Strona 1 z 1

Leon Cupra 1P BWJ 375PS/433Nm

PostNapisane: 10 grudnia 2015, 20:54
przez winner4
Obrazek

Aktualne parametry: 375PS/433Nm


Podsumowując aktualne mody:
- dolot Forge TwinTake
- decat downpipe 3,5>3" (reszta wydechu seria 2,5")
- intercooler custom alu
- pompa niskiego ciśnienia paliwa z TTRS
- zawór na listwie wysokiego ciśnienia paliwa z RS4
- świece platynowe NGK PFR7Q

Strojenie - Kingsoft Stary Sącz. Doładowanie 1,2bar.

Jak widać można zrobić moc na seryjnej pompie wysokiego ciśnienia paliwa/wkładzie (który swoją drogą i tak wpadnie za niedługo).

Na hamowni Rototest w Kingsoft wyszło 310PS.

Re: Leon Cupra 1P BWJ 375PS/433Nm

PostNapisane: 10 grudnia 2015, 21:56
przez sleeper
w sam raz na zimę :)
gratuluję wyniku
BTW ile +/- kosztowały Cię mody żeby dojść do takich kresek

Re: Leon Cupra 1P BWJ 375PS/433Nm

PostNapisane: 10 grudnia 2015, 22:15
przez winner4
Myślę, że to kwestia około 7-8tys. na gotowo po normalnych cenach, mnie wyszło to trochę mniej, bo mam oko do okazji ;)

Oczywiście zakładając, że wszystko inne jest zdrowe, bo u mnie silnik i osprzęt jest igła i wszystko jest robione na profi częściach.

Re: Leon Cupra 1P BWJ 375PS/433Nm

PostNapisane: 11 grudnia 2015, 00:26
przez glibo
fajnie moment poprowadzony 8)

Re: Leon Cupra 1P BWJ 375PS/433Nm

PostNapisane: 11 grudnia 2015, 09:05
przez Klikoś
winner4 napisał(a):Jak widać można zrobić moc na seryjnej pompie wysokiego ciśnienia paliwa/wkładzie (który swoją drogą i tak wpadnie za niedługo)

Czyli jednak się da. ;) Musi być zdrowy motor, bo przy takich gratach wyniki oscylują w okolicach 350-360. Pierwsze dwa biegi ograniczone czy pełen ogień?

Re: Leon Cupra 1P BWJ 375PS/433Nm

PostNapisane: 11 grudnia 2015, 12:58
przez winner4
Oczywiście, że przy odpowiednich modach się da, ale pompa pompie nie jest równa i moja i tak zrzuca momentami ciśnienie ze 130 na 100-110bar dlatego za niedługo musi wpaść autotech i dojdzie jeszcze trochę koksu.

Co do momentu to brak ograniczeń, specjalnie jest wypłaszczony moment w dolnym zakresie, żeby mógł być w miarę możliwości pełen but na każdym biegu.