Strona 1 z 1

pierwsze ARL w polsce ze stajni UNITRONIC by COLGATE

PostNapisane: 23 kwietnia 2007, 23:01
przez Marcin_TDI
na prosbe, wykres Colgate'owego Leona

jako ciekawostka :
"pierwszy ARL w Polsce robiony przez Andrzeja"

Obrazek
niech wlasciciel napisze jak dawno byl robiony program... widac z uplywem czasu ze arl znosi wieksze moce a 400Nm to dla niego NIC :-D :-D

Re: pierwsze ARL w polsce ze stajni UNITRONIC by COLGATE

PostNapisane: 23 kwietnia 2007, 23:03
przez nixu
hehe, program to tam bardzo dlugo siedzi :twisted:

Gratki Colgate!

Re: pierwsze ARL w polsce ze stajni UNITRONIC by COLGATE

PostNapisane: 24 kwietnia 2007, 07:06
przez mm.max
Colgate jak katalizator ?? Przepalił sie ??

Trzeba częściej buta w podłogę dawać twojemu srebrzakowi

Re: pierwsze ARL w polsce ze stajni UNITRONIC by COLGATE

PostNapisane: 24 kwietnia 2007, 10:14
przez AdamTower
No :brawo: moment dość wysoki jak na ARL'a - jak sprzęgło to wytrzymuje to tylko się cieszyć

Re: pierwsze ARL w polsce ze stajni UNITRONIC by COLGATE

PostNapisane: 24 kwietnia 2007, 13:23
przez Colgate
Ponieważ Marcin mnie wywyłał do tablicy, więc się zgłaszam :wink:
Leonik ma się bardzo dobrze, pomimo tergo, że już od paru dni jest w klubie "100" :-)
Jest to pierwszy ARL, któego robił Andrzej Poniedziałek. Poprzednia właścicielka zrobiła tym autkiem ponad 60 tyś. km - w tym czasie program przeszedł jedną modyfikację, która polegała na zdjęciu momentu z 414 na 400 Nm. Program jest dosyć łagodny, samochód praktycznie nie dymi (poza przepalaniem przez Krzyśka katalizatora w czasie hamowanie :wink: ). Jestem z niego zadowolony, chociaż, jak każdy wie, z czasem mocy za mało. Ale ponieważ w tym momencie są inne priorytety musiałem zawiesić wizytę u Patryka i w MG na rzecz mieszkania... Mam nadzieję jednak wrócić do tematu :wink:
18-calowe felgi MM są dosyć ciężkie, a kapcie szerokie co sprawia, że Leon jest troszkę bardziej ospały...

Sprzęgło wbrew pozorom trzymało się bardzo dobrze - trzymało, ponieważ przy okazji wymiany wysprzęglika wymieniłem sprzęgło. Po 95 tyś. miało już ślady zużycia, a rozbierając skrzynię od razu wymienilismy i sprzęgło. Ponieważ max moment jest ładnie położony, a ja po długim uzytkowaniu Ibizki TDI wiem jak korzystać z gazu :wink: sprzęgło nie ślizga się i dlatego między innymi tyle przeżyło.

Programu nie ma co korygować, bo raczej niewiele się da zmienić - efekt raczej będzie mało odczuwalny. A efektu batorego za Leonem nie chcę mieć :wink:

Re: pierwsze ARL w polsce ze stajni UNITRONIC by COLGATE

PostNapisane: 24 kwietnia 2007, 18:10
przez funcarver
gratki 8)