Strona 1 z 1

Seat Leon 1.9 TDI BLS 155km/366Nm

PostNapisane: 8 stycznia 2017, 22:09
przez Power
Program zrobiony rok temu i dalej bez zarzutów.Jazda tym samochodem to sama przyjemność :-D . Podaje wykres


https://zapodaj.net/9ce6f210c1301.jpg.html

Re: Seat Leon 1.9 TDI BLS 155km/366Nm

PostNapisane: 9 stycznia 2017, 13:39
przez wesol
Mocny ten bls. Dpf aktywny?
Ta gorke mogl poprowadzic plasko.

Re: Seat Leon 1.9 TDI BLS 155km/366Nm

PostNapisane: 9 stycznia 2017, 13:49
przez facet03
Jak seria to mega dużo wyciągnięte , nie ma chmury za Tobą ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: Seat Leon 1.9 TDI BLS 155km/366Nm

PostNapisane: 9 stycznia 2017, 14:52
przez bzykofm
A gdzie robiłeś program?

Re: Seat Leon 1.9 TDI BLS 155km/366Nm

PostNapisane: 9 stycznia 2017, 17:05
przez wesol
Mnie sie wydaje ze hamownia lekko zawyza ale to i tak malo istotne bo kto by sie bil o pare koni.

Re: Seat Leon 1.9 TDI BLS 155km/366Nm

PostNapisane: 9 stycznia 2017, 17:29
przez Power
Odkąd go kupiłem nie miał już dpf-a,znaczy wizualnie to on jest tylko środek wycięty. Oprócz programu nic nie było robione tylko zobaczcie że na serii pokazał 127 co jest mało prawdopodobne. Co do dymienia to jak za normalnym dieslem,nie zdarzyło się żebym nic za nim nie widział podczas jazdy.Program zrobiony w Vtech Kraków. Dodam jeszcze,że podczas przeglądu zrobili mi pomiar spalin w postaci współczynnika pochłaniania światła i wyszło zerowe :wink:

Re: Seat Leon 1.9 TDI BLS 155km/366Nm

PostNapisane: 9 stycznia 2017, 19:21
przez wesol
Vtech i wszystko jasne. Dymic nie bedzie bo tu nie masz pompek mega duzych i ze 200 czy 250 koni by kopcil jak batory.
Na jalowych i takim tescie to kazde auto przejdzie testy. Mualem to na skp unas na zajeciach na uczelni w Szczecinie na klonowica.

Re: Seat Leon 1.9 TDI BLS 155km/366Nm

PostNapisane: 9 stycznia 2017, 23:47
przez Power
Pomiar robili przy 3000-4000 tys. obrotow wiec mysle ze jak by mialo cos wyjsc to by wyszlo.

Re: Seat Leon 1.9 TDI BLS 155km/366Nm

PostNapisane: 10 stycznia 2017, 07:39
przez wesol
Bez obciazenia? Na postoju co nie.
My zesmy mnustwo razy robili zajecia na skp i mozna bylobwjechac swoim autem. Pomiar zadymienia co bylo osobnymi zajeciami robilismy na kolegi aucie z hds'em. Smialismy sie ze takim autem przyjecham na uczelnie. Badanie przeszedl a to stary kibel byl.
Jak sprawdzic hamulce w aucie ktore jest 4x4 bo na rolkach sie nie da?

Jazdy zorietowany wie ze wystarczy pomajstrowac z parametrami auta i wyniki wychodza nie tyle co lekko zawyzone co nieprawdopodobne. Zaden bls nie wypluje orawie 160 koni na seryjnej turbinie. Tu masz wysoka serie- bardzo wysoka bo ajm musi byc mega zdrowy by tyle wypluc cobtez juz sie nie trafia. Przyrost jaknajbardziej prawidlowy ale wyniki z czapy.

Re: Seat Leon 1.9 TDI BLS 155km/366Nm

PostNapisane: 10 stycznia 2017, 07:51
przez transit_master
wesol, zacznij pisać poprawnie. Ciężko się to czyta.

Re: Seat Leon 1.9 TDI BLS 155km/366Nm

PostNapisane: 10 stycznia 2017, 14:12
przez Power
Nie wiem nie znam się na tyle, jedynie mogę powiedzieć że jestem zadowolony z jego jazdy,przyśpieszenia i spalania jak na taką moc.

.

Re: Seat Leon 1.9 TDI BLS 155km/366Nm

PostNapisane: 20 stycznia 2017, 11:24
przez Jarol
Fajnego tego BLSa masz, moc i moment obrotowy na seryjnym sofcie praktycznie jak w seryjnym ASZ wyszła. ;-)

Re: Seat Leon 1.9 TDI BLS 155km/366Nm

PostNapisane: 20 stycznia 2017, 18:10
przez wesol
Chyba troche przesadziles. Seryjny asz wypluwa po 140-144 konie. Wiecej nigdy w zyciu nie widzialem.

Re: Seat Leon 1.9 TDI BLS 155km/366Nm

PostNapisane: 25 stycznia 2017, 07:52
przez Jarol
wesol napisał(a):Chyba troche przesadziles. Seryjny asz wypluwa po 140-144 konie. Wiecej nigdy w zyciu nie widzialem.


Czytaj ze zrozumieniem co jest napisane.
Seryjnie ten BLS wyszedł 127,5 i 314Nm czyli prawie tyle ile ma seryjny ASZ - 131km i 310Nm.

Re: Seat Leon 1.9 TDI BLS 155km/366Nm

PostNapisane: 25 stycznia 2017, 11:03
przez wesol
Seryjny asz wypluwa po 140-144 konie. Tylko na papierze ma 130 koni ale to musi byc bieda zeby tylko tyle pokazal. Tak jak arl tez niby 150 km a sam masters mi miwil ze kupil leona fr i na gamiwni pokazal 165 koni to mowi cos licho. Dlubnal go lekko a tu ledwie ponad 170 km. Agresywniej pojechal i prawie 180 koni. Wtryski zrobil i na serii pokazal 178 km. Lekko dlubnal to wyszlo 199 km.
Tak nawiasem mowiac to prawie 130 koni na serii to raczej nie tyle co nie mozliwe co nie spotykane. Trzeba by spytac Jacka z Lowicza bo on sporo touranow w bls przewalkowal. Owszem zdrowe serie w bls w bxe to mialy po sto parenascie ale nie sto trzydzisci.

Re: Seat Leon 1.9 TDI BLS 155km/366Nm

PostNapisane: 27 stycznia 2017, 12:16
przez desmoRR
I moment wysoko 314 Nm. Ja mam założone turbo w BLS od BMM i wyszło 160 PS, moment 325. Na więcej pompowtryskiwacze nie pozwoliły. Wyżyłowany Twój BLS.

Na serii 127 PS mogło wyjść. Ja robiłem swojego Leona u Jacka z Łowicza. Zdrowy BLS ma na serii ok. 115 PS. Moment 314 to już chyba jeden na milion się trafia. Przeważnie 270-280 Nm. Twój Leon jest na granicy tych wartości. Musisz uważać na turbo, sprzęgło, żeby go nie przegrzać na trasie itd.

Re: Seat Leon 1.9 TDI BLS 155km/366Nm

PostNapisane: 27 stycznia 2017, 12:42
przez Power
Soft zrobiłem prawie rok temu i do tej pory nie zauważyłem żadnych problemów ze sprzęgłem czy turbem. Mój styl jazdy jest raczej umiarkowany,wiadomo od czasu do czasu trzeba przedmuchać ale nie katuje go na każdych światłach i staram się nie zrywać go na pierwszym biegu. Spala w granicach 4,8-5,4 na dystansie 800 km i przyśpiesza w granicach 7,5-8 s do 100km/h więc nic tylko jeździć i dbać o niego. :-)

Re: Seat Leon 1.9 TDI BLS 155km/366Nm

PostNapisane: 27 stycznia 2017, 13:12
przez desmoRR
Power napisał(a):Soft zrobiłem prawie rok temu i do tej pory nie zauważyłem żadnych problemów ze sprzęgłem czy turbem. Mój styl jazdy jest raczej umiarkowany,wiadomo od czasu do czasu trzeba przedmuchać ale nie katuje go na każdych światłach i staram się nie zrywać go na pierwszym biegu. Spala w granicach 4,8-5,4 na dystansie 800 km i przyśpiesza w granicach 7,5-8 s do 100km/h więc nic tylko jeździć i dbać o niego. :-)


Wytrzymałość sprzęgła i koła dwumasowego zależy od stylu jazdy i dobrego programu. Myślałem, żeby założyć koło zamachowe, ale szkoda katować skrzynie biegów. Kupiłem dwumas i sprzęgło Sachsa i jest ok. Tuner u którego robiłem program nie ruszał dołu, żeby właśnie nie obciążać osprzętu. Pomyśl na przyszłość o wydajniejszym turbo i pompowtryskiwaczach. Zrobisz z BLSa FR (BMN) na serii. Ja w coś takiego uderzam. Tylko ja u siebie dół silnika wzmocniłem :wink: