BIGTurbo
Wtryski seria AL
Strojenie ROGAL
a jednak się da![]()
Marcin_TDI napisał:
turbo z x5![]()
walek grundler
cos w tym rodzaju
egt niecałe 900
jak dla mnie bomba tylko ile sprzeglo wytrzyma taki moment i dwumas
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
BIGTurbo
Wtryski seria AL
Strojenie ROGAL
a jednak się da![]()
Marcin_TDI napisał:
turbo z x5![]()
walek grundler
cos w tym rodzaju
egt niecałe 900
Dz!k napisał(a):Marcin ale ty chyba mierzyłeś się u p. Grabowskiego na inercji a nie na drogówce
Orzeł napisał(a):Jakim cudem to (seryjne) wytrzymuje 500 Nm
KoLoS napisał(a):Jakim cudem to (seryjne) wytrzymuje 500 Nm
Marcin_TDI napisał(a):turbo z x5
Tomi napisał(a):Marcin_TDI napisał/a:
turbo z x5
to jest turbo z 4.0 czy 3.0 ?
turbo to "hybryda" ale nie zdradze bo to juz wola wlasciciela. jak zechce sam powie
aw69, masz racje, nie widzialem tego "na stole" , wlasciciel nie wie czym jezdzi....
wogole to o jaka skode chodzi ? moze o taka czerwona? a moze zielona? hmmmm wlasciciel pewnie tez nie wie
Phi, a tobie co ?
Rogalotti napisał(a):Witajcie
Sprzęgło jest nowe seryjne. Co do Nm to widać na wykresie w jakim jest zakresie obrotów i jak narasta. W seryjnej 130tce żeby mieć dużo Nm trzeba go zrobić bardziej z dołu więc i sprzęgło jest bardziej narażone na uślizgi. To auto w porównaniu do poczipowanej 130ki to przeciąg.
Co do turbosprężarki to jest od 3litrowego silnia diezlowskiego.
W silniku i osprzęcie jest potencjał na dalsze modyfikacje.
Kolejny Stage będzie na dużych pompkach oraz na większym doładowaniu.
Pozdrawiam.
guluwroc napisał(a):Rogalotti napisał(a):Witajcie
Sprzęgło jest nowe seryjne. Co do Nm to widać na wykresie w jakim jest zakresie obrotów i jak narasta. W seryjnej 130tce żeby mieć dużo Nm trzeba go zrobić bardziej z dołu więc i sprzęgło jest bardziej narażone na uślizgi. To auto w porównaniu do poczipowanej 130ki to przeciąg.
Co do turbosprężarki to jest od 3litrowego silnia diezlowskiego.
W silniku i osprzęcie jest potencjał na dalsze modyfikacje.
Kolejny Stage będzie na dużych pompkach oraz na większym doładowaniu.
Pozdrawiam.
Mnie tylko ciekawi jak go zchamowaliscie na 3 biegu,ja wczoraj w 3 osoby na suchym asfalcie nacisnąłem gaz na 3 biegu i mam zero trakcjii to bez różnicy czy zaczynam ciągnąć od 2 tsy obr. czy od 3 tys obr.,dodam że mam opony yokohama A 539 czyli zarąbiście przyczepne.
Patrox napisał(a):Tylko ty masz przy 2000 obrotów 400Nm a on ma 250Nm.
Orzeł napisał(a):Patrox napisał(a):Tylko ty masz przy 2000 obrotów 400Nm a on ma 250Nm.
Chyba przy 2200 rpm.
ja przy 450 Nm nie mam większych problemów z trakcją juz na 2 biegu. Na 3-ce na suchej nawierzchni wogóle nie mam uślizgów, ale to chyba zależy od skrzyni i rozmiaru opon (u mnie 225/40 R18)
Orzeł napisał(a):Patrox napisał(a):Tylko ty masz przy 2000 obrotów 400Nm a on ma 250Nm.
Chyba przy 2200 rpm.
ja przy 450 Nm nie mam większych problemów z trakcją juz na 2 biegu. Na 3-ce na suchej nawierzchni wogóle nie mam uślizgów, ale to chyba zależy od skrzyni i rozmiaru opon (u mnie 225/40 R18)
leoTDI napisał(a):Orzeł napisał(a):Patrox napisał(a):Tylko ty masz przy 2000 obrotów 400Nm a on ma 250Nm.
Chyba przy 2200 rpm.
ja przy 450 Nm nie mam większych problemów z trakcją juz na 2 biegu. Na 3-ce na suchej nawierzchni wogóle nie mam uślizgów, ale to chyba zależy od skrzyni i rozmiaru opon (u mnie 225/40 R18)
sorki,
nie wierzę, chyba że to tor F1![]()
PS
nie pisz tu, że nie masz problemów na PL-drogach pełnych kolein, nierówności i piasku. To po prostu niemożliwe .. skoro ja mam problemy z 330Nm. Sorki, ale nie daję wiary i tyle.
I też mam 225/40/18.
Rogalotti napisał(a):Wszystko jest łatwe do zrozumienia w momencie kiedy porównasz przebiegi linni na tym i Twoim wykresie Gulu. W tym aucie jest problem z trakcją jak szybko przyspieszasz na 3 pierwszych biegach ale w momenci hamowania nie było najmniejszego problemu.
Pewnie ma mniejszą moc niż na wykresie![]()
Pozdrawiam.
Rogalotti napisał(a):No to tak jest ale dzieki temu, że miałeś rozebrany to masz chociaż porobione inne ważne tematy. Może nową uszczelke dać ?.
Ja będę przerabiał passata na 2.0TDi, już wszystko leży skompletowane oprócz silnika... oglądałem już 3 sztuki ale żaden nie spełnił kryteriów (stan).
To będzie dobre poletko do wystrojenia dużych końcówek..
Pozdrawiam
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości