Strona 1 z 1

LEON 2.0 tdi CKFC 150 km by Vag Tune - alehandro

PostNapisane: 18 maja 2018, 22:41
przez alehandro
Dziś wpadłem na czipsa do Vag Tune. Ksiązkowa seria.
DPF igła + diagnostyka wzorowa.
Cel -> bezpieczny czips do jazdy na co dzień (trasa).
Jak dla mnie bomba zwłaszcza, że wbrew poprzedniej diagnozie dpf spokojnie do programu zostaje.
Obrazek

Re: LEON 2.0 tdi CKFC 150 km by Vag Tune - alehandro

PostNapisane: 19 maja 2018, 07:28
przez mczelny2401
No wreszcie już myślałem że nie dożyje tej chwili :mrgreen: Będziesz zadowolony bo te marne 150 koników to szału nie robiło :wink:

Re: LEON 2.0 tdi CKFC 150 km by Vag Tune - alehandro

PostNapisane: 19 maja 2018, 09:22
przez alehandro
mczelny2401 napisał(a):No wreszcie już myślałem że nie dożyje tej chwili :mrgreen: Będziesz zadowolony bo te marne 150 koników to szału nie robiło :wink:


fakt, że też już trwało to trochę :| moja wina :oops:

Nie no, nie było dramatu. W dieslu dobija mnie pierwszy bieg.... :roll:

Niemniej najważniejsze że na prędkościach 100-150, 4-5 bieg jest nadal życie bo tu trochę brakowało.
Ściganie spod świateł zostawiam benzyniakom :wink:

Program w pewien sposób pokazuje w jakiej kondycji jest auto więc spoko, że wszystko gra.

Re: LEON 2.0 tdi CKFC 150 km by Vag Tune - alehandro

PostNapisane: 19 maja 2018, 09:25
przez mczelny2401
alehandro napisał(a):
mczelny2401 napisał(a):No wreszcie już myślałem że nie dożyje tej chwili :mrgreen: Będziesz zadowolony bo te marne 150 koników to szału nie robiło :wink:


Nie no, nie było dramatu. W dieslu dobija mnie pierwszy bieg.... :roll: ale fakt, że też już trwało to trochę :|

Niemniej najważniejsze że na prędkościach 100-150, 4-5 bieg jest nadal życie bo tu trochę brakowało.
Ściganie spod świateł zostawiam benzyniakom :wink:

No przed programem do 200km/h i dalej lipa a teraz 225 i jeszcze by jechał :mrgreen:

-- 19 maja 2018, 09:25 --

Pierwszy bieg jest dziwny w nim ciężko mi się rusza. U kolegi w ST z 2014 r płynnie podnosi obroty więc start to całkiem inna bajka

Re: LEON 2.0 tdi CKFC 150 km by Vag Tune - alehandro

PostNapisane: 7 lipca 2018, 09:01
przez alehandro
Swego czasu odgrażałem się porównaniem spalania przed chipsem i po. :chat:

Wiele osób pewnie zastanawia się zawsze czy faktycznie coś sie zmienia, a jesli tak to o ile :?:

Otóż:
Większośc dystansów jakie jeżdzę to trasy. Sporadycznie trafiaja się odcinki poniżej 5 km. 70% sam, 30% 2+1.
Spalanie przed programem z realtywnie długiego dystansu.
Obrazek
Spalanie z dojazdu do VagTune (autostrada Łódź-Wrocał-Oborniki). Prędkości... powiedzmy typowo autostradowe żeby mieć obraz przy szybkiej jeździe bez ecodrivingu.
Obrazek
Ciekawostka. Powrót do domu z VagTune. Spalanie w dół przy czym średnia prędkość wcale niespecjalnie niże...
Obrazek
Magia?
Poniżej dla porównania spalanie pod chipsa do wakacji na podobnym dystansie. Nie chciałem, żeby wyjazd na wakacje z maluchem zakrzywił pomiar. Z młodzieżą na pokładzie czujność +10
Obrazek

Po dojeździe na wakacje. Zmian właściwie brak. Trasa Łódź-Katowice-Kraków-Pieniny.
Obrazek

Generalnie patrząc na wyniki spalania długodystansowego przed i po chipsie .... u mnie różnicy nie ma, a sprawnośc poruszania się przede wszystkim przy prędkościach 100-150 na czym najbardziej mi zależało wyczuwalnie na +.
W mojej opini straszenie wzrostem spalania mozna spokojnie kłaść między bajki.
Jesli ktoś ma pytanie w odniesieniu do warunków pomiarów etc. zapraszam do dyskusji,