Moderator: Moderator LC Team
mlynek napisał(a):Wszystko jest możliwe - tylko po co? Rozrząd masz mieć ustawiony przy pomocy podpiętego VAG-COM lub VCDS. Do ustawiania kąta wtrysku slużą 3 śrubki na kole pompy paliwowej. Wcześniejszy kąt wtrysku może zwiększyć delikatnie moc, ale wszystko w granicach rozsądku. Najlepiej ustawić w okolicach 50-60 jednostek pokazanych w np. VCDS
Tylko tu jest problem, bo czasami uszczelka pokrywy ulega uszkodzeniu i wtedy w ASV mamy problem z kosztami takiej pokrywy, co nie? a pytanie? Czy po zdjęciu pompy vacum nie ma możliwości podejrzenia czy wcięcie na płaskownik jest ustawione równo? Czy trzeba jednak zdjąć pokrywę, aby zobaczyć wcięcie na płaskownik?Bry1ant napisał(a):musisz zdemontowac pompe vacum, pokrywe zaworow i podpore walka rozrzadu
Może w 100% nie, ale gdyby ustawić rozrząd na punkty (wał główny, pompa wtryskowa) to po tym nacięciu w wałku rozrządu na pewno dałoby się zauważyć jak płaszczyzna nacięcia w wałku jest ustawiona. Przecież przesunięcie wałka o jeden ząbek musi być zauważalny na takim nacięciu. Mniej to roboty niż rozbierać jeszcze raz rozrząd. Ja bym spróbował. A co do urządzenia z allegro, to warsztaty mogą takie rzeczy kupować, jak dla mnie, cena to połowa robocizny za wymianę rozrządu.Bry1ant napisał(a):czy walek jest w 100% dobrze ustawiony
Powrót do VAG - Techniczne Diesel
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości