Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Seat Leon TS ARL+ hybryda 196/400

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Seat Leon TS ARL+ hybryda 196/400

Postprzez KarolLSw88 » 28 stycznia 2017, 22:49

Taki o to wykres leona na hybrydzie zaraz po strojeniu niestety w upale w dolocie piekło 80-90 stopni doładowanie to 1.75 bara.


Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
KarolLSw88
Stella +
Stella +
 
Posty: 41
Dołączył(a): 15 marca 2013, 20:22
Lokalizacja: Świdnik/ Lublin
Auto: Seat Leon 1m
Silnik: ARL 1.9

Reklama

Re: Seat Leon TS ARL+ hybryda 196/400

Postprzez Jarol » 31 stycznia 2017, 08:24

Co tam masz za intercooler? Bo seryjny z ARL ogarnia spokojnie nawet wyższe doładowanie.
https://www.facebook.com/jarolchiptuning
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505 123 250
Zobacz Profil
Jarol
PARTNER
 
Posty: 208
Dołączył(a): 20 września 2007, 14:21
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Seat leon 1P
Silnik: BKC 1.9

Re: Seat Leon TS ARL+ hybryda 196/400

Postprzez wesol » 31 stycznia 2017, 19:03

Hamownia drogowa?
Arl nie ma takiego zlego ic. A co tam za hybryda siedzi jak arl ogarnia spokojnie taka moc?
Brak polskich znakow na klawiaturze.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wesol
TopSport
TopSport
 
Posty: 1482
Dołączył(a): 1 stycznia 2017, 14:47
Auto: Bmw
Silnik: CJXA 2.0

Re: Seat Leon TS ARL+ hybryda 196/400

Postprzez KarolLSw88 » 1 lutego 2017, 01:09

IC seria. Tak strojenie i hamowanie było na drodze w upały i po parunastu przejazdach z gazem w podłodze przy ponad 30 stopniach w cieniu nie dawał rady. W dolocie 80-90 i cały tył czarny. A turbo ma większy wirnik od transportera 2.5 tdi AXE 174hp rozwiercona muszle żeby wlazło. Mierzyłem go później jak były normalniejsze temperatury to wyszło 210/ 430 tylko gdzieś wykres mi wcięło.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
KarolLSw88
Stella +
Stella +
 
Posty: 41
Dołączył(a): 15 marca 2013, 20:22
Lokalizacja: Świdnik/ Lublin
Auto: Seat Leon 1m
Silnik: ARL 1.9

Re: Seat Leon TS ARL+ hybryda 196/400

Postprzez wesol » 1 lutego 2017, 16:20

Zaloz meskie turbo bo tym to tak jak mowilem bedziesz gotowal dolot. Przy big turbo nawet mniej bedzie trzeba dmuchac.
Brak polskich znakow na klawiaturze.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wesol
TopSport
TopSport
 
Posty: 1482
Dołączył(a): 1 stycznia 2017, 14:47
Auto: Bmw
Silnik: CJXA 2.0

Re: Seat Leon TS ARL+ hybryda 196/400

Postprzez KarolLSw88 » 1 lutego 2017, 20:35

teraz będzie montowany fmic a pózniej 2056v więc powinno być lepiej i z mocą i z temp
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
KarolLSw88
Stella +
Stella +
 
Posty: 41
Dołączył(a): 15 marca 2013, 20:22
Lokalizacja: Świdnik/ Lublin
Auto: Seat Leon 1m
Silnik: ARL 1.9

Re: Seat Leon TS ARL+ hybryda 196/400

Postprzez wesol » 2 lutego 2017, 11:53

Ja u siebie nie mam jakiegos duzego ale powiem szczerze przeskok z malej gt na jakies gtb to duza roznica. Nawet pompujac tyle samo. Nie bedzie sie tak gotowac to przy cisnieniu 1.8 czy 1.9 wzglednego to wiecej wpadnie do komory jak przy gt na 2.0
Ja w lato po palowaniu mialem cos kolo 50-58 stopni. Jak zwalniasz i puscisz pedal gazu to wtedy sie pnie temp na okolo 60-65.
Brak polskich znakow na klawiaturze.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wesol
TopSport
TopSport
 
Posty: 1482
Dołączył(a): 1 stycznia 2017, 14:47
Auto: Bmw
Silnik: CJXA 2.0


Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości