Strona 1 z 1

Seat Leon TS ARL+ hybryda 196/400

PostNapisane: 28 stycznia 2017, 22:49
przez KarolLSw88
Taki o to wykres leona na hybrydzie zaraz po strojeniu niestety w upale w dolocie piekło 80-90 stopni doładowanie to 1.75 bara.


Obrazek

Re: Seat Leon TS ARL+ hybryda 196/400

PostNapisane: 31 stycznia 2017, 08:24
przez Jarol
Co tam masz za intercooler? Bo seryjny z ARL ogarnia spokojnie nawet wyższe doładowanie.

Re: Seat Leon TS ARL+ hybryda 196/400

PostNapisane: 31 stycznia 2017, 19:03
przez wesol
Hamownia drogowa?
Arl nie ma takiego zlego ic. A co tam za hybryda siedzi jak arl ogarnia spokojnie taka moc?

Re: Seat Leon TS ARL+ hybryda 196/400

PostNapisane: 1 lutego 2017, 01:09
przez KarolLSw88
IC seria. Tak strojenie i hamowanie było na drodze w upały i po parunastu przejazdach z gazem w podłodze przy ponad 30 stopniach w cieniu nie dawał rady. W dolocie 80-90 i cały tył czarny. A turbo ma większy wirnik od transportera 2.5 tdi AXE 174hp rozwiercona muszle żeby wlazło. Mierzyłem go później jak były normalniejsze temperatury to wyszło 210/ 430 tylko gdzieś wykres mi wcięło.

Re: Seat Leon TS ARL+ hybryda 196/400

PostNapisane: 1 lutego 2017, 16:20
przez wesol
Zaloz meskie turbo bo tym to tak jak mowilem bedziesz gotowal dolot. Przy big turbo nawet mniej bedzie trzeba dmuchac.

Re: Seat Leon TS ARL+ hybryda 196/400

PostNapisane: 1 lutego 2017, 20:35
przez KarolLSw88
teraz będzie montowany fmic a pózniej 2056v więc powinno być lepiej i z mocą i z temp

Re: Seat Leon TS ARL+ hybryda 196/400

PostNapisane: 2 lutego 2017, 11:53
przez wesol
Ja u siebie nie mam jakiegos duzego ale powiem szczerze przeskok z malej gt na jakies gtb to duza roznica. Nawet pompujac tyle samo. Nie bedzie sie tak gotowac to przy cisnieniu 1.8 czy 1.9 wzglednego to wiecej wpadnie do komory jak przy gt na 2.0
Ja w lato po palowaniu mialem cos kolo 50-58 stopni. Jak zwalniasz i puscisz pedal gazu to wtedy sie pnie temp na okolo 60-65.