Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

LEON II 2.0TDI FR - BMN - SERIA

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

LEON II 2.0TDI FR - BMN - SERIA

Postprzez Damian » 15 października 2007, 09:24

Obrazek

Witam.

Przedstawiam wykres z hamowni mojej serii. Wyniki sa dosc dziwne, jak by zawyzone, byc moze to to ze hamownia nie jest jakas najnowoczesniejsza, ale z drugiej strony ogladalem wykresy z tej samej hamowni 3 passatow BMN DSG, gdzie wyniki miescily sie w zakresie 170-180KM, a po programie V-TECH 190-195... ;) Jak bede mial okazje to zhamuje auto raz jeszcze na innej hamowni nowych generacji. (Przy okazji, jest takowa w 3-miescie, Bydgoszczy i okolicach tych miast?)

Auto napewno bede z czasem robil. Z czasem wynika z braku czasu. Musze sie w koncu spotkac z Robem555, tylko ze jak ja mialem czas to on sie urlopowal i w sumie to raz tylko rozmawialismy przez telefon.

Z dodatkowych informacji.
Przegieg ~7tys
Olej - Motul 504.00-507.00
Paliwo - V Power Diesel
Od zwykłych uczestników ruchu nawet w jeździe turystycznej dzieli nas różnica skali, oni heblują na każdym zakręcie, my widząc fajna laskę idąca poboczem w oddali.

2007(08) 1P FR BMN Black
MY2016(15) 5F Cupra CJXE Nevada White 281KM 370Nm Vmax 270km/h
Zobacz Profil
Damian
Sport
Sport
 
Posty: 281
Dołączył(a): 25 maja 2007, 00:37
Lokalizacja: Rycerze Pomorza
Auto: Cupra 5F 5d CJXE
Silnik: CJXA 2.0

Reklama

Re: LEON II 2.0TDI FR - BMN - SERIA

Postprzez Orzeł » 15 października 2007, 12:39

Damian, taka moc w serii jest raczej nie realna (może hamownia tak przekłamuje?? :hmmm:) . Wyglada to na jakiś słabszy program. Z drugiej strony przebiegi krzywych jak w serii .
Tutaj masz wykresy z maha serii i po programie

W ogóle spore różnice miedzy jednym a drugim pomiarem (hamowane na innych biegach) :whoeva:
Kto powiedział, że klekot musi być wolny?? :)

Był 1.9 TDI FWD => 224 PS @ 430 Nm
Był 3.0 TDI Quattro => 285 PS @ 546 Nm
Jest 3.0 TDI Quattro => 381PS @ 726 Nm ET -> było 12.85 :P
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Orzeł
FR
FR
 
Posty: 1855
Dołączył(a): 13 października 2005, 15:30
Lokalizacja: PL-Czę100chowa
Auto: Klekot :)

Re: LEON II 2.0TDI FR - BMN - SERIA

Postprzez funcarver » 16 października 2007, 20:48

Damian, najlepiej sie na maha shamuj, vtech potrafi przeklamac

http://www.klubhamowni.pl/naszerealizacje
chyba elpigaz ma maha w trojmiescie
LEO->EVO
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
funcarver
TopSport
TopSport
 
Posty: 1237
Dołączył(a): 15 marca 2006, 13:06
Lokalizacja: Kraków
Auto: evo X

Re: LEON II 2.0TDI FR - BMN - SERIA

Postprzez Damian » 17 października 2007, 07:30

Zapisany na piatek na 15.30 :) Pozdro.

[ Dodano: Sro 02 Kwi, 2008 ]
Witam.

W koncu cos tam podlubalem w moim bmnie. Wybor padl na VTECHa dlatego, ze tanio i dlatego ze nie trace gwarancji ktorej mam jeszcze 1.5 roku. Grzecznosciowo itd, byl ze mna Rob555 oraz na lini jeszcze jeden kolega tuner ogolnie tu znany i szanowany. Za co wielkie dzieki. Jak widac za wiele w tym silniku wskurac nie idzie przez limitery temperatury i dpf. Z gora nie dalo sie za duzo zrobic bo rosla temperatura i dawanie kolejnych wiekszych dawek paliwa itd powodowalo efekt odwrotny, czyli spadek mocy i momentu. Podkrecilismy wiec wszystko co sie dalo do limitow temperatur. Zreszta po prekroczeniu tej bariery i tak duzo nie mozna zyskac bo dalej ograniczal by silnik dpf wiec nie "szalalem" o te 10 hp ktore potrafia wykszesac dwie firmy w Polsce za 2 razy wieksza kase i + mozliwosc utraty gwarancji. Auto zyskalo to co moglo w uzytecznym zakresie obrotow, a nad ta gora nie ma co plakac bo jak by pokonac limitery to i tak to autko jest za wolne, za ciezkie, za slabe i za bardzo ograniczone aby byc wyscigowym. Moze za jakis czas ktos ogarnie DPFa i cos sie w tym temacie zmieni, ale jak narazie po mocnych slowach ktore na ten temat padly w zeszlym roku sprawa na dzien dzisiejszy przycichla. Nie mniej jak by to ogarnac i krzywa hp i momentu szla by tak dalej jeszcze przez jakies 500 obrotow to auto stalo by sie calkiem sympatyczne. Na ta chwile to jednak tyle. Pozdrawiam.

Obrazek
Od zwykłych uczestników ruchu nawet w jeździe turystycznej dzieli nas różnica skali, oni heblują na każdym zakręcie, my widząc fajna laskę idąca poboczem w oddali.

2007(08) 1P FR BMN Black
MY2016(15) 5F Cupra CJXE Nevada White 281KM 370Nm Vmax 270km/h
Zobacz Profil
Damian
Sport
Sport
 
Posty: 281
Dołączył(a): 25 maja 2007, 00:37
Lokalizacja: Rycerze Pomorza
Auto: Cupra 5F 5d CJXE
Silnik: CJXA 2.0


Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości