Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Skoda Octavia III 2,0TDi CKFC 186km/426Nm by JAROL

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Skoda Octavia III 2,0TDi CKFC 186km/426Nm by JAROL

Postprzez Jarol » 11 grudnia 2017, 09:19

Model Auta : Skoda Octavia 3
Rodzaj Silnika : 2,0 TDI CKFC
Modyfikacje silnika : brak
Moc seryjna : 150Km/320Nm
Chiptuning : 186Km/426Nm by Jarol Chiptuning

Skoda Octavia z 2013 roku z zajnowszym 2,0TDi o seryjnej mocy 150km. Auto całkowicie seryjne z DPFem.
Dalszy przyrost mocy blokuje seryjna malutka turbosprężarka IHI, obecnie góra dmucha 1,37 bara i to jest max jej mozliwości.
Modyfikacja wykonana w całości po OBD bez otwierania ECU.

Obrazek
https://www.facebook.com/jarolchiptuning
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505 123 250
Zobacz Profil
Jarol
PARTNER
 
Posty: 208
Dołączył(a): 20 września 2007, 14:21
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Seat leon 1P
Silnik: BKC 1.9

Reklama

Re: Skoda Octavia III 2,0TDi CKFC 186km/426Nm by JAROL

Postprzez alehandro » 11 grudnia 2017, 15:07

Mam ten sam silnik i zastanawiam się nad chipsem.

Jak wrażenia po modzie. Dobrnęliście do granicy turbo czy jest to z marginesem bezpieczeństwa?
Mój FRc
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
alehandro
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 885
Dołączył(a): 2 lipca 2017, 23:13
Lokalizacja: Stryków
Auto: Leon FR
Silnik: CJXA 2.0

Re: Skoda Octavia III 2,0TDi CKFC 186km/426Nm by JAROL

Postprzez mczelny2401 » 11 grudnia 2017, 15:25

Jak widziałeś u mnie 180km i 403nm więc to już chyba wszystko z tego silnika :wink:
Był Leon 1M (ASV 110KM)
Był Leon 1M (ASZ 130KM)
Był Leon 5F (CKFC 150KM)
Jest Leon 5F ST (DKZA 190KM)
Zobacz Profil
mczelny2401
FR
FR
 
Posty: 1847
Dołączył(a): 8 sierpnia 2014, 13:02
Region: podkarpackie
Auto: Leon ST FR
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Skoda Octavia III 2,0TDi CKFC 186km/426Nm by JAROL

Postprzez Jarol » 11 grudnia 2017, 20:34

Zgadza sie to jest raczej max na seryjnych gratach. Na wiecej nie poozwala turbo.
Na wiosne chce w tym aucie zmienić tylko turbo na wydajniejsze i zrobić okolice 220Km i 440nm z zachowaniem DPFa.

-- 11 gru 2017, o 21:34 --

alehandro napisał(a):Mam ten sam silnik i zastanawiam się nad chipsem.

Jak wrażenia po modzie.


Wrażenia na mega plus, auto dużo lepiej przyspiesza.
https://www.facebook.com/jarolchiptuning
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505 123 250
Zobacz Profil
Jarol
PARTNER
 
Posty: 208
Dołączył(a): 20 września 2007, 14:21
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Seat leon 1P
Silnik: BKC 1.9

Re: Skoda Octavia III 2,0TDi CKFC 186km/426Nm by JAROL

Postprzez alehandro » 12 grudnia 2017, 13:54

Jarol napisał(a):Zgadza sie to jest raczej max na seryjnych gratach.


Właśnie chciał bym uniknąć ubicia turbo i pchania go do granic, a tu okazuje się, że 180 to już koniec. Myślałem szczerze, że nieco lepiej sobie turbo radzi bo z BKD dało się pocisnąć 190+ a rumuńska turbinka wcale nie była potęgą.

Lekko rozczarowujące muszę przyznać.
Mój FRc
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
alehandro
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 885
Dołączył(a): 2 lipca 2017, 23:13
Lokalizacja: Stryków
Auto: Leon FR
Silnik: CJXA 2.0

Re: Skoda Octavia III 2,0TDi CKFC 186km/426Nm by JAROL

Postprzez Jarol » 12 grudnia 2017, 14:13

alehandro napisał(a):
Jarol napisał(a):Zgadza sie to jest raczej max na seryjnych gratach.


Właśnie chciał bym uniknąć ubicia turbo i pchania go do granic, a tu okazuje się, że 180 to już koniec. Myślałem szczerze, że nieco lepiej sobie turbo radzi bo z BKD dało się pocisnąć 190+ a rumuńska turbinka wcale nie była potęgą.

Lekko rozczarowujące muszę przyznać.


W seryjnym BKD na seryjnym turbo 190+ ?? Długo to tak jeździło?
https://www.facebook.com/jarolchiptuning
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505 123 250
Zobacz Profil
Jarol
PARTNER
 
Posty: 208
Dołączył(a): 20 września 2007, 14:21
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Seat leon 1P
Silnik: BKC 1.9

Re: Skoda Octavia III 2,0TDi CKFC 186km/426Nm by JAROL

Postprzez alehandro » 12 grudnia 2017, 16:29

Jarol napisał(a):W seryjnym BKD na seryjnym turbo 190+ Długo to tak jeździło?

Ciężko mi się odnieść jak długo bo nie śledziłem, ale u chłopaków na a3forum takie wyniki się pojawiały i to nie był pojedynczy szaleńczy wyskok.

Ciekawe, że z seryjnego 170km ledwo udawało się zrobić podobne wyniki.

Niemniej już rozmawiałem z kilkoma firmami i wszyscy zgodnie deklarują przedział 180-190.

Jakieś spostrzeżenia co do spalania?
Mój FRc
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
alehandro
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 885
Dołączył(a): 2 lipca 2017, 23:13
Lokalizacja: Stryków
Auto: Leon FR
Silnik: CJXA 2.0

Re: Skoda Octavia III 2,0TDi CKFC 186km/426Nm by JAROL

Postprzez mczelny2401 » 12 grudnia 2017, 16:33

U mnie bez zmian średnia około 6l
Był Leon 1M (ASV 110KM)
Był Leon 1M (ASZ 130KM)
Był Leon 5F (CKFC 150KM)
Jest Leon 5F ST (DKZA 190KM)
Zobacz Profil
mczelny2401
FR
FR
 
Posty: 1847
Dołączył(a): 8 sierpnia 2014, 13:02
Region: podkarpackie
Auto: Leon ST FR
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Skoda Octavia III 2,0TDi CKFC 186km/426Nm by JAROL

Postprzez Jarol » 12 grudnia 2017, 20:09

alehandro napisał(a):
Jarol napisał(a):
Ciekawe, że z seryjnego 170km ledwo udawało się zrobić podobne wyniki


CKFC ma seryjnie według prducenta 150km. Przy pomiarze serii wyszło 156Km i 343Nm


Z seryjnego BKD robi sie 170-175km, wszystko co jest powyżej nadwyręża mocno turbosprężarkę.
Ewentualnie takie wyniki moga też być kwestia optymistycznej hamowni ;)

-- 12 gru 2017, o 20:52 --

mczelny2401 napisał(a):U mnie bez zmian średnia około 6l


Zgadza sie narazie u mnie tez spalanie bez zmian.
Jak będe mial chwile to zmodyfikuje soft żeby auto było troche bardziej oszczędne, wtedy liczę że koło 1L uda się zejść.

-- 12 gru 2017, o 21:09 --

alehandro napisał(a):
Jarol napisał(a):W seryjnym BKD na seryjnym turbo 190+ Długo to tak jeździło?

Ciężko mi się odnieść jak długo bo nie śledziłem, ale u chłopaków na a3forum takie wyniki się pojawiały i to nie był pojedynczy szaleńczy wyskok.

Jak możesz to zapodaj link do tych aut lub wykres. Z ciekawości chce zobaczyc BKD po sofcie na 190+ ;)
https://www.facebook.com/jarolchiptuning
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505 123 250
Zobacz Profil
Jarol
PARTNER
 
Posty: 208
Dołączył(a): 20 września 2007, 14:21
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Seat leon 1P
Silnik: BKC 1.9

Re: Skoda Octavia III 2,0TDi CKFC 186km/426Nm by JAROL

Postprzez alehandro » 16 grudnia 2017, 20:24

https://www.a3-club.net/forum/forum.php

Zaloguj się, szukajka i ogień. Oczywiście w zakładce 8P.

Jarol napisał(a):Z seryjnego BKD robi sie 170-175km, wszystko co jest powyżej nadwyręża mocno turbosprężarkę.

Dokładnie. Szkoda, że był to tak wadliwy silnik bo był naprawdę dobry pod kątem stosunku mocy/ekonomi.

W CKFC 180 to granica turbo czy masz jeszcze "zakładkę"?

Jarol napisał(a):Jak będe mial chwile to zmodyfikuje soft żeby auto było troche bardziej oszczędne, wtedy liczę że koło 1L uda się zejść.


tzn. że teraz przelewa? myślałem, że od razu robi się dobry soft, a nie zostawia jak jest i potem poprawia jak będzie chwila... :shock: jak nie będzie to co? :clever:

Tak czy inaczej ładne kreski i wynik też dobry. :brawo:
Mój FRc
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
alehandro
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 885
Dołączył(a): 2 lipca 2017, 23:13
Lokalizacja: Stryków
Auto: Leon FR
Silnik: CJXA 2.0

Re: Skoda Octavia III 2,0TDi CKFC 186km/426Nm by JAROL

Postprzez Jarol » 17 grudnia 2017, 13:19

alehandro napisał(a):tzn. że teraz przelewa?


Co ma przelewać? Ty wiesz w ogóle na jakiej zasadzie działa silnik diesla??
Niektóre firmy tuningowe maja taką usługę i nazywaja to Ecotuning czyli taka zmiana parametórw oprogramowania silnika żeby był bardziej oszczedny. Ja chce to połączyc ze zwykłeym chiptuniniem czyli żeby silnik miał jak najwiecej moc na seryjnym osprzęcie oraz żeby był jak najbardziej oszczędny.

alehandro napisał(a):myślałem, że od razu robi się dobry soft, a nie zostawia jak jest i potem poprawia jak będzie chwila... :shock:jak nie będzie to co? :clever:

To jest moje prywatne auto wiec jak nie będę miał czasu to bedzie jeździło tak jak jest teraz. :mrgreen:
https://www.facebook.com/jarolchiptuning
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505 123 250
Zobacz Profil
Jarol
PARTNER
 
Posty: 208
Dołączył(a): 20 września 2007, 14:21
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Seat leon 1P
Silnik: BKC 1.9

Re: Skoda Octavia III 2,0TDi CKFC 186km/426Nm by JAROL

Postprzez alehandro » 17 grudnia 2017, 20:44

Jarol napisał(a):Co ma przelewać? Ty wiesz w ogóle na jakiej zasadzie działa silnik diesla??


Wiem, ale widzę kolega o ironii to już niewiele wie :wink:

Nie obrażamy się i nie denerwujemy :3majsie:

Nadal podpytuje czy ta moc to koniec turbo czy zostawiłeś zakładkę?
Mój FRc
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
alehandro
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 885
Dołączył(a): 2 lipca 2017, 23:13
Lokalizacja: Stryków
Auto: Leon FR
Silnik: CJXA 2.0

Re: Skoda Octavia III 2,0TDi CKFC 186km/426Nm by JAROL

Postprzez Jarol » 18 grudnia 2017, 08:16

alehandro napisał(a):
Nadal podpytuje czy ta moc to koniec turbo czy zostawiłeś zakładkę?


Tak to już raczej max tej turbosprężarki. Przy zachowaniu DPFa raczej będzie ciężko coś więcej zrobić.
https://www.facebook.com/jarolchiptuning
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505 123 250
Zobacz Profil
Jarol
PARTNER
 
Posty: 208
Dołączył(a): 20 września 2007, 14:21
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Seat leon 1P
Silnik: BKC 1.9


Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości