Strona 1 z 1

Leon 1M ARL Haldex

PostNapisane: 3 lutego 2017, 14:10
przez bodzio232
Cześć,
ostatnio pokusiłem się o sprawdzenie samochodu na hamowni gdyż od zakupu wydawało mi się, że maks moment obrotowy jest dosyć daleko w porównaniu do poprzedniego ASZ oraz poprzedni właściciel nie wiedział czy jest program czy seria. Teoretycznie seria ARL + większy IC, turbo ori po regeneracji w zeszłym roku.
Tak jak wyczułem w trakcie jazdy, max moment jest dopiero przy obrotach 2828 czy tak może być? Wygląda na to, ze jakiś program był robiony wcześniej. Tylko teraz pytanie czy program jest delikatny czy po prostu coś szwankuje? Przy mocnym bucie robi się zasłona dymna, czy coś może niedomagać? Jakie parametry dobrze byłoby sprawdzić jeszcze?
Proszę ekspertów o rady :)

Obrazek

Re: Leon 1M ARL Haldex

PostNapisane: 3 lutego 2017, 20:55
przez wesol
Teoretycznie tyle co seria ale ta zaslona co mowisz to moze byc jakis efekt nieudolnego dlubania lub jakiejs niesprawnosci jednak w ukladzie paliwowym lub glowicy.

Zrob logi dyn z turbo i dawki.

Re: Leon 1M ARL Haldex

PostNapisane: 6 lutego 2017, 09:26
przez Jarol
Dokładnie, zrób logi dynamiczne to będzie widać czy auto jest po modyfikacji, jak została ona zrobiona i co niedomaga.

Re: Leon 1M ARL Haldex

PostNapisane: 6 lutego 2017, 11:02
przez Fawor
Jesli jest zasłona z dołu to może być to spowodowane brakiem powietrza. Korelowałoby to z brakiem odpowiedniego momentu więc stawiałbym na albo niepoprawną regenerację samą w sobie, albo minimum źle ustawioną geometrię. Bedzie widać po logach - bez nich wróżenie z fusów.

Re: Leon 1M ARL Haldex

PostNapisane: 6 lutego 2017, 15:47
przez wesol
Tyle ze z dolu tez nie powinien za bardzo podlewac bo od tego jest orzeplywomierz by ciac. Chyba ze w mapie dlubal poczatkujacy tuner.

Re: Leon 1M ARL Haldex

PostNapisane: 12 lutego 2017, 18:48
przez bodzio232

Re: Leon 1M ARL Haldex

PostNapisane: 13 lutego 2017, 00:05
przez wesol
Z tego wszystkiego to tylko synchro ustawione poprawnie. Egr chyba zadlepiony masz albo zatarty w pozycji zamknietej. Jakis meksyk w pompkach jest chyba ze oringi puszczaja.

Re: Leon 1M ARL Haldex

PostNapisane: 13 lutego 2017, 06:22
przez bodzio232
Po dynamicznych będzie coś więcej widać? Chcąc sprawdzić pompki to jedynie wyjmując je? EGR wydaje mi się, że nie jest zaślepiony ale sprawdzę dokładnie

Re: Leon 1M ARL Haldex

PostNapisane: 13 lutego 2017, 11:42
przez wesol
Tu widac ze cos jest nie tak z ukladem paliwowym. Albo pompki albo oringi albo korby podgiete albo nieszczelnosci na zaworach albo jeszcze cos. Mozna by sprawdzic kompresje na garach pompki wyciagnac sprawdzic oringi itp.

Re: Leon 1M ARL Haldex

PostNapisane: 13 lutego 2017, 12:43
przez Fawor
wesol napisał(a):Tyle ze z dolu tez nie powinien za bardzo podlewac bo od tego jest orzeplywomierz by ciac. Chyba ze w mapie dlubal poczatkujacy tuner.

Jesli mapa jest zrobiona pod prawidłowo działające turbo, a to po regenracji z dołu nie podaje to paliwo zostanie takie samo, tylko niespalone.. :-D

Re: Leon 1M ARL Haldex

PostNapisane: 15 lutego 2017, 14:24
przez Jarol
bodzio232 napisał(a):Wrzucam logi statyczne (robiłem to pierwszy raz ;)
w 08:
001 - http://vaglog.pl/log-001_vevw1SF.html
013 - http://vaglog.pl/log-013_5iRLeV.html
018 - http://vaglog.pl/log-018_BE5335.html
023 - http://vaglog.pl/log-023_5XS0x.html

w 04:
000 - http://vaglog.pl/log-000_5HO20O3.html
003 - http://vaglog.pl/log-003_jbaN3En.html
004 - http://vaglog.pl/log-004_lKjX7.html

Proszę o ocenę ;)
Dynamiczne dorzucę w najbliższym czasie


Wrzuć jeszcze dynamiczne.

Re: Leon 1M ARL Haldex

PostNapisane: 15 lutego 2017, 14:33
przez bodzio232

Re: Leon 1M ARL Haldex

PostNapisane: 15 lutego 2017, 15:11
przez spanky


auto po kiepskim programie, radze wgrac serie i zrobic jeszcze raz logi dynamiczne, co by potwierdzic kilka dolegliwosci w tym aucie ....

Re: Leon 1M ARL Haldex

PostNapisane: 16 lutego 2017, 07:54
przez Jarol


Zrób jeszcze grupę 04, ale już widać ze soft jest mega kiepski.

Re: Leon 1M ARL Haldex

PostNapisane: 16 lutego 2017, 10:45
przez wesol
Limitery podniesione na wariata do 70 mg. Ale tu problemem jest geometria chyba bo nijak zbic nie moze cisnienia.