Golf 4 TDI z big turbo by DynoSoft Wrocław

Autko to egzemplarz brata który robiłem w wolnym czasie po godzinach.
Seryjnie autko miało silnik ATD 100KM na pompowtryskach ale przebieg 200 tys zniechęcił nas do modyfikacji ,dlatego też wpadliśmy na pomysł swapa
oto opis modyfikacji :
swap silnika na ARL wraz ze skrzynia 6 biegową by DynoSoft Wrocław
Big turbo by DynoSoft Wrocław
kolektor ssący od Sharana bez egr
wydech 2,5 cala by DynoSoft Wrocław
Big IC + orurowanie by DynoSoft Wrocław
hamulce przód i tył od R32 ,tarcze zimmerman 312mm przód i 256mm tył
Lampy xenonowe przednie Projektzwo
Lekkie felgi 17 cali Projetzwo
Zawieszenie gwintowane eibach
zderzak przedni Zender
Ponieważ autko jest do jazdy na codzień założyliśmy mu tempomat oraz licznik z dużym fisem oraz przepiękną kierownice sportowa Victor.
Auto otrzymało pierwszego softa ale moc nie wyszła
oto wykres
Zaczelismy sie zastanawiac co jest grane,diagnoza padła prosta-rozbieramy motor i wyszło szydło z worka
Posiedzieliśmy 2 dni i zrobiliśmy .
Głowica obrobiona stage 2 by DynoSoft Wrocław,nowa uszczelka pod głowice,nowe śruby do korbowodów i głowicy,tłoki lekko poprawiliśmy .Do tego turbo zmieniliśmy na jeszcze inne i teraz pompuje aż dziw po pierwszych testach 1,2 bara przy 2000 tys obr .
Auto jeszcze nie było hamowane ale wyraznie jest dużo mocniejsze,będzie czas to sie schamuje.
A oto jak wygląda:
Mału update wkrótce.
Seryjnie autko miało silnik ATD 100KM na pompowtryskach ale przebieg 200 tys zniechęcił nas do modyfikacji ,dlatego też wpadliśmy na pomysł swapa
swap silnika na ARL wraz ze skrzynia 6 biegową by DynoSoft Wrocław
Big turbo by DynoSoft Wrocław
kolektor ssący od Sharana bez egr
wydech 2,5 cala by DynoSoft Wrocław
Big IC + orurowanie by DynoSoft Wrocław
hamulce przód i tył od R32 ,tarcze zimmerman 312mm przód i 256mm tył
Lampy xenonowe przednie Projektzwo
Lekkie felgi 17 cali Projetzwo
Zawieszenie gwintowane eibach
zderzak przedni Zender
Ponieważ autko jest do jazdy na codzień założyliśmy mu tempomat oraz licznik z dużym fisem oraz przepiękną kierownice sportowa Victor.
Auto otrzymało pierwszego softa ale moc nie wyszła


Zaczelismy sie zastanawiac co jest grane,diagnoza padła prosta-rozbieramy motor i wyszło szydło z worka

Posiedzieliśmy 2 dni i zrobiliśmy .
Głowica obrobiona stage 2 by DynoSoft Wrocław,nowa uszczelka pod głowice,nowe śruby do korbowodów i głowicy,tłoki lekko poprawiliśmy .Do tego turbo zmieniliśmy na jeszcze inne i teraz pompuje aż dziw po pierwszych testach 1,2 bara przy 2000 tys obr .
Auto jeszcze nie było hamowane ale wyraznie jest dużo mocniejsze,będzie czas to sie schamuje.
A oto jak wygląda:



Mału update wkrótce.