Wiecie dlaczego w ogóle pokazałem ten wykres?
Jest kilku takich cwaniaków,którym się wydaje,że tylko oni mogą coś tam wyciągnąć z takiego silnika,a raczej z takiego układu paliwowego,głownie dzięki swoim hamowniom.
Od wielu miesięcy toczę batalię z kilkoma takimi właśnie cwaniaczkami i to głownie i wyłącznie dla nich jest ten temat.
Wynik nie jest niczym nadzwyczajnym,zaledwie 211 koni,przeciętnie,jak na obecne czasy,...to jedna strona medalu.Jest jeszcze druga.Jak się dokładnie zbada co i jak,to co bystrzejsi zauważą,że przy takim napięciu(4.25v),czyli tak małej dawce paliwa zrobić taką moc na 230takch,na dodatek na seryjnym wydechu,to nie takie proste,nawet z nówką 107j.
Dlaczego tylko 4.25v,a nie max 4.48v?Dlatego,że przy 4.25v dymi już jak lokomotywa.
A zaznaczam,że mam jeszcze duży zapas paliwa,problem jest tylko z powietrzem,bo mam do dyspozycji turbinę od brd z kołem od caha.
Obecnie,jak już pisałem dymi i to zacnie,czyli pompa leje jak wściekła.A Więc gdyby wpompować więcej powietrza(tu jest problem,bo z brd raczej więcej,niż 1.75/4000 nie ma sensu dmuchać) ,to bez ruszania softu z nowym wydechem 2,25' mam 220 koni,zaznaczam na pp764-230tkach.
Każdy z tych cwaniaków zarzucał mi,że umiem tylko gadać i docinać,nie pokazując niczego,co potwierdziłoby moje wywody.I powiem,że gdyby nie to,iż szykuje mi się wymiana wydechu,bo seryjny się kończy,to do dziś dnia nie zawitałbym na hamownię.Chciałem się przekonać,ile da sam wydech,dlatego zdecydowałem się na pomiar.
Na obecnym setupie latam już ponad rok,co najciekawsze soft był robiony na tzw kolanie,nawet nie logowałem po remapie,bo nie było na to czasu.
Strojenie zawsze i tylko u Bzyka
https://www.facebook.com/Bzyk-Car-Elektronika-Samochodowa-295919080618775/?hc_location=ufiLogowałem dopiero po kilku tygodniach,a na hamownię wybierałem się miesiącami.Tak bardzo mi się z tym wynikiem śpieszyło na świat

.
Wyobrażam sobie,ile by pierwszy lepszy tuner pisał o trudzie,jaki włożył w wystrojenie takiego silnika i uzyskanie takiego wyniku,takich kresek na hamowni.Byłby niemal odwodniony po takim zabiegu
A tak naprawdę przy zdrowym osprzęcie to pryszcz,pikuś,mały boluś.Wrzuta kilku mapa i tyle,kilkanaście minut roboty.Ale ile pisania,ile remapów,hamowań,trudu,znoju,ile kasy na sam koniec.
Więc Bartłomieju,Łukaszu,Jarolu,ale także Maciusiu z EDC i inni,miłej lektury.
I to ja nie wiem ile leję,to ja nie mam pojęcia o zasadzie działania sterowników edc/msa,to ja się na niczym nie znam,a już zwłaszcza na pompach.Jedynie Wy wszyscy z całym ogromem swojej wiedzy potraficie krzesać konie/niuty,głownie dzięki hamowniom.
Powtórzę,przy 4.25v/4000,
seryjnej mapie n146,dawce 46mg 2499-4158rpm z dużym dymem przy 1.65b/4000 uzyskałem 211 koni na 11tce mojej roboty z 230tką.
Kto z was znawcy sterowników poprawi ten wynik na takich ustawieniach?
A oto sprawca całego zamieszania
http://www.fotosik.pl/zdjecie/2a79a81de966c303