Witam może ktoś miał podobny problem: a mianowicie w Audi 2,0 Tdi po wkręceniu na wysokie obroty brakuje mocy i wchodzi w stan awaryjny.
Po podłączeniu do kompa wykoczyły błędy: P 1592 i P101.
Z góry dziękuje za Pomoc.
Moderator: Moderator LC Team
18000/P1592/005522 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor: Implausible Correlation
Possible Symptoms
* Malfunction Indicator Light (MIL) active
* Limp Mode active
Possible Causes
* Wiring from/to Boost Pressure Sensor (G31) faulty
* Ground Spots corroded
* Boost Pressure Sensor (G31) faulty
Possible Solutions
* Check Wiring from/to Boost Pressure Sensor (G31)
* Check Ground Spots for Corrosion
* Check Boost Pressure Sensor (G31)
Special Notes
* When found in 2.0l TDI-PPD (BMN), check TSB/TPL's first.
o Possible Causes: Software Issue, High Resistance in Engine Wiring Harness, Ground Spots corroded
o Possible Solutions: Check/Update Engine Control Module Software, Check Wiring from/to Boost Pressure Sensor (G31), Check Ground Spots for Corrosion
Powrót do VAG - Techniczne Diesel
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości