Strona 1 z 1

popatrzcie jak Rogalotti "zepsul" mi moje ALH

PostNapisane: 10 sierpnia 2007, 13:11
przez grzybek
no to i ja sie pochwale bo prace jak na ten rok na pewno zakonczone.....

podstawa to ALH 90KM, 210Nm

-sprezarka ASZ + czesc zimna GT18 cisnienie stale 1,52 bara
-kolektor ssacy 130PD
-brak katalizatora
-przeplywomierz pierburg
-wtryski 230-stki ;)
-sprzeglo Sachs 228mm
-FMIC z Cupry BPX +orurowanie by Borys

-totalnie nowy soft by ROGALOTTI (wczesniej by Poniedzialek az zal wracac do tematu)


wrazenia? chyba napis srebrne TDi powroci na klape ;) auto zaczelo sie jakos odpychac....


jest to wykres z obciazeniowki takze na inercji wynik mialby podejrzewam w granicach 350-360Nm przy tej samej ilosci KM

zero dymu jedynie "bąki" przy zmianie biegow



Obrazek

Re: popatrzcie jak Rogalotti "zepsul" mi moje ALH

PostNapisane: 10 sierpnia 2007, 13:16
przez Kozak
grzybek, ładny wynik , :brawo: za mody

Re: popatrzcie jak Rogalotti "zepsul" mi moje ALH

PostNapisane: 10 sierpnia 2007, 13:37
przez bono
Kawal dobrej porzadnej roboty, oj banan musi byc wielki :jupi: :jupi: :ok:

Re: popatrzcie jak Rogalotti "zepsul" mi moje ALH

PostNapisane: 10 sierpnia 2007, 13:41
przez Gaspar
Bardzo ładny wynik :) Gratulacje i życzę wszechobecnego banana :ok: :yes:

Re: popatrzcie jak Rogalotti "zepsul" mi moje ALH

PostNapisane: 10 sierpnia 2007, 13:58
przez taktiken
jeezz Grzybek, jedziesz po całości :)
:brawo: ładne mody, ładny wynik :ok: :piwo:

Re: popatrzcie jak Rogalotti "zepsul" mi moje ALH

PostNapisane: 10 sierpnia 2007, 14:03
przez Dz!k
wynik taki jak u mnie na seryjnych wtryskach :)

Re: popatrzcie jak Rogalotti "zepsul" mi moje ALH

PostNapisane: 10 sierpnia 2007, 14:19
przez Silver
Ładnie ładnie - to masz sie czym chwalic jesli bazą była 90-ka ! :ok:

Gratuluje ! :brawo:

Re: popatrzcie jak Rogalotti "zepsul" mi moje ALH

PostNapisane: 10 sierpnia 2007, 14:27
przez black_margo
wow grzybek, gratki wielkie :brawo:
alesz zamodziłeś :mrgreen: super wynik :ok:

Re: popatrzcie jak Rogalotti "zepsul" mi moje ALH

PostNapisane: 10 sierpnia 2007, 14:30
przez Pośpiech
grzybek, jak na 90tkę to naprawdę bardzo ładnie - gratulacje :)

Re: popatrzcie jak Rogalotti "zepsul" mi moje ALH

PostNapisane: 10 sierpnia 2007, 15:39
przez grzybek
Dz!k, w zyciu nie uwierze ze na seryjnych wtryskach i pompie miales taki przebieg momentu w gornym zakresie obrotow....

PS jednym z modow bylo 169KM i okolo 345Nm ale juz troche za bardzo "bączyl" jak dla mnie wiec zdjelismy dawke paliwa o 0,2 na momencie i to mi w zupelnosci wystarczy.... mialem juz dosc dymu na Poniedzialkowym sofcie

Re: popatrzcie jak Rogalotti "zepsul" mi moje ALH

PostNapisane: 10 sierpnia 2007, 16:51
przez Marcin_TDI
no i ja gratuluje. widze ze :rywalizacja" z jaro4444 trwa :P :P :P

Re: popatrzcie jak Rogalotti "zepsul" mi moje ALH

PostNapisane: 10 sierpnia 2007, 18:20
przez Dz!k
grzybek napisał(a):Dz!k, w zyciu nie uwierze ze na seryjnych wtryskach i pompie miales taki przebieg momentu w gornym zakresie obrotow....


przy 4krpm mialem niespełna 300nm, a poprzedni właściciel miał 184 kuce na seryjnych wtryskach i pompie :)

poza tym nie rozumiem czemu porównujesz mahę z hamownią drogową??

Re: popatrzcie jak Rogalotti "zepsul" mi moje ALH

PostNapisane: 10 sierpnia 2007, 18:28
przez grzybek
Dz!k, nie porownuje mahy z hamownia drogowa

zapewne na inercji mialbym ze 30Nm wiecej ale po co? po wykres?

a co do hamowni drogowej i mahy to poczytaj sobie ze praktycznie sie pokrywaja.
auta ktore byly robione wczesniej u Mastersa (od nas z bialego) przeniosly sie do Rogala i wyniki z obu hamowni pkrywaja sie +-2KM wiec jezeli chcesz wniesc dyskusjje ze ta hamownia zaniza to chyba nie ma sensu....

jestem pewien ze na maha u Marka mialbym dokladnie to samo

[ Dodano: Pią 10 Sie, 2007 ]
Marcin_TDI, rywalizacji nie ma ;)

Irek ma lepsza skrzynie, lepsze sprzeglo i moze sobie pozwolic na szybszy moment...

BTW Irek jak u Ciebie teraz pracuje pompa? na max?

moja wczesniej chodzila wykrecona do czerwonosci a teraz przy tych wtryskach ma totalny lajcik i jeszcze troche zapasu....

Re: popatrzcie jak Rogalotti "zepsul" mi moje ALH

PostNapisane: 11 sierpnia 2007, 06:46
przez Dz!k
nie chodzi mi o te kilka niutków i koni mniej czy więcej bo to i tak nie jest zależne tylko od hamowni ale od kilku innych czynników oraz fakt że wykresem się nie jeździ ale o przebiegi krzywych
to chyba nie dział o tym, najważniejsze że jesteś zadowolony z moda a czasem te kilka kuni mniej może jeździć lepiej niż tdi 200+
pozdro

Re: popatrzcie jak Rogalotti "zepsul" mi moje ALH

PostNapisane: 11 sierpnia 2007, 11:15
przez Tonny S
grzybek, :ok:

Re: popatrzcie jak Rogalotti "zepsul" mi moje ALH

PostNapisane: 11 sierpnia 2007, 12:42
przez grzybek
najważniejsze że jesteś zadowolony z moda a czasem te kilka kuni mniej może jeździć lepiej niż tdi 200+


Dz!k, dokladnie tak jak mowisz....

przy pierwszym podejsciu prawie 170KM czegos autu brakowalo. ale moment byl inaczej rozlozony. finalnie zostalo tak jak jest i mysle ze to jest najlepsze rozwiazanie

Re: popatrzcie jak Rogalotti "zepsul" mi moje ALH

PostNapisane: 11 sierpnia 2007, 13:24
przez Rogalotti
Dz!k napisał(a):nie chodzi mi o te kilka niutków i koni mniej czy więcej bo to i tak nie jest zależne tylko od hamowni ale od kilku innych czynników oraz fakt że wykresem się nie jeździ ale o przebiegi krzywych
to chyba nie dział o tym, najważniejsze że jesteś zadowolony z moda a czasem te kilka kuni mniej może jeździć lepiej niż tdi 200+
pozdro


Witam

Przepraszam, że się wtrące ale właśnie przebieg krzywych pokrywa sie najbardziej miedzy tymi dwiema hamowniami.

Jak na modyfikacje mechaniczno-elektroniczą wykonaną (była juz 12sta w nocy) tak późno myśle, że jest w miarę ok. Oczywiście pewien zapas jeszcze został ale najważniejsze aby auto nie sprawiało problemów na drodze.

PS. doładowanie masz mniejsze :jezor:

Pozdrawiam

Re: popatrzcie jak Rogalotti "zepsul" mi moje ALH

PostNapisane: 11 sierpnia 2007, 13:43
przez grzybek
o WItek czesc...

ale wstepnie bylo 1,52 myslalem ze zwiekszales dawke....

wiec ile finalnie zostalo?

Re: popatrzcie jak Rogalotti "zepsul" mi moje ALH

PostNapisane: 18 sierpnia 2007, 18:02
przez jaro4444
Grzybek :ok: :spoko: :brawo:

Musi Ci to ładnie teraz zasuwać.

Zobaczymy jak Rogal "popsuje" dziadziusia Passata B4 AFN :tuptup:


P.S. Widać, że przy większych mocach jednak nieodzowne są wtryski 230 cc.

Jak dorwę pompę 11 to jeszcze zobaczymy :diabel:

Re: popatrzcie jak Rogalotti "zepsul" mi moje ALH

PostNapisane: 18 sierpnia 2007, 18:37
przez grzybek
jaro4444, lepiej bys na tym wyszedl jakbys wsadzil 230cc i pompe.

moja pompa teraz nawet ma niezly lajcik

Re: popatrzcie jak Rogalotti "zepsul" mi moje ALH

PostNapisane: 18 sierpnia 2007, 19:00
przez jaro4444
Grzybek jakbym dał popmpę 11 i 230cc to zaraz bym miał pewnie ze 180 KM i ugotowałbym silnik ;)

Tak mam na razie te 155 KM i powiem, że nic mi nie brakuje. Pompę 11 jak dorwę to dobrze, jak nie to też dobrze. Przy moich lataniach w trasę najbardziej doceniam skrzynię 6 EFF. 6 bieg, 2500 obr/min prędkość 150 km/h i absolutna cisza. Tylko świst powietrza i szum gum. Do tego przy prędkościach przelotowych 150-180 km/h pali tyle co na skrzynce 5 przy 130-150 km/h czyli ok. 6,4-6,8 l/100 km.

Re: popatrzcie jak Rogalotti "zepsul" mi moje ALH

PostNapisane: 19 sierpnia 2007, 07:26
przez leem
grzybek, pogratulować :ok: :ok: