Aligator napisał(a):Ze względu na brak czasu przez ponad 2 lata nie robiłem tutaj updatu mojego projektu, innym samochody robiłem a na swoje auto nigdy nie miałem czasu. Wszystkie graty leżały w garażu ponad 1.5 roku i dopiero niedawno wreszcie znalazłem chwilę wolnego czasu i część z nich znalazła się w aucie. Mimo że do końca projektu jeszcze daleko to myślę że warto zaprezentować stan aktualny, bo już w tej chwili wyrównuje najwyższy dotąd osiągnięty w Polsce wynik.
Blok silnika: Seryjny 1.9 TDI AGR 90KM przebieg 299.000km, niestety 2 lata temu go przegrzałem i aktualnie jest już w stanie agonalnym, kto słyszał jak odpala i pracuje ten wie o czym mówie
Głowica by 2B, wałek wciąż seryjny
Układ wtryskowy Pompa VP37 z głowiczką 12mm oraz pewnymi modyfikacjami, wtryskiwacze RACE520 (0.260mm)
Turbo "Big turbo" by Ali
Wydech 3" z dwoma tłumikami by MG Motorsport
Sprzęgło seria AGR![]()
Dziś przy okazji wizyty na hamowni udało mi się shamować grata
Obrazek
Aligator napisał(a):Myślę że wynik bardzo dobry jak na aktualny stan silnika i wciąż niewielkie mody. Widać że silnikowi najbardziej brakuje wałka ale to już na nowym dole który jest już prawie gotowy.
Jeśli chodzi o dalsze mody to w najbliższej przyszłości wreszcie nowy, mocny dół razem ze długą skrzynią 6, do tego mam kilka wałków do przetestowania, minimalne zmiany w układzie wtyrskowym a na koniec może jeszcze większe turbo lub biturbo (jeśli sprawdzi się w innym projekcie...)
Moim celem jest sprawdzenie jaki będzie maksymalna bezpieczna moc do uzyskania na pompie VP37, jednak przy pełnym zachowaniu funkcjonalności i komfortu dupowozu (klima, webasto itp...).
Obrodzilo ostatnimi czasy szybkimi klekotami



