Strona 1 z 1
Cupra R 1M 225 do oceny 273KM 406 NM

Napisane:
1 marca 2017, 23:12
przez kuba1987
Witam, po dzisiejszej wizycie na hamowni wyszedł taki oto wykres:

Jakoś słabo zbiera się od dołu i załamuje się przy około 5200 obrotów. jakieś sugestie od czego tak może być?
W aucie zrobiony dp 3cale cały wydech przelotowy 2,5 cala, program przez poprzedniego właściciela i to by było na tyle.
Re: Cupra R 1M 225 do oceny 273KM 406 NM

Napisane:
2 marca 2017, 16:12
przez Fawor
Logi mogą powiedzieć bardzo duzo - mój np kiepsko wstawał i puchnał górą jak był nieszczelny. Nie hamowałem go, ale to było bardzo odczuwalne nawet na tyłku. Sterownik kombinuje N75, zeby doładować na dole i żeby utrzymać na górze - w tym czasie się 'zastanawia' i to czuć podczas jazdy. Zloguj całosć, albo minimum 114/115. Jesli to nie bedzie to, to trzeba szukać w reszcie logów. Cyferki w TOP masz aż za fajne jak na sam soft i wydech...jednak przebiegi mogłyby być fajniejsze. Skąd soft? Nie ma TIPa i IC?
Re: Cupra R 1M 225 do oceny 273KM 406 NM

Napisane:
2 marca 2017, 18:18
przez kuba1987
Soft był robiony własnoręcznie przez poprzedniego właściciela z Warszawy, nie wiem czy mogę bez zgody pisać przez kogo

. Tipa ani fmic nie ma, jest seria. Tak myślałem, że na górze może zasysać już seryjny tip, stąd góra taka. Fawor masz na myśli nieszczelności w dolocie, stąd może kiepsko wstawać ?
Re: Cupra R 1M 225 do oceny 273KM 406 NM

Napisane:
3 marca 2017, 09:06
przez Fawor
tak tak, nieszczelności w obiegu pod i nadciśnienia. Najprosciej próba ciśnieniowa, jeśli nie chcesz szukać po omacku. Na seryjnych SMICach jest tyle pieprzonych opasek do okoła, że aż smutno...Jesli pomiar prawidłowy to motor musi być zdrowy, żeby z nieszczelnosciami takie cyferki pokazać. Bedziesz musiał uważać czy po uszczelnieniu (ewentualnym) nie będzie przeładowań.
Re: Cupra R 1M 225 do oceny 273KM 406 NM

Napisane:
3 marca 2017, 13:08
przez DanielFM
Auto jest źle zmodyfikowane oraz bardzo możliwe dodatkowo popsute. Tyle momentu płasko w BAM znaczy, że turbo pompuje maxem ponad 1.5bara, aż do 5200RPM gdzie zapętlają się wtryski seryjne i moc leci na łeb na szyję.
Re: Cupra R 1M 225 do oceny 273KM 406 NM

Napisane:
7 marca 2017, 11:55
przez Fawor
023 nie utrzyma 1,5bara do 5tysiecy...aczkolwiek z dołu jest po prostu mocno doyebane. Moj tak jeździ ponad dwa lata i da się, ale na pewno nie powinien tak spadać górą. Moim zdaniem pętlące się wtryski nie zrobią takiego spadku - ja bym obstawiał coś innego oprócz 'złego' programu.
Re: Cupra R 1M 225 do oceny 273KM 406 NM

Napisane:
14 marca 2017, 10:40
przez Martinez001
a co na takie kreski ekipa z Tune-up'u??
Re: Cupra R 1M 225 do oceny 273KM 406 NM

Napisane:
14 marca 2017, 23:50
przez kuba1987
Tune up nic konkretnego nie powiedział, strasznie zarobiony gość, szybki pomiar i do widzenia. Auto jeździ juz w sumie tak 1,5 roku. Nic sie nie dzieje oprócz tego, ze delikatnie za słabo sie zbiera wedlug mnie, oczywiscie do momentu jak turbo zacznie dmuchac. A i czasem, ale naprawdę bardzo rzadko na 2~3 sekundy nie reaguje na gaz, jakby paliwo nie dochodziło. Moze to wina przekaznika pompy paliwa.
Re: Cupra R 1M 225 do oceny 273KM 406 NM

Napisane:
15 marca 2017, 09:53
przez Fawor
Sprawdz te nieszczelnosci jak mówiłeś no i pompa moim zdaniem do weryfikacji rownież..niby afr trzyma na gorze, ale korekty juz stosunkowo duże na plus. Jesli to faktycznie jest Walbro to na umarciu
