Strona 1 z 1

1,9 TDI AHF modyfikowany 192KM/380Nm by ALI

PostNapisane: 4 listopada 2007, 16:04
przez lec
Witam - to ja tez sie pochwale....


Mierzony setup:
--------------------------------
|- 1.9 TDi AHF + zestaw naprawczy VW, czyli odrobine wieksze średnica tłoka itp itd
|- wtryski hybrydowe 230cc
|- sportowy wałek rozrządu
|- pompa 11mm
|- chłodnica oleju ASZ
|- olej: Motul Specyfic 5W40 (full synthetic)
|- Big FMIC od Sprintera
|- turbo ARL wraz z kolektorem
|- brak kata

razem ze zmiana walka zrobilem kompletny rozrzad i wymiane samoregulatorów

Historia auta i zmiany zawsze tutaj:
Auto LEC AHF

Obrazek

Re: 1,9 TDI AHF modyfikowany 192KM/380Nm by ALI

PostNapisane: 4 listopada 2007, 16:18
przez Orzeł
Bardzo ładnie. :brawo:

Re: 1,9 TDI AHF modyfikowany 192KM/380Nm by ALI

PostNapisane: 4 listopada 2007, 16:30
przez Robal
Aż się zadławiłem jak zobaczyłem ten wykres :)
Piękna sprawa. :brawo:

Re: 1,9 TDI AHF modyfikowany 192KM/380Nm by ALI

PostNapisane: 4 listopada 2007, 16:31
przez vitek777
a jak ze sprzegłem ?? troche duzo tego momentu ;) gratuluje moda :brawo:

Re: 1,9 TDI AHF modyfikowany 192KM/380Nm by ALI

PostNapisane: 4 listopada 2007, 16:54
przez lec
sprzeglo wytrzymywalo nam nawet ponad 400 niutkow i to przy niskich temperaturach, wiec to jest dla niego lajcik

AHF i AGR maja pancerne sprzegielka :D

Re: 1,9 TDI AHF modyfikowany 192KM/380Nm by ALI

PostNapisane: 4 listopada 2007, 17:34
przez markos
na ladnie ladnie wykres malina i moc jak na AHF hmm... :ok: :brawo:
...cos chyba mojego musze grzebnac :peace:

Re: 1,9 TDI AHF modyfikowany 192KM/380Nm by ALI

PostNapisane: 4 listopada 2007, 17:41
przez lec
markos01, koniecznie - bedzie mi przykro jak moja kombi-taczka bedzie szybsza i objedzie Twojego Leosia ktory juz samym wygladem aspiruje do bycia szybkim.... i wscieklym :D

Re: 1,9 TDI AHF modyfikowany 192KM/380Nm by ALI

PostNapisane: 4 listopada 2007, 19:32
przez Dz!k
co to za sportowy wałek rozrządu i jakie są jego koszta??

Re: 1,9 TDI AHF modyfikowany 192KM/380Nm by ALI

PostNapisane: 4 listopada 2007, 19:46
przez lec

Re: 1,9 TDI AHF modyfikowany 192KM/380Nm by ALI

PostNapisane: 4 listopada 2007, 22:34
przez Dz!k
zastanawia mnie jedno, wtryski i pompa wydolą do 220-230 kucy turbo z arl'a a w arl'u na seryjnym turbo z taką samą wydajnością układu paliwowego wychodzi ponad 200 spokojnie więc czemu tak mało wyszło u ciebie??
czemu tak mało nm skoro pancerne sprzęgło?? układ korbowo-tłokowy??

Re: 1,9 TDI AHF modyfikowany 192KM/380Nm by ALI

PostNapisane: 4 listopada 2007, 22:41
przez lec
jak na AHF'a to i tak duzo. To nie ASZ gdzie masz mocniejszy i bardziej wytrzymaly doł. Zeby pojsc dalej bede musial zrobic wladnie przeszczep dolu i zostanie sama glowica.

Oczywiscie moglbym pojsc na calosc i zrobic sobie wiecej lecz dlugo bym na tym setupie nie pojezdzil...

a propos - srezarka z ARL'a wystarcza tak wlasnie na 190KM - pozniej to ma tylko przyspieszony odlot....


ps
pierwsze hamowanka pokazaly wiecej, ale dymilo za duzo, teraz jest OK


ps2
ewentualnie mozna pozakuwac.... inaczej sie wysra bo material nie wytrzyma...

Re: 1,9 TDI AHF modyfikowany 192KM/380Nm by ALI

PostNapisane: 5 listopada 2007, 10:25
przez Marcin_TDI
bardzo ladny wynik, napisz cos wiecej o tych walkach bo to ciekawa sprawa...

Re: 1,9 TDI AHF modyfikowany 192KM/380Nm by ALI

PostNapisane: 5 listopada 2007, 11:19
przez leem
lec, gratuluje wyniku :brawo: :brawo: musiał pojawić sie duży banan :jupi:

Re: 1,9 TDI AHF modyfikowany 192KM/380Nm by ALI

PostNapisane: 5 listopada 2007, 13:57
przez AdamTower
Rewelacja - ah...żeby moje AHF tak wyglądało :D

lec napisał(a):sprzeglo wytrzymywalo nam nawet ponad 400 niutkow i to przy niskich temperaturach, wiec to jest dla niego lajcik

AHF i AGR maja pancerne sprzegielka

hmmmm.....no moje niestety takie pancerne nie jest bo ślizgało się przy 313Nm, po pewnym czasie się ułożyło i przestalo ślizgać, niesądze, aby dało radę wiecej

Re: 1,9 TDI AHF modyfikowany 192KM/380Nm by ALI

PostNapisane: 5 listopada 2007, 14:17
przez lec
AdamTower, wladuj jakiegos Sachs'a i wio ! :P

Re: 1,9 TDI AHF modyfikowany 192KM/380Nm by ALI

PostNapisane: 5 listopada 2007, 15:16
przez jaro4444
No Lec pięknie :ok: :brawo:

Teraz jak potestujesz to dłużej to bedzie wiadomo co dalej robić. Zostajesz więc królikiem doświadczalnym :clever:

Re: 1,9 TDI AHF modyfikowany 192KM/380Nm by ALI

PostNapisane: 5 listopada 2007, 15:19
przez lec
jaro4444, juz dawno jestem :D

Re: 1,9 TDI AHF modyfikowany 192KM/380Nm by ALI

PostNapisane: 7 listopada 2007, 08:43
przez Dz!k
lec napisał(a):jak na AHF'a to i tak duzo. To nie ASZ gdzie masz mocniejszy i bardziej wytrzymaly doł. Zeby pojsc dalej bede musial zrobic wladnie przeszczep dolu i zostanie sama glowica.

takie gadanie znam 3 tdi vp które na seryjnym dole mają 220-240 kucy i tu problemem nie jest dół silnika ;)

lec napisał(a):Oczywiscie moglbym pojsc na calosc i zrobic sobie wiecej lecz dlugo bym na tym setupie nie pojezdzil...
a propos - srezarka z ARL'a wystarcza tak wlasnie na 190KM - pozniej to ma tylko przyspieszony odlot....

tak mówią a jak jest naprawdę??
ale inna sprawa jest ze "sportowym" wałkiem który to jest inaczej zaprojektowany niż seryjny a co za tym idzie nie trzeba zwiększać chyba doładowania żeby mieć więcej koni czyli turbo pompuje tyle ile wcześniej czyli powiedzmy że jej agonia będzie trwała tyle samo co bez wałka

Marcin_TDI napisał(a):bardzo ladny wynik, napisz cos wiecej o tych walkach bo to ciekawa sprawa...

z v-techu czyli pewnie jakiś shit ;)

Re: 1,9 TDI AHF modyfikowany 192KM/380Nm by ALI

PostNapisane: 7 listopada 2007, 12:14
przez lec
Dz!k, piszesz jakbys wszystkie rozumy pozjadal.... pogadaj sobei z tunerami, z Ali'm czy nawet z Robem ktorym sie podpisujesz , jak wyglada sprawa z AHF'ami i ich wytrzymaloscia. Ja sobie tego z palca nie wyssalem.

..i generalnei dzieki za bardzo konkstruktywnego posta. Jak juz twierdzisz ze ktos nie ma racji to napisz konkrenie dlaczego. Bo to ze znasz ,widziales , itp to co z tego. Tez znam samobojcow ktorzy nie boja sie tlokiem w kolano dostac....

Re: 1,9 TDI AHF modyfikowany 192KM/380Nm by ALI

PostNapisane: 7 listopada 2007, 12:29
przez dave
lec, na prawde nie ma sie co przejmowac jego postami bo to ze on herezje glosi wiadomo nie od dzis. prosze o spokoj !!

Re: 1,9 TDI AHF modyfikowany 192KM/380Nm by ALI

PostNapisane: 8 listopada 2007, 09:06
przez ułan
lec, gratulacje z wyniku :ok: napewno ładnie zapina :P
masz gwarancję, że niejeden się na drodze zdziwi :yes:

Re: 1,9 TDI AHF modyfikowany 192KM/380Nm by ALI

PostNapisane: 8 listopada 2007, 09:28
przez Dz!k
lec sprawdź pw

dejwi boy posprzątaj w tym temacie - usuń moje herezje i zostaw tylko posty na temat (przecież potrafisz kasować)

Re: 1,9 TDI AHF modyfikowany 192KM/380Nm by ALI

PostNapisane: 8 listopada 2007, 16:01
przez dave
dzik :arrow: Regulamin..
13. Nie nabijaj postów na forum. Jeśli to robisz, administrator może usunąć konto lub zablokować możliwość pisania na forum (bez wcześniejszego uprzedzenia!).
16. Pamiętaj też, że nawet jeśli napiszesz bzdurnego posta, to dopóki nikt nie napisze następnego, w danym temacie, zawsze możesz naprawić swój błąd – usunąć posta (lepsze to niż ostrzeżenia). nie pamietales o tym :ok:

17. Niedozwolone jest prowadzenie niemerytorycznych, osobistych dyskusji między użytkownikami (dyskusje takie zachowaj np. na PW, czy forumowy chat).

jedziemy dalej... ;)
V. Co może lub powinien robić moderator:
2. Ma prawo edytowania lub usuwania postów łamiących regulamin.
5. Tylko administratorzy i moderatorzy mają prawo do zwracania uwagi forumowiczom.
ty nie masz do tego prawa tymbardziej do zwracania uwagi moderatorowi ;) :ok:
7. Decyzje administratorów oraz moderatorów nie podlegają komentowaniu na forum – można to robić poprzez PW lub w wyznaczonym do tego wątku na forum.
a ty komentujesz :ok:
dziekuje za wspolprace. bajo :heej:

Re: 1,9 TDI AHF modyfikowany 192KM/380Nm by ALI

PostNapisane: 12 listopada 2007, 13:42
przez leoTDI
lec,

SZACUNEK :o :ok:

ps
..zazdroszczę Ci tego pancernego, SERYJNEGO sprzęgła :zdziwko: