Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Jaki silnik będzie lepszy ?

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienie napedu, modyfikacje.......

Moderator: Moderator LC Team

Jaki silnik będzie lepszy ?

Postprzez Ojciec » 16 stycznia 2011, 23:03

W najbliższym czasie będę kupował auto dla mojej drugiej połówki. Wstępnie wybór padł na Ibize lub Polo z naciskiem na polo.
Chciałbym aby auto miało silnik diesla, no i teraz pytanie który :
1. 1.9 tdi 90KM
2. 1.9 tdi 110km
3. 1.4 tdi 70km
4. 1.4 tdi 75km
5. 1.4 tdi 80km
a może 1.9 sdi 64km ?
Auto będzie służyło do codziennej jazdy (trochę trasy - obwodnica i trochę miasta). Miesięczny przebieg to ok 1500km. Na pokładzie będzie klima.

Który silnik będzie najmniej awaryjny i najmniej paliwożerny ??

Z góry dzięki za wszystkie rady i podpowiedzi ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Ojciec
Sport
Sport
 
Posty: 856
Dołączył(a): 13 stycznia 2009, 23:22
Lokalizacja: Świerklaniec
Auto: Skoda Octawia 3 RS
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Reklama

Re: Jaki silnik będzie lepszy ?

Postprzez Cielmus » 17 stycznia 2011, 05:29

2 bo wszystkie będą Ci palić podobnie !!
Był:
Seat Leon 1.6 Bp+LPG 2000r.
Ford Mondeo 2.0 TDCI 2002r.
Seat Leon 1.9 TDI 2010r.
Jest:
Set Leon 5F 1.5 TSI 2018
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Cielmus
Signo
Signo
 
Posty: 114
Dołączył(a): 16 października 2007, 21:32
Lokalizacja: LKR/LOP
Region: lubelskie
Auto: Seat Leon 5F
Silnik: CJXA 2.0

Re: Jaki silnik będzie lepszy ?

Postprzez transit_master » 17 stycznia 2011, 10:41

Dla kobietki to ja bym proponował SDI'ka (tak wiem muł na maxa ;) ) ale przynajmniej o turbo sie nie musi martwić, chłodzic itp.Do miasta nic mocniejszego nie potrzebuje. A sdi'k jest nieśmiertelny i tez bardzo oszczędny. Wiem bo mam ibi z tym silniczkiem. Nie do zajechania.
Ot taka moja sugestia.
Yamaha Grizzly 700 EFI EPS bighorny, dystanse x-atv, alu osłony zygo, grzane manetki bronco, przedni bumper, warn vantage 3000, ledowe ringi, wskaźnik stage6, wypala Hero 7 Black :D I jest ogień!!!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
transit_master
Cupra
Cupra
 
Posty: 4209
Dołączył(a): 13 grudnia 2007, 23:59
Lokalizacja: Guangzhou
Auto: w ...uj oszczedne
Silnik: benzyna inny

Re: Jaki silnik będzie lepszy ?

Postprzez gajdar » 17 stycznia 2011, 15:19

zdecydowanie SDI . Najmniej awaryjny.Najmniej palący i nie do zdarcia.W budzie Polo będzie się to w miarę odpychało.Ja mam okazję ujeżdzać Lupo SDI i jest super.Oczywiście w trasie o jakimkolwiek wyprzedzaniu można zapomnieć.Ale przynajmniej mandatu się nie załapie :PPP
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
gajdar
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 762
Dołączył(a): 26 października 2004, 20:49
Lokalizacja: częstochowa
Auto: Altea & 929RR

Re: Jaki silnik będzie lepszy ?

Postprzez bubolak » 17 stycznia 2011, 17:58

A propos Lupo SDI, to znajomy wymienia już 3 skrzynie begów... W jeśli w Polo jest inna, to luz. Diesel na takie małe przebiegi? Wg mnie trochę bez sensu, skąd ten pomysł?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bubolak
Sport
Sport
 
Posty: 529
Dołączył(a): 20 marca 2009, 14:43
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Cupra
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Jaki silnik będzie lepszy ?

Postprzez Ojciec » 17 stycznia 2011, 18:27

1500km miesięcznie to nie aż tak mało, a to tylko jazda do pracy. Czasem jeszcze gdzieś się tym maleństwem pojedzie i stuknie ok 2000 km.
Pomysł na diesla wziął się z chęci zaoszczędzenia paru zł miesięcznie. Łatwo licząc :
1- diesel będzie pali ok 5,5 L na 100km co przy cenie ropu ok 4,8 da nam 26,zł
2 - benzyna powiedzmy 1,2 będzie paliła na poziomie 7 L przy cenie benzyna 95 4,7 da nam ok 33zł
Zysk ok 7zł na każde 100km czyli miesięcznie od 100 do 150 zł w kieszeni. Rocznie od 1200 do 1800zł. Auto planuje kupić na okres ok 4lat co w tym czsie da oszczędność 4800 do 7200zł. Więc jak widać kwota robi się całkiem fajna.
Różnica w cenie wcale nie taka duża - polo 1,2 benzyna z kilmą to koszt ok 22tys natomiast polo 1,4 tdi albo 1,9 tdi z klimą to koszt ok 24 tys.
Tak że łatwy rachunek po 4 latach użytkowania zostanie w portfelu od ok 3 tys do ok 5 tys zł

Przeglądając allegro w poszukiwaniu polo 5d na śląsku ciężko będzie dostać 1,9 sdi, najpopularniejszy jest 1,4 ale będę szukał 1,9 tdi.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Ojciec
Sport
Sport
 
Posty: 856
Dołączył(a): 13 stycznia 2009, 23:22
Lokalizacja: Świerklaniec
Auto: Skoda Octawia 3 RS
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Jaki silnik będzie lepszy ?

Postprzez bubolak » 17 stycznia 2011, 19:01

Brzmi sensownie. Chodziło mi o aspekty niefinansowe, cicha praca silnika, szybko nagrzewający się silnik (moja kobieta np. ciągle marznie). Poza tym w benzynie rzadziej się robi przeglądy olejowo-filtrowe (zdarzyło mi się po 40k km :x ) Domyślam się, że części wychodzą podobnie. No i odpada kwestia turbo.
Jakoś zawsze mi się wydawało, że małe benzyny są dla kobiet.
P.S.: Dlaczego nie 1.4 TDi?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bubolak
Sport
Sport
 
Posty: 529
Dołączył(a): 20 marca 2009, 14:43
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Cupra
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Jaki silnik będzie lepszy ?

Postprzez gajdar » 17 stycznia 2011, 19:02

bubolak napisał(a):Diesel na takie małe przebiegi


tego to juz wogołe nie rozumiem.Przeciez chodzi o auto uzywane ,a nie nowe.Skoro jest taniej to znaczy ze jest taniej .Tym bardziej ze przy np SDI ewentualne naprawy to tylko przy naprawde duzym pechu

bubolak napisał(a):A propos Lupo SDI, to znajomy wymienia już 3 skrzynie begów


no niestety , tak bywa . :palacz: .Ale za to bez turba ,dwumasy itp pierdół
1.9 mają juz chyba inne skrzynie.Swoja drogą to moc i moment w 1.7 SDI jest tak olbrzymi ze te awarie skrzynki sa zastanawiające :PPP

A ja jeszcze dopiszę subiektywną "fajność" silnika SDI . Ciągnie na każdych obrotach tak samo , nie buntuje się na zbyt wysoki bieg.Nie zdycha bez gazu jak kazdy TDI itp
Ale fakt że hałas jest masakryczny(na zewnątrz)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
gajdar
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 762
Dołączył(a): 26 października 2004, 20:49
Lokalizacja: częstochowa
Auto: Altea & 929RR

Re: Jaki silnik będzie lepszy ?

Postprzez Ojciec » 17 stycznia 2011, 19:14

bubolak, przeglądy robię za darmo w aso seat jedyny koszt jaki ponoszę to części olej i filtry więc czy będę robił co 15 czy co 30 praktycznie żadna różnica. ;)
Czemu wolałbym 1,9 bo jest to "pancerna jednostka" 1,4 to już jakiś nowszy wynalazek i nie wiadomo co się z tym będzie działo przy przebiegu powiedzmy 250 tys.
No ale jeśli nie dostane nic w 1,9 to będzie 1,4.
SDI raczej odpuszczam, dziś jechałem fabią SDI.....jak dla mnie coś strasznego, kultura pracy tragiczna, dynamika mocno średnia a przy klimie to już w ogóle nie jedzie.... a jak by nie było auto będzie dziennie ok 20 km jechać po obwodnicy jedno pasmową między polami gdzie czasem trafia się traktor, autobus czy niedzielny kierowca i trzeba go wyprzedzić :mruga:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Ojciec
Sport
Sport
 
Posty: 856
Dołączył(a): 13 stycznia 2009, 23:22
Lokalizacja: Świerklaniec
Auto: Skoda Octawia 3 RS
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Jaki silnik będzie lepszy ?

Postprzez transit_master » 17 stycznia 2011, 19:16

gajdar napisał(a):.Ale za to bez turba ,dwumasy itp pierdół
podpisuję się pod tym. Jak pisałem wyżej posiadam ibi z 00 roku 1.9 sdi. Ani myślę jej sprzedać. Genialne autko do tłuczenia. Właściwie to można powiedzieć że nie pali nic :D :D O trasie nie wspomnę. Jak byś nie pałował to i tak są to śladowe ilości ropki ;) Bierz sdi'ka a nie pożałujesz. Prędzej buda zgnije jak temu silniczkowi stanie się krzywda ;)
P.S. ibi ma przebieg 270 tysi i Bóg wie czy nie cofany :P A nie ma mrozów żeby nie odpaliła. Fakt lubi sobie łyknąć troche oleju ale to wina uszczelniaczy zaworowych ;) !!
Yamaha Grizzly 700 EFI EPS bighorny, dystanse x-atv, alu osłony zygo, grzane manetki bronco, przedni bumper, warn vantage 3000, ledowe ringi, wskaźnik stage6, wypala Hero 7 Black :D I jest ogień!!!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
transit_master
Cupra
Cupra
 
Posty: 4209
Dołączył(a): 13 grudnia 2007, 23:59
Lokalizacja: Guangzhou
Auto: w ...uj oszczedne
Silnik: benzyna inny

Re: Jaki silnik będzie lepszy ?

Postprzez bubolak » 17 stycznia 2011, 19:35

Ojciec, myślałem kategoriami 10k km vs 30k km, w sumie popatrzyłem na to przez pryzmat mojej eksploatacji auta, ale masz racje.
Mirczas, była mowa o wyprzedzaniu autobusu... sdi potrafi takie rzeczy?
Wracając do skrzyni z Lupo, to ona fabrycznie jest zrobiona z kartonu i odchodów, więc to nie ten monstrualny moment ją zabija. "Ten typ tak ma" :D
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bubolak
Sport
Sport
 
Posty: 529
Dołączył(a): 20 marca 2009, 14:43
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Cupra
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Jaki silnik będzie lepszy ?

Postprzez Ojciec » 17 stycznia 2011, 20:01

bubolak, ja tam w swoim leonie robię przeglądy co 10tys ale w takim "pancernym" 1,9 90 lub 110km raczej nie widzę potrzeby robienie przeglądu co 10. Przypuszczam że jak zaleję go dobrym olejem (motul) do tego dobre filtry to starczy co 15tys :) czyli co ok 8 miesięcy. Jak bym kupił benzynę to i tak co roku trzeba by wymienić olej czyli średnio co 20 tys km. Więc częstotliwość tych przeglądów aż tak strasznie różnić się nie będzie (przez okres 4 lat - benzyna zawitała by 4 razy a diesel 6 razy więc tragedii nie będzie)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Ojciec
Sport
Sport
 
Posty: 856
Dołączył(a): 13 stycznia 2009, 23:22
Lokalizacja: Świerklaniec
Auto: Skoda Octawia 3 RS
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Jaki silnik będzie lepszy ?

Postprzez transit_master » 17 stycznia 2011, 22:15

bubolak napisał(a):Mirczas, była mowa o wyprzedzaniu autobusu... sdi potrafi takie rzeczy?
słuchaj autobus jak najbardziej ;) Pozatym jak się 3ma SDI'ka na obrotach to nawet nawet jedzie jak na takie wolnossące padło ;)
Ojciec, chciał sugestie więc napisałem co wg. mnie jest ok. Zrobi z tym co zechce ;) :peace:
Yamaha Grizzly 700 EFI EPS bighorny, dystanse x-atv, alu osłony zygo, grzane manetki bronco, przedni bumper, warn vantage 3000, ledowe ringi, wskaźnik stage6, wypala Hero 7 Black :D I jest ogień!!!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
transit_master
Cupra
Cupra
 
Posty: 4209
Dołączył(a): 13 grudnia 2007, 23:59
Lokalizacja: Guangzhou
Auto: w ...uj oszczedne
Silnik: benzyna inny

Re: Jaki silnik będzie lepszy ?

Postprzez pakuu1 » 18 stycznia 2011, 10:50

Ja popieram kolego Mirczas, :peace:
Moja dziewczyna też ma ibi 6k2 SDI tylko ze 68km i jak jest wszystko poustawiane prawidlowo - rozrzad, kat wtrysku, wymienione filtry itp to auto jedzie calkiem przyjemnie ;)
Osobiscie jechal nim w 3 osoby na pokladzie + walizka rowno 180km/h :tancze: Spalanie z trasy gdzie grany byl ostry kat wynioslo 5,2 :kreci:
Na dojazdy do miasta i po miescie srednia wychodzi 4,7 w lecie wiec jest lepiej niz dobrze :okulary:
Zobacz Profil
pakuu1
Signo
Signo
 
Posty: 161
Dołączył(a): 15 września 2008, 21:50
Lokalizacja: DW
Auto: Leon ASV

Re: Jaki silnik będzie lepszy ?

Postprzez transit_master » 18 stycznia 2011, 20:12

pakuu1 napisał(a): rowno 180km/h
na jakim rozmiarze kółeczek ?? Bo ja swoją max co wyciągnąłem to 165 na odcinku Radom-Wawa !! Przez jakieś 15 min gaz w podłogę nawet nie odpuszczałem. Średnio się 3mał 4.300rpm i nic mu nie było. TDI by po takim pałowaniu dawno powiedział papa :P Jak pisałem silnik nie do zajechania !! Fakt spalanie na trasie śmieszne :D Nawet przy pałowaniu max 5.5 wyszło !! :ok:
Yamaha Grizzly 700 EFI EPS bighorny, dystanse x-atv, alu osłony zygo, grzane manetki bronco, przedni bumper, warn vantage 3000, ledowe ringi, wskaźnik stage6, wypala Hero 7 Black :D I jest ogień!!!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
transit_master
Cupra
Cupra
 
Posty: 4209
Dołączył(a): 13 grudnia 2007, 23:59
Lokalizacja: Guangzhou
Auto: w ...uj oszczedne
Silnik: benzyna inny

Re: Jaki silnik będzie lepszy ?

Postprzez pakuu1 » 18 stycznia 2011, 22:24

Mirczas,
To bylo w lecie i na oponkach 185/60/14.
Auto kupilismy na 195/50/15 i te opony strasznie mulily ten samochod teraz jest ok
Zobacz Profil
pakuu1
Signo
Signo
 
Posty: 161
Dołączył(a): 15 września 2008, 21:50
Lokalizacja: DW
Auto: Leon ASV

Re: Jaki silnik będzie lepszy ?

Postprzez sat666 » 20 stycznia 2011, 12:32

pakuu1 napisał(a): Moja dziewczyna też ma ibi 6k2 SDI tylko ze 68km i jak jest wszystko poustawiane prawidlowo - rozrzad, kat wtrysku, wymienione filtry itp to auto jedzie calkiem przyjemnie ;)
Osobiscie jechal nim w 3 osoby na pokladzie + walizka rowno 180km/h :tancze: Spalanie z trasy gdzie grany byl ostry kat wynioslo 5,2 :kreci: :okulary:


Musi mi ktos kiedys pokazac jak jezdzic aby przy "rowno 180km/h" na dluzszym odcinku (powiedzmy 100km) spalanie bylo ponizej 10 (nie musi byc 5) ;).

pozdrawiam,
s
TDI+ Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sat666
Sport
Sport
 
Posty: 264
Dołączył(a): 7 kwietnia 2008, 16:01
Lokalizacja: Malopolskie
Auto: Seat Leon FR

Re: Jaki silnik będzie lepszy ?

Postprzez Arkow » 20 stycznia 2011, 14:20

Ja bym szukał 1,9 TDI 110KM. SDI jest mniej bezpieczny (wyprzedzanie) od TDI. Tak na marginesie, to jakbym mojej żonce zaproponował zamianę TDI na SDI to chyba wyprowadziła by się z domu :killer: :hahaha:
Zobacz Profil
Arkow
Stella
Stella
 
Posty: 22
Dołączył(a): 28 sierpnia 2010, 20:07
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Seat Leon

Re: Jaki silnik będzie lepszy ?

Postprzez pakuu1 » 20 stycznia 2011, 21:07

sat666, Spalanie wyszlo z calej trasy - 730km w jeden dzien, nie napisalem ze cala trase lecialem 180km/h tylko ze tyle udalo mi sie wycisnac z tego autka, reszte trasy lecialem 130-150 bo to i tak juz sporo jak na taki silniczek.
Tym samym autem, tylko ze w zimie - wolniej, bo slisko itp. zrobilem na baku (45l) ponad 1000km. Dodam ze autko jest lekkie bo to totalny golas - poduszka i wspomaganie :)
Pozdro
Zobacz Profil
pakuu1
Signo
Signo
 
Posty: 161
Dołączył(a): 15 września 2008, 21:50
Lokalizacja: DW
Auto: Leon ASV

Re: Jaki silnik będzie lepszy ?

Postprzez bogdan201 » 22 stycznia 2011, 14:03

Ibize 2001r. 1,9SDI miałem przez dwa lata i następne 2 lata jeżdził nią mój ojciec. Samochód bezproblemowy i naprawde dość dynamiczny jak na 68km, max leciałem nią pod 180km/h (175/70/13). Została sprzedana i następny właścicel jeździ nią do dzisiaj bez żadnych problemów. Była to 5 dzrzwiowa ibiza z climatroniciem. W ibizie 1,9SDI nie ma problemów ze skrzyniami tak ja ma to miejsce w LUPO/AROSA/POLO 1,7SDI - te małe wozidełka mają zupełnie inną skrzynię, która ma wyjście wałka zabieraka zmiany biegów na samym dole. Wystarczy, że pojedynczy symering uszczelniający wałek zabieraka puści troche oleju i już mamy problem z łożyskiem 5 biegu, które jest na samej górze skrzyni. Zatarcie tego łożyska w skrajnych przypadkach rozwala obudowe skrzyni.
Zobacz Profil
bogdan201
Stella +
Stella +
 
Posty: 71
Dołączył(a): 19 kwietnia 2006, 21:50
Lokalizacja: płock
Auto: LEON FR
Silnik: ARL 1.9

mocniejszy bezpieczniejszy

Postprzez sliverx » 20 lutego 2011, 11:20

Znajomy kupował kilka dni temu leona dla żonki 1.9 90KM i mieliśmy okazję porównać do 1.9 110KM. Jego żona się przejechała i stwierdziła ze już nie chce 90KM ;) Pomimo tego, że mówiłem im o efektach ubocznych dwumasy i turbiny VNT wybór padł na mocniejsze 110.
Pala podobnie a jezeli patrzymy na bezpieczeństwo to samochód mocniejszy napewno taki jest
Zobacz Profil
sliverx
Stella +
Stella +
 
Posty: 31
Dołączył(a): 18 lutego 2011, 20:54
Lokalizacja: Zamość
Auto: Leon ARL

Re: Jaki silnik będzie lepszy ?

Postprzez Wyplosz » 20 lutego 2011, 13:21

pala podobnie bo róznica jest tylko taka ze maja mniejsze wtryski ALH(90) ma 0.184 mm a ASV (110) ma 0.205 mm
Moc to uzależnienie czy choroba?
jak uzależnienie to jestem narkomanem, a jeśli choroba to niewyleczalna !!!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Wyplosz
Sport
Sport
 
Posty: 292
Dołączył(a): 17 lutego 2011, 16:01
Lokalizacja: Krosno/Rzeszów
Auto: Seat Toledo II

Re: Jaki silnik będzie lepszy ?

Postprzez konstant » 20 lutego 2011, 17:00

Wyplosz napisał(a):pala podobnie bo róznica jest tylko taka ze maja mniejsze wtryski ALH(90) ma 0.184 mm a ASV (110) ma 0.205 mm


tylko, ze akurat kolega wyzej pisal o AGR'u, bo ALH ma to samo turbo co ASV (wiec z VNT).

[ Dodano: 21 Luty 2011, 18:23 ]
Tak a propos:

mialem dzis ciekawa utarczke slowna z gosciem, ktory naprawial mi pajaczek na szybie.
Uwaza on, ze silniki TDI 90ps oraz 110ps roznia sie wieloma rzeczami od siebie, a nie tylko jak powszechnie wiadomo wtryskami i programem. Mowil on, ze 90 ma slabsze przeguby, inne korby, popychacze, inny wal, inna turbine... Bog wie co jeszcze inne, w kazdym razie nie chcial sie przegadac a gdy powiedzialem mu ze moje auto jest zrobione... Ojoj co to sie dzialo, jaki blad popelnilem robiac chiptunning, ze zaraz mi sie cos rozleci, ze sie caly naped posypie z pancerna skrzynia na czele, masakra po prostu.
Ciekawego niusa mi sprzedal, ze ogolnie operacja zmiany programu w sterowniku silnika jest nielegalna i teraz jakies kontrole sprawdzaja takie zaklady i ze beda je z gory na dol zamykac.

Cudawianki. Coz, radze sie trzymac z daleka od takich specjalistow, poniewaz jak widac to bylo po mojej bratowej (ktora nic sie nie orientuje w tym temacie) ze latwo takiemu uwierzyc i pozniej siac ploty na lewo i prawo.
Obrazek
Zobacz Profil
konstant
TopSport
TopSport
 
Posty: 1020
Dołączył(a): 13 maja 2008, 19:33
Lokalizacja: KBR
Auto: Żęh

Re: Jaki silnik będzie lepszy ?

Postprzez Tomciu » 21 lutego 2011, 19:03

Różnice są kosmetyczne, dodam jeszcze, że ASV ma najostrzejszy wałek, ale jest to naprawdę delikatna różnica.
konstant, oby pomylił sobie 90 i 110 z osprzętem i napędem 130 i 150. Chociaż jak spojrzę na moje doświadczenia z fachoFcami co TDI widzieli jak ich tylko objechał to już mnie mało co zaskoczy. ;]
Podpis zgodny z regulaminem.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tomciu
Sport
Sport
 
Posty: 407
Dołączył(a): 23 listopada 2007, 18:29
Lokalizacja: KR-KWI
Auto: SAABinka
Silnik: benzyna turbo inny

Re: Jaki silnik będzie lepszy ?

Postprzez sliverx » 27 lutego 2011, 20:47

hehe dobre ;)

dobry mechanik powinien powiedziec ze PD jest prostrzą konstrukcją niz VP. A np ze wględu na brak nastawnika w pompie. Co do tuningu i pseudo boxa z allegro za 49,99 które leja paliwo ile wlezie to pewnie i ma rację
Zobacz Profil
sliverx
Stella +
Stella +
 
Posty: 31
Dołączył(a): 18 lutego 2011, 20:54
Lokalizacja: Zamość
Auto: Leon ARL

Re: Jaki silnik będzie lepszy ?

Postprzez konstant » 27 lutego 2011, 21:47

sliverx napisał(a):hehe dobre ;)

dobry mechanik powinien powiedziec ze PD jest prostrzą konstrukcją niz VP. A np ze wględu na brak nastawnika w pompie. Co do tuningu i pseudo boxa z allegro za 49,99 które leja paliwo ile wlezie to pewnie i ma rację


No niestety moj proby przekonania go nic nie daly ;)
Obrazek
Zobacz Profil
konstant
TopSport
TopSport
 
Posty: 1020
Dołączył(a): 13 maja 2008, 19:33
Lokalizacja: KBR
Auto: Żęh


Powrót do VAG - Techniczne Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości