Strona 1 z 1

Lupo 3L by CompSport

PostNapisane: 4 października 2007, 13:25
przez PatTDI
Z czystej ciekawosci zmierzylismy nasze rodzinne autko na miasto.
Nie jest to zaden potwor ale nie jeden kierowca 130tki sie juz zdziwil :lol:

Taka ciekawostka

Obrazek

Pozdrawiam

Re: Lupo 3L by CompSport

PostNapisane: 4 października 2007, 13:28
przez mm.max
A spalanie na jakim poziomie oscyluje przy normalnym traktowaniu maleństwa

Re: Lupo 3L by CompSport

PostNapisane: 4 października 2007, 13:29
przez PatTDI
mm.max napisał(a):A spalanie na jakim poziomie oscyluje przy normalnym traktowaniu maleństwa


Srednie spalnie 4,5

Waga 870 :-)

Re: Lupo 3L by CompSport

PostNapisane: 4 października 2007, 13:32
przez mm.max
PatTDI napisał(a):Srednie spalnie 4,5

Waga 870


No w sumie przy tuningu na ekonomikę i spalanie nie zwraca się aż tak dużej uwagi ale............... miodzio ;)
Poza tym chyba przyjemnie jeździ przy tym płaskim momencie.

Re: Lupo 3L by CompSport

PostNapisane: 4 października 2007, 13:43
przez Marcin_TDI
Patryk to auto Dziewczyny bo tak patrze na wykresiku ??
jezeli mowa o tym niebieskim niepozornym to gratki, bo moje wlasne uszy slyszaly jak to pracuje a jeszcze jak 130 objezdza to nie mam pytan.
znakomite autko na miasto... :brawo:

Re: Lupo 3L by CompSport

PostNapisane: 4 października 2007, 14:56
przez ŁukaszMM-TDI
89 PS a momentu prawie tyle co civic VTI (160KM) :)) diesel power :killer:

Re: Lupo 3L by CompSport

PostNapisane: 5 października 2007, 16:57
przez soad7
To bardzo duzy skok jak 130 potrafi objechać. Mam tez takie auto i z trudem objeżdzam 90, więc chyba pomysle nad chipem :D
A moge wiedzieć na PW ile kosztuje taka operacja??

Re: Lupo 3L by CompSport

PostNapisane: 5 października 2007, 22:04
przez Michał_TDi
Przy tej wadze i takim momencie to musi ładnie startować :peace:
PatTDI, :brawo: :ok:

Re: Lupo 3L by CompSport

PostNapisane: 6 października 2007, 23:04
przez Poprobi
No nie powiem ładnie wykresik wygląda :D Nie pozostaje mi nic innego jak Wam pogratulować :brawo:

P.S. To potwierdza tylko to, że mój Leonek nie dostał się w nie powołane ręce i w poniedziałek tez będę się już mógł pochwalić :)

Re: Lupo 3L by CompSport

PostNapisane: 7 października 2007, 10:33
przez soad7
Jeszcze mam dwa pytania:
Jak sie zachowuje skrzynia przy takim momencie, nie wariuje?
Jak jest z trakcją bo fabrycznie to Lupo jeżdzi na 14 o szerokości 155, przy fabrycznych nastawach potrafi mieć problemy z trakcją a co dopiero po programie.
Widziałem też wykres z konkurencyjnej firmy która to podkręciła go na 80KM i 180 nM
PatTDI napisał(a):Waga 870

W dowodzie mam 830kg
Który to rocznik?? Bo po 2001 sie zmieniły oznaczenia silnika i tam inne duperelki

Re: Lupo 3L by CompSport

PostNapisane: 7 października 2007, 16:48
przez PatTDI
soad7 napisał(a):Jeszcze mam dwa pytania:
Jak sie zachowuje skrzynia przy takim momencie, nie wariuje?
Jak jest z trakcją bo fabrycznie to Lupo jeżdzi na 14 o szerokości 155, przy fabrycznych nastawach potrafi mieć problemy z trakcją a co dopiero po programie.
Widziałem też wykres z konkurencyjnej firmy która to podkręciła go na 80KM i 180 nM
PatTDI napisał(a):Waga 870

W dowodzie mam 830kg
Który to rocznik?? Bo po 2001 sie zmieniły oznaczenia silnika i tam inne duperelki


Przy odpowiednio napisanym oprogramowaniu ze skrzynia nie ma problemow. Dziala poprawnie.
830Kg to minimalna masa Lupo 3L

Rocznik 2000 i silnik ANY ktory od silnika AYZ wychodzacego w pozniejszych latach nie wiele sie rozni.

Pozdrawiam

Re: Lupo 3L by CompSport

PostNapisane: 13 lutego 2008, 08:09
przez GruchaARL
PatTDI napisał(a):Nie jest to zaden potwor ale nie jeden kierowca 130tki sie juz zdziwil


Trzeba Ani włożyć ARL'a wtedy nie jedno EVO sie zdziwi :hmmm:

Re: Lupo 3L by CompSport

PostNapisane: 13 lutego 2008, 08:39
przez mm.max
GruchaARL, na miłość boską nie odgrzebuj starych postów bo zaraz cię moderatorzy rozszarpią za brak merytoryki.