Strona 1 z 2
Cupra 300 ST MY18

Napisane:
14 listopada 2018, 02:58
przez DOGI86
Jak w temacie Cupra ST 300 FWD DSG plus JB4 na mapie 6 dostrojony przez Tune Force

-- 14 listopada 2018, 03:56 --
Re: Cupra 300 ST MY18

Napisane:
9 marca 2019, 12:51
przez Igoras
Witam
Jak ci sie jezdzi na JB4 planuje podobna modyfikacje w mojej niuni samochod nowy na gwarancji , jestem ciekawy twoich spostrzeżeń , wynik zacnny
Pozdrawiam
Igor
Re: Cupra 300 ST MY18

Napisane:
7 września 2019, 13:54
przez Maciej86
Tez chętnie się dowiem

Re: Cupra 300 ST MY18

Napisane:
13 września 2019, 07:53
przez dejm
nie wiem jak kolega, ale ja juz jeżdzę półtorej roku na JB4 i nie ma absolutnie żadnych negatywnych skutków, czy niedogodności.
Ponadto u mnie wpadł cały wydech 3" bez kata + IC Wagnera, i spokojnie JB4 radzi sobie zamiast softu

Re: Cupra 300 ST MY18

Napisane:
14 września 2019, 19:24
przez DOGI86
Ja aktualnie mam przejechane 28 tys km- jb4 zakładane było przy chyba 6tys km. Żadnych spadków mocy, zużycia oleju, wszystko lata jak należy.
dejm, też przymierzam się przez zimę do do wydechu i ic

i myśle jeszcze o hybrydzie bo już mi mało. Ostatnio na A4 pierwszy raz zostałem zlany z rolki przez E63AMG
dejm można wiedzieć jaki teraz wynik po wagnerze i wydechu?? 6 mapę korygowałeś po modach?
Re: Cupra 300 ST MY18

Napisane:
16 września 2019, 13:35
przez dejm
kurde, szczerze były próby korecji, ale skończyły się fiaskiem. Auto robi powtarzalne 10,3-10,5s 100-200 i 5,2 -5,4 0-100 ( tu mozna pobawic sie jeszcze boost by gear i ugrać troszkę). Zbliża się jesień, długie wieczory więc może pologuje mapę 6 i moze z pomocą kolegi Marcina coś podkoksujemy. Póki co wkładam Big brake

Re: Cupra 300 ST MY18

Napisane:
16 września 2019, 20:43
przez KriSSo
Gratulacje, piękne wyniki.
Re: Cupra 300 ST MY18

Napisane:
18 września 2019, 07:33
przez sql
Kurczę, chyba też się skuszę - fanie ten wykres wygląda. Mam Cuprzaka z grudnia 2018 w 4Drive i DSG7, zrobiłem już 13kkm, więc chyba jest nieźle dotarta.
A jak spalanie? Bo przecież moc się z samego powietrza nie bierze...
Re: Cupra 300 ST MY18

Napisane:
18 września 2019, 12:45
przez DOGI86
Re: Cupra 300 ST MY18

Napisane:
18 września 2019, 15:18
przez sql
Luzik, raz miałem 18/100 w długiej trasie, umiem to przyjąć z godnością

.
Re: Cupra 300 ST MY18

Napisane:
18 września 2019, 15:32
przez wanraf89
dejm napisał(a):kurde, szczerze były próby korecji, ale skończyły się fiaskiem. Auto robi powtarzalne 10,3-10,5s 100-200 i 5,2 -5,4 0-100 ( tu mozna pobawic sie jeszcze boost by gear i ugrać troszkę). Zbliża się jesień, długie wieczory więc może pologuje mapę 6 i moze z pomocą kolegi Marcina coś podkoksujemy. Póki co wkładam Big brake

5,2 sek do 100 z procedury startu czy z normalnego startu? Na jakiej oponie ?
Kiedys widzialem czy to na fb czy tutaj na grupie pisales ze bedziesz robil program i pozbywal sie jb4 ? Masz juz kupca ? Bo ja bym byl chetny

Re: Cupra 300 ST MY18

Napisane:
19 września 2019, 20:58
przez Maciej86
4,7 do 100 robi seria z procedury , myśle ze po jb4 będzie trochę lepiej

jakieś 4,2 może

Cupra 300 ST MY18

Napisane:
19 września 2019, 22:12
przez KriSSo
Maciej86 napisał(a):4,7 do 100 robi seria z procedury , myśle ze po jb4 będzie trochę lepiej

jakieś 4,2 może

FWD? Bo temat dotyczy ośki, ale skoro 4,7 seria i 4,2 z jb4 na jednej osi, to pięknie. Pozazdrościć trakcji

Re: Cupra 300 ST MY18

Napisane:
19 września 2019, 22:16
przez wanraf89
Raczej nie ma szans zeby oska zejsc ponizej 5 sek do 100 W drogowych warunkach.
Re: Cupra 300 ST MY18

Napisane:
20 września 2019, 05:55
przez DOGI86
Zgodzę się z Tobą, ja przy ruszaniu z procedury jak tylko obroty dojdą do czerwonego nie czekam , bo skrzynia chwile wtedy czeka i dopiero podbija bieg. Kiedy tylko dochodzi pod czerwone na braku trakcji bieg w góre łopatką i to zarówno na pierwszym jak i na drugim biegu.... na trzecim już łapie trakcje

Wtedy robie najlepsze czasy do 100- wtedy czasem udaje się zejść poniżej 5 sek. Natomiast 100-200 na autostradzie jak kilka razy mierzyłem w trybie manualnym od 3 biegu najlepsze wyniki miałem na poziomie 9,5 -9,6 sek więc ponad 10 sek wydaje mi się dość dużo jak na hatchbacka
Re: Cupra 300 ST MY18

Napisane:
20 września 2019, 07:41
przez wanraf89
DOGI86 napisał(a):Zgodzę się z Tobą, ja przy ruszaniu z procedury jak tylko obroty dojdą do czerwonego nie czekam , bo skrzynia chwile wtedy czeka i dopiero podbija bieg. Kiedy tylko dochodzi pod czerwone na braku trakcji bieg w góre łopatką i to zarówno na pierwszym jak i na drugim biegu.... na trzecim już łapie trakcje

Wtedy robie najlepsze czasy do 100- wtedy czasem udaje się zejść poniżej 5 sek. Natomiast 100-200 na autostradzie jak kilka razy mierzyłem w trybie manualnym od 3 biegu najlepsze wyniki miałem na poziomie 9,5 -9,6 sek więc ponad 10 sek wydaje mi się dość dużo jak na hatchbacka
Tutaj wyniki z jb4 ?
Re: Cupra 300 ST MY18

Napisane:
20 września 2019, 08:47
przez DOGI86
Tak mojego tego z wykresu z początku tematu
Re: Cupra 300 ST MY18

Napisane:
20 września 2019, 12:30
przez wanraf89
Przed serwisem za kazdym razem wypinasz boxa ? 100-200 ponizej 10 sek to juz ladnie podaje. Duza odczuwalna roznica w przyspieszeniu?
Re: Cupra 300 ST MY18

Napisane:
20 września 2019, 16:10
przez DOGI86
Do tej pory sam wymienialem olej w silniku juz 2 razy a przedemna pierwszy serwis na ktory boxa wypne- zobaczymy czy cos znajda. Roznica bardzo odczuwalna szczegolnie czuc ten moment ktorego dosc troche przybylo
Re: Cupra 300 ST MY18

Napisane:
21 września 2019, 13:12
przez johnson
DOGI86 napisał(a):Zgodzę się z Tobą, ja przy ruszaniu z procedury jak tylko obroty dojdą do czerwonego nie czekam , bo skrzynia chwile wtedy czeka i dopiero podbija bieg. Kiedy tylko dochodzi pod czerwone na braku trakcji bieg w góre łopatką i to zarówno na pierwszym jak i na drugim biegu.... na trzecim już łapie trakcje

Wtedy robie najlepsze czasy do 100- wtedy czasem udaje się zejść poniżej 5 sek. Natomiast 100-200 na autostradzie jak kilka razy mierzyłem w trybie manualnym od 3 biegu najlepsze wyniki miałem na poziomie 9,5 -9,6 sek więc ponad 10 sek wydaje mi się dość dużo jak na hatchbacka
Dobry czas, czym mierzone?
Re: Cupra 300 ST MY18

Napisane:
21 września 2019, 13:52
przez DOGI86
Mierzone DRAGY. Wczoraj troszke pojeżdżone kilka prób z rs3 hb przed lift po wydechu i boxie lekko ponad 400+ z rolki z każdym biegiem odchodziłem także jest ok
Re: Cupra 300 ST MY18

Napisane:
21 września 2019, 14:21
przez johnson
DOGI86 napisał(a):Mierzone DRAGY. Wczoraj troszke pojeżdżone kilka prób z rs3 hb przed lift po wydechu i boxie lekko ponad 400+ z rolki z każdym biegiem odchodziłem także jest ok
To jedzie jak trzeba na okolice 400km, nie ma wstydu.
400km to fajny setup w tym aucie.
Potem zeby pojechalo odczuwalnie szybciej trzeba dorzucic ze 100km.
Re: Cupra 300 ST MY18

Napisane:
23 września 2019, 10:05
przez dejm
wanraf89 napisał(a):dejm napisał(a):kurde, szczerze były próby korecji, ale skończyły się fiaskiem. Auto robi powtarzalne 10,3-10,5s 100-200 i 5,2 -5,4 0-100 ( tu mozna pobawic sie jeszcze boost by gear i ugrać troszkę). Zbliża się jesień, długie wieczory więc może pologuje mapę 6 i moze z pomocą kolegi Marcina coś podkoksujemy. Póki co wkładam Big brake

5,2 sek do 100 z procedury startu czy z normalnego startu? Na jakiej oponie ?
Kiedys widzialem czy to na fb czy tutaj na grupie pisales ze bedziesz robil program i pozbywal sie jb4 ? Masz juz kupca ? Bo ja bym byl chetny

5,2 z procedury

odnośnie JB4, po konsultacjach z tunerami i patrzac na moje czasy to kazdy z nich odradził, bo ekonomicznie nieuzasadnione jest strojnie, skoro JB4 tak ogarania. Strace dużo $$ a czasy wcale nie będą na tyle lepsze, zeby to sie opłacało.. niektóre auta na pelnym stage 2 maja nawet gorsze czasy

Re: Cupra 300 ST MY18

Napisane:
24 września 2019, 20:29
przez sql
A jaką maksymalną masz na takim zestrojeniu?
Re: Cupra 300 ST MY18

Napisane:
25 września 2019, 06:00
przez DOGI86
Pytanie do? Bo jeżeli do mnie to mam wrażenie że po jb4 coś się zblokowało. Wcześniej bez jb4 potrafiłem wrzucić na liczniki przynajmniej ponad 270. Teraz po jb4 nieważne czy z górki czy po równym 262Km/h i licznik sie zatrzymuje i ani kilometra więcej.... Chyba że jb4 ma jakąś blokadę
Re: Cupra 300 ST MY18

Napisane:
25 września 2019, 07:35
przez sql
Tak, do Ciebie DOGI86. No właśnie sprawa blokady prędkości jest dla mnie bardzo dziwna. Mam wersję 4Drive i do (oczywiście mowa o licznikowych) 240 idzie bardzo sprawnie, potem trochę wolniej, ale też odczuwalnie wzrośnie do 260 i dalej stoi. Też nieważne czy z górki, czy z wiatrem - stoi i koniec.
ASO twierdzi, że Cupra nie ma żadnej blokady prędkości, ale takie zachowanie wydaje mi się trochę dziwne.
Re: Cupra 300 ST MY18

Napisane:
25 września 2019, 11:37
przez KriSSo
Cupra nie ma blokady prędkości? Normalną blokadę ma, jak każdy inny mqb

. 250 limit i tyle. Licznikowo 260 parę, co odpowiada 250 +- i kuniec jazdy. Zupełnie normalna sprawa. Przecież JB4 nie zmienia fabrycznych limiterów, a zatem kaganiec jest zupełnie seryjny. Po prostu szybciej osiąga się ograniczoną w ECU prędkość maksymalną i tyle.
Re: Cupra 300 ST MY18

Napisane:
25 września 2019, 20:27
przez sql
Trochę mnie się to podejrzane wydaje. Po pierwsze blokada prędkości by raczej była licznikowa, a nie rzeczywista. Zawyżanie wskazań liczników to nie jest rzecz, którą jakiś producent się chwali, a tutaj by to było zbyt oczywiste.
Po drugie przy 260 na zegarach GPS pokazywał mi raczej okolice 240, a nie 250.
Re: Cupra 300 ST MY18

Napisane:
25 września 2019, 21:49
przez KriSSo
sql napisał(a):Trochę mnie się to podejrzane wydaje. Po pierwsze blokada prędkości by raczej była licznikowa, a nie rzeczywista.
No niestety, jest odwrotnie. Blokada prędkości jest ustawiona na 250-253 wg GPS i w tych granicach tnie. Jest ustawiona w sofcie. Proszę zerknąć na YT i popatrzyć vmax'y serii w S3/R/Cupra itd. - żaden z nich nie jedzie 250 licznikowe, tylko więcej.
sql napisał(a):Zawyżanie wskazań liczników to nie jest rzecz, którą jakiś producent się chwali, a tutaj by to było zbyt oczywiste.
Chwalenie się czy nie chwalenie przez producenta nie ma żadnego znaczenia - producent
ma obowiązek tak ustawić wskazania licznika, żeby zawyżał o określone wartości.
sql napisał(a):Po drugie przy 260 na zegarach GPS pokazywał mi raczej okolice 240, a nie 250.
Być może do bani ten GPS. Badamy prędkość urządzeniem z próbkowaniem co najmniej 10 razy na sekundę (10 Hz), telefonem to bez sensu.
Mój z jb4 czy bez jb4 jeździ maks 266 km/h licznikowe, co odpowiada 250 z groszem km/h wg GPS z dragy (10 Hz).
U mnie jest tak samo - jak na filmie poniżej z GPS:
https://www.youtube.com/watch?v=qlpMqsGHVOkWtedy limiter ECU nie pozwala tej prędkości już przekroczyć, nawet z górki. JB4 nic na to nie poradzi, bo nie ingeruje w fabryczne limitery.
Jadę 6 bieg, zbliżam się do "kagańca", mocy mamy nadmiar, można smigać dalej, ale niestety przycina paliwo, skrzynia wrzuca 7 bieg i po zabawie. W DQ250 jest inaczej, bo nie ma 7, więc dojeżdża do limitu na 6 i ECU przycina paliwo. Tyle.
Re: Cupra 300 ST MY18

Napisane:
26 września 2019, 09:05
przez sql
KriSSo napisał(a):No niestety, jest odwrotnie. Blokada prędkości jest ustawiona na 250-253 wg GPS i w tych granicach tnie. Jest ustawiona w sofcie. Proszę zerknąć na YT i popatrzyć vmax'y serii w S3/R/Cupra itd. - żaden z nich nie jedzie 250 licznikowe, tylko więcej.
Ale przecież nie każda fura ma GPS. Rozumiem, że pomiar rzeczywistej prędkości jest w istocie bardzo precyzyjny i tylko specjalne algorytmy prezentują użytkownikowi prędkość pozorną.
KriSSo napisał(a):Chwalenie się czy nie chwalenie przez producenta nie ma żadnego znaczenia - producent ma obowiązek tak ustawić wskazania licznika, żeby zawyżał o określone wartości.
Zdziwiło mnie to, więc poguglałem i wyszło coś takiego:
Określili oni (EU) także specjalny wzór, którego spełnienie jest jednym z wymogów uzyskania homologacji EWG.
0 ≤ V1 – V2 ≤ (V2/10) + 4 km/hJak widać v1 (prędkość wskazywana) równa v2 (prędkość rzeczywista) spełnia to równanie, więc obowiązek dotyczy tylko maksymalnego zawyżania, minimalnego nie.
Re: Cupra 300 ST MY18

Napisane:
26 września 2019, 09:51
przez KriSSo
Nie każda ma gps, to fakt, ale nie ma takiej potrzeby. Prędkość może być znana na podstawie konkretnego przełożenia skrzyni i obrotów rpm - to już temat do omówienia przez specjalistów.
W każdym razie kaganiec nie jest określony wskazaniem prędkościomierza na 250 km/h. To jest jasne i sprawdzone empirycznie.
Re: Cupra 300 ST MY18

Napisane:
26 września 2019, 20:42
przez johnson
Pamietam ze moja seria tez konczyla sie wlasnie w okolicach 260-270 licznikowych.
W sumie ten limiter nie przeszkadza bardzo bo to nie jest auto na latanie z takimi predkosciami.
Jedyny plus ze mozna poganiac wszystko co konczy sie na 250.
Ja 300+ zrobilem 2 czy 3 razy i faktycznie wrazenie jest mocne.
Co ciekawe mam wrazenie ze od 240 w gore idzie lepiej niz 200-240.
Re: Cupra 300 ST MY18

Napisane:
11 października 2019, 14:57
przez DOGI86
Jestem po pierwszym przeglądzie w ASO. JB4 zdemontowałem na czas przeglądu, jedynie wydech bez środkowego nie był przywracalny- ale nie mieli żadnych uwag. Także mogę tylko polecić tego boxa jeżeli komuś zależy na gwarancji...

Re: Cupra 300 ST MY18

Napisane:
12 października 2019, 01:22
przez wanraf89
Masz wspawana rurke zamiast srodkowego rezonatora ? jaka srednica tej rurki ? masz efekt drona podczas predkosci autostradowych ? jak wrazenia ? strzela pryka ?
Re: Cupra 300 ST MY18

Napisane:
12 października 2019, 21:05
przez mrcn
DOGI86 napisał(a):Jestem po pierwszym przeglądzie w ASO. JB4 zdemontowałem na czas przeglądu, jedynie wydech bez środkowego nie był przywracalny- ale nie mieli żadnych uwag. Także mogę tylko polecić tego boxa jeżeli komuś zależy na gwarancji...

Uwag nie mieli, i co z tego?

Jakbyś zgłaszał wybuch silnika, to by mieli...

Re: Cupra 300 ST MY18

Napisane:
12 października 2019, 21:52
przez Maciej86
DOGI86 napisał(a):Jestem po pierwszym przeglądzie w ASO. JB4 zdemontowałem na czas przeglądu, jedynie wydech bez środkowego nie był przywracalny- ale nie mieli żadnych uwag. Także mogę tylko polecić tego boxa jeżeli komuś zależy na gwarancji...

Super bo zamierzam sie skusic na jb4 ale dopiero na wiosne

Re: Cupra 300 ST MY18

Napisane:
13 października 2019, 08:52
przez johnson
DOGI86 napisał(a):Jestem po pierwszym przeglądzie w ASO. JB4 zdemontowałem na czas przeglądu, jedynie wydech bez środkowego nie był przywracalny- ale nie mieli żadnych uwag. Także mogę tylko polecić tego boxa jeżeli komuś zależy na gwarancji...

DOGI86 napisał(a):Jestem po pierwszym przeglądzie w ASO. JB4 zdemontowałem na czas przeglądu, jedynie wydech bez środkowego nie był przywracalny- ale nie mieli żadnych uwag. Także mogę tylko polecić tego boxa jeżeli komuś zależy na gwarancji...

Ja bylem na przegladzie majac stage 3 i tez nie mieli uwag

Ba, mialem naprawy gwarancyjne juz na stage 3.
Poczekaj jak cos kleknie co beda mogli podciagnac pod boxa i zaczna sie uwagi. Juz nie bedziesz taki niewidzialny

Re: Cupra 300 ST MY18

Napisane:
13 października 2019, 18:15
przez KriSSo
Nie rozumiem o czym piszecie. Jaki stage 3 w ogóle, w którym aucie, z którego rocznika? Wszystkie inspekcje serwisowe w obecnych modelach mqb odbywają się online. Pojedzie ktoś ze stage 1 choćby na wymainę oleju albo wgrać sobie appconnect i ma gwarancję pozamiataną - co więcej serwis wcale nie musi o tym wiedzieć. Podpinasz auto do serwera/ systemu online, z jakiegokolwiek powodu, automatycznie sprawdzany jest soft, leci od razu flaga TD1 przypisana do VIN na stałe w systemie. I choćby wujek pracował w ASO nic na to nie poradzi - gwarancja właśnie się skończyła. Dlatego w mqb nie grzebiemy w sofcie, jeśli komuś na gwarancji zależy. Jeśli Aso jest przychylne, można lekko dłubnąć np dolot i będzie okej, jeśli nieprzychylne, nie ruszamy niczego, jakkolwiek nie wolno ruszyć softu. Tu może pomoc jb4, bo działa dobrze i jest niewidzialne w parametrach auta po zdemontowaniu.
Najgorsze, że raz przypisana flaga TD1 do VINu pozostaje w systemie na stałe. Czyli zechce ktoś sprzedać auto za trzy lata przywrócone od pełnej serii i powie kupującemu „Panie po bułki jeździłem, auto nigdy tuningu nie widziało, wszystko seria” i dupa zbita, bo kupiec sprawdzi sobie auto w systemie i widzi co trzeba.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: Cupra 300 ST MY18

Napisane:
19 października 2019, 08:29
przez Maciej86
KriSSo napisał(a):Nie rozumiem o czym piszecie. Jaki stage 3 w ogóle, w którym aucie, z którego rocznika? Wszystkie inspekcje serwisowe w obecnych modelach mqb odbywają się online. Pojedzie ktoś ze stage 1 choćby na wymainę oleju albo wgrać sobie appconnect i ma gwarancję pozamiataną - co więcej serwis wcale nie musi o tym wiedzieć. Podpinasz auto do serwera/ systemu online, z jakiegokolwiek powodu, automatycznie sprawdzany jest soft, leci od razu flaga TD1 przypisana do VIN na stałe w systemie. I choćby wujek pracował w ASO nic na to nie poradzi - gwarancja właśnie się skończyła. Dlatego w mqb nie grzebiemy w sofcie, jeśli komuś na gwarancji zależy. Jeśli Aso jest przychylne, można lekko dłubnąć np dolot i będzie okej, jeśli nieprzychylne, nie ruszamy niczego, jakkolwiek nie wolno ruszyć softu. Tu może pomoc jb4, bo działa dobrze i jest niewidzialne w parametrach auta po zdemontowaniu.
Najgorsze, że raz przypisana flaga TD1 do VINu pozostaje w systemie na stałe. Czyli zechce ktoś sprzedać auto za trzy lata przywrócone od pełnej serii i powie kupującemu „Panie po bułki jeździłem, auto nigdy tuningu nie widziało, wszystko seria” i dupa zbita, bo kupiec sprawdzi sobie auto w systemie i widzi co trzeba.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Dlatego jb4 to jedyna słuszna opcja

Re: Cupra 300 ST MY18

Napisane:
19 października 2019, 17:44
przez johnson
Mysle ze zalezy jakie robisz mody.
Jak komus styka 380km to ok.
Chyba ze wieksze turbo i moce ponad 450km to pudelko tez obsluzy. Nie wiem.
Re: Cupra 300 ST MY18

Napisane:
20 października 2019, 17:57
przez Maciej86
johnson napisał(a):Mysle ze zalezy jakie robisz mody.
Jak komus styka 380km to ok.
Chyba ze wieksze turbo i moce ponad 450km to pudelko tez obsluzy. Nie wiem.
Ja mam leasing na 3 lata wiec wole nie robic az takich modow

Zreszta autem jezdzi zona wiec mysle ze 380 koni starczy

Re: Cupra 300 ST MY18

Napisane:
21 października 2019, 20:50
przez lukone
gdzie najlepiej zamówić JB4?
Re: Cupra 300 ST MY18

Napisane:
21 października 2019, 23:41
przez DOGI86
Ja kupowałem w Tune Force w poznaniu, najlepsza cena, do tego chłopaki zamontowali i do tego dostrolili Mape 6 czego wynikiem są kreski na początku tematu. Mogę śmiało polecić! Jeżeli się nic nie zmieni na przełomie roku będę miał do odsprzedania swoje JB4
Re: Cupra 300 ST MY18

Napisane:
22 października 2019, 16:19
przez wanraf89
Jb4 masz z Bluetooth ? bede zainteresowany tylko powiedz ile bedziesz cenil

Re: Cupra 300 ST MY18

Napisane:
23 października 2019, 00:55
przez DOGI86
Tak z BT, jak będzie tak daleko wrzuce info na forum
Re: Cupra 300 ST MY18

Napisane:
23 października 2019, 16:38
przez KriSSo
DOGI86 napisał(a): Jeżeli się nic nie zmieni na przełomie roku będę miał do odsprzedania swoje JB4
Czyli jednak nie do końca Ci pasuje?
Re: Cupra 300 ST MY18

Napisane:
23 października 2019, 19:47
przez wanraf89
Pewnie grubsze mody albo zmiana auta
Re: Cupra 300 ST MY18

Napisane:
4 listopada 2019, 08:39
przez DOGI86
Już za mało

Planuje iść w przedział 450-500hp
-- 4 listopada 2019, 09:39 --
Box na sprzedaż.....
Re: Cupra 300 ST MY18

Napisane:
4 listopada 2019, 14:35
przez pampi
Czyli Ty w grupie sprzedajesz ? Tak myślałem, że to koks Grześka.
Re: Cupra 300 ST MY18

Napisane:
5 grudnia 2019, 17:30
przez DOGI86
Tak to ja

-- 5 grudnia 2019, 18:30 --
Po drobnej korekcie

Auto na seryjnym Catbacku więc bedzie jeszcze korekta
