Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Liqui Moly

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienie napedu, modyfikacje.......

Moderator: Moderator LC Team

Liqui Moly

Postprzez adamski » 2 lutego 2017, 00:17

Czy stosował ktoś w was dodatki do paliwa? Jeśli tak to jakie do CR?
Co powiecie o tych produktach:
Liqui Moly 5139 Diesel System Treatment https://www.rapidonline.com/liqui-moly- ... ml-55-5710
oraz
do filtra dpf
Liqui Moly 5148 Diesel Particle Filter Protector https://www.rapidonline.com/liqui-moly- ... ml-55-1997

Jest jeszcze kilka innych produktów ale zainteresowałem się tymi, może ma ktoś doświadczenie z takimi produktami, bardzo chciałbym poznać wasze zdania i opinie.
Zobacz Profil
adamski
Stella +
Stella +
 
Posty: 45
Dołączył(a): 24 czerwca 2013, 09:30
Auto: seat
Silnik: CJXA 2.0

Reklama

Re: Liqui Moly

Postprzez 5eba » 2 lutego 2017, 11:04

Ja mam w skrzyni wlany dodatek Getriebeöl additive. Biegi wchodza lzej, szczegolnie wsteczny juz nie zgrzyta i wchdzi jak w maslo. Do oleju silnikowego wlalem ceratec razem z olejem liqui moly, ale roznicy zadnej nie zauwazylem. Kiedys jechalem na urlop, 2tys km w jedna strone to zalalem do baku Diesel Purge czy spulung jak kto woli. Mialem problem z telepaniem na biegu jalowym gdy silnik byl zimny. Ustapilo, od tamtej pory co drugie tankowanie wlewam diesel additive. Zrobilem sobie przerwe kilkutygodniowa od tego ostatniego, ale po jakims czasie znowu silnik zaczynal telepac na zimnym. Przegonilem auto do 5 tys obrotow, zmienilem paliwo z shell v-power na zwykly shell plus additive i mam spokoj. Tyle co ja uzywam.
Zobacz Profil
5eba
Signo
Signo
 
Posty: 128
Dołączył(a): 30 maja 2016, 11:08
Auto: Seat Leon 5f
Silnik: CJXA 2.0

Re: Liqui Moly

Postprzez artek90 » 2 lutego 2017, 22:21

Najbardziej polecam produkty marki xenum. No xenum ultimax diésel albo coś bardziej kompletnego xenum in&out. A dodatek do paliwa xenum nex. Produkty wysokiej półki
"Live for nothing or die for something"
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
artek90
Sport
Sport
 
Posty: 244
Dołączył(a): 19 lutego 2013, 21:22
Lokalizacja: SPAIN
Auto: Leon 1.6tdi i-Tech
Silnik: turbo diesel inny

Re: Liqui Moly

Postprzez 5eba » 4 lutego 2017, 05:48

Tzn uzywasz? Uzyles? I nadal masz problem z drganiami silnika?
Zobacz Profil
5eba
Signo
Signo
 
Posty: 128
Dołączył(a): 30 maja 2016, 11:08
Auto: Seat Leon 5f
Silnik: CJXA 2.0

Re: Liqui Moly

Postprzez artek90 » 4 lutego 2017, 09:25

5eba napisał(a):Tzn uzywasz? Uzyles? I nadal masz problem z drganiami silnika?

Te drgania to była wina paliwa. A żeby było śmiesznie to dodam ze to shell v power na Hiszpańskiej stacji to powodował heheh
"Live for nothing or die for something"
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
artek90
Sport
Sport
 
Posty: 244
Dołączył(a): 19 lutego 2013, 21:22
Lokalizacja: SPAIN
Auto: Leon 1.6tdi i-Tech
Silnik: turbo diesel inny

Re: Liqui Moly

Postprzez 5eba » 4 lutego 2017, 12:41

Ja tez przestalem lac v-powera i narazie spokoj. Leje zwyklego shella, plus dodatki. Do naszych TDI bez wzgledu czy to 1.6 czy 2.0 lub 3.0 wzwyz nie leje sie premium. Tak mi w serwisie audi kiedys mowili. Znajomemu w Peugocie znowu zalecali lac. Moze w peugotach to jest dobre, w TDI raczej nie.
Zobacz Profil
5eba
Signo
Signo
 
Posty: 128
Dołączył(a): 30 maja 2016, 11:08
Auto: Seat Leon 5f
Silnik: CJXA 2.0

Re: Liqui Moly

Postprzez artek90 » 4 lutego 2017, 21:56

5eba napisał(a):Ja tez przestalem lac v-powera i narazie spokoj. Leje zwyklego shella, plus dodatki. Do naszych TDI bez wzgledu czy to 1.6 czy 2.0 lub 3.0 wzwyz nie leje sie premium. Tak mi w serwisie audi kiedys mowili. Znajomemu w Peugocie znowu zalecali lac. Moze w peugotach to jest dobre, w TDI raczej nie.

Ja zawsze leje hiszpański repsol e10+ paliwo premium. Premium jest czystsze i utrzymuje silnik w czystości. Ale no widocznie miałem pecha do tej stacji shell bo już zauważyłem ze dystrybutor coś nie chciał lać.
"Live for nothing or die for something"
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
artek90
Sport
Sport
 
Posty: 244
Dołączył(a): 19 lutego 2013, 21:22
Lokalizacja: SPAIN
Auto: Leon 1.6tdi i-Tech
Silnik: turbo diesel inny

Re: Liqui Moly

Postprzez 5eba » 5 lutego 2017, 00:42

Premium ma mniej siarki, ktora smaruje i powoduje korozje. Za to ma jakies dodatki smarujace, rekompensujace brak siarki i wiecej srodkow czyszczacych. Kiedys jak lalem do Passata 2.0 TDI PD v-power to mniej puszczal bakow niz na zwyklym. Ale tutaj czy premium czy zwykly filtr wypala sie co tyle samo kilometrow. Moim zdaniem, zwykly diesel z dobrej stacji plus jakis srodek poprawiajacy smarowanie i czyszczacy w zupelnosci wystarczy. W paliwie jest wtedy owa siarka, plus dodatki. Liqui moly diesel spulung to srodek typowo czyszczacy. Natomiast diesel additive stosuje sie co 2000km, poprawia smarowanie, zapobiega powstawaniu zanieczyszczen i czysci. Cena nie jest duza, bo to co doplacam do paliwa premium, daje na ten dodatek, w moim przypadku co drugie tankowanie czyli jakies 1600km. Czy cos to da? To sie okaze w przyszlosci. Jedno jest pewne, silnik nie telepie na zimnym jak to stosuje.
Zobacz Profil
5eba
Signo
Signo
 
Posty: 128
Dołączył(a): 30 maja 2016, 11:08
Auto: Seat Leon 5f
Silnik: CJXA 2.0

Re: Liqui Moly

Postprzez lugens » 19 lutego 2017, 13:27

Ja osobiście polecam produkty do czyszczenia układu paliwowego Liqui Moly.
Zobacz Profil
lugens
Stella +
Stella +
 
Posty: 40
Dołączył(a): 8 lutego 2016, 21:36
Lokalizacja: Płońsk
Auto: Leon
Silnik: ARL 1.9


Powrót do VAG - Techniczne Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości