Strona 1 z 1

Seat Leon 1.4 TSI 125KM CZCA - Chip KINGSOFT rototest

PostNapisane: 4 października 2017, 08:46
przez kaspelek
Wrzucam wykres mojego auta , ktore wczoraj odwiedziło Kingsoft

Obrazek

Re: Seat Leon 1.4 TSI 125KM CZCA - Chip KINGSOFT rototest

PostNapisane: 4 października 2017, 12:24
przez biz0n
To jest zrobione tak bezpiecznie dla fabrycznych podzespołów czy trzeba coś modzić więcej?

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

Re: Seat Leon 1.4 TSI 125KM CZCA - Chip KINGSOFT rototest

PostNapisane: 4 października 2017, 14:55
przez kaspelek
ja mam wywalony koncowy tłumik , ale nie sadze zeby to mialo wpływ na wynik .
Program jest zrobiony bezpiecznie , owszem , mozna ujac 5-8KM zeby było juz super bezpiecznie , tylko czy to finalnie coś zmieni .. ciezko powiedziec :)

Re: Seat Leon 1.4 TSI 125KM CZCA - Chip KINGSOFT rototest

PostNapisane: 9 października 2017, 18:57
przez marpit
Max moment w serii przy 1600 obr ?

Re: Seat Leon 1.4 TSI 125KM CZCA - Chip KINGSOFT rototest

PostNapisane: 15 listopada 2017, 11:46
przez snlk
kaspelek napisał(a):ja mam wywalony koncowy tłumik , ale nie sadze zeby to mialo wpływ na wynik .
Program jest zrobiony bezpiecznie , owszem , mozna ujac 5-8KM zeby było juz super bezpiecznie , tylko czy to finalnie coś zmieni .. ciezko powiedziec :)

W stopce masz wpisane 170 a na wykresie widać troszke mniej ;] Jakaś aktualizacja od tamtego czasu?
Na ile odczuwalna jest różnica po modzie? Dużo lepiej powyżej 120km/h?

Re: Seat Leon 1.4 TSI 125KM CZCA - Chip KINGSOFT rototest

PostNapisane: 16 listopada 2017, 07:49
przez alehandro
Coś się działo, że moment tak faluje?

Re: Seat Leon 1.4 TSI 125KM CZCA - Chip KINGSOFT rototest

PostNapisane: 20 listopada 2017, 13:51
przez kaspelek
snlk, Bo wykres jest z Rototesta , wiec pokazuje moc inaczej niz typowa hamowania podwoziowa . Z podwoziówki masz moc na silniku , a z rototesta moc na kołach , czyli juz po stratach spowodowanych przeniesieniem napedu , dlatego moc jest pokazywana nizsza. Teoretycznie to 154 KM z rototesta powinno dawac ok 174KM na podwoziówce .
Co do wrazen z jazdy , róznica jest duza . Auto jest o wiele dynamiczniejsze. w kazdym zakresie obrotów . VMAX z górki .. 228 Km.h :P
Przed programem ok 215km.h w tym samym miejscu.
Ale zaraz po zakupie auto osiagało 221Km.h z delikatnej górki , ale to było prawie 80 tys km temu :P
Mysle ze nie moge pozostawić bez komentarza również spalania , przed programem miedzy 6,8 a 7,5 na codzień , teraz.. hmm 9 .. to taki standard, przy dynamicznym przyspieszaniu ale nie butujac non stop to 10l , przy butowaniu..12
alehandro, A to juz pytanie do Tunera :) postaram sie dowiedziec :)

Re: Seat Leon 1.4 TSI 125KM CZCA - Chip KINGSOFT rototest

PostNapisane: 21 listopada 2017, 08:27
przez mczelny2401
Szykuj się powoli na wymianę sprzęgła :wink:

Re: Seat Leon 1.4 TSI 125KM CZCA - Chip KINGSOFT rototest

PostNapisane: 21 listopada 2017, 09:02
przez kaspelek
mczelny2401, tak znam temat :D
sprzegło pierwszy raz mi sie uślizgneło na serii przy przebiegu ok 40 tys :D
mam kupiony komplet na podmianke tylko musze okuć go kevlarem

Re: Seat Leon 1.4 TSI 125KM CZCA - Chip KINGSOFT rototest

PostNapisane: 19 marca 2021, 01:14
przez Andykrk
kaspelek napisał(a):Wrzucam wykres mojego auta , ktore wczoraj odwiedziło Kingsoft

Obrazek


Cześć. Jak się auto sprawuje po paru latach? Jakieś problemy ze skrzynią i sprzęgłem?