Strona 1 z 1
Skoda oCtawia PD by MR Motors

Napisane:
20 września 2007, 11:05
przez Marcin_TDI
BIGTurbo
Wtryski seria AL
Strojenie ROGAL
a jednak się da

Marcin_TDI napisał:
turbo z x5
walek grundler

cos w tym rodzaju
egt niecałe 900
jak dla mnie bomba tylko ile sprzeglo wytrzyma taki moment i dwumas

Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Napisane:
20 września 2007, 11:15
przez Orzeł
Dla mnie jest to zbyt optymistyczne, ale gratki za mody. Ciekawe czy maha by wypluła to samo

Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Napisane:
20 września 2007, 11:54
przez Marcin_TDI
Orzeł, nie bronie nikogo ani tego wyniku ale ja na tej samej hamowni sie mierzylem ze 2miesiace temu i pokazalo mi 10PS mniej niz na maha w katowicach i to z nieustawionym rozrzadem i pompkami wiec teoretycznie ok... tak samo mowi wlasciciel hamowni ze identyko wyniki jak u mastersa zreszta jesli to jest turbo od x5 to jest to mozliwe ze ma tyle konikow, jeszcze z walkiem. moment jest porazajacy

Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Napisane:
20 września 2007, 11:59
przez Dz!k
Marcin ale ty chyba mierzyłeś się u p. Grabowskiego na inercji a nie na drogówce

Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Napisane:
20 września 2007, 12:38
przez Marcin_TDI
Dz!k napisał(a):Marcin ale ty chyba mierzyłeś się u p. Grabowskiego na inercji a nie na drogówce
masz racje
Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Napisane:
20 września 2007, 16:57
przez dave
Dz!k,
Marcin_TDI, a czy to ma cos wspolnego z tematem octavii?

Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Napisane:
21 września 2007, 00:40
przez klauspolo
No parametry naprawde imponujące

. A jak z dymem ciekawe...
Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Napisane:
21 września 2007, 07:13
przez Orzeł
Z tego co przeczytałem na SN siedzi tam seryjne sprzegło. U mnie seria przy 430 Nm na hamowni juz sie ślizgała. Jakim cudem to (seryjne) wytrzymuje 500 Nm

Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Napisane:
21 września 2007, 08:22
przez KoLoS
Orzeł napisał(a):Jakim cudem to (seryjne) wytrzymuje 500 Nm
też mnie to najbardziej zastganawia

Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Napisane:
21 września 2007, 09:27
przez Tomi
KoLoS napisał(a):Jakim cudem to (seryjne) wytrzymuje 500 Nm
moze jakas mozna sztuka

fakt faktem to moment jest ladnie rozlozony jezeli chodzi o sprzeglo
Marcin_TDI napisał(a):turbo z x5
to jest turbo z 4.0 czy 3.0 ?
Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Napisane:
21 września 2007, 09:29
przez Marcin_TDI
Tomi napisał(a):Marcin_TDI napisał/a:
turbo z x5
to jest turbo z 4.0 czy 3.0 ?
tego sie nie dowiemy pewnie ale ja mysle ze z 3.0
Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Napisane:
23 września 2007, 20:38
przez grzybek
turbo to "hybryda" ale nie zdradze bo to juz wola wlasciciela. jak zechce sam powie
sprzeglo nie ma najmniejszych uslizgow.....
z dymem bardzo w normie
......no i troche to juz szybkie jest

mozecie wierzyc na slowo
Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Napisane:
26 września 2007, 20:36
przez aw69
turbo to "hybryda" ale nie zdradze bo to juz wola wlasciciela. jak zechce sam powie
a co ty mozesz powiedziec jak nie wiesz....wlasciciel sam nie wie a co dopiero ty

pozatym na forum OCP sa zdjecia turbiny i to bardzo dokladne nawet chyba numery widac

ale jakie kompresory sa w srodku to cholera wie
Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Napisane:
26 września 2007, 20:42
przez grzybek
aw69, masz racje, nie widzialem tego "na stole" , wlasciciel nie wie czym jezdzi....
wogole to o jaka skode chodzi ? moze o taka czerwona? a moze zielona? hmmmm wlasciciel pewnie tez nie wie

Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Napisane:
27 września 2007, 08:41
przez dave
spokoj mi tu

Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Napisane:
27 września 2007, 17:36
przez aw69
aw69, masz racje, nie widzialem tego "na stole" , wlasciciel nie wie czym jezdzi....
wogole to o jaka skode chodzi ? moze o taka czerwona? a moze zielona? hmmmm wlasciciel pewnie tez nie wie
Phi, a tobie co ?

Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Napisane:
27 września 2007, 18:55
przez grzybek
Phi, a tobie co ?
a tak Adam, na zarty sie zebralo

Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Napisane:
27 września 2007, 20:47
przez Rogalotti
Witajcie
Sprzęgło jest nowe seryjne. Co do Nm to widać na wykresie w jakim jest zakresie obrotów i jak narasta. W seryjnej 130tce żeby mieć dużo Nm trzeba go zrobić bardziej z dołu więc i sprzęgło jest bardziej narażone na uślizgi. To auto w porównaniu do poczipowanej 130ki to przeciąg.
Co do turbosprężarki to jest od 3litrowego silnia diezlowskiego.
W silniku i osprzęcie jest potencjał na dalsze modyfikacje.
Kolejny Stage będzie na dużych pompkach oraz na większym doładowaniu.
Pozdrawiam.
Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Napisane:
27 września 2007, 21:22
przez guluwroc
Rogalotti napisał(a):Witajcie
Sprzęgło jest nowe seryjne. Co do Nm to widać na wykresie w jakim jest zakresie obrotów i jak narasta. W seryjnej 130tce żeby mieć dużo Nm trzeba go zrobić bardziej z dołu więc i sprzęgło jest bardziej narażone na uślizgi. To auto w porównaniu do poczipowanej 130ki to przeciąg.
Co do turbosprężarki to jest od 3litrowego silnia diezlowskiego.
W silniku i osprzęcie jest potencjał na dalsze modyfikacje.
Kolejny Stage będzie na dużych pompkach oraz na większym doładowaniu.
Pozdrawiam.
Mnie tylko ciekawi jak go zchamowaliscie na 3 biegu,ja wczoraj w 3 osoby na suchym asfalcie nacisnąłem gaz na 3 biegu i mam zero trakcji

i to bez różnicy czy zaczynam ciągnąć od 2 tsy obr. czy od 3 tys obr.,dodam że mam opony yokohama A 539 czyli zarąbiście przyczepne.
Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Napisane:
27 września 2007, 22:22
przez Patrox
guluwroc napisał(a):Rogalotti napisał(a):Witajcie
Sprzęgło jest nowe seryjne. Co do Nm to widać na wykresie w jakim jest zakresie obrotów i jak narasta. W seryjnej 130tce żeby mieć dużo Nm trzeba go zrobić bardziej z dołu więc i sprzęgło jest bardziej narażone na uślizgi. To auto w porównaniu do poczipowanej 130ki to przeciąg.
Co do turbosprężarki to jest od 3litrowego silnia diezlowskiego.
W silniku i osprzęcie jest potencjał na dalsze modyfikacje.
Kolejny Stage będzie na dużych pompkach oraz na większym doładowaniu.
Pozdrawiam.
Mnie tylko ciekawi jak go zchamowaliscie na 3 biegu,ja wczoraj w 3 osoby na suchym asfalcie nacisnąłem gaz na 3 biegu i mam zero trakcji

i to bez różnicy czy zaczynam ciągnąć od 2 tsy obr. czy od 3 tys obr.,dodam że mam opony yokohama A 539 czyli zarąbiście przyczepne.
Tylko ty masz przy 2000 obrotów 400Nm a on ma 250Nm. Stąd odpowiedz. Ja bym jeszcze dopisał że kjolejnym stagem powinno być zmienienie sprzegła bo ja wróże temu niecałe 10 tyś. CZekamy na dalsze modyfikacje.

Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Napisane:
28 września 2007, 08:36
przez Tommi
Rogal hamował go pewnie na 3 biegu od 1000obr tak przynajmniej robił u mnie
Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Napisane:
28 września 2007, 10:44
przez ułan
Rogal u mnie hamował na 3 od 1200 obr.
Co do wyniku Skody to jest to pierwsza liga! Auto musi być wściekłe. Może zobaczymy kiedyś czasy przyspieszeń tej Octavi.
Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Napisane:
28 września 2007, 11:14
przez guluwroc
Dokładnie bo tak sie hamuje,ale auta któe maja po 500Nm uważam za ciężkie lub niemożliwe do schamowania na 3 biegu,ja u siebie mam 3 tys obr dam gaz na full i trace masakrycznie trakcje wiec napewno pomiar nie będzie prawidłowy.
Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Napisane:
28 września 2007, 11:55
przez Orzeł
Patrox napisał(a):Tylko ty masz przy 2000 obrotów 400Nm a on ma 250Nm.
Chyba przy 2200 rpm

.
ja przy 450 Nm nie mam większych problemów z trakcją juz na 2 biegu. Na 3-ce na suchej nawierzchni wogóle nie mam uślizgów, ale to chyba zależy od skrzyni i rozmiaru opon (u mnie 225/40 R18)
Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Napisane:
28 września 2007, 12:45
przez Rogalotti
Wszystko jest łatwe do zrozumienia w momencie kiedy porównasz przebiegi linni na tym i Twoim wykresie Gulu. W tym aucie jest problem z trakcją jak szybko przyspieszasz na 3 pierwszych biegach ale w momenci hamowania nie było najmniejszego problemu.
Pewnie ma mniejszą moc niż na wykresie
Pozdrawiam.
Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Napisane:
28 września 2007, 16:11
przez guluwroc
Orzeł napisał(a):Patrox napisał(a):Tylko ty masz przy 2000 obrotów 400Nm a on ma 250Nm.
Chyba przy 2200 rpm

.
ja przy 450 Nm nie mam większych problemów z trakcją juz na 2 biegu. Na 3-ce na suchej nawierzchni wogóle nie mam uślizgów, ale to chyba zależy od skrzyni i rozmiaru opon (u mnie 225/40 R18)
FAkt, przy 2200. A tak pozatym do trzeba wziąśc pod uwagę masy auta. Octavia inaczej ma rozłożony moment i jest dużo cięższa . A corek waży 1100. Corek ma 205/45/17 ale sportowe Yokohamy
Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Napisane:
28 września 2007, 19:12
przez leoTDI
Orzeł napisał(a):Patrox napisał(a):Tylko ty masz przy 2000 obrotów 400Nm a on ma 250Nm.
Chyba przy 2200 rpm

.
ja przy 450 Nm nie mam większych problemów z trakcją juz na 2 biegu. Na 3-ce na suchej nawierzchni wogóle nie mam uślizgów, ale to chyba zależy od skrzyni i rozmiaru opon (u mnie 225/40 R18)
sorki,
nie wierzę, chyba że to tor F1
PS
nie pisz tu, że nie masz problemów na PL-drogach pełnych kolein, nierówności i piasku. To po prostu niemożliwe .. skoro ja mam problemy z 330Nm. Sorki, ale nie daję wiary i tyle.
I też mam 225/40/18.
Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Napisane:
28 września 2007, 20:33
przez Orzeł
leoTDI napisał(a):Orzeł napisał(a):Patrox napisał(a):Tylko ty masz przy 2000 obrotów 400Nm a on ma 250Nm.
Chyba przy 2200 rpm

.
ja przy 450 Nm nie mam większych problemów z trakcją juz na 2 biegu. Na 3-ce na suchej nawierzchni wogóle nie mam uślizgów, ale to chyba zależy od skrzyni i rozmiaru opon (u mnie 225/40 R18)
sorki,
nie wierzę, chyba że to tor F1
PS
nie pisz tu, że nie masz problemów na PL-drogach pełnych kolein, nierówności i piasku. To po prostu niemożliwe .. skoro ja mam problemy z 330Nm. Sorki, ale nie daję wiary i tyle.
I też mam 225/40/18.
Zapraszam na spota w cz-wie to Cie przewiozę i udowodnię

. sorki za OT
Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Napisane:
28 września 2007, 20:47
przez Asgaard
na czystej nawierzchni, na drugim biegu, duże turbo na ciężkich 18" nie ma problemu z trakcją, ma wysoko i równo rozwijany moment więc jest git, gorzej jak popada, ja wtedy tracę trakcje nawet przy 110kph...
Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Napisane:
28 września 2007, 21:59
przez guluwroc
Rogalotti napisał(a):Wszystko jest łatwe do zrozumienia w momencie kiedy porównasz przebiegi linni na tym i Twoim wykresie Gulu. W tym aucie jest problem z trakcją jak szybko przyspieszasz na 3 pierwszych biegach ale w momenci hamowania nie było najmniejszego problemu.
Pewnie ma mniejszą moc niż na wykresie
Pozdrawiam.
Szkoda ze musiałęm zostac na Bemowie bo bym chętnie podjechał do Ciebie jak Ali z Mirassem ,moze będzie jeszcze okazja.
W moc wierze bo 255 KM jest spokojnie do zrobienia z seryjnego silnika.
U mnie robiąc kapitalke popełniliśmy straszny błąd,za bardzo jest odprężony i musiałbym duzo wiecej dmuchać by moc faktycznie sie wielka pokazała,moze jeszcze przyjdzie mi zbudować silnik od nowa jakiegoś PD np. juz 2,0

Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Napisane:
28 września 2007, 22:33
przez Rogalotti
No to tak jest ale dzieki temu, że miałeś rozebrany to masz chociaż porobione inne ważne tematy. Może nową uszczelke dać ?.
Ja będę przerabiał passata na 2.0TDi, już wszystko leży skompletowane oprócz silnika... oglądałem już 3 sztuki ale żaden nie spełnił kryteriów (stan).
To będzie dobre poletko do wystrojenia dużych końcówek..
Pozdrawiam
Re: Skoda oCtawia PD by MR Motors

Napisane:
28 września 2007, 22:55
przez guluwroc
Rogalotti napisał(a):No to tak jest ale dzieki temu, że miałeś rozebrany to masz chociaż porobione inne ważne tematy. Może nową uszczelke dać ?.
Ja będę przerabiał passata na 2.0TDi, już wszystko leży skompletowane oprócz silnika... oglądałem już 3 sztuki ale żaden nie spełnił kryteriów (stan).
To będzie dobre poletko do wystrojenia dużych końcówek..
Pozdrawiam
Corrado idze do sprzedania,nie włoże w nie ani złotówki już,mam kilka pomysłów jeszcze ale nie do tego auta juz
Może w końcu wezme sie za brata silnik bo mi głowe suszy
P.s skąd braliście wałek? stare zapasy ?