Jakby to auto było do dragu, a nie woziło towar to jest szansa na większym turbo jeszcze 30hp dołożyć Więc może zagości turbo z serii GTD
A samochód to:
MODEL AUTA: VW Caddy 2
RODZAJ SILNIKA: 2.0TDI BGW 8v
MODYFIKACJA SILNIKA:
- turbo GT2260VKLR
- wydech 3' by KingSoft
- duży FMIC by KingSoft
- dolot z filtrem ITG bez przepływki by KingSoft
- czujnik doładowania 4bar
- Firady 120HF od Cobrettiego
- sportowy wałek stage2 (mamy jeszcze stage3 )
- porting głowicy
- większe zawory wydechowe
- ceramika na tłoka i głowice i kanały wydechowe
- zmodyfikowane tłoki na niższą kompresje
- doładowanie 2,5bar
MOC: 301KM 480NM na kołach czyli około 325-330km i 520Nm na silniku
STROJENIE: KINGSOFT
RODZAJ HAMOWNI: Obciążeniowa ROTOTEST VPA-RX
Dodatkowo samochód ma zamontowane z przeodu 6tłoczkowe hamulce, rozpórki z przodu góra i dół. Oczywiście wskaźnik EGT obowiązkowo mimo iż EGT jest na poziomie 850-900stopni.
W planach jest montaż napędu 4x4 ponieważ jak można się domyślić w samochodzie z wagą poniżej 1100kg o trakcję ciężko, będzie zamontowana dodatkowo chłodnica oleju i montaż lepszych hamulców na tył.
http://www.kingsoft.com.pl/galeria/www/ ... -800px.jpg
http://www.kingsoft.com.pl/galeria/www/ ... totest.jpg
-- 19 kwi 2015, o 10:53 --
Teraz oczekuję finalnego pomiaru u mnie na rolkach, żeby wiedzieć ile jest na silniku dokładnie w porównaniu z ROTOTEST. Ale grubo jest
-- 19 kwi 2015, o 10:54 --
Teraz oczekuję finalnego pomiaru u mnie na rolkach, żeby wiedzieć ile jest na silniku dokładnie w porównaniu z ROTOTEST. Ale grubo jest
-- 19 kwi 2015, o 10:54 --
Teraz oczekuję finalnego pomiaru u mnie na rolkach, żeby wiedzieć ile jest na silniku dokładnie w porównaniu z ROTOTEST. Ale grubo jest