Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Skoda oCtawia PD by MR Motors

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Skoda oCtawia PD by MR Motors

Postprzez Marcin_TDI » 20 września 2007, 11:05

BIGTurbo
Wtryski seria AL
Strojenie ROGAL

a jednak się da :)
Obrazek

Marcin_TDI napisał:
turbo z x5 ??
walek grundler ??


cos w tym rodzaju


egt niecałe 900


jak dla mnie bomba tylko ile sprzeglo wytrzyma taki moment i dwumas ??
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Reklama

Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Postprzez Orzeł » 20 września 2007, 11:15

Dla mnie jest to zbyt optymistyczne, ale gratki za mody. Ciekawe czy maha by wypluła to samo :hmmm:
Kto powiedział, że klekot musi być wolny?? :)

Był 1.9 TDI FWD => 224 PS @ 430 Nm
Był 3.0 TDI Quattro => 285 PS @ 546 Nm
Jest 3.0 TDI Quattro => 381PS @ 726 Nm ET -> było 12.85 :P
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Orzeł
FR
FR
 
Posty: 1855
Dołączył(a): 13 października 2005, 15:30
Lokalizacja: PL-Czę100chowa
Auto: Klekot :)

Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Postprzez Marcin_TDI » 20 września 2007, 11:54

Orzeł, nie bronie nikogo ani tego wyniku ale ja na tej samej hamowni sie mierzylem ze 2miesiace temu i pokazalo mi 10PS mniej niz na maha w katowicach i to z nieustawionym rozrzadem i pompkami wiec teoretycznie ok... tak samo mowi wlasciciel hamowni ze identyko wyniki jak u mastersa zreszta jesli to jest turbo od x5 to jest to mozliwe ze ma tyle konikow, jeszcze z walkiem. moment jest porazajacy :olaboga: :olaboga:
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Postprzez Dz!k » 20 września 2007, 11:59

Marcin ale ty chyba mierzyłeś się u p. Grabowskiego na inercji a nie na drogówce ;)
powered by www.tune-up.pl
club 100kucy/1L wkońcu :D
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Dz!k
Sport
Sport
 
Posty: 332
Dołączył(a): 3 kwietnia 2006, 13:27
Lokalizacja: Warszafka
Auto: Siwy Jastrząb - 15,4

Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Postprzez Marcin_TDI » 20 września 2007, 12:38

Dz!k napisał(a):Marcin ale ty chyba mierzyłeś się u p. Grabowskiego na inercji a nie na drogówce

masz racje
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Postprzez dave » 20 września 2007, 16:57

Dz!k, Marcin_TDI, a czy to ma cos wspolnego z tematem octavii? :nonono:
13,69 et
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dave
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3300
Dołączył(a): 9 stycznia 2005, 22:19
Lokalizacja: bydgoszcz
Auto: V6T+++
Silnik: CJXA 2.0

Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Postprzez klauspolo » 21 września 2007, 00:40

No parametry naprawde imponujące :yes: . A jak z dymem ciekawe...
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
klauspolo
Sport
Sport
 
Posty: 536
Dołączył(a): 16 września 2005, 23:24
Lokalizacja: Płock
Auto: Rocco++++
Silnik: CDAA 1.8

Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Postprzez Orzeł » 21 września 2007, 07:13

Z tego co przeczytałem na SN siedzi tam seryjne sprzegło. U mnie seria przy 430 Nm na hamowni juz sie ślizgała. Jakim cudem to (seryjne) wytrzymuje 500 Nm :hmmm:
Kto powiedział, że klekot musi być wolny?? :)

Był 1.9 TDI FWD => 224 PS @ 430 Nm
Był 3.0 TDI Quattro => 285 PS @ 546 Nm
Jest 3.0 TDI Quattro => 381PS @ 726 Nm ET -> było 12.85 :P
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Orzeł
FR
FR
 
Posty: 1855
Dołączył(a): 13 października 2005, 15:30
Lokalizacja: PL-Czę100chowa
Auto: Klekot :)

Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Postprzez KoLoS » 21 września 2007, 08:22

Orzeł napisał(a):Jakim cudem to (seryjne) wytrzymuje 500 Nm

też mnie to najbardziej zastganawia :hmmm:
EX-klubowicz na własną prośbę 8)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
KoLoS
TopSport
TopSport
 
Posty: 1223
Dołączył(a): 6 sierpnia 2006, 08:06
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: ARL+

Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Postprzez Tomi » 21 września 2007, 09:27

