
Moderator: Moderator LC Team
DOC napisał(a):widzialem "szpecy" co na stacji to robili przy swoich TDi
Mistic napisał(a):ps. Kozak, jak spuściłeś paliwko?
scooti81 napisał(a):PS. przez to wszystko nie dojechalem dzisiaj na spota
scooti81 napisał(a): a czy po takiej przygodzie MUSZE wymienic filtr paliwa???
Ale kanistrem nalejeszSammael napisał(a):martig, to wsadź rure od dielsa w otwór benzyniaka najpierw
Pola, porównaj sobie wymiary na stacjipola napisał(a):że co ? że rura od Diesla za duża ?:D:D
zajcu napisał(a):Tak obserwuję temacik i pomyślałem że wrzucę swoje 3 grosze. Ostatnio mój ojciec nalał do 2.0TDI BKD właśnie PB i niestety nie zorientował się o tym od razu, dopalił samochód i zaczął jechać po około kilometrze silnik zaczął szarpać, falowanie obrotów itp... w ostatniej chwili zorientował się co zrobił (jakby samochód sam zgasł to było by po silniku). Wyłączył samochód i odholował do mechanika. On wszystko przepłukał kilkanaście razy zostawił samochód czymś wysmarowany na cała noc. Rano zadzwonił i powiedział że niestety pompa paliwa nie chodzi. Ale spróbuje jeszcze coś zrobić zastosował jakieś inne specyfiki i ręcznie rozruszał pompę. Na szczęście samochód jeździ i chyba nic poważnego się nie stało.... I tak jak kolega Kamil pisał 'mój' mechanik również powiedział że w przypadku benzyny w TDI występują olbrzymie wręcz przeciążenia silnika i nawet niewielkie ilości mogą zaszkodzić. To tylko moje skromne zdanie, a każdy i tak zrobi co uważa za stosowne
Pozdrawiam
martig napisał(a):a takie głupie pytanie, co by było na odwrót, jakbym zalał ON do benzyniaka??
martig, to wsadź rure od dielsa w otwór benzyniaka najpierw
_________________
shagi napisał(a):martig napisał(a):a takie głupie pytanie, co by było na odwrót, jakbym zalał ON do benzyniaka??
nie radze probowacw tym przypadku to już nie jest takie hop siup
kamil_n napisał(a):Oto cytat z Rzeczoznawcy Techniki Samochodowej:
"Benzyna zatankowana do współczesnego diesla spowoduje zatarcie pompy wtryskowej.
shagi napisał(a):zajcu napisał(a):Tak obserwuję temacik i pomyślałem że wrzucę swoje 3 grosze. Ostatnio mój ojciec nalał do 2.0TDI BKD właśnie PB i niestety nie zorientował się o tym od razu, dopalił samochód i zaczął jechać po około kilometrze silnik zaczął szarpać, falowanie obrotów itp... w ostatniej chwili zorientował się co zrobił (jakby samochód sam zgasł to było by po silniku). Wyłączył samochód i odholował do mechanika. On wszystko przepłukał kilkanaście razy zostawił samochód czymś wysmarowany na cała noc. Rano zadzwonił i powiedział że niestety pompa paliwa nie chodzi. Ale spróbuje jeszcze coś zrobić zastosował jakieś inne specyfiki i ręcznie rozruszał pompę. Na szczęście samochód jeździ i chyba nic poważnego się nie stało.... I tak jak kolega Kamil pisał 'mój' mechanik również powiedział że w przypadku benzyny w TDI występują olbrzymie wręcz przeciążenia silnika i nawet niewielkie ilości mogą zaszkodzić. To tylko moje skromne zdanie, a każdy i tak zrobi co uważa za stosowne
Pozdrawiam
To czekaj czegos nie rozumiem, cala twoja historia jest o tym, ze twoj ojciec nalal na tyle benzyny do TDI ze po kilometrze silnik zaczal szarpac, pozniej mechanik zrobil wszystko tak ze nawet pompy nie trzeba bylo wymieniac i auto jezdzi dobrze, a wszystko to konczysz tym ze nawet niewielkie ilosci PB w TDI moga zaszkodzic? Cos chyba nie ta opowiastka do puentymartig napisał(a):a takie głupie pytanie, co by było na odwrót, jakbym zalał ON do benzyniaka??
nie radze probowacw tym przypadku to juz nie jest takie hop siup
Kozak napisał(a):możesz jeszcze tak zrobić , odpiąć przewody paliwowe i prądowe do pompy na do wylotu z pompy podłączyć wężyk i włożyć go do kanistra natomiast zasilanie dać pompie bezpośrednio z akumulatora lub z prostownika i bardzo szybko wypompujesz paliwo z baku .
nie robiłem tego tak w Leonie ale w innych samochodach kilka razy
Greg.J napisał(a):Ewenetualnie proponuje dolać 100ml jakiegokolwiek oleju silnikowego do baku
nie kombinuje, bo więcej szkody narobisz i będzie to dużo kosztować.Greg.J napisał(a):A co wg ciebie mam zrobić - dolewać co jakiś czas ON i to pomoże czy spuścić zawartosć baku.
Powrót do VAG - Techniczne Diesel
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość