ARL + Big TURBO by Aligator :)

Maicroft napisał(a):A to turbo to tajemnica czy nie, bo obstawiam GT22, albo jakis custom
michał kozak napisał(a):no a miało być 240 KM
michał kozak napisał(a):teraz jeszcze zamontuj to co masz , a nie masz ( pewnie wiesz o co mi chodzi . )
Maicroft napisał(a):A to turbo to tajemnica czy nie, bo obstawiam GT22, albo jakis custom
Orzeł napisał(a):było 360 Nm już przy 2000 RPM!!
nico napisał(a):pewnie będziesz musiał mnie przewieźć swoim szybkim klekotem
nico napisał(a):Gratuluje Orzełku, powoli osiągasz swoje plany
KoLoS napisał(a):jak to jest że jednym wychodzą na bigT takie ładne kreski a u innych jest słabiej? Kwestia doboru turbiny czy softu?
KoLoS napisał(a):jak to jest że jednym wychodzą na bigT takie ładne kreski a u innych jest słabiej? Kwestia doboru turbiny czy softu?
Patrox napisał(a):Czekamy z niecierpliwością na wsadzenie wałka
Patrox napisał(a):korekte softu
Orzeł napisał(a):Patrox napisał(a):Czekamy z niecierpliwością na wsadzenie wałka
Narazie jak wiadomo wałków nie maPatrox napisał(a):korekte softu
To da sie zrobić![]()
Jeśli tylko sie coś zmieni to was poinformuje
lec napisał(a):wałki sa w V-Techu
lec napisał(a):wysle maila do goscia ktory mi to sprzedal, i dam znac co to za producent
Orzeł napisał(a):Pewnie będzie to samo co z grundlerami założą kilka sztuk i po jakimś czasie sie będą wykruszać te wałki...........
Patrox napisał(a):Orzeł napisał(a):Pewnie będzie to samo co z grundlerami założą kilka sztuk i po jakimś czasie sie będą wykruszać te wałki...........
Tak tylko ostatnie wałki Grundlera dodawały niecałe 4 ps. I kosztowały ponad 2 tyś! CZekam na info a swoja drogą to wcale bym się nie zdiwił gdyby Grabowski robił dla nich te wałki.