nie widzę tu jakiejś przewagi dwumasu nad jednomasą jeśli chodzi o wytrzymałość na przenoszenie Nm

no bo nie ma takiej przewagi :-P :-P

Re: ASV 161.5KM 401.3Nm

PostNapisane: 22 marca 2015, 22:33
przez mlynek
No i wszystko jasne ... :brawo:

Re: ASV 161.5KM 401.3Nm

PostNapisane: 26 marca 2015, 23:39
przez garwen1
No ale dwumas chyba nie wytrzyma takiego momentu jak 400Nm ? i G60 jest mocniejszym sprzęgłem poprawcie mnie jeśli sie mylę