KoLoS napisał(a):Jakim cudem to (seryjne) wytrzymuje 500 Nm


moze jakas mozna sztuka ;) fakt faktem to moment jest ladnie rozlozony jezeli chodzi o sprzeglo

Marcin_TDI napisał(a):turbo z x5


to jest turbo z 4.0 czy 3.0 ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tomi
Signo
Signo
 
Posty: 194
Dołączył(a): 3 lutego 2007, 20:56
Lokalizacja: WN
Auto: ARL z dwoma plusami

Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Postprzez Marcin_TDI » 21 września 2007, 09:29

Tomi napisał(a):Marcin_TDI napisał/a:
turbo z x5



to jest turbo z 4.0 czy 3.0 ?


tego sie nie dowiemy pewnie ale ja mysle ze z 3.0
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Postprzez grzybek » 23 września 2007, 20:38

turbo to "hybryda" ale nie zdradze bo to juz wola wlasciciela. jak zechce sam powie

sprzeglo nie ma najmniejszych uslizgow.....

z dymem bardzo w normie

......no i troche to juz szybkie jest :yes: mozecie wierzyc na slowo
był SEAT ALTEA FR - 2.0TDi BMN
jest: S211 320CDi
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
grzybek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2192
Dołączył(a): 19 maja 2006, 07:34
Lokalizacja: Białystok
Auto: ALTEA FR TDi
Silnik: BMN 2.0

Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Postprzez aw69 » 26 września 2007, 20:36

turbo to "hybryda" ale nie zdradze bo to juz wola wlasciciela. jak zechce sam powie


a co ty mozesz powiedziec jak nie wiesz....wlasciciel sam nie wie a co dopiero ty :) pozatym na forum OCP sa zdjecia turbiny i to bardzo dokladne nawet chyba numery widac :) ale jakie kompresory sa w srodku to cholera wie
Zobacz Profil
aw69
Stella
Stella
 
Posty: 23
Dołączył(a): 25 czerwca 2007, 16:51
Lokalizacja: Zambrów
Auto: Golf 3

Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Postprzez grzybek » 26 września 2007, 20:42

aw69, masz racje, nie widzialem tego "na stole" , wlasciciel nie wie czym jezdzi....
wogole to o jaka skode chodzi ? moze o taka czerwona? a moze zielona? hmmmm wlasciciel pewnie tez nie wie ;) :piwo:
był SEAT ALTEA FR - 2.0TDi BMN
jest: S211 320CDi
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
grzybek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2192
Dołączył(a): 19 maja 2006, 07:34
Lokalizacja: Białystok
Auto: ALTEA FR TDi
Silnik: BMN 2.0

Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Postprzez dave » 27 września 2007, 08:41

spokoj mi tu :nonono:
13,69 et
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dave
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3300
Dołączył(a): 9 stycznia 2005, 22:19
Lokalizacja: bydgoszcz
Auto: V6T+++
Silnik: CJXA 2.0

Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Postprzez aw69 » 27 września 2007, 17:36

aw69, masz racje, nie widzialem tego "na stole" , wlasciciel nie wie czym jezdzi....
wogole to o jaka skode chodzi ? moze o taka czerwona? a moze zielona? hmmmm wlasciciel pewnie tez nie wie


Phi, a tobie co ? :)
Zobacz Profil
aw69
Stella
Stella
 
Posty: 23
Dołączył(a): 25 czerwca 2007, 16:51
Lokalizacja: Zambrów
Auto: Golf 3

Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Postprzez grzybek » 27 września 2007, 18:55

Phi, a tobie co ?


a tak Adam, na zarty sie zebralo ;)
był SEAT ALTEA FR - 2.0TDi BMN
jest: S211 320CDi
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
grzybek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2192
Dołączył(a): 19 maja 2006, 07:34
Lokalizacja: Białystok
Auto: ALTEA FR TDi
Silnik: BMN 2.0

Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Postprzez Rogalotti » 27 września 2007, 20:47

Witajcie

Sprzęgło jest nowe seryjne. Co do Nm to widać na wykresie w jakim jest zakresie obrotów i jak narasta. W seryjnej 130tce żeby mieć dużo Nm trzeba go zrobić bardziej z dołu więc i sprzęgło jest bardziej narażone na uślizgi. To auto w porównaniu do poczipowanej 130ki to przeciąg.

Co do turbosprężarki to jest od 3litrowego silnia diezlowskiego.

W silniku i osprzęcie jest potencjał na dalsze modyfikacje.

Kolejny Stage będzie na dużych pompkach oraz na większym doładowaniu.

Pozdrawiam.
MR Motors - WWW.MRMOTORS.PL - 0-694-046-807 - 0-510-501-505
Zobacz Profil
Rogalotti
MR Motors
 
Posty: 126
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 13:09
Lokalizacja: Warszawa
Auto: O1 4X4

Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Postprzez guluwroc » 27 września 2007, 21:22

Rogalotti napisał(a):Witajcie

Sprzęgło jest nowe seryjne. Co do Nm to widać na wykresie w jakim jest zakresie obrotów i jak narasta. W seryjnej 130tce żeby mieć dużo Nm trzeba go zrobić bardziej z dołu więc i sprzęgło jest bardziej narażone na uślizgi. To auto w porównaniu do poczipowanej 130ki to przeciąg.

Co do turbosprężarki to jest od 3litrowego silnia diezlowskiego.

W silniku i osprzęcie jest potencjał na dalsze modyfikacje.

Kolejny Stage będzie na dużych pompkach oraz na większym doładowaniu.

Pozdrawiam.


Mnie tylko ciekawi jak go zchamowaliscie na 3 biegu,ja wczoraj w 3 osoby na suchym asfalcie nacisnąłem gaz na 3 biegu i mam zero trakcji :) i to bez różnicy czy zaczynam ciągnąć od 2 tsy obr. czy od 3 tys obr.,dodam że mam opony yokohama A 539 czyli zarąbiście przyczepne.
Zobacz Profil
guluwroc
ECUProject
 
Posty: 188
Dołączył(a): 14 grudnia 2005, 15:27
Lokalizacja: Wrocław
Auto: a3

Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Postprzez Patrox » 27 września 2007, 22:22

guluwroc napisał(a):
Rogalotti napisał(a):Witajcie

Sprzęgło jest nowe seryjne. Co do Nm to widać na wykresie w jakim jest zakresie obrotów i jak narasta. W seryjnej 130tce żeby mieć dużo Nm trzeba go zrobić bardziej z dołu więc i sprzęgło jest bardziej narażone na uślizgi. To auto w porównaniu do poczipowanej 130ki to przeciąg.

Co do turbosprężarki to jest od 3litrowego silnia diezlowskiego.

W silniku i osprzęcie jest potencjał na dalsze modyfikacje.

Kolejny Stage będzie na dużych pompkach oraz na większym doładowaniu.

Pozdrawiam.


Mnie tylko ciekawi jak go zchamowaliscie na 3 biegu,ja wczoraj w 3 osoby na suchym asfalcie nacisnąłem gaz na 3 biegu i mam zero trakcji :) i to bez różnicy czy zaczynam ciągnąć od 2 tsy obr. czy od 3 tys obr.,dodam że mam opony yokohama A 539 czyli zarąbiście przyczepne.

Tylko ty masz przy 2000 obrotów 400Nm a on ma 250Nm. Stąd odpowiedz. Ja bym jeszcze dopisał że kjolejnym stagem powinno być zmienienie sprzegła bo ja wróże temu niecałe 10 tyś. CZekamy na dalsze modyfikacje. :)
Powered by ECUPROJECT Wrocław
315.0 PS / 599.5 Nm /
--------------------------------
www.ecuproject.pl
509 696 100
513 399 363
502 730 289
Zobacz Profil
Patrox
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 655
Dołączył(a): 10 września 2005, 14:20
Lokalizacja: Wrocław
Auto: ... OOOO ...

Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Postprzez Tommi » 28 września 2007, 08:36

Rogal hamował go pewnie na 3 biegu od 1000obr tak przynajmniej robił u mnie
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tommi
Sport
Sport
 
Posty: 679
Dołączył(a): 12 sierpnia 2007, 10:06
Region: mazowieckie
Auto: Cupra R
Silnik: CHGA 1.6

Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Postprzez ułan » 28 września 2007, 10:44

Rogal u mnie hamował na 3 od 1200 obr.
Co do wyniku Skody to jest to pierwsza liga! Auto musi być wściekłe. Może zobaczymy kiedyś czasy przyspieszeń tej Octavi.
Zobacz Profil
ułan
Signo
Signo
 
Posty: 118
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 08:32
Lokalizacja: Kielce
Auto: Leon 1.9 ASV
Silnik: ASV 1.9

Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Postprzez guluwroc » 28 września 2007, 11:14

Dokładnie bo tak sie hamuje,ale auta któe maja po 500Nm uważam za ciężkie lub niemożliwe do schamowania na 3 biegu,ja u siebie mam 3 tys obr dam gaz na full i trace masakrycznie trakcje wiec napewno pomiar nie będzie prawidłowy.
Zobacz Profil
guluwroc
ECUProject
 
Posty: 188
Dołączył(a): 14 grudnia 2005, 15:27
Lokalizacja: Wrocław
Auto: a3

Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Postprzez Orzeł » 28 września 2007, 11:55

Patrox napisał(a):Tylko ty masz przy 2000 obrotów 400Nm a on ma 250Nm.

Chyba przy 2200 rpm ;).

ja przy 450 Nm nie mam większych problemów z trakcją juz na 2 biegu. Na 3-ce na suchej nawierzchni wogóle nie mam uślizgów, ale to chyba zależy od skrzyni i rozmiaru opon (u mnie 225/40 R18)
Kto powiedział, że klekot musi być wolny?? :)

Był 1.9 TDI FWD => 224 PS @ 430 Nm
Był 3.0 TDI Quattro => 285 PS @ 546 Nm
Jest 3.0 TDI Quattro => 381PS @ 726 Nm ET -> było 12.85 :P
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Orzeł
FR
FR
 
Posty: 1855
Dołączył(a): 13 października 2005, 15:30
Lokalizacja: PL-Czę100chowa
Auto: Klekot :)

Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Postprzez Rogalotti » 28 września 2007, 12:45

Wszystko jest łatwe do zrozumienia w momencie kiedy porównasz przebiegi linni na tym i Twoim wykresie Gulu. W tym aucie jest problem z trakcją jak szybko przyspieszasz na 3 pierwszych biegach ale w momenci hamowania nie było najmniejszego problemu.

Pewnie ma mniejszą moc niż na wykresie ;)

Pozdrawiam.
MR Motors - WWW.MRMOTORS.PL - 0-694-046-807 - 0-510-501-505
Zobacz Profil
Rogalotti
MR Motors
 
Posty: 126
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 13:09
Lokalizacja: Warszawa
Auto: O1 4X4

Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Postprzez guluwroc » 28 września 2007, 16:11

Orzeł napisał(a):
Patrox napisał(a):Tylko ty masz przy 2000 obrotów 400Nm a on ma 250Nm.

Chyba przy 2200 rpm ;).

ja przy 450 Nm nie mam większych problemów z trakcją juz na 2 biegu. Na 3-ce na suchej nawierzchni wogóle nie mam uślizgów, ale to chyba zależy od skrzyni i rozmiaru opon (u mnie 225/40 R18)

FAkt, przy 2200. A tak pozatym do trzeba wziąśc pod uwagę masy auta. Octavia inaczej ma rozłożony moment i jest dużo cięższa . A corek waży 1100. Corek ma 205/45/17 ale sportowe Yokohamy
Zobacz Profil
guluwroc
ECUProject
 
Posty: 188
Dołączył(a): 14 grudnia 2005, 15:27
Lokalizacja: Wrocław
Auto: a3

Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Postprzez leoTDI » 28 września 2007, 19:12

Orzeł napisał(a):
Patrox napisał(a):Tylko ty masz przy 2000 obrotów 400Nm a on ma 250Nm.

Chyba przy 2200 rpm ;).

ja przy 450 Nm nie mam większych problemów z trakcją juz na 2 biegu. Na 3-ce na suchej nawierzchni wogóle nie mam uślizgów, ale to chyba zależy od skrzyni i rozmiaru opon (u mnie 225/40 R18)


sorki,

nie wierzę, chyba że to tor F1 :hahaha:

PS
nie pisz tu, że nie masz problemów na PL-drogach pełnych kolein, nierówności i piasku. To po prostu niemożliwe .. skoro ja mam problemy z 330Nm. Sorki, ale nie daję wiary i tyle.
I też mam 225/40/18.
leoTDI
+++ ASV/Ali&MG Motorsport ... i kaliny ni ma ;) Moc ciut 180kM
0.230/cust.FMIC/turbo ARL/pompa 11mm/MG-płuca/śruby ARP
wiosna ... jest JM/SACHS i > moment :) + hamulce cupra R
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
leoTDI
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 699
Dołączył(a): 6 kwietnia 2004, 06:53
Lokalizacja: Częstochowa
Region: śląskie
Auto: Bback ASV Sport
Silnik: ASV 1.9

Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Postprzez Orzeł » 28 września 2007, 20:33

leoTDI napisał(a):
Orzeł napisał(a):
Patrox napisał(a):Tylko ty masz przy 2000 obrotów 400Nm a on ma 250Nm.

Chyba przy 2200 rpm ;).

ja przy 450 Nm nie mam większych problemów z trakcją juz na 2 biegu. Na 3-ce na suchej nawierzchni wogóle nie mam uślizgów, ale to chyba zależy od skrzyni i rozmiaru opon (u mnie 225/40 R18)


sorki,

nie wierzę, chyba że to tor F1 :hahaha:

PS
nie pisz tu, że nie masz problemów na PL-drogach pełnych kolein, nierówności i piasku. To po prostu niemożliwe .. skoro ja mam problemy z 330Nm. Sorki, ale nie daję wiary i tyle.
I też mam 225/40/18.


Zapraszam na spota w cz-wie to Cie przewiozę i udowodnię :P . sorki za OT
Kto powiedział, że klekot musi być wolny?? :)

Był 1.9 TDI FWD => 224 PS @ 430 Nm
Był 3.0 TDI Quattro => 285 PS @ 546 Nm
Jest 3.0 TDI Quattro => 381PS @ 726 Nm ET -> było 12.85 :P
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Orzeł
FR
FR
 
Posty: 1855
Dołączył(a): 13 października 2005, 15:30
Lokalizacja: PL-Czę100chowa
Auto: Klekot :)

Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Postprzez Asgaard » 28 września 2007, 20:47

na czystej nawierzchni, na drugim biegu, duże turbo na ciężkich 18" nie ma problemu z trakcją, ma wysoko i równo rozwijany moment więc jest git, gorzej jak popada, ja wtedy tracę trakcje nawet przy 110kph...
230@430 Leon TDI (sold)
420@593 Eva :twisted:
233@450 A4 quattro :wink:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Asgaard
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1759
Dołączył(a): 29 marca 2004, 20:01
Lokalizacja: Wrocław/Ostrów
Auto: Leon i Eva

Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Postprzez guluwroc » 28 września 2007, 21:59

Rogalotti napisał(a):Wszystko jest łatwe do zrozumienia w momencie kiedy porównasz przebiegi linni na tym i Twoim wykresie Gulu. W tym aucie jest problem z trakcją jak szybko przyspieszasz na 3 pierwszych biegach ale w momenci hamowania nie było najmniejszego problemu.

Pewnie ma mniejszą moc niż na wykresie ;)

Pozdrawiam.


Szkoda ze musiałęm zostac na Bemowie bo bym chętnie podjechał do Ciebie jak Ali z Mirassem ,moze będzie jeszcze okazja.

W moc wierze bo 255 KM jest spokojnie do zrobienia z seryjnego silnika.

U mnie robiąc kapitalke popełniliśmy straszny błąd,za bardzo jest odprężony i musiałbym duzo wiecej dmuchać by moc faktycznie sie wielka pokazała,moze jeszcze przyjdzie mi zbudować silnik od nowa jakiegoś PD np. juz 2,0 ;)
Zobacz Profil
guluwroc
ECUProject
 
Posty: 188
Dołączył(a): 14 grudnia 2005, 15:27
Lokalizacja: Wrocław
Auto: a3

Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Postprzez Rogalotti » 28 września 2007, 22:33

No to tak jest ale dzieki temu, że miałeś rozebrany to masz chociaż porobione inne ważne tematy. Może nową uszczelke dać ?.

Ja będę przerabiał passata na 2.0TDi, już wszystko leży skompletowane oprócz silnika... oglądałem już 3 sztuki ale żaden nie spełnił kryteriów (stan).

To będzie dobre poletko do wystrojenia dużych końcówek..

Pozdrawiam
MR Motors - WWW.MRMOTORS.PL - 0-694-046-807 - 0-510-501-505
Zobacz Profil
Rogalotti
MR Motors
 
Posty: 126
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 13:09
Lokalizacja: Warszawa
Auto: O1 4X4

Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Postprzez guluwroc » 28 września 2007, 22:55

Rogalotti napisał(a):No to tak jest ale dzieki temu, że miałeś rozebrany to masz chociaż porobione inne ważne tematy. Może nową uszczelke dać ?.

Ja będę przerabiał passata na 2.0TDi, już wszystko leży skompletowane oprócz silnika... oglądałem już 3 sztuki ale żaden nie spełnił kryteriów (stan).

To będzie dobre poletko do wystrojenia dużych końcówek..

Pozdrawiam


Corrado idze do sprzedania,nie włoże w nie ani złotówki już,mam kilka pomysłów jeszcze ale nie do tego auta juz :P

Może w końcu wezme sie za brata silnik bo mi głowe suszy :)

P.s skąd braliście wałek? stare zapasy ?
Zobacz Profil
guluwroc
ECUProject
 
Posty: 188
Dołączył(a): 14 grudnia 2005, 15:27
Lokalizacja: Wrocław
Auto: a3


Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości