Strona 1 z 1

Cupra 300 4Drive map6

PostNapisane: 25 listopada 2018, 20:56
przez FreakySigns
Czas na boxa, dobry kontakt mailowy, na miejscu tez bez zastrzezen ;)

Obrazek

I mapa 6
Obrazek

Sterowanie z telefonu po bt.

Czuc ze mocy przybylo, auto bardziej wyrywne, nawet w trybie jazdy comfort. Spalanie po obserwacjach tez na + (przy tych samych predkosciach mniejszy apetyt na paliwo).

Re: Cupra 300 4Drive map6

PostNapisane: 25 listopada 2018, 21:02
przez dragonflymr
A poprawia jakoś laga przy ruszaniu czy przy gwałtownym przyspieszaniu przy wyprzedzaniu - chyba że u Ciebie tego nie było przed zmianą?

Re: Cupra 300 4Drive map6

PostNapisane: 25 listopada 2018, 21:59
przez pampi
dragonflymr napisał(a):A poprawia jakoś laga przy ruszaniu czy przy gwałtownym przyspieszaniu przy wyprzedzaniu - chyba że u Ciebie tego nie było przed zmianą?

Box nie ma wpływu na skrzynię DSG.

Re: Cupra 300 4Drive map6

PostNapisane: 25 listopada 2018, 22:03
przez metzz
Na wykresach napisane jest, że to manual, więc nie ma mowy o żadnym lagu.

Re: Cupra 300 4Drive map6

PostNapisane: 25 listopada 2018, 22:15
przez dragonflymr
Ups, sorki, nie zauważyłem :oops:

Cupra 300 4Drive map6

PostNapisane: 25 listopada 2018, 22:23
przez pampi
4drive w manualu ? Nic mi nie wiadomo. Pewnie Grzesiu się jebnął...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: Cupra 300 4Drive map6

PostNapisane: 25 listopada 2018, 22:27
przez metzz
Na wykresach opisane jest, że to napęd na przód. W takim razie oba opisy są błędne, jeśli to 4drive.

Cupra 300 4Drive map6

PostNapisane: 25 listopada 2018, 22:32
przez pampi
Może do pomiaru odpinał haldexa...
Zakładam ze właściciel wie jakie ma auto skoro wstawia wykres.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: Cupra 300 4Drive map6

PostNapisane: 25 listopada 2018, 23:45
przez FreakySigns
4drive DSG :) nie zwrocilem uwagi na podpisy wczesniej. Bardziej sie skupialem na tych kolorowych liniach.

Re: Cupra 300 4Drive map6

PostNapisane: 27 listopada 2018, 20:42
przez kamivil
FreakySigns napisał(a):Czuc ze mocy przybylo, auto bardziej wyrywne, nawet w trybie jazdy comfort. Spalanie po obserwacjach tez na + (przy tych samych predkosciach mniejszy apetyt na paliwo).

Na JB4 bez znaczenia czy jesteś na comfort czy cupra auto będzie jechać tak samo i tak samo będzie reagować na gaz. Zmianie ulegają rzeczy które nie są powiązane ze sterowaniem silnika, czyli skrzynia b, zawieszenie, wspomaganie kierownicy.
Samochód jest hamowany w trybie manualnym, dlatego "manual" - tak mówił Grzegorz.