Witajcie kochani,
W najbliższym czasie będę zmuszony zlecić wykonanie mechanikowi remont silnika w moim ukochanym ASV 110km 1.9 TDi.
Sytuacja jest taka: Ostatni czas miałem problem z turbosprężarką. Zabrałem się do czyszczenia gdyż wpadał w tryb awaryjny.
Czyściłem turbinę i czytając dopiero po fakcie dowiedziałem się ze wirnika zasmolonego sadzą się nie czyści bo nierówne pozostałości sprawiają ze wirnik pracuje nierówno przy swoich potężnych obrotach. Wychodzi na to ze będę zmuszony kupić jakąś regenerowana z allegro na gwarancji.
Ok, pompa paliwa również posiadała moduł "hot start" czyli chyba jest skończona.
Wtryski są ok, suche.
Mam założone sztywne koło zamachowe G60
Kompresja na cylindrach jest 20bar, ale nie wiem na ilu.
Powiedzcie mi proszę biorąc się za takie coś i wydając z 3tyś co mogę zlecić dodatkowo mechanikowi by zrobił przy okazji albo co od siebie pamiętać/ mieć na uwadze?
Czy jak głowica i reszta będzie naprawiana czy coś mogę dodać dla wzmocnienia?
// Edit: Panowie, myślę nad dodaniem wtrysków 216 i skoro muszę kupić regenerowana turbosprężarkę to szukałabym od 130km. Dobry pomysł? Macie jakieś sprawdzone źródła gdzie mógłbym zamówić części po regeneracji? Wiecie jak to jest...
Pozdrawiam